PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
هر چقدر محدودیت بیشتر بهتر مگه همه بازی ها باید RPG یا محیط باز باشن اتفاقا بازی های کاملا خطی دارای کیفیت بالاتری هستن چون زمان مورد نیاز صرف افزایش کیفیت بزای می شه در حقیقت کیفیت به جای کمیت می شینه
مشکل اینه که بازی OWهه ! اگر خطی بود که بحثی نبود در موردش!(و من خودم دلم لک زده برای بازی های خطی، خیلی کم شدن:( )
اما الان که OW هست، آیا محدودیت زمانی داره؟ چجوریاست؟ یهویی احساس کردم به اطلاعات بیشتری نیازمندم=))
 
  • Like
Reactions: R@OUF and s.1

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
اتفاقا بهتر که مرد هست:D فکر میکنم له اون حال و هوا خیلی بیشتر میاد و به طور کلی خیلی فعال تر بودن:D
+اصولا بازی های شمشیر به دست رو ترجیح میدم شخصیت اصلی مرد باشه! خیلی حس بهتری بهم میده:D

---
ولی یک سوال! بازی چرخه شبانه روز داره؟ تو اطلاعات(یا لیک؟) بود که میگفت یه سری از مراحل رو باید شب رفت و ...
از رو اون به نظر میریه چنین چرخه ای باید باشه!
اما از اونطرف که مثلا اول نمایش نوشت روز Xم از حمله مغول ها، یه حسی میده که شاید محدودیت تعداد روز یا چنین چیزی توی بازی باشه...
شما چی فکر میکنید؟ اون فلان روز صرفا جو و برای نمایش بوده، یا توی بازی هم هست و ممکنه باعث محدودیت هایی بشه؟
بازی که تایید شده چرخه ی شبانه روز داره
اون اطلاعاتی که راجع به مراحل شب داشت لیک شده بودن و شاید همش درست نباشه!
اما بازی گویا یسری کوئستهایی داره که اگه سر موقع انجامشون ندی جزیره های کوچیک رو از دست میدی و به مغول ها میبازی.
احتمالا یه همچین ساختاری پیاده سازی شده که شما میتونی یسری روزا یا شبهارو اسکیپ کنی ولی در عوض از دست میدی منطقتو! :D
خیلی جذابه به نظر من
 

Mazi_z

کاربر سایت
May 14, 2008
366
بازی که تایید شده چرخه ی شبانه روز داره
اون اطلاعاتی که راجع به مراحل شب داشت لیک شده بودن و شاید همش درست نباشه!
اما بازی گویا یسری کوئستهایی داره که اگه سر موقع انجامشون ندی جزیره های کوچیک رو از دست میدی و به مغول ها میبازی.
احتمالا یه همچین ساختاری پیاده سازی شده که شما میتونی یسری روزا یا شبهارو اسکیپ کنی ولی در عوض از دست میدی منطقتو! :D
خیلی جذابه به نظر من
به نظر من که اینطور نیست// چون اونطوری باید همه چی عجله ای باشه که منطقی نیست....

بعد هم اون نوشته اول که نوشت روز نهم حمله مغول ها میتونه خیلی دلیل داشته باشه....از صرفا یه اعلان برای e3 جهت مهیج کردن تا اطلاع رسانی صرف که مثلا از روز نهم حمله مغول ها بازی شروع میشه....ممکنه شخصیت بازی این 9 روز نبوده تو جزیره مثلا مسافرت بوده اومده دیده حمله کردن و میاد انتقام میگیره....
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
خوب NX Gamer هم ویدئوی بررسیش رو منتشر کرد از بازی
در کل خیلی از بازی تعریف کرده و یه جهش بزرگ نسبت به second son و first light دونسته بازی رو اما یه نکته ی جالب که اشاره کرده
من این چند روز متنهای زیادی میخونم از مردم که میگن بازی ممکنه روی ps5 ران بشه و بازی ps4 نباشه.
این حرفا یکم منو گیج کرده چیزی که من میبینم به هیچ عنوان بازی نیست که روی یه سخت افزار با قدرت خیلی بیشتر از ps4 ران بشه
بله نمایش مربوط به نسخه ی ps4pro هست و ممکنه یسری نقصها روی ps4 ببینید اما این عنوان به هیچ وجه نسل بعدی نیست.
حالا اگه ویدئو رو نگاه کنین یسری دلایلم میاره که چرا این بازی نمیتونه نسل بعدی باشه و مربوط به همین نسله:D باشد که ایمان بیاورید.
 
  • Like
Reactions: R@OUF and Adidas95

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
ولی یک سوال! بازی چرخه شبانه روز داره؟ تو اطلاعات(یا لیک؟) بود که میگفت یه سری از مراحل رو باید شب رفت و ...
از رو اون به نظر میریه چنین چرخه ای باید باشه!
اما از اونطرف که مثلا اول نمایش نوشت روز Xم از حمله مغول ها، یه حسی میده که شاید محدودیت تعداد روز یا چنین چیزی توی بازی باشه...
شما چی فکر میکنید؟ اون فلان روز صرفا جو و برای نمایش بوده، یا توی بازی هم هست و ممکنه باعث محدودیت هایی بشه؟
تایید شده که داره. ولی منم مثل خودت وقتی تو دمو نوشت روز فلان، گیج شدم. اگه یه سیستمی مثل Deadrising ها داشته باشه جالب میشه. مثلا هر روز ساید کوئست های مختلفی میده و اگه نرسی بهشون دیگه از دست میره. یا خود دنیای بازی هم هر روز که میگذره بیشتر آسیب میبینه و حس و حال جنگ پیدا میکنه.
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
Chris Zimmerman موسس استدیو:
اگر به ژاپن بروید سرسبز بودن ان توجه شما را جلب خواهد کرد، سرزندگی را حس میکنید امکان دارد محیط های بازی و جزئیات ریز ان را ببینید و تعجب کنید این دقیقا طبیعتی است که ژاپن دارد.با توجه به اینکه ما یک استدیو امریکایی بودیم و دارای یک فرهنگ بیگانه نسبت به ساخت یک بازی ژاپنی سوالی ذر ذهنمان میگذشت که ایا اجازه ساخت این کار را داریم؟ سونی مشکلی نخواهد داشت؟اما چیزی که مارا تعجب زده کرد پاسخ سونی بود.جوابی کاملا مثبت و هیجان زده نسبت به بازی
بازی ترکیبی از محیط های متفاوت است شما در دمو شاهد اسب سواری،تپه و نیزار،معبد و جنگل بودید که محیطی نسبا باز تر را ارائه داد این موارد ماهیت بازی است که به هیچ وجه یک تجربه بسته را ارائه نخواهد داد.بهترین عناویینی که در سبک جهان باز وجود دارند ان هایی هستند که به شما حس اکتشاف را میدهند و هرمکان ان شکل متفاوتی را ارائه میدهد ،تنوع دشمنان و یا گیم پلی متفاوت انان.این موارد هم کاملا در GOT وجود خواهند داشت در بازی به هرجایی که دوست داشته باشید میتوانید بروید اما در بعضی موارد شما نمیتوانید به سادگی به موقعیت برسید و یا ممکن است در پی یافتن راه های کوهستانی بروید و از ان ها عبور کنید.
ما ده سال عناوین مختلفی از InFamous ساختیم که در همه ان ها حق انتخاب و ازاد بودن گیمر وجود داشت این قضیه در مورد Ghost of tsushima نیز صدق میکند.
داستان در مورد جین و نحوه تغییر کردن و ایستادگی در مقایل مغول هاست و شما نیز باید این تغییرات را حس کنید اگر قصد به چالش کشیدن را دارید بازی به راحتی میتواند این کار را بکند.همه گیمرها در بازی به چالش کشیده خواهند شد و به نوعی سختی ای در بازی وجود خواهد داشت اما اینکه شما چگونه در بازی پیشروی میکنید میتواند برروی تجربه شما تاثیرگذار باشد اگر در بخش اکشن و مبارزات به راحتی پیروز میشوید دیگر بخش مخفی کاری برایتان مهم نخواهد بود تنظیمات میزان سختی در بازی وجود خواهد داشت و ما نیز میتوانیم از سیستم تشخیص خودکار سختی استفاده کنیم اما بازی در واقع یک بازی خیلی سخت نیست در واقع ما تعادلی بین بیش از حد مردن و نمردن را ایجاد کرده ایم.
- در بازی NPC و روستاها وجود دارن
- جزئیات و محیط های بازی واقعی تر از انچه که به نظر میان هستند
- به طور کلی بخشی از داستان بازی رابطه بین جین،مردم و جزیره سوشیماست
- معیار اصلی دنیای بازی کیلومتر مربع نیست تمرکز روی این است که چقدر طول میکشد تا از اول نقشه به اخر ان رسید.در کل این مسیر حس حماسی وجود خواهد داشت
- بازی یک عنوان HnS ساده نیست و حتی ممکن است برای مبارزات نیاز به تمرین باشد
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,365
نام
علی
متا بین 85 تا 88 پیش بینی میشه:-?
چطور میتونی به متای زیر نود فکر کنی؟( خودش فکر میکند لول)
بسی به بازی امید دارم و البته تجربه نشون میده من به هرچی امید داشتم نباید میداشتم!:D لول یه استار اوشن 5و گفتیم خوب میشه چنان ترکید که دیگه روم نمیشه به بازیی امید داشته باشم لول
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
یکم تبلیغ کنیم این وسطا :D
اخیرا انیمه ای داره پخش میشه،در مورد همین جنگ Tsushima ، در مورد چندتا تبعیدی هست که درگیر این جنگ میشن یه جوری!
گفتم بگم شاید کسی خواست توی این هایپ بازی بره ببینه یا یکم هایپش رو سیراب کنه،یا هم هایپش بره بالاتر! :D (یا هم انیمه یهو کار افتضاحی در اومد کلا هایپش به فنا رفت:)) )
به هر حال اسم انیمه Angolmois - Genkou Kassenki هست، اگر کسی زیرنویس فارسی میخواد اون هم موجود هست!
فعلا هم دو قسمت پخش شده:D
اگر اهل دانلود از تورنت هستید به Nyaa.at سر بزنید و اسم انیمه رو سرچ کنید، زیرنویس با فن ساب هاریبل هماهنگه!
زیرنویس هم @awsub

تبلیغات بسه دیگه:D
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
یوشیدا رفته استدیو ساکر پانج اونام زود دستشو بند کردن :))
حالا به طنز گفتن یعنی باید اسم یوشیدا رو بزنیم بعنوان مدیر بخش سینمایی تو تیتراژ ؟
Screenshot.png

پ ن : به اون مانیتور (دوربین) که دسته یوشیداس دقت کنید ! :Arrowd:
 

Attachments

  • DibCXB3VsAECYlz.jpg
    DibCXB3VsAECYlz.jpg
    80.6 KB · مشاهده: 83

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر