Gears Of War 3 (پست اول تاپیک خوانده شود)

البته من که هنورز بازی انجام ندادم ولی به نظرم این نبود AA بیشتر تو کات سین ها آزار دهندست تا خود گیم پلی ؛ که اونم به نظرم به خاطر ingame بودن بعضی کات سین هاست.....
البته یه نکته وجود داره در این مورد اونم اینه که کیفیتِ کلّی ـه کات سین ها از وسطای Act1 به بعد چه از نظر صیقلی بودن سایه و لبه ی آبجکت و چه از نظر موشن کپچرینگ یه سر و گردن بالاتره از کات سین های ابتدایی! شاید بیشتر پولیش شدن نمی دونم! ... مثلا تو همون اولین کات سین یه جورایی سایه زنی تو ذوق می زنه ولی ابداً تو کات سین های جلوتر پیش نمی یاد!
کات سینِ پایانی دیگه.... :-o


=========
این مشکل AA که DF اشاره کرده انصافا من که چیزی ندیدم! ... الآن برای بار دوم خیلی موشکاف گونه دارم میرم!:d
نکته ی بعدی هم اینه Tearing خیلی خیلی کمتر شده ولی مشکل دیر لود شدن هنوز به خصوص بعد از لود کردن پا بر جاست! تا این جا که هیچ سنخیتی با UE های قبلی نداشته ( علی الخصوص رنگ بندی ) ولی تو این یه مورد ( دیر لود شدن تکسچر کاراکتر ) Unreal چشمک می زنه !:d
 
Last edited by a moderator:
بچه ها خبر های خوبی توی سایت C4eva دیدم:

[2011-09-25 02:52AM UTC] #c4e <c4eva> Successful testing of LT 2.0 with new LT-MAX feature for DVD R DL. XGD3 ixtreme isos playing fine from DVD R DL disc and/or install to HD
[2011-09-25 02:57AM UTC] #c4e <EnigmaFX> does this Mean we can use or regular dual layer media / burners and layer break 1913760? Or has that changed ?
[2011-09-25 02:58AM UTC] #c4e <c4eva> regular DL media, yes!
[2011-09-25 02:59AM UTC] #c4e <supakilla> c4eva is the layer break still the same
[2011-09-25 03:00AM UTC] #c4e <c4eva> more details soon!
[2011-09-25 03:01AM UTC] #c4e <c4eva> normal blanks, normal burner!
[2011-09-25 03:03AM UTC] #c4e <c4eva> XGD3=defeated!
icon_smile.gif

[2011-09-25 03:59AM UTC] #c4e <c4eva> LT Max=Maximum capacity!

انگار تست های LT 2.0 موفقیت آمیز بوده و تونستند بازی های کپی فرمت جدید را با اون اجرا کنند.
 
خوب خدا از سر ما به خیر گذروند یکی از دوستامون که بازیو خریده بهش 10 هزار تومن دادم بازیو داد یه هفته منم بازی کنم :d در حقیقت اجاره کردم.
داستان:
خیلی عالی هستش البته من فکر کنم وسطای بازی هستم ولی روایت داستان بازی تا اینجا خیلی خوب هست و عمیقتر از قبل شده.
کیم پلی:
سرعت بازی بالا رفته و گیم پلی هیجانی تر و بهتر شده و باگهای بازی خیلی کمتر شده
صدا:
خیلی عالی شده به خصوص دیالوگها جذابتر شده.
گرافیک:
بازی گرافیکش نسبت به 2 پیشرفت محسوسی کرده و بعد از اینکه یکمی شماره 3 رو بازی کنید وقتی شماره 2 رو تو دستگاه بزارین حالتون حسابی گرفته میشه صحنه های شلوغ و بزرگ تو بازی زیاد هست و فریم ریت علی رغم همه این حرفا خیلی خوب و تقریبا پایدار باقی میمونه و گسستگی فریم هم در بازی اصلا دیده نمیشه مگر یکی دو صحنه خیلی نادر اون هم فقط در قسمت بالای تصویر که هر کسی متوجه نمیشه.
نور پردازی که واقعا WOW انگیز هست! نورهای داینامیک و به طبع از اون سایه های داینامیک تو بازی زیاد دیده میشه حتی تو صحنه های سنگین انجین بازی دو دره بازی در نمیاره.
یک چیز دیگه راجع به نور پردازی بازی ولیومتریک بودن نور پردازی Global بازی هست که واقعا هم زیباس البته در بعضی زمینه ها مثل کیفیت gradient این نور پردازی به Crysis 2 نمیرسه و بعضا تبدیل رنگهای نزدیک به هم در نورپردازی با دقت کمتری صورت میگیره و البته نور پردازی ولیومتریک بازی مثل C2 روی همه آبجکتهای بازی تاثیر گذار نیست ولی در مجموع خوش رنگ و لعاب تر و هنری تر از C2 هست.
کارکتر مدلها نسبت به قبل خیلی پیشرفت داشته و با بازیهای خیلی خوب از این نظر قابل قیاس هست.
تکسچرها در بازی جالب هستن و نرمال مپ های زیبا و سنگینی در بعضی صحنه ها به چشم میخوره و یک نکته مثبت دیگه ترکیب این نرمال مپها با پالی گونهای بیشتر هست یعنی بر خلاف نسخه های قبلی اکثر در و دیوارهای بازی Flat نیستن و علاوه بر نرمال مپ بر جستگیهای پالی گونی هم دارن (نمی دونم ولی فکر میکنم از قابلیتهایTess به صورت محدود استفاده شده باشه)
AA نکته منفی گرافیک بازی هست مخصوصا اگر HDTV شما سایز بزرگتر از 37 یا 40 اینچ باشه اگر از LED یا LCD استفاده میکنید به دلیل Over sharp بودن تصویر پیشنهاد میکنم حتما Sharpness تصویر رو کم کنید و روی 0 بزارید و از تی وی فاصله کافی بگیرید تا زنندگی این لبه ها کمتر به چشم بیاد اگر از پلاسما استفاده میکنید گزینه های رزولوشن انهانسر رو هم علاوه بر شارپنس تصویر خاموش کنید در مجموع فکر میکنم بازی از یک الگوریتم خاص برای از بین بردن بعضی لبه ها استفاده میکنه ولی این الگوریتم (شاید نوعی بلور بر روی لبه ها) روی همه زاویا و آبجکتها به درستی کار نمیکنه.
موشن بلور بازی زیبا هست و خیلی خوب Sampleگرفته میشه و حتی در موشن بلورهای خیلی سریع و نزدیک به دوربین هم حالت اجسام موشن بلور شده حالت چندتایی پیدا نمیکنن و یک بلور نرم و نسبتا زیبا دارن مخصوصا روی Camera motion blur بهتر از OMB کار شده بعضی قابلیتها مثل بلور متناسب با سرعت حرکت سیگمنتها بر روی یک آبجکت (مثل بازی RE5) که تو Tech demo های انجین جدید تبلیغ شده بود در بازی دیده نمیشه ولی مجموعا Object motion blur بازی یکی از تکنیکهای بزرگی هست که نسبت به بازی قبلی در بازی گنجانده شده و تاثیر مثبتی در روونتر و سینمایی تر جلوه دادن بازی داره.
در آخر انیمیشن بازی هم پیشرفت خوب و قابل قبولی داشته ولی جا داشت تیم هنری بازی روی حرکت بعضی کاراکترها مخصوصا در جریان بازی وقت بیشتری صرف میکردن.
 
خب منم بالاخره بازی کردم,البته خیلی کم,ولی خیلی خوب بود.تکستچر ها عالی,نورپردازی عالی,صداگذاری عاااااااالی!گیم پلی به شدت سریع و درگیر کننده.تخریب پذیری عالییییی...داستان هم احتمالا عالی,چون هنوز خیلی جلو نرفتم نمی گم که بعدا نگن الکی گفت,ولی این شیوه ی جدید روایت داستان خیلی خوبه...
پ.ن:از همینجا به همه ی دوستان بگم با توجه به شروعه مدارس من این بازی رو به صورت سریالی(هفته ای نیم ساعت مثلا)بازی می کنم,پیشاپیش از مسخره نکردن شما به دلیل دیر تمام کردن بازی از شما سپاپس گذاریم.....
 
نه اتفاقا
کاملا درست گفتن
فقط یکم باید رو چمن و دور درختا میدویدن که کاملا مطمئن بشیم نویسنده بازی هندیه
biggrin1.gif
نه اون هندی عشقی هندی جنگی:d بقیش تو اسپویل یک وقت داستان اسپویل نشه:d
بچه ها فکر کردن مارکوس یک دست شاتگان یک دست لنسر نارنجنک بدست میره وست هورد میمیره:d دیدن نه بابا بچه عاشقه:d
 
البته یه نکته وجود داره در این مورد اونم اینه که کیفیتِ کلّی ـه کات سین ها از وسطای Act1 به بعد چه از نظر صیقلی بودن سایه و لبه ی آبجکت و چه از نظر موشن کپچرینگ یه سر و گردن بالاتره از کات سین های ابتدایی! شاید بیشتر پولیش شدن نمی دونم! ... مثلا تو همون اولین کات سین یه جورایی سایه زنی تو ذوق می زنه ولی ابداً تو کات سین های جلوتر پیش نمی یاد!
خوب دلیلش این هست که همن طوری که گفتم امکان داره بعضی یا شاید اکثر کات سین های مراحل پایانی pre render باشه ، یعنی کات سین هایی که کیفیت بالایی دارن و مهم تر از اون مشکل AA ندارن پری رندرن هستن.
بشخصه فک میکنم اپیک واسه نشون دادن قدرت انجینش کات سین های اول بازی رو ingame گذاشته تا ملت کف کنن :d

موشن بلور بازی زیبا هست و خیلی خوب Sampleگرفته میشه و حتی در موشن بلورهای خیلی سریع و نزدیک به دوربین هم حالت اجسام موشن بلور شده حالت چندتایی پیدا نمیکنن و یک بلور نرم و نسبتا زیبا دارن مخصوصا روی Camera motion blur بهتر از OMB کار شده بعضی قابلیتها مثل بلور متناسب با سرعت حرکت سیگمنتها بر روی یک آبجکت (مثل بازی RE5) که تو Tech demo های انجین جدید تبلیغ شده بود در بازی دیده نمیشه ولی مجموعا Object motion blur بازی یکی از تکنیکهای بزرگی هست که نسبت به بازی قبلی در بازی گنجانده شده و تاثیر مثبتی در روونتر و سینمایی تر جلوه دادن بازی داره.
Die Die اول تشکر میکنم ازت به خاطر مینی نقدی که نوشتی :d

ولی در مورد اون تیکه که بلد کردم بحث دارم باهات :d چون یادمه تو یه تاپیک دیگه هم اشاره کرده بودی بازی از لحاظ OMB نسبت به بتا پسرفت کرده در صورتی که این طور نیست ....
ببین یسری عکس از نسخه نهایی برات میذارم (همون تریلر Gt که فنیشر ها رو نشون میده ) بعضی سکانس ها رو فریم به فریم گرفتم واسه درک بهتر :

-----

اینم نسخه بتا :


اینم نسخه نهایی :


اینم نسخه tech demo :


که به نظر من حتی نسبت به tech demo هیچ گونه افتی نکرده .
 
  • Like
Reactions: DieDie

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or