کلا سامورای یه شمشیر با یه خنجر ولی بازی یکم جذاب میشه اراموشا تو for honor داره نیزه تبر کلی اسلحه کاتانا عالی اما برای تنوع بهتره از واقعیت یکم فاصله بگیره بخصوص الان که بیشتریا دنبال بزن بزن کالافی تو هر بازینببینید بازی واقعه گرایانه ساخته شده و چرخوندن همون یک کاتانا هم کار اسونی نیست
بلاشک همچین ابلیتی رو نخواهیم داشت و بهتره که در این زمینه از بازی چنین انتظاری نداشته باشین
این بازی برای مخاطبای کالاف و بازیای بزن بزن نیست.کلا سامورای یه شمشیر با یه خنجر ولی بازی یکم جذاب میشه اراموشا تو for honor داره نیزه تبر کلی اسلحه کاتانا عالی اما برای تنوع بهتره از واقعیت یکم فاصله بگیره بخصوص الان که بیشتریا دنبال بزن بزن کالافی تو هر بازین
پس برای مخاطب های چه بازی هایه؟ مخاطب های آرما؟این بازی برای مخاطبای کالاف و بازیای بزن بزن نیست.
هدف بازی خلق یه محیط وفادار و اصیل به دنیای اون برهه تاریخی بوده و اگه کسی دنبال بزن بزن هست و اینا آپشنهای دیگه غیر از این بازی وجود داره. اون امثال یوبیسافت هستن که بازیاشون رو برای هر قشری میسازن و نتیجه اش رو هم دیدیم.
پس برای مخاطب های چه بازی هایه؟ مخاطب های آرما؟
وفاداری بازی به داستان و وقایع تاریخی و محیط ها یه بحثه، "گیم پلی عام پسند" یه بحثه دیگه! AC هم به محیط های تاریخی به شدت وفاداره، نمی تونه به وقایع تاریخی وفادار باشه چون داستانش یونیکه و روایتگر نیست.
Ghost of Tsushima ممکنه به محیط ها، وقایع و شخصیت های تاریخی وفادار باشه اما تو بخش گیم پلی و موارد مربوط بهش یه بازی "کاملا عام پسند" هست! تو این زمینه کاملا با فرضا AC بعنوان یه بازی عام پسند دیگه قابل مقایسه هست و تو یه خطه!
حالا اینکه یه قابلیت رو به هر دلیلی نداره، نمیشه گفت خاصه و برای مخاطب های خاص! همینکه تو تریلرها می بینیم پلیر یه لشکر رو تو چند دقیقه از پا در میاره، یا این همه ابزار رنگارنگ داره و این همه قابلیت، یعنی هدفش مخاطب عامه! dual katana هم قابلیتی هست که می تونه تو بازی باشه، سبک بازی محدودیتی برای وجود این قابلیت قائل نیست.
به کیفیت بازی کار ندارم سوء تفاهم نشه.
اضافه شد....نظر سنجی متا بذارید
بازی همه پسند نیستش!