Gears Of War 3 (پست اول تاپیک خوانده شود)

امروز 2 تا ویدئو از مالتی پلیرش دیدم (از Gamersyde :دی). نظرم مثبته. فقط یکم درمورد شاتگان کوچولوش (:دی) نگرانم چون بیش از حد قوی ساختنش. از فاصله نزدیک طرف رو منفجر میکنه !!.
 
امروز 2 تا ویدئو از مالتی پلیرش دیدم (از Gamersyde :دی). نظرم مثبته. فقط یکم درمورد شاتگان کوچولوش (:دی) نگرانم چون بیش از حد قوی ساختنش. از فاصله نزدیک طرف رو منفجر میکنه !!.
دقیقا، شاتگان خیلی خَرکُش شده:d
در اصل به درخواست فن‌های فروم بود که Epic هم تایید کرد. اینو یکی از سازندگان بازی گفته بود:
If you see a shotgun pointed at your head, it's already too late to make a move
 
امروز 2 تا ویدئو از مالتی پلیرش دیدم (از Gamersyde :دی). نظرم مثبته. فقط یکم درمورد شاتگان کوچولوش (:دی) نگرانم چون بیش از حد قوی ساختنش. از فاصله نزدیک طرف رو منفجر میکنه !!.

نه انتظار داری یه شات گان دو لول که اندازه هر لولش 2 اینچ هست با یک شلیک منفجر نکنه ؟:دی
 
این سایت عجب سایتی ب خودیه..

3 باره میخوام این ویدئو رو دانلود کنم طرفهای 80 درصد قطع میشه و باید از اول دانلود کنی..سرعت دانلودش هم از 8 کیلیوبیت بیشتر نمیشه..

اگر کسی میتونه این لینک رو جای دیگه اپلود کنه ممنون میشیم..

http://www.gamersyde.com/news_gears_of_war_3_vidoc-10882_en.html


بیا روله:

http://www.interupload.com/files/CK8XP1GW/gow3_execution_uk_bbfc_18_720p30_6100kbps.mp4_links
 
  • Like
Reactions: Terova
امروز 2 تا ویدئو از مالتی پلیرش دیدم (از Gamersyde :دی). نظرم مثبته. فقط یکم درمورد شاتگان کوچولوش (:دی) نگرانم چون بیش از حد قوی ساختنش. از فاصله نزدیک طرف رو منفجر میکنه !!.
برای ما که لگ داریم و پینگمون پایینه یا خیلی بد میشه یا خوب ! :d بد از این نظر که تا بخواهیم به خودمون بیاییم اونا سریع ما رو می ترکونن ! خوب از این نظر که اون یارو چند متر دورتر ببنیم شروع به تیر زدن می کنیم شاید یکیشون بهش بخوره می ترکه دیگه نیازی نیست رو سر بازیکن شاتگان رو نشونه بریم ! سرعت عمل هم میره بالا !!
 
آخرین ویرایش:
بچه میگم برین یه دور تریلر e3 پارسال رو نگاه کنید بعد بیاد اون رو با تریلر الان مقایسه کنید . البته نمی خوام جو بدم ولی فک میکنم اون موقع از این تکنیک tessellation استفاده نشده بود .
این عکس رو نگاه کنید مخصوصا قسمت هایی که قرمز کردم :


اگه واقعا اپیک تازه شروع به استفاده از این تکنیک کرده باشه احتمالا تو آینده تو موارد بیشتر ازش استفاده کنه .
ااااااا پسر فک کنید Alan wake از این تکنیک استفاده کنه فک کنم دیگه تو برم تو جنگلش همون جا زندگی کنم بیرون نیام :d
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: aliatlas
برای ما که لگ داریم و پینگمون پایینه یا خیلی بد میشه یا خوب ! :d
گیمرآ اینقدر شکایت کردن که بدون شک سرور اختصاصی درنظر گرفتن برای این شماره. مُجلی نخواهد بود :دی.
خوش ندارم در مورد گرافیکش نظر بدم که در این صورت دیگه فرخ ول کن نیست (:دی). انصافا گرافیکش برای مالتی پلیر عالی بود.
 
تنها زمین نیست الان تو تریلر ها اگه دقت کنی تو در دیوار هم استفاده شده ولی این یدونه عکس کاملا همه چیز را ثابت میکنه ! به اون سنگ ریزه دقت کنی برجسنگیهاش خیلی جالبه صورت گرفته به صورت Geometric طراحی شدن تو همون جا که با اسلحه شلیک شده به تابش نور توجه کن به سنگ ریزه هایی که زیرش هستند چون نور عمود تابیده سایه ایجاد نشده ! ولی به کنارهاش چون عمود نیست پشت سنگ ریزه ها سایه ایجاد شده .
یکی از مواردی که تو gears2 وجود خارجی نداشت ! ولی خب اون چیزی که میگی چه مقدار tessellation استفاده شده حرف درستیه چون خب کنسوله و محدودیت داره و نمیتونه تو همه چیز tessellation را پیاده کنه ولی مهم اینه که از tessellation استفاده شده .

البته اینم اضافه کنم تو اون چیزی که تو عکس مشخص کردی ربط زیادی نداره ! مثلا قرار نیست حتما سنگها خیلی برجسته به نظر بیان خوب بابا کاشی کار (همون کارگر موزاییک کار منظورمه :دی) اونجا از سنگ های مسطحتر استفاده کرده :دی tessellation فقط حالت عمق دار به جزئیات بازی میده که تو gears3 کاملا محسوسه حالا حتی مقدارش کم باشه خب بابا کنسوله :دی
75469567435793086533.jpg
تو این تصویری که گذاشتی کاملا مشخصه یه مقدار تسلاشن بیشتری نسبت به جاهای دیگه داره ولی تو اون تصویری که من گذاشتم، سنگفرش اون انتها، دقیقا از همین نوعیه که همین ابتداش هم میبینیم ولی چون این تکنیک(احتمالا برای جلوگیری از افت فریم) محدود به کار رفته تو فاصله دور عمقشون رو از دست میدن.البته اینچیزی که من دارم میبینم تو تمامی بازیهای کنسولی بی سابقست یعنی کاملا بافتها دارن خودشون رو متمایز میکنن نسبت به سایر بازیهای کنسولی!درضمن تسلاشن بالا عمق واقعی به ابجکتها میده یعنی مثلا تو نسل بعد دیگه ما فقط تاثیر پذیریهای ناقص یا افکتهای فیک نمیبینیم بلکه همه چیز واقعیتر میشه...

بچه میگم برین یه دور تریلر e3 پارسال رو نگاه کنید بعد بیاد اون رو با تریلر الان مقایسه کنید . البته نمی خوام جو بدم ولی فک میکنم اون موقع از این تکنیک tessellation استفاده نشده بود .
این عکس رو نگاه کنید مخصوصا قسمت هایی که قرمز کردم :


اگه واقعا اپیک تازه شروع به استفاده از این تکنیک کرده باشه احتمالا تو آینده تو موارد بیشتر ازش استفاده کنه .
ااااااا پسر فک کنید Alan wake از این تکنیک استفاده کنه فک کنم دیگه تو برم تو جنگلش همون جا زندگی کنم بیرون نیام :d
فکر نمیکنم اینطور باشه احتمالا همه جا ازش استفاده نکردن چون واقعا حجم پردازش رو به طرز عجیبی سنگین میکنه اگه قرار باشه او این محیط جنگلی هم ازش استفاده کنن که دیگه معجزه کردن!
 
گیمرآ اینقدر شکایت کردن که بدون شک سرور اختصاصی درنظر گرفتن برای این شماره. مُجلی نخواهد بود :biggrin1:.
فری خدا از دهنت بشنوه ! چون با این شاتگان ها به قول مهدی خرکش ! چیزی ازمون نمی موند ! :d
 
WOW ! واقعاً با این عکس ها و توضیحاتی که آقا فرخ دادن مگه میشه حرفی زد ! :d واقعاً الان کف و خون قاطی کردم ! :x پسر محیط برجسته اس !!! :-o حتی فلان بازی هم که به گرافیکش می نازه برین عکس هاش رو ببینین محیط صاف صافه ! :d
 
تنها زمین نیست الان تو تریلر ها اگه دقت کنی تو در دیوار هم استفاده شده ولی این یدونه عکس کاملا همه چیز را ثابت میکنه ! به اون سنگ ریزه دقت کنی برجسنگیهاش خیلی جالبه صورت گرفته به صورت Geometric طراحی شدن تو همون جا که با اسلحه شلیک شده به تابش نور توجه کن به سنگ ریزه هایی که زیرش هستند چون نور عمود تابیده سایه ایجاد نشده ! ولی به کنارهاش چون عمود نیست پشت سنگ ریزه ها سایه ایجاد شده .
یکی از مواردی که تو gears2 وجود خارجی نداشت ! ولی خب اون چیزی که میگی چه مقدار tessellation استفاده شده حرف درستیه چون خب کنسوله و محدودیت داره و نمیتونه تو همه چیز tessellation را پیاده کنه ولی مهم اینه که از tessellation استفاده شده .

البته اینم اضافه کنم تو اون چیزی که تو عکس مشخص کردی ربط زیادی نداره ! مثلا قرار نیست حتما سنگها خیلی برجسته به نظر بیان خوب بابا کاشی کار (همون کارگر موزاییک کار منظورمه :biggrin1:) اونجا از سنگ های مسطحتر استفاده کرده :biggrin1: tessellation فقط حالت عمق دار به جزئیات بازی میده که تو gears3 کاملا محسوسه حالا حتی مقدارش کم باشه خب بابا کنسوله :biggrin1:
این Tessellation واقعا از رویاهای من بود (در بقیه جاها میگم T حسش نیست تایپ کنم :d.). فقط یه چیزی بود توی RE5 مثلا درب ها و پنجره ها به صورت عکس بودند ولی یه جوری درست شده بودند که نگاه میکردی حالت بر آمدگی پیدا میکردند.
این شاید اون طوری باشه، ها؟

اما در کل خیلی عالی کار شده، اگر اینی که نشون میدن باشه من کلا حرفی نمیزنم دیگه این UE3 و این Epic و کلا همه اینها ترکوند.

فقط بحثی که میمونه این که اون دسته از عزیزانی که سخت میخوان ثابت کنند سخت افزار 360 بسیار قدیمیه و جلوی PS3 کلا هیچ حرفی برای گفتن نداره الان صحبت و نظر خاصی ندارند؟

فقط امیدوارم نسخه ی نهایی مثل C2 ضایع بازی نشه.
 
فری خدا از دهنت بشنوه ! چون با این شاتگان ها به قول مهدی خرکش ! چیزی ازمون نمی موند ! :d
نگران نباش
پارسال یکی cd شکسته گیرز 2 رو برای اپیک فرستاده بود و تو نامه ش نوشته بود بخاطر لک سروراتون!!
خارجیا هم لک داشتن چه برسه به ماها!
و مطمئنا اپیک سرور اختصاصی میزنه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or