Forza Motorsport 5 برای کنسول XBOX ONE معرفی شد
معرفی کنسول جدید ماکروسافت با نمایش کوتاهی از بازی ریسینگ معروف استودیو Turn 10 همراه بود ..
هنوز اطلاعات کاملی از این بازی مخابره نشده و به زودی باید شاهد این اطلاعات باشیم..
آخرین ویرایش:
نزدیک پنجاه هزارتومان فقط خرج ترافیک مصرفیه این باززی کردم 10 گیگابایت .هر گیگ 5هزار تومان .خوب میمیرید تو محصول نهای اینارو بدید هی خورده خورده .به خدا لطمه بزرگیست بر اعتبار نداشته مایکروسافت.البته ناگفته نمونه که تو این مملکته بی صاحب ما اینترنت اینقدر گرونه .
بر پدر باعث بانیش لعنت
موضوع اینجاست فریم ریت بازی بقدری دست بالا گرفته شده که حتی یک بار هم تحت هر شرایطی پایین تر از 60 نمیاد. Turn10 هم اگه فریم ریت بازی رو مثل بعضی از سازنده ها unlock میکرد فریم بازی شاید و احتمالا به70 یا بالاتر هم میرسید بعضی مواقع. ولی خب سری Forza فریم بازی همیشه رو 60 قفل بوده.ویدئو تست فریم بازی تو Digital Foundry رو با دقت زیاد نگاه کردم، حتی یه لحظه، حتی 1 ثانیه، فریم بازی از 60 تکون نمیخوره. یعنی محض رضای خدا هم شده واسه یه بار اون فریم لعنتی 59 نمیشه تو شماره های قبلی هم همین وضعیت هست، یعنی شما بیا التماس بازی کن که فریم واسه یه لحظه بیاد زیر 60، ولی نمیاد جالبه مقایسه با بقیه بازی ها رو که نگاه می کنیم دیگه اوضاع خنده دار تر هم میشه. انصافا Turn 10 تو هر موردی شاخ نباشه، تو زمینه فریم دهی بازیهاش اصلا تو یه فاز دیگه ای هست
یه روزی فریم Forza بیاد رو 59 من دیگه فن Turn 10 نیستم خارج از شوخی قفل کردن فریم روی 60 خیلی کار سختی هست، اینا چه جوری به این تکنولوژی (!) رسیدن معلوم نیست جالب اینجاست که ریسینگ 60 فریم هم خیلی کم داریم و اکثرا 30 فریم هستن.موضوع اینجاست فریم ریت بازی بقدری دست بالا گرفته شده که حتی یک بار هم تحت هر شرایطی پایین تر از 60 نمیاد. Turn10 هم اگه فریم ریت بازی رو مثل بعضی از سازنده ها unlock میکرد فریم بازی شاید و احتمالا به70 یا بالاتر هم میرسید بعضی مواقع. ولی خب سری Forza فریم بازی همیشه رو 60 قفل بوده.
بنظرم Turn10 هم زیادی تو این قضیه وسواس داره، حالا اشکالی نداره که فریم گاهی اوقات یه چند عدد ناقابل افت کنه بجاش دوتا افکت گرافیکی اضافه کنه :bighug: :d
اگه آنلاک کنن به نظرم روی مسابقات تکنفره (با ارواح به عبارتی) از 120+ هم میزنه بالا چون قراره با 16 تا ماشین هم فریم 60 ثابت باشه:dموضوع اینجاست فریم ریت بازی بقدری دست بالا گرفته شده که حتی یک بار هم تحت هر شرایطی پایین تر از 60 نمیاد. Turn10 هم اگه فریم ریت بازی رو مثل بعضی از سازنده ها unlock میکرد فریم بازی شاید و احتمالا به70 یا بالاتر هم میرسید بعضی مواقع. ولی خب سری Forza فریم بازی همیشه رو 60 قفل بوده.
بنظرم Turn10 هم زیادی تو این قضیه وسواس داره، حالا اشکالی نداره که فریم گاهی اوقات یه چند عدد ناقابل افت کنه بجاش دوتا افکت گرافیکی اضافه کنه :bighug: :d
توضیح دادم که تکنولوژی خاصی نیست همون دست بالا گرفتن فریم ریت هست چون فریم ریت روی 60 قفل شده و پایین تر از 60 نمیاد یعنی در واقع بازی تو فریم بالاتری از 60 اجرا میشه. یعنی در جریان بازی اگر سخت افزار فریم بالاتری هم بده نرم افزار اجازه بالاتر رفتن رو نمیده. البته اگه سخت افزار کم بیاره ممکن فریم ریت افت کنه ولی اصلا از اون فریمی که در نظر گرفته شده و قفل شده بالاتر نمیره.یه روزی فریم Forza بیاد رو 59 من دیگه فن Turn 10 نیستم خارج از شوخی قفل کردن فریم روی 60 خیلی کار سختی هست، اینا چه جوری به این تکنولوژی (!) رسیدن معلوم نیست جالب اینجاست که ریسینگ 60 فریم هم خیلی کم داریم و اکثرا 30 فریم هستن.
این کار واسه یسری خوبه که مارک "فریم بالاتر از 60" بچسبونن بهش پُزشو بدن:dاگه آنلاک کنن به نظرم روی مسابقات تکنفره (با ارواح به عبارتی) از 120+ هم میزنه بالا چون قراره با 16 تا ماشین هم فریم 60 ثابت باشه:d
خب منظورم رسیدن به همون 60 فریم (یا بالاتر از 60 فریم هست دیگه) خیلی از ریسینگ ها به زور به 30 فریم میرسن ولی اینا 60 فریم واسشون آب خوردن هست گویاتوضیح دادم که تکنولوژی خاصی نیست همون دست بالا گرفتن فریم ریت هست چون فریم ریت روی 60 قفل شده و پایین تر از 60 نمیاد یعنی در واقع بازی تو فریم بالاتری از 60 اجرا میشه. یعنی در جریان بازی اگر سخت افزار فریم بالاتری هم بده نرن افزار اجازه بالاتر رفتن رو نمیده.
گیم پلی که 100% همونی بود که باید باشه و مثل Forza های قبلیه (نه مثل horizon)آقایون گیم پلی بازی هنوز مثل سری های قبلی مخصوصا horizon جذابه؟
گرافیک بازی فرقی هم کرده؟ (چون خداییش گرافیک horizon معرکه بود)
من هیچ رقم با سبک racing حال نمیکردم ولی از وقتی که forza رو بازی کردم عاشق این سبک شدم
در اصل عاشق سری های forza شدم:d