God of War: Ascension

  • Thread starter Thread starter Trunks
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

سه Boss Fight برتر سری GoW از نظر شما؟ (فقط به 3 گزینه رأی دهید)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    599
یک چیزی مثل تروفی های KZ2 :-" یک هفته،جزو 1% برتر دنیا بودن :-" :d

امیر جان :d اون موقع جمعیت PSN تا این حد نبود و میشد جز افراد برتر لیدربُرد شد , اما الان انقدر کله گنده زیاد شده تا یک سال بکوب بازی کنی جز 5000 تا هم نمیشی :d مطمئناً قیافه خودت از همه دیدنی تر خواهد شد ! :d>:d
 
امیر طراحی تروفی منظورت شکل ظاهریشونه؟
آره شکل ظاهریشون رو منظورمه :d درسته علامت امگا برای ما GOW فن ها خیلی علامت مهم و خفنیه! ولی همه ی تروفی ها یک شکل باشه به نظرم جالب نیست:-s

امیر جان :d اون موقع جمعیت PSN تا این حد نبود و میشد جز افراد برتر لیدربُرد شد , اما الان انقدر کله گنده زیاد شده تا یک سال بکوب بازی کنی جز 5000 تا هم نمیشی :d مطمئناً قیافه خودت از همه دیدنی تر خواهد شد ! :d>:d<
10 برابر هاردکورها،گیمرهای نوب هم اضافه خواهند شد! :d
الان هم میشه با 1هفته تلاش و کوشش فراوان! و البته چشم هایی قرمز که از بس استراحت نکردن در حال سوختنند! :d :-" کلا من از تروفی آنلاینی که به چالش بکشه خوشم میاد:-" مثلا آنچارتد...خیلی راحته! 2ثانیه فقط... KZ3 زیر 2 ثانیه :-"
البته برای TLOU گفتن تروفی هاش مثل همون آنچارتدها خواهد بود! :d
 
قبلا گفته بودم که میخوام سیستم مبارزات و دشمنای بازی رو مورد بررسی قرار بدم، درسته ؟ خب الان وقت شد یه چند باری دمو رو انجام دادم و اینم یه بررسی مختصر از سیستم مبارزات GOW:A :

قبل از هر چیزی باید بگم که به شخصه به عنوان یه فن سبک HnS بازی های این سبک رو با همدیگه مقایسه نمیکنم و به نظرم بازی هایی مثل NG , GOW و DMC اصلا نباید با همدیگه مقایسه بشن و انجام اینکار از پایه اشتباست. اگه میبینید توی متن پایین مقایسه هم انجام میدم صرفا برای درک بهتر مطلب و بیان نظر شخصیم در مورد بعضی قابلیت های بازیه و به هیچ عنوان قصد ندارم موضوع تقلید رو مطرح کنم.

اما خب بریم سروفت بررسی سیستم مبارزات بازی، اولین تغییری که موقع بازی کردن دمو متوجهش میشید قابلیت برداشتن سلاح از روی زمین و اضافه شدن دکمه دایره به بخش حملات بازیه (قبلا اگه اشتباه نکنم دایره برای Grab کردن استفاده میشد، درسته ؟) که به شخصه خیلی از این موضوع خوشم اومد و به نظرم میتونه عمق بیشتری به مبارزات بازی بده که به نظر میاد اینطور هم شده باشه (پایینتر توضیح میدم)
god-of-war-ascension-screenshot-30112012-004_09030001B000131406.png


دومین تغییر توی Rage Mode و اون باری که برای حالت Rage در نظر گرفته بودن دیده میشه. اینبار دیگه Rage Mode به این صورت نیست که با انجام مبارزات مختلف کم کم پر بشه و بعد از پر شدنش همینطور کامل بمونه، برعکس اینبار بسته به نحوه مبارزه شما و تعداد ضربات و سرعت حملات شما خط Rage پر میشه. اگه DMC3 رو بازی کردید تقریبا* Rage الان طرز کارش شده مثل Style Bar توی اون بازی و اگه مدتی به دشمن ضربه نزنید از انرژی موجود در Rage Bar ـتون کم میشه و بعد از یه مدت به طور کامل خالی میشه ! حتی اگه شما بتونید Rage Bar ـتون رو پر کنید هم باید سریع از قابلیت Rage استفاده کنید چون بعد از یه مدت اگه حمله نکنید و دشمن هاتون بمیرن دوباره Rage Bar شروع میکنه به کم شدن.

