PlayStation Ghost of Tsushima

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
❇️ آپدیت Ghost of Tsushima update 1053.0806

🔒 Protection : Steam

💢 Size : 22 MB

📌این آپدیت شامل یکپارچه‌سازی بازی با AMD Radeon Anti-Lag 2 هست. این ویژگی که تأخیر ورودی رو کم می‌کنه، روی کارت‌های گرافیک AMD Radeon RX 5000 و جدیدتر با درایورهای AMD Software: Adrenalin Edition 24.6.1 یا جدیدتر موجوده. وقتی Anti-Lag 2 تو بازی فعال باشه، می‌تونید با زدن Alt+Shift+L مانیتور تأخیر Radeon Anti-Lag 2 رو فعال کنید.

🔻 جزئیات آپدیت
🔸یه مشکلی رو که باعث می‌شد بعضی از بازیکنان نتونن دستاورد Living Legends رو باز کنن، حل کردیم.
🔹یه مشکلی رو که باعث می‌شد بعضی از بازیکنان نتونن دستاورد Light the Way رو باز کنن، حل کردیم.
🔸یه مشکلی رو که می‌تونست باعث اثرات نور ناخواسته روی کارت‌های گرافیک AMD Radeon بشه، درست کردیم.
🔹پشتیبانی از AMD Radeon Anti-Lag 2 اضافه شد.
🔸بهبودهای مختلفی توی مچ‌میکینگ کراس‌پلتفرم در حالت Legends انجام دادیم.
 
❇️ آپدیت Ghost of Tsushima update 1053.0806

🔒 Protection : Steam

💢 Size : 22 MB

📌این آپدیت شامل یکپارچه‌سازی بازی با AMD Radeon Anti-Lag 2 هست. این ویژگی که تأخیر ورودی رو کم می‌کنه، روی کارت‌های گرافیک AMD Radeon RX 5000 و جدیدتر با درایورهای AMD Software: Adrenalin Edition 24.6.1 یا جدیدتر موجوده. وقتی Anti-Lag 2 تو بازی فعال باشه، می‌تونید با زدن Alt+Shift+L مانیتور تأخیر Radeon Anti-Lag 2 رو فعال کنید.

🔻 جزئیات آپدیت
🔸یه مشکلی رو که باعث می‌شد بعضی از بازیکنان نتونن دستاورد Living Legends رو باز کنن، حل کردیم.
🔹یه مشکلی رو که باعث می‌شد بعضی از بازیکنان نتونن دستاورد Light the Way رو باز کنن، حل کردیم.
🔸یه مشکلی رو که می‌تونست باعث اثرات نور ناخواسته روی کارت‌های گرافیک AMD Radeon بشه، درست کردیم.
🔹پشتیبانی از AMD Radeon Anti-Lag 2 اضافه شد.
🔸بهبودهای مختلفی توی مچ‌میکینگ کراس‌پلتفرم در حالت Legends انجام دادیم.
این حجم از ساپورت بخاطر استقبال بالاشه و بعد حدود 3 ماه از عرضه، هنوز تو تاپ لیست 100 تای هفتگی استیمه
________
بازیش جالبه واقعا
اوایلش کات سین زیاد داره ولی بعدش خیلی کمه
شخصیتهای بازی جالبن و خوب اپتیمایز شده
گرافیک بازی با توجه به نسل قبلی بودنش خوبه
گیمپلی خوبی داره
________
بازی یکسری تناقضات داره
میاد شما را وادار میکنه یکسری ماموریت تکراری مثل فتح قلعه برید تا بتونید مواد لازم برا ارتقا رو فراهم کنید، بعد میاد تو مبارزه با با فایتها (بجز یکیشون) ازت میگیرشون در حالی که سایر دشمنا رو با یه ارتقاا کم میشه کشت و من اونموقع که بازی کردم. وقتی رفتم جلو باس فایت اول، اصلا نمیدوستم چنین چیزی رخ میده


بعدم چرا اون ماساکو رو ل.ز کردن ، چرا اون پیزرن بیچاره رو
در کل امیدوارم یه فکری به حال این دست از مبارزات با باس فایتها بکنه
8.5
 
شماره دوم این شاهکار معرفی شده و سال ۲۰۲۵ میاد .

Ghost of Yotei

یکی زحمت تاپیکش رو بکشه

کشیده قبلا.

 
شماره دوم این شاهکار معرفی شده و سال ۲۰۲۵ میاد .

Ghost of Yotei

یکی زحمت تاپیکش رو بکشه
واقا شاهکار نبود این بازی یه جورایی کپی از سری اساسینز کرید بود با همون سطح لول دیزاین فقط گیم پلی مبارزات لذت بخش بود که اون هم به تکرار میافتاد از معدود بازی های سونی بود که از اکت دوم به بعد دیگه ادامه ندادم واقعا دلیل اینهمه تمجید از این بازی رو درک نکردم. حتی یه قایق سواری ساده هم نداشت بازی و اینطور مواقع دمو نشون میداد (حداقل تا اکت 2)
 
واقا شاهکار نبود این بازی یه جورایی کپی از سری اساسینز کرید بود با همون سطح لول دیزاین فقط گیم پلی مبارزات لذت بخش بود که اون هم به تکرار میافتاد از معدود بازی های سونی بود که از اکت دوم به بعد دیگه ادامه ندادم واقعا دلیل اینهمه تمجید از این بازی رو درک نکردم. حتی یه قایق سواری ساده هم نداشت بازی و اینطور مواقع دمو نشون میداد (حداقل تا اکت 2)

در واقع کاری که UBISOFT زور میزد با نسخ اخیر انجام بده رو به نحو بهتر انجام داد.. و خودشون هم منکر ایده برداری ها و تشابهات نشدن هرگز.
مبارزات جذاب بازی هم به ورطه تکرار نمیفتاد, مگر اینکه روی درجات سختی متوسط به پایین انجامش میدادی و عنصر چالش رو ازش میگرفتی.

گرافیک هنری بازی و صداگذاری/موسیقی بازی هم که واقعا کم نظیر بود..

البته که منم اسم شاهکار رو روش نمیزارم. دلم نمیخواد چیزهای شاهکاری که میشناسم از انگشتان دست فراتر بره..
 
واقا شاهکار نبود این بازی یه جورایی کپی از سری اساسینز کرید بود با همون سطح لول دیزاین فقط گیم پلی مبارزات لذت بخش بود که اون هم به تکرار میافتاد از معدود بازی های سونی بود که از اکت دوم به بعد دیگه ادامه ندادم واقعا دلیل اینهمه تمجید از این بازی رو درک نکردم. حتی یه قایق سواری ساده هم نداشت بازی و اینطور مواقع دمو نشون میداد (حداقل تا اکت 2)
رمز لذت بردن از این بازی فقط فقط تو درجه های سختی بالاس
من تو دو سه سال حدودا 5شش بار بازی رو دانلود کردم و همون دو سه ساعت اول بازی رو دراپ کردم. هفتمین یا هشتمین بار که آخرین فرصت رو بهش دادم تو درجه سختی آخر بازی کردم و فهمیدم چه جواهریه و اصلا خسته نمیشی از کامبتش
تنها ایراد بزرگی که داره بازی اینه که تو یک سوم اول بازی همه چیش رو رو می‌کنه و شما آخرای اکت یک همه چی رو باز کردی و همه ی ابیلیتی ها رو گرفتی و این باعث میشه برا ادامه بازی انگیزه نداشته باشی
 
واقا شاهکار نبود این بازی یه جورایی کپی از سری اساسینز کرید بود با همون سطح لول دیزاین فقط گیم پلی مبارزات لذت بخش بود که اون هم به تکرار میافتاد از معدود بازی های سونی بود که از اکت دوم به بعد دیگه ادامه ندادم واقعا دلیل اینهمه تمجید از این بازی رو درک نکردم. حتی یه قایق سواری ساده هم نداشت بازی و اینطور مواقع دمو نشون میداد (حداقل تا اکت 2)
تمام شد ....

تاًیر گذار بود

رمز لذت بردن از این بازی فقط فقط تو درجه های سختی بالاس
من تو دو سه سال حدودا 5شش بار بازی رو دانلود کردم و همون دو سه ساعت اول بازی رو دراپ کردم. هفتمین یا هشتمین بار که آخرین فرصت رو بهش دادم تو درجه سختی آخر بازی کردم و فهمیدم چه جواهریه و اصلا خسته نمیشی از کامبتش
تنها ایراد بزرگی که داره بازی اینه که تو یک سوم اول بازی همه چیش رو رو می‌کنه و شما آخرای اکت یک همه چی رو باز کردی و همه ی ابیلیتی ها رو گرفتی و این باعث میشه برا ادامه بازی انگیزه نداشته باشی
جدای از گیم پلی، برای من کشش بازی در داستان نهفته است

داستان جین ساکای شاهکاره . یک داستان اصیل ژاپنی سامورایی

رمز لذت بردن از این بازی فقط فقط تو درجه های سختی بالاس
من تو دو سه سال حدودا 5شش بار بازی رو دانلود کردم و همون دو سه ساعت اول بازی رو دراپ کردم. هفتمین یا هشتمین بار که آخرین فرصت رو بهش دادم تو درجه سختی آخر بازی کردم و فهمیدم چه جواهریه و اصلا خسته نمیشی از کامبتش
تنها ایراد بزرگی که داره بازی اینه که تو یک سوم اول بازی همه چیش رو رو می‌کنه و شما آخرای اکت یک همه چی رو باز کردی و همه ی ابیلیتی ها رو گرفتی و این باعث میشه برا ادامه بازی انگیزه نداشته باشی
جدای از گیم پلی، برای من کشش بازی در داستان نهفته است

داستان جین ساکای شاهکاره . یک داستان اصیل ژاپنی سامورایی
 
  • Like
Reactions: dark spartan
تمام شد ....

تاًیر گذار بود


جدای از گیم پلی، برای من کشش بازی در داستان نهفته است

داستان جین ساکای شاهکاره . یک داستان اصیل ژاپنی سامورایی


جدای از گیم پلی، برای من کشش بازی در داستان نهفته است

داستان جین ساکای شاهکاره . یک داستان اصیل ژاپنی سامورایی
بر عکس شما برای من داستانش اصلا کشش نداشت کامبت بازی هم بقول دوستان حتما روی درجه سختی بالا خوبه ولی در کل اون کشش برای من نداشت و از وسطای بازی دراپش کردم .بخوام نمره ای بهش بدم 84 تا85 هست ولی داستان اصیل ژاپونی سامورایی برای من like a dragon ishin هست توی این بازی داستان باعث شد گیم پلی قدیمی سری که خوب ریمیک نشده بود رو تحمل کنم و تا آخر برم در کل در مقایسه با خیلی از بازیها میشه گفت داستان این بازی شاهکار نیست(چندمثال شاهکار بودن داستان از نظر من:سری متا گیر-دث استرندینگ-یاکوزا 0-nier automata- tlou 1-سری بایوشوک-ویچر 3-سایبرپانک 2077 -سری پرسونا-ff 7-ff8-ff9-ff10-الدن رینگ-دارک سول 1-آلن ویک-و... خیلی بازی دیگه که می تونم بگم داستان بهتری دارند نسبت به این بازی)
 
اسلای کوپر هارو اگه زده باشید کمتر موقع شناخت بازی یاد یوبی سافت میفتید، چون اسلای ها هم کم و بیش بر اساس اندازه و سبک وستینگ خودشون، تا حدی گیم پلی مشابه داشتن..

یه جورایی میشه بر این اساس بازی رو "کلون" بازی های یوبی حساب نکرد، بلکه یک اسلای کوپر در نظر گرفت که به شدت تغییر ماهیت داده و اپگرید و واقع گراتر شده...

*خودمم درست حسابی سوشیما رو بازیش نکردم البته در اینده دوست دارم بشینم جدی بازی کنم، دارم بازی رو و تو بک لاگه، اما اسلای هارو همه رو ترکوندم و پلت کردم هم رو 3 هم رو ویتا، به شدت بازی های فانی هستند... ساده هستند و کلاسیک ولی به شدت فان، ای کاش در اینده دوباره ببینیمشون...
 
داستان و روایت داستان نسخه اول یکی از حماسی ترین و احساسی ترین داستان های مدیوم ویدئوگیم بود تقابل اخلاقیات و بقا.فقط تو بازیهای ناتی داگ و سانتا مونیکا(gow 2018) چنین چیزی رو دیده بودیم در کل اگه بخوام به بازی نمره بدم ۹ از ۱۰ میدم کاش ادامه داستان جین ساکای رو می دیدیم.
 
من هم کلا از داستان بازی لذت بردم...نمیگم فوق العاده ولی برای منی که زیاد حوصله کات سین دیدن ندارم، کافی و عالی بود و اینکه جین یه شخصیت خاکستری داشت و پایان زیبای بازی و آهنگ آخرش...
باعث شد همیشه تو ذهنم بمونه
 
بر عکس شما برای من داستانش اصلا کشش نداشت کامبت بازی هم بقول دوستان حتما روی درجه سختی بالا خوبه ولی در کل اون کشش برای من نداشت و از وسطای بازی دراپش کردم .بخوام نمره ای بهش بدم 84 تا85 هست ولی داستان اصیل ژاپونی سامورایی برای من like a dragon ishin هست توی این بازی داستان باعث شد گیم پلی قدیمی سری که خوب ریمیک نشده بود رو تحمل کنم و تا آخر برم در کل در مقایسه با خیلی از بازیها میشه گفت داستان این بازی شاهکار نیست(چندمثال شاهکار بودن داستان از نظر من:سری متا گیر-دث استرندینگ-یاکوزا 0-nier automata- tlou 1-سری بایوشوک-ویچر 3-سایبرپانک 2077 -سری پرسونا-ff 7-ff8-ff9-ff10-الدن رینگ-دارک سول 1-آلن ویک-و... خیلی بازی دیگه که می تونم بگم داستان بهتری دارند نسبت به این بازی)
داستان جین ساکای فوق العاده بود . دیالوگ ها ساده و زیبا و اصیل . جای جای بازی حتی در ماموریت های فرعی داستان در اوج بود . در بسته الحاقی داستان به نهایت خودش رسید .

فکر نکنم حالا حالا ها داستانی در بستر ژاپن تاریخی به خوبی این روایت شود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or