Gears Of War 3 (پست اول تاپیک خوانده شود)



حالا اینا با اون بالایی ها خیلی فرق میکنه؟ اگه اره که ایول!


اگه افکت اب رو میخوای با اونا مقایسه کنی که قصه پیز دیگه ایه!بحث سر اب نیست!



بحث vs رو بیخیال خواهشا
 
نزن این حرفو جوون، رفتی دوتا عکس داغون از KZ3 پیدا کردی هرکجا هم رسیدی لینک میکنی ؟ تا اونجایی که یادمه سطح تکسچرهای زمین K2 دیوانه کننده بود و هنوز هم هست, 3بماند. به عنوان مثال به این تصاویر نگاه کن:





- درکل کاری که اپیک کرده واقعاً چشمگیر و زیباست و میشه گفت روی 360 بی سابقه اس.
عکس ها تو همین بازیسنتر بود که طرفدارهاش گذاشته بودن..
بعد من به غیر از این تاپیک تو کجا عکسها رو لینک کردم که خودم خبر ندارم..؟

بعد این عکسهای که گذاشتی مربوط به بخش سینگل پلیر هست.. و با مولتی خیلی فرق داره..
 
بحث تاپیک رو خودتون به بیراهه میکشید، بنده هم مثالی زدم جهت شفاف سازی.

در کل بیخیال از بحث و موضوع مربوطه خارج نشیم.

پ.ن:
need to fight @
تو که راست میگی
 
آخرین ویرایش:
دوستان اینجا انقدر بحث شد یه سوال برام پیش اومد :d این تصاویر گیرز رو داشتم میدیدم که به این برخوردم (برای گیرز1) :

می خواستم ببینم اینجا که جلوی مارکوس سنگ ها برجسته اس و در دوردست سمت چپ صافه از همین قابلیت 360 استفاده شده به صورت خفیف ؟ چون دوستان گفتن این ویژگی از اول روی 360 بوده این سوال رو پرسیدم , که قبل از گیرز 3 این نمونه ها هم از همین ویژگی بهره می بردن یا نه , چون خیلی خیلی مشابه همین گیرز 3 هست ؟
در ضمن من خودی ام (بویژه در مورد گیرز):dلطفاً ما رو از حمله مصون بدارید:d
 
  • Like
Reactions: Tommy Fisher
نزن این حرفو جوون، رفتی دوتا عکس داغون از KZ3 پیدا کردی هرکجا هم رسیدی لینک میکنی ؟ تا اونجایی که یادمه سطح تکسچرهای زمین K2 دیوانه کننده بود و هنوز هم هست, 3بماند. به عنوان مثال به این تصاویر نگاه کن:





- درکل کاری که اپیک کرده واقعاً چشمگیر و زیباست و میشه گفت روی 360 بی سابقه اس.

بازی کیلزون 2 عالی بود و تمومشم کردم وحدودا همین عکس هم هست نمیدونم چرا میخوای بیخودی گرافیک بعضی از بازی ها رو 10 برابر بکشی بالا و بعضی ها رو 10 برابر بیاری پایین بابا یه مقدار واقع بین باش.الآن تو تاپیک های سایت های خارجی هم بحث همینه که هیچ بازی ای نتونسته تا این حد ...........حالا اومدی میگی کیلزون 2 فلانه 3 ببین چی میشه وخوب آره 3 حتما با یه گرافیک 2 گیگ ddr6 و cpu هشت هسته ای و 16 گیگ رم هم اجرا نخواد شد(البته میدونم انحصاری منظورم قدرت اجراست)
تاپیک رو هم به بی راهه نکشید لططططططططفا
 
سلام!
هایپ در مورد این بازی هیچ گونه مشکلی نداره :دی شخصا تضمین می کنم متوسط امتیازش زیر 93 نمیاد :دی
بروبچ BC که کارو بارشون معلوم نیست!یهو میبینی در اثر خودهایپی کاذب میانگین 93 رو هم شکست حساب کردن.
میانگین 93 خوبه؟ (:|.
باید 96 بگیره :-".
بیا.نمونه.:دی
دوست عزیز زیادیت نکنه یه وقت!؟:دی
 
آخرین ویرایش:
قابلیت tessellation در واقع از تکنیک displace mapping استفاده میکنه و کسانی که بصورت حرفهای 3d کار میکنند میدونن که این قابلیت بسیار زیبا بسیار بسیار زیاد هم باعث کاهش performance میشه این قابلیت رو ati خیلی قبل تر از عرضه dx11 یعنی قبل از عرضه کارتهای سری 3xxx در کارتهای گرافیکش گنجونده بود ولی اون موقع این قابلیت عمومی نشد و کسی استقبال نکرد ولی با قرار گرفتن در dx11 میره که عمومی بشه و بنظر من بزرگترین انقلاب بصری نسل آینده کنسولها همین تکنیکه. تو UPDATED UE3 هم این قابلیت بسیار بسیار اندک قراره استفاده بشه و مطمئنا EPIC تا حدی استفاده میکنه که سخت افزار اجازه بده (بسیار بسیار اندک چون بازیها الان از حداکثر قابلیتهای سخت افزار استفاده میکنن و استفاده از این قابلیت خیلی سخته.

tessellationd) displace mapping) : ایجاد حالتهای برجستگی و فرو رفتگی روی اجسام، اشیا و محیط بطور واقعی با تغییر VERTEX های OBJECT نصبت به هم .

NORMAL MAPPING : ایجاد حالتهای برجستگی و فرو رفتگی روی اجسام، اشیا و محیط بطور غیر واقعی با استفاده از بافت ، سایه زنی پیکسلی و خطای دید (که هیچ تغییری در فرم OBJECT و قرار گیری VERTEX های OBJECT نصبت به هم ایجاد نمی کند)
 
خواهشا اينقدر بازي رو بالا نكشيد و هايپ زدش نكنيد! بعدا شر ميشه به خدا...!:d

هایپ از طرف ما ایراد نداره ، سازندها نباید هایپ کنن که توقع سایت ها بالا بره و تو نمره دادن خصاصت و سخت گیری به خرج بدن :d

می خواستم ببینم اینجا که جلوی مارکوس سنگ ها برجسته اس و در دوردست سمت چپ صافه از همین قابلیت 360 استفاده شده به صورت خفیف ؟ چون دوستان گفتن این ویژگی از اول روی 360 بوده این سوال رو پرسیدم , که قبل از گیرز 3 این نمونه ها هم از همین ویژگی بهره می بردن یا نه , چون خیلی خیلی مشابه همین گیرز 3 هست ؟

محسن که توضیح داد با normal map هم میشه این برجستگی ها رو ایجاد کرد و نیازی به استفاده از tessellation نیست ، فقط نکته دیگه ایی که هست اینکه تو GOEW به شکل خیلی استادانه و حرفه بکار رفته که قبلا تو بازی های دیگه شاهد چنین موردی نبودیم.
 
  • Like
Reactions: Kainé

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or