PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
من انتظار داشتم این بار یه گیم‌پلی بدون کات از بازی و مبارزات نشون بدن تا تکلیفمون مشخص بشه. مخصوصا که جف کیلی لعنتی هم هایپ کرده بود نمایش بازی طولانیه و فک میکردم حداقل 10 دیقه نشون بدن :D
یه مشکلی که هست اینه که Sekiro عرضه شده و خیلی سخته یه بازی بتونه از نظر خفنیت مبارزه با کاتانا به پاش برسه :D
از اونجایی که توی تریلر دیدیم که جین همزمان دو تا شمشیر متفاوت به همراه داره و از اون طرف تیر و کمان و ابزار مخفی‌کاری و همینطور استفاده از اسب هنگام مبارزه هم توی بازی هست، از نظر تنوع نسبت به بازیای مشابه به خودش میتونه بهتر ظاهر بشه.
در کنار مبارزات مخفیانه و کم‌تعداد بازی که توی تریلرا دیدیم، چیزی که شخصا از مبارزات GOT می‌خوام و نمونش رو هم فک نکنم هیچ جا با جزئیات بالا دیده باشیم، یه جنگ تمام عیار و پر جمعیته...البته نه به سبک Mosou که یه نفری بزنی صدها نفر رو بترکونی :D یه جنگ تمام عیار که بین دو تا لشکر بزرگ ژاپن و مغول باشه و جین هم یه گوشه‌ای از میدون جنگ در حال مبارزه باشه! اصلا نقطه عطف داستان هم همینه که مغول‌ها به طور پرجمعیتی به سوشیما حمله کردن و کلا یه منطقه‌ی جنگی ایجاد شده و میشه از این برهه‌ی تاریخی به خفن‌ترین شکل برای مبارزات پرجمعیت استفاده کرد.
البته این چیزی که من میخوام احتمالا از نظر تکنیکی خیلی سخت باشه :D ولی تقصیر خودشونه که همچین کانسپت آرتی منتشر کردن :D :

OQovNkU.jpg

همینطور این بخش از تریلر جدید که میدون جنگ رو نشون میداد و امیدوارم صرفا یه کات سین نباشه و جنگِ قبلش داخل گیم‌پلی باشه:

2019-12-17_141205.png
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
من انتظار داشتم این بار یه گیم‌پلی بدون کات از بازی و مبارزات نشون بدن تا تکلیفمون مشخص بشه. مخصوصا که جف کیلی لعنتی هم هایپ کرده بود نمایش بازی طولانیه و فک میکردم حداقل 10 دیقه نشون بدن :D
یه مشکلی که هست اینه که Sekiro عرضه شده و خیلی سخته یه بازی بتونه از نظر خفنیت مبارزه با کاتانا به پاش برسه :D
از اونجایی که توی تریلر دیدیم که جین همزمان دو تا شمشیر متفاوت به همراه داره و از اون طرف تیر و کمان و ابزار مخفی‌کاری و همینطور استفاده از اسب هنگام مبارزه هم توی بازی هست، از نظر تنوع نسبت به بازیای مشابه به خودش میتونه بهتر ظاهر بشه.
در کنار مبارزات مخفیانه و کم‌تعداد بازی که توی تریلرا دیدیم، چیزی که شخصا از مبارزات GOT می‌خوام و نمونش رو هم فک نکنم هیچ جا با جزئیات بالا دیده باشیم، یه جنگ تمام عیار و پر جمعیته...البته نه به سبک Mosou که یه نفری بزنی صدها نفر رو بترکونی :D یه جنگ تمام عیار که بین دو تا لشکر بزرگ ژاپن و مغول باشه و جین هم یه گوشه‌ای از میدون جنگ در حال مبارزه باشه! اصلا نقطه عطف داستان هم همینه که مغول‌ها به طور پرجمعیتی به سوشیما حمله کردن و کلا یه منطقه‌ی جنگی ایجاد شده و میشه از این برهه‌ی تاریخی به خفن‌ترین شکل برای مبارزات پرجمعیت استفاده کرد.
البته این چیزی که من میخوام احتمالا از نظر تکنیکی خیلی سخت باشه :D ولی تقصیر خودشونه که همچین کانسپت آرتی منتشر کردن :D :

