Gears Of War 3 (پست اول تاپیک خوانده شود)

این سایت عجب سایتی ب خودیه..

3 باره میخوام این ویدئو رو دانلود کنم طرفهای 80 درصد قطع میشه و باید از اول دانلود کنی..سرعت دانلودش هم از 8 کیلیوبیت بیشتر نمیشه..

اگر کسی میتونه این لینک رو جای دیگه اپلود کنه ممنون میشیم..

http://www.gamersyde.com/news_gears_of_war_3_vidoc-10882_en.html
 
این تصاویر تو NEOGAF دیدم . واقعا دیدنی هستند . جالبترین بروز رسانی که تو انجین بازی اضافه شده tessellation که در DX11 هست تو این بازی قرار گرفته !
تو عسهایی که از کف زمین گرفته شده متوجه امر میشید . تکسچر ها هم که بازم از نمای نزدیک حرف اول را میزنه . نورپردازی و سایه زنی دقیق چیزهایی هستند که به صورت کاملا محسوس پیشرفتشون قابل توجه هست .
تصاویر که عالی هستند ولی فرخ این دیگه از اون حرف ها بود tessellation که در DX11
رو کنسول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//:-o:-/:-/:-/
 
این سایت عجب سایتی ب خودیه..

3 باره میخوام این ویدئو رو دانلود کنم طرفهای 80 درصد قطع میشه و باید از اول دانلود کنی..سرعت دانلودش هم از 8 کیلیوبیت بیشتر نمیشه..

اگر کسی میتونه این لینک رو جای دیگه اپلود کنه ممنون میشیم..

http://www.gamersyde.com/news_gears_of_war_3_vidoc-10882_en.html

من دانلودش کردم راحت ! 118 مگ بود فک کنم ! تورنتش رو امتحان کن ببین جواب میده ؟ :دی
 
تصاویر که عالی هستند ولی فرخ این دیگه از اون حرف ها بود tessellation که در DX11
رو کنسول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//:-o:-/:-/:-/
خود مایکروسافت هم گفته که 360 بعضی از قابلیت های DX11 را ساپورت میکنه و IGN هم اشاره کرده که 360 میتونه از tessellation استفاده کنه .

این عکس مربوط به dx11 tessellation
51191280342362239702.jpg

unigine-heaven-2-dx11-tessellation-on-02.jpg

با عکسهای پایینی مقایسه کن :



کلا در تصاویر GEARS3 به درو دیوارنگاه کنی کاملا محسوسه .
 
خود مایکروسافت هم گفته که 360 بعضی از قابلیت های DX11 را ساپورت میکنه و IGN هم اشاره کرده که 360 میتونه از tessellation استفاده کنه .

این عکس مربوط به dx11 tessellation
51191280342362239702.jpg

unigine-heaven-2-dx11-tessellation-on-02.jpg

با عکسهای پایینی مقایسه کن :



کلا در تصاویر GEARS3 به درو دیوارنگاه کنی کاملا محسوسه .
بابا بی خیال اون ها یک چیزی میگن تو چرا باور می کنی خودت سخت افزار کنسول را که می دونی چی هست الان کارت های دایرکس 11 هم تو اجرا مشکل دارن
تو خوب بودن باز یکه شکی نیست دارن روش کار هم می کنند ولی زیاد این حرف هارا جدی نگیر رفیق
 
عجب بدبختی گیر گردیم ! مایکروسافت و IGN یه چیزی گفتن ؟! خب اصلا درست . تصاویر را گذاشتم اونا چی ؟ چشم که داری ؟!
اصلا بحث این حرفها نیست فرخ
tessellation میدونی چه چیز سنگینی هست همین الان اگه رو یک بازی رو pc فعال کنن 20 فریم بازی میاره پایین حالا خودت دیگه تا طی خط بخون
البته تیم سازنده می تونند با کار کردن یک چیز هی شبیه اون بزارن ولی tessellation غیر ممکن هست
 
اصلا بحث این حرفها نیست فرخ
tessellation میدونی چه چیز سنگینی هست همین الان اگه رو یک بازی رو pc فعال کنن 20 فریم بازی میاره پایین حالا خودت دیگه تا طی خط بخون
البته تیم سازنده می تونند با کار کردن یک چیز هی شبیه اون بزارن ولی tessellation غیر ممکن هست

اقا جان من نمیدونم دوست دارید روی یه چیزی پافشاری کنید ؟! دارم با تصویر بهت نشون میدم علنا دارم ثابت میکنم قبول نمیکنی !
دارم میگم مایکروسافت گفته میگی چرند گفته . میگم IGN گفته بازم میگی چرند گفته !

