Gears Of War 3 (پست اول تاپیک خوانده شود)

^کاملا باهات موافقم که سلیقه ای هست ... این که یکی شب رو دوس داره یکی روز ، یکی روشن و یکی تیره کاملا سلیقه ای هست . اما Level Design و پیشرفت نسخه افزون اون بحثش از سلیقه فراتر میره :دی !
آقا یه چیزی : (اسپویل)
من یه تریلر دیده بودم ، یه ماه فوق العاده روشن توی آسمون بود و مارکوس داشت در تاریکی شب که اون ماه همه جا رو روشن کرده و بود و خیلی پر نور هم بود آروم قدم میزد :دی ! اما بنظرم توی بازی همچین جایی نداشت:| ! این جریانش چیه ؟:دی فک کنم به یکی ازون انتخابها برگرده که با LT & RT تمییز قائل میشیم ، درسته ؟
 
^کاملا باهات موافقم که سلیقه ای هست ... این که یکی شب رو دوس داره یکی روز ، یکی روشن و یکی تیره کاملا سلیقه ای هست . اما Level Design و پیشرفت نسخه افزون اون بحثش از سلیقه فراتر میره :دی !
آقا یه چیزی : (اسپویل)
من یه تریلر دیده بودم ، یه ماه فوق العاده روشن توی آسمون بود و مارکوس داشت در تاریکی شب که اون ماه همه جا رو روشن کرده و بود و خیلی پر نور هم بود آروم قدم میزد :دی ! اما بنظرم توی بازی همچین جایی نداشت:| ! این جریانش چیه ؟:دی فک کنم به یکی ازون انتخابها برگرده که با LT & RT تمییز قائل میشیم ، درسته ؟
دوستان جواب ـم اسپول خاصی نداره و مربوط میشه به اون مرحله e3 ،توصیه میکنم کسایی که بازی نکردن بخونن ولی با این حال میذارم تو اسپویل .
اگه منظورت این مرحله ـست :

باید موقع انتخاب LT & RT دکمه RT بزنی که سوار ماشین بشی :d

ولی اگه منظورت این مرحله ـست :


که باید خدمت عرض کنم ربطی به بخش داستانی نداره، جزو مپ های مولتی هست اسمشم Gridlock ـه
 
آخرین ویرایش:
نسخه اول شاید جو خیلی عالی نسبت به نسخه های 2 و 3 داشته باشه اما ضعفی که داشت عدم تنوع در گیم پلی و همچنین روان نبودن گیم پلی بود که شاید اون موقع زیاد به چشم نمی اومد ولی الان یک ضعف محسوب میشه..
من به شخصه همیشه جو های سیاه رو ترجیح میدم و دوست داشتم تو شماره سه هم مراحل بیشتری رو با این جو بازی میکردم اما فقط چندتا چپتر این جو رو داشت..
 
من از گیرز 3 خیلی راضیم.چون توی مولتی پلیر جایگاه شاتگان برگشت به قبل مثل گیرز 1 .توی دومی که مثل تفنگ ابپاش شده بود.اون اولا یکم بازی کردم گذاشتم کنار.اما این یکی شده بازی اصلیم.
 
جو قسمت اولش که جو خوفناکی بود یعنی واقعا قابل مقایسه نیست با خیلی بازی ها یکم جو قسمت اول مثل AW بود آدم فکر میکرد الان 100تا میریزند سرت نابودت می کنند:d آدم کلا جرات نداشت یک قدم بره جلو میترسید بلاهایی آسمنای(کلاغا چندش آور :d)بریزند سرش ولی کلا اگه قرار بود بازی تو این جو بمونه کلا فرانچز باید بیخیال میشدیم و تجربه تکراری می شد دلیلی نداره دیگه انقدر جو تاریک و خوفناک بسازد شما هرچی میری جلو بازی یا باید از اول خیلی روشن بود که تو قسمت 3 به اوج تاریکی میرسیدیم(مثل ارباب حلقه ها)یا از اوج تاریکی شروع کنیم و به روشنایی برسیم(الان نفهمیدید منظورم بگید بازش کنم:d) درکل اگه نسخه بعدی قرار بره به قبل از حوادث قسمت یک مخصوصا زمانی که لوکاست ها حمله کردن اون موقع میشه همچین جوی دوباره تجربه کرد حتی بهتر از قبل
گیم پلی هم واقعا وقتی قسمت دوم یا سوم بازی میکنی بعد میایی قسمت اول بازی کنی خیلی اذیت میشه من وقتی نسخه دوم بازی میکردم میرفتم سراغ قسمت اول دوباره مشکل اره کردن پیدا میکردیم انگار اصلا بلد نباشم خودم اره میشدم:d
ولی درکل نسخه به نسخه بازی پیشرفت کرد هنوز تمومش نکردم ولی تا الان به گرافیکش از 10 نمره 10 میده خیلی این گرافیکش من تحت تاثیر قرار داد >:d
 
اصلاً گیرز 1 یه جو عجیبی داشت هنوز هم وقتی میذارم تو دستگاه بازی میکنم ناخواسته 2 ، 3 مراحلش میرم :d

تو گیرز یک همه موارد دست بدست هم داده بودن از موسیقی مرموز که در مواقع اکشن ریتم تند و جذابی به خودش میگرفت بگیر تا رنگی بندی تیره و سرد بازی و فضاسازی های بینظیر بازی که بنظرم هنوز هم تو بین سه شماره از این لحاظ بهترینه ؛ که همه این موارد باعث شده بود تا اون جو بینظیر بوجود بیاد.

کلاً تو شماره یک همه موارد خیلی خوب باهم چفت و بست شده بود:d

یکی از علت هاش که شاید بعضی ها قبول نکنن ولی حقیقته تغییر رنگبندیه بازیه ! gears of war افریده شده بود که تم رنگ خاکستری داشته باشه ! من هنوزم که هنوزه رنگبندیه gears 1 را از همه شماره ها بیشتر دوست دارم همون دوست داشتم تو بازی 2 تا رنگ باشه تا 100 تا رنگ ! لول ! کلا فضای گیرز باید مرده باشه چون جوش اینو میگه .
دومین دلیلش هم تو gears 1 معماری و عظمت ساختمان یه چیزه دیگه بود خیلی بهتر طراحی شده بودند .
ولی خب وقتی یه عده فن میریزن تو فروم ها و هی بازی را به ترول میبندند که بازی چرا رنگ بندی نداره فلان و بهامان اپیک همین چیزها را توفروم ها میبینه و به خاطر شاد شدن بعضی دست به کارهای اشتباه هم میزنه !
 
یکی از علت هاش که شاید بعضی ها قبول نکنن ولی حقیقته تغییر رنگبندیه بازیه ! gears of war افریده شده بود که تم رنگ خاکستری داشته باشه ! من هنوزم که هنوزه رنگبندیه gears 1 را از همه شماره ها بیشتر دوست دارم همون دوست داشتم تو بازی 2 تا رنگ باشه تا 100 تا رنگ ! لول ! کلا فضای گیرز باید مرده باشه چون جوش اینو میگه .
دومین دلیلش هم تو gears 1 معماری و عظمت ساختمان یه چیزه دیگه بود خیلی بهتر طراحی شده بودند .
ولی خب وقتی یه عده فن میریزن تو فروم ها و هی بازی را به ترول میبندند که بازی چرا رنگ بندی نداره فلان و بهامان اپیک همین چیزها را توفروم ها میبینه و به خاطر شاد شدن بعضی دست به کارهای اشتباه هم میزنه !
البته این حرفتم درسته ولی بنظر من یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ بازی تو نسخه دوم و سوم (چون از لحاظ فضاسازی زیاد تغییری نکرده بود ) نشون دادن قدرت UE 3 ـه:d
چون سری GEOW یجورایی نماد اپیک تو این نسل محسوب میشه و تنها بازی ایی هست که اپیک بیشترین وقت و تلاشش رو پاش گذاشته ، احتمالاً میخواستن نشون بدن که ue 3 همون قدر که تو رنگ های تیره قوی هست از عهده رنگ های گرم شادم براحتی بر میاد ؛ که انصافاً تو شماره سوم دیگه کسی نمی تونه کوچک ترین ایرادی از UE بگیره :d
 
این جک رو دیدن چه مبارزه ای میکرد..؟ من فکر میکردم فقط بلده در باز کنه..؟ :d

-----------------------------

دیشب با دوستان رفتیم Horde زدیم با وجود اینکه روی درجه سختی کژوال (منگلها) بود ولی دهنمون صاف شد سر Wave 40 حدود 500 بار مردیم آخری هم مجبور شدیم مپ رو عوض کنیم.! من موندم آیا کسی میتونه Horde رو روی درجه سختی هاردکور یا اینساین تموم کنه..؟
 
این جک رو دیدن چه مبارزه ای میکرد..؟ من فکر میکردم فقط بلده در باز کنه..؟ :d

-----------------------------

دیشب با دوستان رفتیم Horde زدیم با وجود اینکه روی درجه سختی کژوال (منگلها) بود ولی دهنمون صاف شد سر Wave 40 حدود 500 بار مردیم آخری هم مجبور شدیم مپ رو عوض کنیم.! من موندم آیا کسی میتونه Horde رو روی درجه سختی هاردکور یا اینساین تموم کنه..؟
امکلان نداره :d
فقط یه جور میشه از wave 30 شروع کنید که تا ویو 50 ، money به اندازه کافی داشته باشین ، طوری که بتونین تمام تجهیزات رو تا آخرین درجه آپگیرید کنید و خودتونم سوار ربات بشین 5 ؛ شاید اینجوری بشه کاری کرد :d

من تکنفره رو Insain نتونستم wave اول رد کنم :d
 
عظمت و وسعت محیطای قسمت سوم با شماره 1 و 2 بازی اصلا قابل قیاس نیست رنگبندی بازیم به نظر من تو این شماره خیلی جالبه ولی خوب اون حس افسرده و ترسناک شماره اولو نداره شماره یک یه بازی TPS با ته المانهای بازیهای ترسناک بود این بازی خیلی دیگه اکشن و شوتر کلاسیک شده.
 
  • Like
Reactions: kayne
[LTR]ا گه اپیک میخواست اون رنگبندی تیره و تاریک نسخه ی اول رو همراه با اون تم قهوه ای رنگ مخصوص تو نسخه های 2و3 هم تکرار کنه همه ی سایتا و حتی طرفدارا ازش ایراد میگرفتن چون تو این چند ساله یه چیزی که همه میگن اینکه دیگه این تم رنگیه موتور آنریل تکراری شده خیلی از بازیا دقیقا رنگ بندیشون دقیقا شبیه گیرز حتی بازی بزرگی همچون بتمن و اصلا خیلیا بزرگترین نقطه ی ضعف این موتورو همین رنگ بندی تکراریش میدونستن برای همین اپیک مجبور شد تو شماره های بعدی گیرز از اون تم رنگی خاص فاصله بگیره. البته به نظر من اتمسفر نسخه ی اول کلا تاریک تر بود و از لحاظ ذاستانیم با بازی خشک تری طرف بودیم در حالی تو نسخه های 2 و 3 کلا این اتمسفر عوض شد و بازی اون جو مرموزشو از دست داد

[/LTR]
 
اسپویل ندارد ... :d

هنوز که تمومش نکردم ، در واقع نمیخوام هم تموم کنم . از بس بازی جذابه و حیفه که وقتی تمومش میکنی دیگه نمیشه حافظتو پاک کنی و باز اول بازیو تجربه کنی بدون هیچ پیش زمینه ای ! به هر حال تا الان بازی در یک کلام "شاهکار" بوده ، دیوونم کرده لامصب :d نسبت به نسخه 1 و 2 خیلی بیشتر ازش خوشم اومده ، دلیلش هم ریتم بازی ـه که خیلی سریعتر و جذاب تر از قبل شده ، عاشق سرعت بازی شدم ، فاز عجیبی میده :x از همون اول کار و Act 1 بازی رو دور تــُــنده ! و همچنین الان به حرف Game Spot میرسم که گفته بود Campaign بازی Head & Soulder'S بالاتر از نسخه های قبلی ـه ! :d ... تا تموم کردنش زیاد وقت هست حالا ، ولی تا اینجا حرفشو تائید میکنم واقعا :d .
Multiplayer ـشم خیلی حال میده ، پاش که میشینی نمیتونی ول کنی به این راحتیا ... !

یک نکته ی دیگه هم اینه که Anya چقدر خوشگلتر شده نسبت به نسخه های قبلی ... ! :d
 
  • Like
Reactions: kayne

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or