View attachment 125173

همینطور این بخش از تریلر جدید که میدون جنگ رو نشون میداد و امیدوارم صرفا یه کات سین نباشه و جنگِ قبلش داخل گیم‌پلی باشه:

View attachment 125174
یه چیزی مثل مبارزات شلوغ در For Honor
 
  • Like
Reactions: FUTURE

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
من انتظار داشتم این بار یه گیم‌پلی بدون کات از بازی و مبارزات نشون بدن تا تکلیفمون مشخص بشه. مخصوصا که جف کیلی لعنتی هم هایپ کرده بود نمایش بازی طولانیه و فک میکردم حداقل 10 دیقه نشون بدن :D
یه مشکلی که هست اینه که Sekiro عرضه شده و خیلی سخته یه بازی بتونه از نظر خفنیت مبارزه با کاتانا به پاش برسه :D
از اونجایی که توی تریلر دیدیم که جین همزمان دو تا شمشیر متفاوت به همراه داره و از اون طرف تیر و کمان و ابزار مخفی‌کاری و همینطور استفاده از اسب هنگام مبارزه هم توی بازی هست، از نظر تنوع نسبت به بازیای مشابه به خودش میتونه بهتر ظاهر بشه.
در کنار مبارزات مخفیانه و کم‌تعداد بازی که توی تریلرا دیدیم، چیزی که شخصا از مبارزات GOT می‌خوام و نمونش رو هم فک نکنم هیچ جا با جزئیات بالا دیده باشیم، یه جنگ تمام عیار و پر جمعیته...البته نه به سبک Mosou که یه نفری بزنی صدها نفر رو بترکونی :D یه جنگ تمام عیار که بین دو تا لشکر بزرگ ژاپن و مغول باشه و جین هم یه گوشه‌ای از میدون جنگ در حال مبارزه باشه! اصلا نقطه عطف داستان هم همینه که مغول‌ها به طور پرجمعیتی به سوشیما حمله کردن و کلا یه منطقه‌ی جنگی ایجاد شده و میشه از این برهه‌ی تاریخی به خفن‌ترین شکل برای مبارزات پرجمعیت استفاده کرد.
البته این چیزی که من میخوام احتمالا از نظر تکنیکی خیلی سخت باشه :D ولی تقصیر خودشونه که همچین کانسپت آرتی منتشر کردن :D :

View attachment 125173

همینطور این بخش از تریلر جدید که میدون جنگ رو نشون میداد و امیدوارم صرفا یه کات سین نباشه و جنگِ قبلش داخل گیم‌پلی باشه:

View attachment 125174
به نظرم که این احتمال وجود داره که این جنگ اول بازی باشه و بعد از شکست یا پایان جنگ راهش رو جدا کنه جین از سامورایی ها! شاید هم فقط کات سین اول یا ابتدای بازی باشه و داستان از اینجا شروع بشه.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اگر با شمشیر جین سرمون رو نمی زنید نظرمو بگم:D
من فقط از یک لحاظ نگران بازی هستم و اون هم action بازی هستش. pacing اکشن یک جوری مثل جنگ های سامورایی ها می مونه ایستا بودن و حمله کردن، دوباره اروم شدن و این یکم با روح ژانر hns در تضاد هستش!
حالا شاید این یک ساب ژانر باشه و اصلا نمی خواد hns کلاسیک باشه و در نهایت اکشنش هم چیز خوب و نفسگیری دربیاد اما من تو تریلرها اون اکشنی که دیدم رو نپسندیدم. یک چیزی که احتمالش میدم باشه اینکه انگار نوع اکشن بازی مثل فایت های بتمن هستش ولی با شمشیر، خشونت و gore بالاتر! امیدوارم فرمولشون جواب بده.
در هر صورت باید صبر کرد تا تریلرهای بیشتری ازش بیاد تا بشه بهتر نظر داد.
در مورد بقیه موارد بازی هم فکر کنم با یک بازی pioneer طرف هستیم و نیاز به تعریف من نداره!:D
نمیدونم شاید سر انحصاری بودن جبهه گیری بشه سرش.... ولی خوب چون چهره iconic پشت بازی نیست، فکر نکنم مثل جریان اخیر بشه....

بازی من رو هم قانع نکرده... سال پیشم گفتم این گیم پلی و کامبت مناسب یه بازی اوپن ورلد نیست.... حالا هر کی میخواد بگه قشنگی بازی به همین Samurai style بودنشه... امیدوارم بتونه از این مبارزات تک ضربه ای 50،60 ساعت لذت ببره...
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
در کنار مبارزات مخفیانه و کم‌تعداد بازی که توی تریلرا دیدیم، چیزی که شخصا از مبارزات GOT می‌خوام و نمونش رو هم فک نکنم هیچ جا با جزئیات بالا دیده باشیم، یه جنگ تمام عیار و پر جمعیته...البته نه به سبک Mosou که یه نفری بزنی صدها نفر رو بترکونی :D یه جنگ تمام عیار که بین دو تا لشکر بزرگ ژاپن و مغول باشه و جین هم یه گوشه‌ای از میدون جنگ در حال مبارزه باشه! اصلا نقطه عطف داستان هم همینه که مغول‌ها به طور پرجمعیتی به سوشیما حمله کردن و کلا یه منطقه‌ی جنگی ایجاد شده و میشه از این برهه‌ی تاریخی به خفن‌ترین شکل برای مبارزات پرجمعیت استفاده کرد.

من یه جورایی خیالم بابت کار Sucker Punch رو کامبت راحته . دغدغه اصلی برام الان کوئست ها و دنیای بازیه که چقدر متنوع و پخته از آب در بیاد . دلم نمی خاد بازی پر بشه از فچ کوئست های تکراری و خسته کننده . دوست دارم از این نظر الگوشون بشه Witcher 3 . البته انتظار یه بازی RPG ندارم اما یه مقدار دست بازیباز باز باشه و بتونه رو داستان تاثیر بزاره . (نه مثل RDR2 که سانت ب سانت غیر از اون چیزی که سازنده میخاد نمی تونی انجام بدی و عملا داری یه بازی خطی رو در قالب یه بازی Open World انجام میدی)
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
من یه جورایی خیالم بابت کار Sucker Punch رو کامبت راحته . دغدغه اصلی برام الان کوئست ها و دنیای بازیه که چقدر متنوع و پخته از آب در بیاد . دلم نمی خاد بازی پر بشه از فچ کوئست های تکراری و خسته کننده . دوست دارم از این نظر الگوشون بشه Witcher 3 . البته انتظار یه بازی RPG ندارم اما یه مقدار دست بازیباز باز باشه و بتونه رو داستان تاثیر بزاره . (نه مثل RDR2 که سانت ب سانت غیر از اون چیزی که سازنده میخاد نمی تونی انجام بدی و عملا داری یه بازی خطی رو در قالب یه بازی Open World انجام میدی)
با توجه به اینکه مشخص شده بود اون نمایش طولانی اولین گیم‌پلی بازی کلا یه ماموریت فرعی بوده، میشه امیدوار بود که از این نظر هم بازی خفنه.
فقط اگه قراره از ویچر الگو بگیرن امیدوارم مثل اکثر بازیا یه Witcher Sense یا همچین چیزی توی بازی نباشه و دنبال رد پا یا رد خون اینا راه بیفتیم :D
ماموریت فرعی‌های Infamous هم فان بود و در این مورد سابقه بدی ندارن تا جایی که یادمه.
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
اول تریلر نشون میده که کاراکتر اصلی یه جورایی میمیره!! بعد نمیدونم منظورش از گوست چیه ؟یعنی مثل روح مخفی کاری میکنه یا کلا روح اون شخصی میشه که مرد!!؟ بعدش تو تاپیک توشته مسائل ماروایی نداره پس چرا هر وقت کاراکتر بازی میاد باد و برگها به حرکت در میان ؟! اگه دقت کرده باشین خود اون فرمانده مغول هم تو جنگل از باد و حرکت برگها بعجب میکنه!!
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
این تریلر دقیقا شبیه Death Stranding Release Date بود
استاد سعی می کرد گیم پلی ساده پشت کات سین و گرافیک فوق العاده پنهان کنه
به نظر میاد اینحا هم گیم پلی بزرگترین نقطه ضعف بازی
من فکر نکنم مقایسه این بازی با یه "زباله غیر قابل بازیافت" مثل دث کار درستی باشه
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,255
نام
امیر حسین
اول تریلر نشون میده که کاراکتر اصلی یه جورایی میمیره!! بعد نمیدونم منظورش از گوست چیه ؟یعنی مثل روح مخفی کاری میکنه یا کلا روح اون شخصی میشه که مرد!!؟ بعدش تو تاپیک توشته مسائل ماروایی نداره پس چرا هر وقت کاراکتر بازی میاد باد و برگها به حرکت در میان ؟! اگه دقت کرده باشین خود اون فرمانده مغول هم تو جنگل از باد و حرکت برگها بعجب میکنه!!
روح همون استعاره ست... از اینکه یه فرد شکست خورده که باید میمرده تو اون میدون نبرد قاعدتا، الان زنده ست و هنوز داره میجنگه:-"