واقعا من موندم دیگه چطور بتونم یه حرفی را ثابت کنم ؟!
tessellation روی تکسچر ها و همه چیز یه حالت برجستگی وجود میاره و عمق دارش میکنه حالت موزاییک کاریش را نشون میده . اینا را تو GEARS3 میتونی کاملا ببینی !
 
آخرین ویرایش:
منم فک میکنم از تکنیک tessellation استفاده شده اگه همین تریلر که دوستان لینک دادن دانلود کنید یکی از نکاتی که جلب توجه میکنه طراحی محیط بازی هست ، از تنه درختان بگیر تا ستون و کف زمین و بقیه موارد ، همگی یه حالت برجستگی خاصی دارن که من تو بازی های دیگه این مورد رو ندیده بودم.
من بشخصه فک میکنم یسری از تکنیک هایی که در پروژه Lionhead از اون رو نمایی شد ، اپیک تو انجینش بهینه کرده.

این دوتا عکس مقایسه کنید به در پنجره هر دو عکس نگاه کنید :
 
اصلا بحث این حرفها نیست فرخ
tessellation میدونی چه چیز سنگینی هست همین الان اگه رو یک بازی رو pc فعال کنن 20 فریم بازی میاره پایین حالا خودت دیگه تا طی خط بخون
البته تیم سازنده می تونند با کار کردن یک چیز هی شبیه اون بزارن ولی tessellation غیر ممکن هست

360 یه چیپ داره که به صورت سخت افزاری tessellation رو انجام میده و به GPU کمک میکنه ولی بحث GPU اش هم راست میگه فرخ ! یسری امکاناتی توش گذاشتن از قبل که برخی از قابلیتهای DX های بعدی رو هم تا حدودی ساپورت کنه ! اما میزانش رو نمیدونم !

تو موتور جدید Lionhead هم فک کنم از این چیپ 360 استفاده کردن در کنار قابلیت نرم افزاری جدیدشون که تو عکس پایین مشخصه چقدر Polygon استفاده کردن !



البته قضیه Normal Map هم هست روی خیلی از جاها ! یعنی یک حالتی هست که انگار خود پیکسلها جهت نور و سایه و ... رو تشخیص میدن و حالت عمق دار رو بوجود میارن در حالی که ما یه سطح صاف داریم ! از این تکنیک برای شکافهای کوچیک و یا مثلاً اثر گلوله استفاده میکنن و اینجا هم روی درختها یا چوب ها برای مثال استفاده شده ازش و کلاً هر جزئیاتی از سطوح که به نظر عمق دار بنظر میرسه و چیز خیلی خاصی هم نیست تو Fable III هم استفاده شده بود به وفور یا حتی بازیهای کنسولهای دستی و موبایل و ... !!

در هر صورت بلاحظ بصری که بازی مشکلی نداره ! حتی AA اش هم یه جورایی خیلی عالی هست ! باید دید تو محصول نهایی چی تحویل میدن
 
  • Like
Reactions: hosein me
این حرف خود ign در اخرین بروز رسانیه ue3 هست که اشارهدکرده 360 در حقیقت از tessellation استفاده میکنه ولی تاکنون ازش استفاده نشده .
Tessellation in particular is a possibly major addition to Unreal Engine 3. The Xbox 360's graphics processor actually supports tessellation, but to my knowledge it's never been used. This alone could lead to some major enhancements to the visuals in 360 games - assuming that the 360 version of the Unreal Engine 3 development kit supports it.

ولی در بازیهای اخیر از جمله gears3 و انجین Lionhead استفاده شده که البته بنظر من یکی از دلایل واضح تاخیر gears3 همین بروز رسانیه انجین بازی بوده .
اینم موارد اضافه شده در اخرین بروز رسانیه ue3 هست که حالا چه مقدارش را یا چند موردش را میخوان روی gears 3 اعمال کنند باید دید؟ که البته بعضی از مواردش کاملا تو قسمت بتای بازی قابله تشخیصه :

Featured in the video:

* DX11 MSAA Hair
* DX11 Sub Surface Scattering
* DX11 Deferred Rendering with proper MSAA support
* DX11 Image Based Reflections
* Enhanced Blooooooom
* APEX Clothing
* High Quality Shadows
* Bokeh Depth of Field
* Shadowed Point Light Reflections
* Colour Grading
* Cascade Shadow Maps
* Seamless Lighting Transitions
* Soft-Edge Motion Blur
* Landscape Terrain Editor
* Scaleform UI integration
* iOS/Android/NGP support
* UDK remote and mobile previewer

Improvements to the Editor including:

* Content browsing, transform tools
* Multi-channel Key Framing
* Exponential height fog
* Detail Lighting View Mode
* Navigation Mesh
* New front end for deployment
 
اقا جان من نمیدونم دوست دارید روی یه چیزی پافشاری کنید ؟! دارم با تصویر بهت نشون میدم علنا دارم ثابت میکنم قبول نمیکنی !
دارم میگم مایکروسافت گفته میگی چرند گفته . میگم IGN گفته بازم میگی چرند گفته !

واقعا من موندم دیگه چطور بتونم یه حرفی را ثابت کنم ؟!
tessellation روی تکسچر ها و همه چیز یه حالت برجستگی وجود میاره و عمق دارش میکنه حالت موزاییک کاریش را نشون میده . اینا را تو GEARS3 میتونی کاملا ببینی !
درسته از این تکنیک استفاده شده ولی ظاهرا بسیار کمه دقت کن که نمیشه برای تشخیص این تکنیک به صورت عمودی به اون سنگفرشا نگاه کرد باید به شکل افقی یا زاویه دار به تصویر نگا کنی تا بتونی تشخیص بدی که ایا از تسلاشن استفاده شده یا نه.
به این عکس دقت کن
اونجایی رو که مشخص کردم تو راستای افق کاملا صافه! پس معلومه بازم از همین تصاویر فیک متداول استفاده کردن ولی ظاهرا یه سطح خیلی کم از تسلاشن هم روش به کار رفته که من شک دارم!
 
  • Like
Reactions: aliatlas
درسته از این تکنیک استفاده شده ولی ظاهرا بسیار کمه دقت کن که نمیشه برای تشخیص این تکنیک به صورت عمودی به اون سنگفرشا نگاه کرد باید به شکل افقی یا زاویه دار به تصویر نگا کنی تا بتونی تشخیص بدی که ایا از تسلاشن استفاده شده یا نه.
به این عکس دقت کن
اونجایی رو که مشخص کردم تو راستای افق کاملا صافه! پس معلومه بازم از همین تصاویر فیک متداول استفاده کردن ولی ظاهرا یه سطح خیلی کم از تسلاشن هم روش به کار رفته که من شک دارم!

تنها زمین نیست الان تو تریلر ها اگه دقت کنی تو در دیوار هم استفاده شده ولی این یدونه عکس کاملا همه چیز را ثابت میکنه ! به اون سنگ ریزه دقت کنی برجسنگیهاش خیلی جالبه صورت گرفته به صورت Geometric طراحی شدن تو همون جا که با اسلحه شلیک شده به تابش نور توجه کن به سنگ ریزه هایی که زیرش هستند چون نور عمود تابیده سایه ایجاد نشده ! ولی به کنارهاش چون عمود نیست پشت سنگ ریزه ها سایه ایجاد شده .
یکی از مواردی که تو gears2 وجود خارجی نداشت ! ولی خب اون چیزی که میگی چه مقدار tessellation استفاده شده حرف درستیه چون خب کنسوله و محدودیت داره و نمیتونه تو همه چیز tessellation را پیاده کنه ولی مهم اینه که از tessellation استفاده شده .

البته اینم اضافه کنم تو اون چیزی که تو عکس مشخص کردی ربط زیادی نداره ! مثلا قرار نیست حتما سنگها خیلی برجسته به نظر بیان خوب بابا کاشی کار (همون کارگر موزاییک کار منظورمه :دی) اونجا از سنگ های مسطحتر استفاده کرده :دی tessellation فقط حالت عمق دار به جزئیات بازی میده که تو gears3 کاملا محسوسه حالا حتی مقدارش کم باشه خب بابا کنسوله :دی
75469567435793086533.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or