علاوه بر موضوعی که بالاتر مطرح کردم خط Rage یه تغییر دیگه هم داشته و اونم اینه که اینبار به دو قسمت تقسیم شده. وقتی با مبارزه کردن خط Rage خودتون رو کم کم پر میکنید موقعی که از قسمت اول رد شده و به قسمت دوم میرسه شمشیر های کریتوس شروع به آتیش گرفتن میکنند و کمبوهای جدیدی برای کریتوس فعال میشن! مثلا اگه توی حالا عادی دکمه مثلث رو بزنید کریتوس فقط یکبار شمشیر رو میکوبونه زمین ولی توی اون حالت میتونید با چنبار زدن دکمه مثلث کمبوی جدیدی رو اجرا کنید. یا بعضی ضربات مثل L1 + مربع یا مثلث هم توی حالت Rage با حالت عادی تفاوت دارن.

7154465323_5c50989073_z.jpg


بعد از اون میرسیم به سلاح هایی که قابلیت برداشته شدن از روی زمین رو دارن و کلا اضافه شدن دایره به سیستم مبارزات. قبلا گفتم این موضوع باعث عمیق شدن سیستم مبارزات بازی میشه، نه تنها اضافه کردن دایره به سیستم مبارزات بازی باعث میشه دست پلیر توی مبارزات بازتر بشه بلکه یه سری قابلیت های نسبتا جالب هم داره مثلا برای شمشیر که از روی زمین برش میدارید چندین نوع مختلف حمله کردن وجود داره.
میتونید به صورت طبیعی و با زدن دکمه دایره یه کمبو 5 ضربه ایی ایجاد کنید اینکه میتونید دایره رو نگه دارید و ضربات زیاد و پشت سر همی رو به دشمنتون وارد کنید تا از پا در بیاد (متاسفانه تعداد ضربات رو به طور کامل ندیدم، چون بقیه دشمن ها نمیزاشتن ولی خب تا 10 ضربه رفت و کریتوس هم هی داشت سریعتر میشد پس به نظر میاد تعدا ضرباتش زیاد باشه). یه خوبی که این قابلیت شمشیر داره اینه که میتونید هرجایی که خواستید این ضربات رو متوقف کنید که میتونه توی مبارزه با بعضی دشمنا بدرد بخوره (تو پستای بعدیم بیشتر در این مورد توضیح میدم)

قابلیت جالبی که این حملات دکمه دایره دارن و من ازشون خوشم اومد قابلیت ترکیب اون با دکمه های مثلث و مربعه !!! مثلا شما میتونید با مربع چند ضربه به دشمن بزنید بعد سریعا دکمه دایره رو بزنید و یه فینیشر زیبا با سلاح جدیدتون انجام بدید (برای نیزه اینطور نیست). البته خیلی بهتر میشد اگه سانتا برعکس این قابلیت رو هم توی بازی قرار میداد (حمله اولیه با دایره و فینیشر با مربع و مثلث) ولی خب همین هم خیلی خوبه.
52338553458847825428.jpg


آخرین موضوعی که میخواستم در موردش صحبت کنم قابلیت جدید Grab کردن و امکانات اونه. برام خیلی جالب بود که میشد با Grab کردن کارهای متفاوتی انجام داد و در واقع این موضوع میتونه خیلی برای دوستانی که به کمبو زنی علاقه دارن خیلی خوشایند باشه. شما با دکمه R1 دشمن رو میگیرد و الان بازی 3 تا راه جلوی پاتون میزاره :

تمرکز روی تمامی دشمنا در آن واحد: میتونید یه دشمن رو با R1 بگیرید و در کنارش با استفاده از دکمه مربع دشمنای دیگتون هم ضربه وارد کنید. این قابلیت میتونه توی جاهای شلوغ بدرد بخور باشه.

استفاده از دشمن به عنوان سلاح: میتونید با دکمه مثلث همراه شمشیر دشمن گرفته شده رو هم بلند کنید و بکوبید روی سر بقیه دشمناتون که انجام اینکار واقعا لذت بخشه!

کشیدن اون به سمت خودتون: یا اگه دوتا راه بالایی رو دوست نداشتید میتونید دشمن بخت برگشته رو به خودتون نزدیک کنید (دایره) و اول از همه حساب اون رو برسید.

بازی توی دمو این 3 تا راه رو بهتون میگه ولی چیزی که بهتون نمیگه اینه که میتونید دشمن رو خلع سلاح کنید !!! واقعا یه همچین قابلیتی خیلی جالبه، میتونید سلاح دشمن رو ازش بگیرید و اون رو علیه خودش استفاده کنید و این موضوع یه فینیشر هم نیست که سریعا کریتوس بیاد دشمن رو با سلاحش بکشه بلکه سلاح جدید روی دکمه دایره شما قرار میگیره و میتونید اصلا دشمن رو بدون سلاح بزارید که در این حالت سعی میکنه روی سر کریتوس بپره و شما رو گیج کنه که باید با زدن جهت های چپ و راست اون رو از روی بدنتون بندازید پایین !

*: توی DMC3 انجام حرکات تکراری باعث میشه استایلتون کم بشه ولی GOW:A اینطوری نیست.

نظر کلی : به شخصه اصلا توقع یه همچین سیستم مبارزات عمیقی رو از GOW نداشتم و خیلی ازش خوشم اومد و به قول اونوری ها :دی ( It Just Blow Me Away :دی ) هیچوقت فکرش رو نمیکردم که این رو بگم ولی خب برای اولین بار منتظرم یه نسخه از GOW بیاد تا با سیستم مبارزاتش ور برم و ببینم چه قابلیت های جدید دیگه ایی داخلش وجود داره :x :دی

پ.ن : هنوز خیلی چیزا مونده بود که میخواستم در موردشون حرف بزنم مثل Parry یا نقاط ضعف دشمن ها و شیوه مبارزه باهاشون ولی خب پستم خیلی طولانی شده و تا همینجاش هم کلی سرتون رو درد آوردم :دی
پ.ن 2 : فکر میکردم یه چیزی یادم رفته باشه، از Life Cycle میشه داخل مبارزات استفاده کرد و تاثیرات جالبی هم داره و بعدا در این مورد هم نکاتی رو میگم.
پ.ن 3 : منظورم از عمیق برای یه بازی غیر کمبو محور مثل GOW ـه و توقع دیدن سیستم مبارزات DMC یا بیونتا رو نداشته باشید چون کلا سبک GOW با اون بازی ها فرق داره.
 
آخرین ویرایش:
علی دستت درد نکنه! عالی بود توضیحاتت >:d< منتظر ادامش هم میباشم :d

---
یک خبر احتمالا بی ربط به GOW :-"
سونی دوباره داره اذیت میکنه! یک تیزر داده به نام Game Day 2013 Teaser ...
Game Day 2013 Teaser.mp4
16 ثانیه ـست ، یک عدد بانویی رو نشون میده با لباس سفید که داره روی تپه و اینا راه میره،ثانیه ی آخر هم چشم چپ یک نفر رو نشون میده(کریتوس نیست :d ) و بعدشم تاریخ میزنه برای 1 فبریه ...
حالا چرا اینجا گذاشتمش؟ :d یک دلیلش اینه که IGN میگه به نظر به GOW مربوط باشه (به نظر من به Heavenly Sword خیلی شبیه تره :-" فقط رنگ موهاش باید قرمز میبود :d کلا به نظرم به GOW شبیه نیست اصلا :-" )
دلیل بعدی هم این بود حوصله ی تاپیک تو بخش اخبار زدن رو نداشتم :-"


البته گفته بودن این هفته خبرهایی میشه ها ... ممکنه هم در مورد همین GOW باشه:-"

---
ممکنه این بانو،زن کریتوس باشه؟ توی COO به دنبال کلایوپی و ایندفعه ... (GOW Vita ؟ :-" نـــــــــــــــــه! :(( )
 
آخرین ویرایش:
دستت درد نکنه علی ! :دی

علی دستت درد نکنه! عالی بود توضیحاتت >:d< منتظر ادامش هم میباشم :d

---
یک خبر احتمالا بی ربط به GOW :-"
سونی دوباره داره اذیت میکنه! یک تیزر داده به نام Game Day 2013 Teaser ...
Game Day 2013 Teaser.mp4
16 ثانیه ـست ، یک عدد بانویی رو نشون میده با لباس سفید که داره روی تپه و اینا راه میره،ثانیه ی آخر هم چشم چپ یک نفر رو نشون میده(کریتوس نیست :d ) و بعدشم تاریخ میزنه برای 1 فبریه ...
حالا چرا اینجا گذاشتمش؟ :d یک دلیلش اینه که IGN میگه به نظر به GOW مربوط باشه (به نظر من به Heavenly Sword خیلی شبیه تره :-" فقط رنگ موهاش باید قرمز میبود :d کلا به نظرم به GOW شبیه نیست اصلا :-" )
دلیل بعدی هم این بود حوصله ی تاپیک تو بخش اخبار زدن رو نداشتم :-"


البته گفته بودن این هفته خبرهایی میشه ها ... ممکنه هم در مورد همین GOW باشه:-"

---
ممکنه این بانو،زن کریتوس باشه؟ توی COO به دنبال کلایوپی و ایندفعه ... (GOW Vita ؟ :-" نـــــــــــــــــه! :(( )
عجب ! :دی باز سونی از این کارا کرد ! :دی
فکر نکنم به GoW ارتباط مستقیم داشته باشه. آخه عبارت Game Day 2013 برای یه بازی زیادی هست ! یه مجله ای هم هفته پیش مطلبی در مورد Killzone: Mercenary نوشته بود و گفته بود که هفته بعد اطلاعات بیشتر ازش میاد. شاید کلاً یه برنامه ای چیزی برای نمایش تعدادی از بازی های سونی باشه و تریلرهای جدید GoW , KZ هم نمایش داده میشن.

ویرایش : یه نفر عکسی از چشم Kratos گذاشته بود و میشه گفت شباهت زیادی به چشم این تریلر داره ! :-"



به نظر میاد اطرافش هم قرمز هست و منتهی الیه تصویر هم به سختی میشه یه تیکه سفید رو دید. پس همین GoW هست ولی آخه اون Game Day چیه دیگه !! خب یه تریلر میخوان نشون بدن ، دیگه از این اسم ها نمیخواد که ! :دی مگر اینکه توی مدت باقی مونده تا اون روز ، از بقیه بازی ها هم همچین تریلرهایی بیاد و برنامه ای در کار باشه.
 
چه جلب! :d من احساس قرمزی نمیکردم روی چشم این طرف :-" برای همین گفتم کریتوس نیست :d اما الان که به اون بخش سفید رنگ اشاره کردی، قرمزیش رو احساس میکنم :-"

میترسم اول فبریه هم دوباره یک چیز دیگه نشون بدن و تاریخ بزنند برای همون برنامه ای که سونی توی 20 و خورده ایم ماه بعد داره! :d
 
گفتیم رنگ قرمز یاد ی موضوعی افتادم لان تو بازی می بینیم که رو تن کریتوس خط قرمز هستند هر چی با خودم فکر می کنم متوجه نمی شم دقیقا باید ببین کدام شماره ها باشه :d ی جورای کل ترتیب هاش بهم می خوره هر جور مکر می کنم ×!
 
منم میخوام برم تبلیغاتچی سانتا بشم:(( به آبدارچی هم راضیم البته! :((
نامرد هی میاد هایپ میکنه :-s

---
ولی من هرجوری فکر میکنم،چیزی خفن تر از GOW III توی ذهنم نمیاد! :d حتی به نظرم تا چندین سال دیگه... هیچ بازیی نمیاد که باس فایت های خفن تری از GOW III داشته باشه:-" کلا نشدنیه :d
 
احسان یک عدد متن بلند بالا نوشته! :d بعد از دیدنش احتمالا این شکلی میشید :


درود
به قول مرحوم تاندر ریو (استاد تراویس) درسته من بدنم اینجا نیست ولی روحم هدایتتون میکنه :d
بعد از اون نکات عروج و احتمالات (که خداییش یه سریاش درست هم دراومد :d) اینبار در مورد کیفیت بصری دمو و یه سری خرت و پرت دیگه می خوام یه نیمچه مطلبی بنویسم چون همچین بازی بزرگی واقعاً مورد کم لطفی قرار گرفته ! و اگر همون پیشرفت نسخه ی نهایی نسبت به دموی گاو 3 برای این نسخه هم صادق باشه عروج خیلی راحت میتونه از مدعیان شماره ی 1 بهترین کیفیت بصری سال باشه (اگه آخر سال رو خدا بخیر کنه :d)
از اونجا که بچه ها تا فی خالدون تلو رو در آوردن لازم دونستم یه سری نکات ریز رو هم در مورد گاو اشاره کنم
اولین نکته ی خیلی بارز و توی چشم , توی این عکس معلومه که قطرات آبی که روی دوربین می پاشن مثل خیلی از بازیهای دیگه صرفاً یه افکت خیس که تداعی کننده ی آب باشه نیستن بلکه توی تصویر پایین میبینیم که ، تصویر بازوهای کاریبدیس توی یکی از قطرات آب منعکس شدن :d (حتی یه کم پایین ترش شره ی آب ، تصویر ابر توی آسمون رو هم کج و کوله کرده :d)



نکته ی بعد رگه های قرمز روی Blade of Chaos کریتوس هست ، شاید با یه نگاه ساده به نظر بیاد این رگه ها صرفاً یه رنگ هستن که روی شمشیر زده شدن ولی نکته ی جالبش اینجاست که این رگه ها عین نور واقعی نسبت به سایه و نور واکنش نشون میدن ! توی تصاویر متعدد تفاوت تیره و روشن بودن اون رگه ها رو میشه توی سایه و نور تشخیص داد ولی توی تصویر زیر واضح ترین حالت هست که سایه و نور رو در کنار هم داریم :



مورد بعدی لُنگ معروف کچل ـه :d حتی گاو 3 هم با اون عظمتش همچین افکتی رو نداشت :d توی این نسخه از بازی تصویر محیط اطراف روی طرح های طلایی رنگ روی لُنگ کریتوس (:d) می افته !!! (مشابه افتادن تصویر محیط ، روی لنز اسنایپ توی بازیهای FPS :d) جدا از اون , جزییات و دوخت های چرم به کار رفته توی دو متر پارچه ی آویزون از کریتوس هم مثال زدنیه
+ اینکه توی این نسخه کریتوس وقتی سرش رو خم میکنه پس کله ـش چروک می افته این مورد هم توی این عکس هم توی دمو وقتی کلایوپی رو بوس میکنه مشخصه :



یکی از نکاتی که گاو 3 رو از رقیبانش توی 2010 متمایز میکرد نورپردازی فک برانداز بازی بود :d که اینجا به نظر میرسه وارد فاز جدیدتری هم شده ! یه نمونه ـش اگر به گوش اون فیل مرحوم دقت کنید لحظاتی که پشت به نور قرار میگیره گوشش به خاطر نازک بودن و عبور نور صورتی تر دیده میشه و یا این عکس که علاوه بر نور محیط ، نور آتشدانِ اون کنار ، از زمین گرفته تا خود کریتوس و دیوار ، روی همه ی اجسام تاثیر گذاشته :



نکته ی بعدی انقباض و انبساط عضلات کریتوس هست ! اگر چه این قابلیت به صورت خفیف تر هم توی گاو 3 وجود داشت (فکر کنم اولین بازی نسل با این قابلیت هم بود :d) ولی اینجا خیلی پیشرفته تر و واضح تر هم شده ! شاید توی سایر بازیها حرکت بدن و دست و پای کرکتر به کش اومدن تکسچر ها خلاصه بشه ولی بر و بچه های سانتا مثل اینکه اینبار انواع و اقسام حالات ماهیچه رو روی بدن کریتوس جاسازی کردن :d توی عکس های مختلف اگر دقت کنید از عضلات شونه تا عضلات بدن و پا همه متغیر هستن ، ولی اینجا هم یه نمونه از تغییر عضلات سرشانه در حالات مختلف رو میذارم باقیش با خودتون :d
(اگر بخوام تمامش رو بذارم صفحه عکس بارون میشه :d)
توی تصاویر زیر می تونید انواع تغییر عضلات سرشانه رو از حالت کاملاً معمولی و بدون فشار تا تغییر اون بسته به انواع قرار گیری دست ببینید (همین حالت برای باقی اعضای بدن حتی پاها هم برقراره :d)






با وجود یه دموی خیلی خیلی کوتاه و گفته شدن باقی نکات اینها بخشی از ناگفته ها بود :d یه کم که از بحث بصری فاصله بگیریم یه سری نکات ریز دیگه هم میشه پیدا کرد :d
یه نکته در مورد حدس امیر و من در مورد Kirra و دلوس مربوط به عکس زیر میشه که اون زیارتگاه رو نشون میده و یه سری ملتی که دارن از اونجا عبور میکنن :d



در همین مورد درباره ی آپولو داریم :
"پسر زئوس و لتو است که در جزیره ی کوچک دلوس به دنیا آمد . او را یونانی ترین خدایان دانسته اند . در شهر یونانی به زیبایی و آراستگی اندام شهرت داشته است . او استاد موسیقی بود . او را خدای سیمین کمان هم می خوانند و خدای کمان گیر و تیراندازی نیرومند که تیرهایش را به جاهای بسیار دور پرتاب می کرده است . او همچنین درمان دهنده است و نخستین خدایی است که هنر درمان را به انسان آموخت . علاوه بر این خدای روشنایی نیز هست . یعنی خدایی که هیچ سیاهی و تاریکی در او نیست .
پرستشگاهش در معبد دلفی قرار گرفته است . نام پیتون را بدان خاطر به او نسبت داده اند که توانست اژدهایی به نام پیتون را بکشد . او را دلوسی هم نامیده اند چون زادگاهش در جزیره ی دلوس بود . درخت غار درخت مورد علاقه ی او بود و حیوانات مورد علاقه اش کلاغ و دلفین بود ."


نکته ی بعد هم این پارچه ی آبی رنگ هست که باید یه جریانی داشته باشه :d حالا معلوم نیست این پارچه تِل یا مو بند زن یا بچه ی کریتوس ـه یا اینکه دستمال قدرت داداش کایکو ـه که رسیده به کریتوس :d





و به عنوان حسن ختام به این تصویر دقت کنید :d





روی بادبان تصویر یه جغد مشاهده میشه و پایین تر هم سپر های اسپارتان ها از کشی آویزون هست ! شاید این نماد ها به این محیط ربطی نداشته باشه و حتی شاید در بازی اصلی چیز دیگه ای جای اینها رو بگیره ولی فکر کنم شاید این دو تصویر کنار هم بخوان به نکته ای اشاره کنن ! :d در یونان باستان دو نشونه برای آتنا در نظر میگرفتن یکی جغد و یکی هم سپری که طرح کله ی مدوسا روش قرار داره ، اگر یادتون باشه اون سپر رو فکر کنم توی coo دیدیم :d (توی یکی از نسخه های psp حضور داشت :d) و اما اینجا این جغد هم فکر کنم به آتنا باید اشاره داشته باشه ! از طرفی آتنا میدونه کریتوس برادرشه و همیشه در پشت صحنه حواسش به کریتوس هست (بدون اینکه خودش بدونه ! حتی در کودکی نذاشت آرس کریتوس رو بکشه) از طرفی در جنگ تروی آتنا طرف یونانی ها بود (جنگ تروی بین تروجان ها و باقی سپاه یونان بوده همونطور که می دونید و این سپاه یونان اسپارتان ها رو هم شامل میشه :d) از حضور کرکتر آشیل توی بخش مولتی و حضور دو گروه تروجان و اسپارتان توی این بخش و یه سری نکات مخفی که چند وقت پیش یه بنده خدایی از یه سری فایل های بازی کشیده بود بیرون (نکات سینگلش رو ندیدم برای جلوگیری از اسپویل) احتمالش کم نیست که این علامت ها ربطی به جنگ TROY داشته باشه ! یعنی شروع طوفانی بازی جنگ تروی خواهد بود ؟ :d
هنوز تحقیقات رو این نماد ها ادامه داره تا ببینم میشه چیز دیگه ای ازش استنباط کرد یا نه ! :d
+ این احسان یکبار دیگه با شروع طوفانی جنگ بربرها مخالفت کنه یک بلایی سرش میارم! :d با وجود چنگ تروی توی بازی مشکلی نداریم:-" ولی شروع باید جنگ با بربرها باشه>:)

---
باشد که احسان از حالت روح در بیاد و جسمش هم کامل برگرده اینجا! :d
خطاب به احسان :
اینطور که به نظر میرسه باید مثل F/Z برات مراسم احضار اجرا کنیم :| خودت پاشو بیا :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or