نه مسائل ماورایی هم نداره، و امیدوارم نداشته باشه! بازی اینجوری زیاد داریم:D
ولی یه بازی تاریخی به این شکل نداریم...در مورد جنگ سوشیما هم که کلا نداریم
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
روح همون استعاره ست... از اینکه یه فرد شکست خورده که باید میمرده تو اون میدون نبرد قاعدتا، الان زنده ست و هنوز داره میجنگه:-"

نه مسائل ماورایی هم نداره، و امیدوارم نداشته باشه! بازی اینجوری زیاد داریم:D
ولی یه بازی تاریخی به این شکل نداریم...در مورد جنگ سوشیما هم که کلا نداریم
بازی تاریخی نداریم این شکلی ولی درآوردن یک بازی OW به این شکل خیلی سخت میزنه کلا بازی همه جوره بزرگه امیدواریم ساکرپانچ بتونه با موفقیت سربلند بشه ولی بعیده >:)
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
با توجه به اینکه مشخص شده بود اون نمایش طولانی اولین گیم‌پلی بازی کلا یه ماموریت فرعی بوده، میشه امیدوار بود که از این نظر هم بازی خفنه.
فقط اگه قراره از ویچر الگو بگیرن امیدوارم مثل اکثر بازیا یه Witcher Sense یا همچین چیزی توی بازی نباشه و دنبال رد پا یا رد خون اینا راه بیفتیم :D
ماموریت فرعی‌های Infamous هم فان بود و در این مورد سابقه بدی ندارن تا جایی که یادمه.

البته از این منظرم دلم میخاد شبیه Witcher 3 باشه ک یکم دست بازیباز باز باشه تو روند روایت داستان و در کل روند بازی !
هرچند قبلا سازنده گفته بود :
the team believed that choices made by the player are important to gameplay
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یک چیزی که جالبه کسی بهش دقت نکرده یا دیگه اشاره نمیکنه بازی روزی که عرضه بشه نزدیک 7 سال طول کشیده که ساخته بشه یادمه یک ویدیو بود سال 2017 بود به نظرم که گفت بازی 3.5 سال داره ساخته میشه بازی الان قراره وسط 2020 عرضه بشه. :|:D

البته از این منظرم دلم میخاد شبیه Witcher 3 باشه ک یکم دست بازیباز باز باشه تو روند روایت داستان و در کل روند بازی !
هرچند قبلا سازنده گفته بود :
the team believed that choices made by the player are important to gameplay

بدیش اینکه قبلا تایید کردن سیستم کارما در بازی وجود نداره البته احتمال داره نظرشون تغییر کرده باشه اما من عاشق سیستم کارمای Infamous بودم یکی از چیزای که تو بازی هاش دوست داشتم انتخاب خوب بودن یا بد بودن بودش امیدوارم این سیستم به بازی بر گردونده باشه چون واقعا خیلی عالی میشد که یک گوست خون خوار باشی که همه ازت بترسن یا یک قهرمان مردمی باشی که مردم عادی دوست داشته باشن و کمکت کنن و دشمن ازت بترسه .

یکی از ایده های خود من برای بازی های Open Word وجود NPC های تعاملی هستش با گیم پلی که امیدوارم نسل بعد بهش برسیم به جای اینکه نقش مترسک اجرا کنن یا فقط راه برن یا یک دیالوگی بگن یا اینکه بعضی هاشون بر اساس گیم پلی باهات همراه بشه هر کدام بتونن در بازی بر اساس شرایط بازی یک کاری انجام بدن برای مثال هر کدام شخصیت خاص خودشون داشته باشن یکی به عنوان برای مثال جاسوس باشه و وقتی دیدت خیلی شیک به بقیه اطلاع بده با کمترین جلب توجه یا وقتی درگیر شدی موافق تو هستش برای مثال یک میز پرت کنه یا یه همچین سیستمی یعنی NPC ها تعامل بیشتری در بازی داشته باشن که مشخصا نیاز به سخت افزار قویتر هستش .
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
یک چیزی که جالبه کسی بهش دقت نکرده یا دیگه اشاره نمیکنه بازی روزی که عرضه بشه نزدیک 7 سال طول کشیده که ساخته بشه یادمه یک ویدیو بود سال 2017 بود به نظرم که گفت بازی 3.5 سال داره ساخته میشه بازی الان قراره وسط 2020 عرضه بشه. :|:D



بدیش اینکه قبلا تایید کردن سیستم کارما در بازی وجود نداره البته احتمال داره نظرشون تغییر کرده باشه اما من عاشق سیستم کارمای Infamous بودم یکی از چیزای که تو بازی هاش دوست داشتم انتخاب خوب بودن یا بد بودن بودش امیدوارم این سیستم به بازی بر گردونده باشه چون واقعا خیلی عالی میشد که یک گوست خون خوار باشی که همه ازت بترسن یا یک قهرمان مردمی باشی که مردم عادی دوست داشته باشن و کمکت کنن و دشمن ازت بترسه .

یکی از ایده های خود من برای بازی های Open Word وجود NPC های تعاملی هستش با گیم پلی که امیدوارم نسل بعد بهش برسیم به جای اینکه نقش مترسک اجرا کنن یا فقط راه برن یا یک دیالوگی بگن یا اینکه بعضی هاشون بر اساس گیم پلی باهات همراه بشه هر کدام بتونن در بازی بر اساس شرایط بازی یک کاری انجام بدن برای مثال هر کدام شخصیت خاص خودشون داشته باشن یکی به عنوان برای مثال جاسوس باشه و وقتی دیدت خیلی شیک به بقیه اطلاع بده با کمترین جلب توجه یا وقتی درگیر شدی موافق تو هستش برای مثال یک میز پرت کنه یا یه همچین سیستمی یعنی NPC ها تعامل بیشتری در بازی داشته باشن که مشخصا نیاز به سخت افزار قویتر هستش .

سیستم کارما به اون شکل اینجا جواب نمیده . چون با سازوکار پلات بازی همخونی نداره . اینجا ما یه سامورایی داریم ک خانوادش و خیلی های دیگه توسط مغول ها ب خاک و خون کشیده شدن
و قصدش اینجور ک نشون میده انتقامه (!) همینجوریش خون خوار و بی رحم دشمناش رو سلاخی میکنه و قهرمان مردمشه
من فکر می کنم Player Choiceـی ک سازنده ازش حرف میزنه جوره دیگه ای باشه . یکم رئال تر
در کل باید صبر کرد و دید

پ.ن : مثلا ب این صورت باشه ک حق انتخاب بازیکن توی سبک بازی با انتخاب سامورایی بودن یا روح (گاست) بودنه و هدف یه جور دنبال میشه
پ.ن : سازنده قبلا گفته بود ک توی بازی بعضیها ب جین احترام می زارن و بعضیها ازش میترسن . فکر میکنم این شاید با همون انتخاب بین سامورایی بودن یا گاست بودن مشخص بشه (نوع دیگه ای از کاراما ولی نه مثل inFamous ؛ اینجا تاثیرش روی دنیای بازی مشخص و بیشتره)
 
آخرین ویرایش:

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر