PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
مرد میخواد صبر کنه بازی روی ps5 بیاد هر کی صبر کنه پلانتینیوم من فکر میکردم فقط rockstarتو طراحی اسب بهترین اینا دیگه ترکوندن فقط یه مدل اسب داره فکر کنم
حالا تو از کجا فهمیدی اسب سواریش خوبه شاید مثل بازی های یوبی سافت باشه
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
اگه بتونن باس هاشو ترکیبی از سولز و نیوه بزنن ماموریت هاشم ببینیم چی میشه بازیش عین هندونه در بسته اس معلوم نیست اصلا جک و جونیور داره توش یا نه چون فقط انسان باشه ممکنه تکراری بشه
 
  • Smile
Reactions: NaniO

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
خیلی عجیبه بازی رو ساکر پنج زده اونم تم دوست داشتنی ژاپن اونم انحصاری اونوقت تاپیکش طرفدار نداره. عجب چیزیه. خیلی از سایت ها میگن برترین گرافیک ps4 رو داراست که یعنی از ساخته ناتی داگ هم بهتر؟ اوه ببخشید به جناب ناتی داگ کبیر نباس حرفی انداخت! ببخشید !لول! اما جدی باید صبر کرد ببینیم کدوم بهتره تو این بخش. در مورد گیم پلی اصلا دوس ندارم کوچکترین شباهتی با بازی های استاد بزرگ میازاکی (سبک بازیهاش منظورم هستش)ربطی حتی شباهتی و چیزی داشته باشه. اصلا و به هیچ وجه! @guppy شما اشاره به اسب کردی اشارت کاملا درسته. rdr2 که بحث اسب جداست واقعا شبیهه سازه ولی اینو با تلو ۲ مقایسه بزنی از لحاظ انیمیشن دویدن این بهتره.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
اگه بتونن باس هاشو ترکیبی از سولز و نیوه بزنن ماموریت هاشم ببینیم چی میشه بازیش عین هندونه در بسته اس معلوم نیست اصلا جک و جونیور داره توش یا نه چون فقط انسان باشه ممکنه تکراری بشه
دقت کنی بالا تو توضیحات نوشته که ماورایی نیست پس جک و جونور نداره
 
  • Sad
Reactions: mohsenebrahimi

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
دقت کنی بالا تو توضیحات نوشته که ماورایی نیست پس جک و جونور نداره
نه توجه نکرده بودم ولی اینجوری کارشون خیلی سخته اونم برای یک بازی OW تنوع خوبی میتونید بده موجودات به بازی باید دید در آخر نتیجه چی میشه هر چند به نظرم بعبده تا تابستون ۲۰۲۰ هم ریلیز بشه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
Wallpaper با کیفیت :

6ni2_https_pbs.twimg.com_media_elrjc_lueaekyfr_format=jpg_amp_name=4096x4096.jpg
3h6_https_pbs.twimg.com_media_elrjc_lueaekyfr_format=jpg_amp_name=4096x40961.jpg
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
من تازه الان دیدم کامیونیتی منیجر استودیو یه سری اطلاعات جالب توی بلاگ پلی استیشن گذاشته. البته چیز زیادیم نیست.

کاراکتر اصلی داستان (Jin) در ابتدای بازی یه سامورائیه ولی در ادامه مجبوره که مهارت های دیگه ای رو هم یاد بگیره، حتی اگه غیر-سامورائی باشن. چیزی که توی باکس آرت میبینید، بخشایی از لوازم و Gear ها و آپگرید هایی هست که توی طول تجربه بازی به دستشون میارید. روی بزرگی نقشه هم خیلی تأکید دارن، طبق گفته خودشون از لحاظ مقیاس این بزرگترین بازی هست که تاحالا استودیوی Sucker Punch ساخته.
به مرور زمان توی ماه های آینده اطلاعات بیشتری از دشمنان و همراهانی که باهاشون مواجه میشید و آپگریدها و ... منتشر میشه.

پ.ن1: اینو خیلی وقت پیش گفته بودن ولی من تاحالا ندیده بودمش، اگه زبان بازی رو ژاپنی کنید Jin اسبش رو با اسم صدا نمیزنه چون ظاهرا اسم گذاشتن روی اسب توی ژاپن رسم نیست. :)) اما اگه با زبان انگلیسی برید براش اسم میذاره.

پ.ن2: آخر تریلر Jin اسم یکیو فریاد میزنه، طرف هم درو باز میکنه و میاد تا یه دوئلی داشته باشن باهم، ولی قبل از اینکه ببینیم طرف کیه و چیه تریلر تموم میشه. :D با توجه به اینکه بنظر میرسه خبری از المان های ماورایی نیست من شدیدا کنجکاوم ببینم باس فایتای بازی به چه شکل هستن. شایدم اصن یه حیوونی چیزی بیاد بیرون از در!
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
پ.ن2: آخر تریلر Jin اسم یکیو فریاد میزنه، طرف هم درو باز میکنه و میاد تا یه دوئلی داشته باشن باهم، ولی قبل از اینکه ببینیم طرف کیه و چیه تریلر تموم میشه. :D با توجه به اینکه بنظر میرسه خبری از المان های ماورایی نیست من شدیدا کنجکاوم ببینم باس فایتای بازی به چه شکل هستن. شایدم اصن یه حیوونی چیزی بیاد بیرون از در!

دقیقه 3:44 تریلر یکی از باس ها بود مثل اینکه نشون دادن احتمالا به صورت مرسوم ژاپنی دوئل های دو نفره باشه.

موردی که همون روز اول اعلام کردن بازی رئال هستش یعنی تا جایی که تونستن داخل بازی به سامورایی ها و تاریخ و ... وفادار بودن تا جایی که به بازی خدشه ای وارد نکنه که به نظرم اگه قرار باشه همش دوئل های دو نفره دفاع و حمله باشه بعد چند تا باس خسته کننده میشه باید بتونه احساس مبارزات نفس گیر انتقال بده که یکی میاد یک دفاع میکنه یکی میزنی تمام خسته کننده میشه باید ببینم این چطور در میارن اما به احتمال زیاد تو بازی باید حیوانات مثل سگ و خرس و ... هم خواهیم داشت با توجه به تاریخ سامورایی ها و حیواناتی که داخل تاریخ ژاپن هستش اما اگه انتظار دارین بازی بشه Sekiro یک موجود عجیب قریب اون وسط پیدا بشه از همین الان نا امید بشی بهتره تا موقع بازی کردن چون قراره بازی طبیعی باشه تا تخیلی .
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
اگر با شمشیر جین سرمون رو نمی زنید نظرمو بگم:D
من فقط از یک لحاظ نگران بازی هستم و اون هم action بازی هستش. pacing اکشن یک جوری مثل جنگ های سامورایی ها می مونه ایستا بودن و حمله کردن، دوباره اروم شدن و این یکم با روح ژانر hns در تضاد هستش!
حالا شاید این یک ساب ژانر باشه و اصلا نمی خواد hns کلاسیک باشه و در نهایت اکشنش هم چیز خوب و نفسگیری دربیاد اما من تو تریلرها اون اکشنی که دیدم رو نپسندیدم. یک چیزی که احتمالش میدم باشه اینکه انگار نوع اکشن بازی مثل فایت های بتمن هستش ولی با شمشیر، خشونت و gore بالاتر! امیدوارم فرمولشون جواب بده.
در هر صورت باید صبر کرد تا تریلرهای بیشتری ازش بیاد تا بشه بهتر نظر داد.
در مورد بقیه موارد بازی هم فکر کنم با یک بازی pioneer طرف هستیم و نیاز به تعریف من نداره!:D
 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
به نظر من ساکر پانچ نشون داده تو زمینه گیم پلی خیلی خوبه و اصلا نگران این مسعله نیستم فقط ترسم از اینه که بخوان زیادی المان rpg استفاده کنن و بخوان یه چیزی هر چند کم نزدیک به ویچر بسازن که امیدوارم این طوری نباشه و یه اکشن خالص با المان های rpg کم که اپن ورد باشه ارزوی خودم هست اونم داخل کشور ژاپن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر