PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

t33

کاربر سایت
Nov 29, 2013
441
نام
داود
بهتر بود میزاشتن lock رو من خودم زیاد مشکلی ندارم عادت کردم. دوستانی که مشکل lock دوربین دارن از توو سیتینگ ،برید گیم پلی ،کمرا اسپید بزارید سینماتیک مود cinamatic مثل lock نمیشه ولی بد نیست یه حالت تک تک با چرخش دوربین رو میده گزینه های دیگم داره خودم گذاشتم روو فست مود fast دوربین سریع تر بچرخه.
 

Attachments

  • Ghost of Tsushima_20200718060658.jpg
    Ghost of Tsushima_20200718060658.jpg
    547.3 KB · مشاهده: 48

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
چقدر فرعی‌های بازی خوبنننننن :x بعضیاشون یه سری پیش‌زمینه داستانی باحال دارن که مربوط به فلان افسانه ژاپنی میشن. یکی مثلا راجب افسانه یه کمان نفرین‌شدس که با این تم‌های مرموز خیلی حال می‌کنم
 

.DcoY.

کاربر سایت
Jun 16, 2010
815
نام
مــــیلاد
اگه به ژاپن، فرهنگش، تاریخش و سامورایی‌ها علاقه دارین، تجربه‌ی عجیب و منحصربه‌فردی درانتظارتونه! حس کشتن سامورایی و ارتباط خاص ژاپنی‌ها با طبیعت به‌طرز باورنکردنی عالی از آب دراومده.
قدیمی‌های ژاپنی همیشه می‌گن که جهان و طبیعت رو باید به چشم ما ببینین تا درک کنین؛ انگار تو این بازی سعی شده از چشم سامورایی‌ها و ژاپنی‌ها دنیا رو ببینیم. حتی شعرهای کوتاه هایکو هم فوق‌العاده و پر از معنی هستن.
فقط یک ایراد می‌تونم از بازی بگیرم؛ لیپسینک ژاپنی نداریم و با اینکه صداگذاری خیلی خوبه، اما اون شور و شوقی که موقع ژاپنی صحبت کردن باید ببینیم رو نمی‌بینیم.
تا همین حد می‌تونستم حسی که موقع بازی کردن دارم رو با کلمات بیان کنم :D؛ خیلی لذت‌بخشه:
Ghost of Tsushima_20200717133441.png Ghost of Tsushima_20200717091159.png Ghost of Tsushima_20200719121241.png Ghost of Tsushima_20200718121259.png Ghost of Tsushima_20200717071620.png Ghost of Tsushima_20200719122736.png
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
کامبت سیستم بازی از چیزی که فکر میکردم‌خیلی خیلی بهتره ، البته من دو ساعتی بیشتر بازی نکردم ولی تو همین دو ساعت هم‌ خیلی روون بود و هم چالش برانگیز ، دشمن ها هم‌هوش خوبی دارن و کلا کشتن مغولا حس خیلی خوبی داره ! این سیستم لاک‌ نکردن هم اذیتم‌ نمیکنه و در عوض چرخش سریع دوربین به کار میاد . به نظرم متای بازی تا ۸۸ اینا جا داشت . ۳ یا ۴ نمره حقشو خوردن ولی فدای سر بچه های ساکر پانچ :D بهترین ساختشون تا به الان این ip بوده از نظر من و واسه نسل بعد راحت میتونن ip های 90 پلاسم بسازن چون پیشرفت توی تیمشون به صورت واضح قابل لمسه .
 

MobbMicc

کاربر سایت
May 24, 2014
294
بازی دوربینش جوریه که شدیدا نبود موس درش احساس میشه. به نظرم مشکل از خود دوربین بازی نیست تو کامبت. مشکل محدودیت کنترل دوربین با آنالوگ سمت راسته چون همزمان نمیشه هم اتک زد و هم دوربینو چرخوند. یعنی تا بیای دوربینو اجاست کنی تایم واسه اتک به موقع ممکنه از دست بدی. به نظرم اگه دوربین بازی تو تمام مبارزات بیشتر تو مایه دوربین مبارزات دوئل میشد هم سینماتیک تر میشد هم میشد راحت تر رو انمی مستقیم فوکوس کرد. البته بعضی جاها که انمیا دوره ت میکنن عملا لازمه زاویه باز تر بشه تا آدم اشراف داشته باشه.
 
  • Like
Reactions: s.1

PEDRAMGOLCHIN

کاربر سایت
Jun 11, 2007
4,853
نام
پدرام
نقد بازیسنتر رو خوندم بدجور خورد تو ذوقم ،برای منی که فردا بازی میرسه دستم و عاشق سبک Tenchu هستم ، خوب نبودن سبک مخفی کاری یه نقطه ضعفه بزرگه :-s
کاش مخفی کاریش رو خوب درمیاوردن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر