Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
دوستان اگه اجازه بدین اخبارها و اطلاعاتی که از خود سایت درآوردم این شماره و شماره XIII را در تاپیک مخصوص خود قرار دهم . فکر کنم اطلاعات جالبی باشن . فعلا .
GENE جان من کمی زبان ایتالیایی بلدم ( در حد شنیدن و 20 یا 30 کلمه ) حتی با اینکه کیفیت صدایش خوب نبود شک کردم ایتالیایی باشه . بعد این تریلر کامل و با کیفیت صدای خوب میاد یا نه ؟:biggrin1:
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
منظور من اون نوشته ها هستن كه به زبان ايتاليايي نوشته شدند.
در كل ترجمشون هم يه جورايي عجيب و غريبه و اصلا معلوم نيست اين اصطلاحات در مورد كي به كار برده شدن.
بهرحال شما هم اطلاعات جديدت رو در اختيار دوستان قرار بده. خوشحال ميشيم:biggrin1:
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
رویای جنگل

سال 2006 بود که یک تریلر زیبا ار بازی FF Versus پخش شد که نه تنها خود تریلر بسیار جذاب و گیرا بود بلکه اهنگ بسیار زیبایی در کنارش نواخته میشد.
احتمالا بیشتر افراد میدونن. همون اهنگی که توسط یه خواننده زن اجرا میشد.
متن اهنگ در کل به صورت لاتین هست و متوجه شدن اون ممکن نیست. چند روز پیش تقاضاهایی مبنی بر معنی متن اهنگ داشتیم که امروز به یاری خدا رسیدگی میشه.;)

عنوان اهنگ Dream of the wood به معنی رویای جنگل میباشد.

این متن اصلی اهنگ است که در خود تریلر خوانده میشود:

Tellus dormit
et liberi in diem faciunt
numquam extinguunt
ne expergisci possint.

Omnia dividit
tragoedia coram
amandum quae.

Et nocte perpetua
ehem vel vera visione
par oram videbo te
mane tempu expergiscendi.​

ترجمه انگلیسی متن به صورت زیر است:

The kingdom sleeps
and children sacrify theirselves day by day
until they extinguish,
and they will never awake.

This tragedy destroys,
in front of them,
every beloved thing.

And in this never-ending night,
Look there, the real vision
on the edge; I will see you
and the next morning the time will awake.​

و ترجمه فارسی به صورت زیر:

قلمرو پادشاهی میخوابد ( از بین میرود)
و هر روز کودکان, خود را قربانی خواهند کرد
تا انجایی که نسلشان منقرض شود
و انها دیگر هرگز بیدار نخواهند شد

این تراژدی
در مقابل چشمانشان,
همه عشقشان را
از بین خواهد برد

و در این شب بی پایان,
نگاه کن: یک رویای حقیقی انجاست
من تو را خواهم دید
و فردا صبح, زمان هشیار خواهد شد
.

#######################################################

این هم از ترجمه این شعر که من به شخصه واقعا دوستش دارم. این شعر باز هم سوالات متعددی را در ذهن ایجاد میکند ولی این سولات هم مانند همان رویای جنگل, شیرین و دوست داشتنی هستند.

امیدوارم لذت برده باشید;).

این هم یک والپیپر زیبا تقدیم به شما:
wall4_1024-thumb-150.jpg

1024*768
1280*1024

با تشکر_;)
 
آخرین ویرایش:

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
آقا این آهنگ کاملش نیست من خیلی دنبالشم . ( هم این آهنگ هم آهنگی که تو تیزر جدید بود ریتمش عالی بود ) :biggrin1:
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
مجله Gaimaga یک مصاحبه ای رو با استاد نومورا انجام داره که من باز به روش قبل ان رو براتون ترجمه کردم:

"در E3 سال 2006 که ما اولین Trailer از بازی رو پخش کردیم تیم ما در حال تکمیل کردن مراحل نهایی KHII برای توزیع در اروپا بود و ما در واقع کار خاصی را در مورد این پروژه انجام نداده بودیم.در واقع ما بر اساس داستان و شخصیت های FFXIII یک سری طرح های داشتیم که بعد از اتمام کار بر روی KHII تازه ما گفتیم:خوب ما باید چی بسازیم؟
من و تیمم بعد از مشاهده قدرت PS3 تصمیم به ساخت این بازی فقط برای PS3 گرفتیم.بعد از اینکه FFXIII از انحصار PS3 خارج شد , این سوال برای همه طرفداران پیش امد که پس تکلیف Versus چی؟ من در این راستا باید بگم که من فقط برای PS3 بازی میسازم و اجازه نمیدم که این بازی برای X360 منتشر بشه.(قربون استاد!!)

FFVsXIII جزو سری اصلی FF نیست.شماره های فرعی همواره به ما اجازه اجرای طرح هایی را میدهد که در نسخه ی اصلی نمی توان آن ها را پیاده کرد.بعد از پروژه AC بسیاری از طرفداران Cloud Strife میگفتن که :عجب انیمیشنی!! این Cloud جون میده برای یک بازی اکشن!!! خوب من تصمیم گرفتم که برای این دسته از طرفداران نیز هدیه ای داشته باشم.Versus میتونه یک بازی خیلی عالی و خوب برای طرفداران سبک اکشن و FF باشه.

در Versus سعی شده که شخصیت های مصممی طراحی بشه که به آلبوم شخصیت های دوست داشتنی SE اضافه بشن.کارکتر های این بازی مشابه کارکتر های هیچ بازی دیگه نیست!(البته تمام شخصیت های این بازی شبیه اعضای گروه Organization XIII هستند!!!) Prince که شخصیت اصلی بازی می باشد به عنوان یک محافظ کریستال با متجاوزین دنیاهای دیگر مبارزه میکند.(یکی از مهم ترین قسمت های مصاحبه همینه!)

در Versus گیم پلی نقش بسیار پررنگی را ایفا میکند.سبک مبارزات در این بازی به صورت بازی های Action مثل DMC نیست! سلاح Prince بسیار ویژه است و به همین ترتیب مبارزات او نیز بسیار ویژه خواهد بود.Prince علاوه بر اینکه یک شمشیر زن ماهری هست و کار با سلاح خود را خوب بلد هست , در استفاده از فنون جادویی نیز توانایی های زیادی دارد.Prince می تواند از یک نقطه به نقطه دیگر تله پورت کند , با استفاده از جادو به دشمنان ضربه بزند , از فنون رزمی استفاده کند و خیلی قابلیت های دیگه.......

در Versus مانند اکثر FF ها اندکی رمنس هم وجود داره که واقعا با توجه به روحیه Prince ,گنجوندن ان تو بازی بسیار سخت بود!!

متاسفانه به دلیل اینکه من بر روی اتمام FFVIIAC BDC و FFVII برای PS3 کار میکنم!(اینم انیکی قسمت مهم مصاحبه!) وقت زیادی برای کار بر روی Versus نداشته ام ولی این به این معنی نیست که ساخت این بازی متوقف شده ولی با روند مطلوبی رو به جلو نمیره!! البته من امیدوار هستم که این بازی برای سال 2009 آماده بشه!!

بعد از اتمام Versus و FFXIII کار بر روی سه پروژه دیگه FNC به طور جدی دنبال میشه و ما میتونیم این 3 پروژه باقی مانده رو در زمان حیات PS3 منتشر کنیم!"


اگه به مصاحبه خوب دقت کرده باشید متوجه میشید که استاد نومورا گفته که Prince با متجاوزین سیارات دیگه مبارزه میکنه....این میتونه در تایید این نظریه باشه که Prince در Coocon هست و با لوسی ها مبارزه میکنه!

در ضمن استاد خودش داره روی Spin Off افسانه FFVII کار میکنه!! عالی هست!نه؟
Cloud Strife با قدرت PS3 !!
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
ماکان و GENE عزیز شما که رگبار خبر هستین :biggrin1:بنظر شما خبر من درسته .;)
میگن در TGS میخوان یک TRAILER جدید از FINAL FANTASY XIII VERSUS را نمایش دهند تا خبر خوبی برای طرفداران PS3 باشه این خبر تا چه حد واقعی است . :cheesygri
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
میگن در TGS میخوان یک TRAILER جدید از FINAL FANTASY XIII VERSUS را نمایش دهند

توی سایت های رسمی و معتبر که من چیزی ندیدم ولی امکانش به شدت بالاست.
بهر حال وقایع TGS به نفع سونی خواهد بود چون تا 6 روز دیگه تکلیف پروژه فاینال 7 نیز رسما معلوم میشه و تقریبا روی نمایشگاه ها تاپیر زیادی میگزاره. و قطعا سونی نیز با رو کردن این برگ برنده مقداری چاشنی Versus هم بهش اضافه میکنه.

آقا این آهنگ کاملش نیست من خیلی دنبالشم

این هم اهنگی که توی تریلر خونده میشه. قبلا هم چند نسخه از این اهنگ پخش شده بود اما به صورتی بود که از روی خود تریلر برداشته بودن و صداهای محیط هم قاطی بود. اما این یکی خالصه. کیفیتش هم عالیست.
بفرمایید:

دانلود

با تشکر;)
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
ماکان و GENE عزیز شما که رگبار خبر هستین :biggrin1:بنظر شما خبر من درسته .;)
میگن در TGS میخوان یک TRAILER جدید از FINAL FANTASY XIII VERSUS را نمایش دهند تا خبر خوبی برای طرفداران PS3 باشه این خبر تا چه حد واقعی است . :cheesygri
نمایش FFXIII و FFVsXIII و FFVII (که از اول قول نمایشش در TGS رو دادن) بدون شک مهم ترین پروژه ها هم برای Sony و هم برای SE هستند.

با توجه به اینکه TGS در ژاپن برگزار میشه و عمده طرفداران FF هم در ژاپن هستند و FFXIII هم در ژاپن انحصاری PS3 , سونی رو این بازی بدون شک مانور خیلی زیادی میده.

FFVII هم که دیگه احتیاج به توضیح نداره.این بازی از اول قرار بود که نمایش اصلیش در TGS امسال باشه و بدون شک هم Sony و هم SE نمایش خفنی از این بازی راه میندازن.

FFVsXIII هم یک بازی انحصاری خیلی خفن برای Sony هست.اگر خود Sony هم از این بازی چیزی پخش نکنه (که نمیکنه چون=) SE حتما از این بازی یک نمایش درست و حصابی نشون میده.تا حالا هر Trailer ای که از این بازی پخش شده CG بوده...تو TGS وقتش هست که از خود بازی یه چیزایی نشون بدند.

البته به نظر من سونی در GC امسال روی Versus مانور زیادی میده , چون هم یک عنوان انحصاریش هست و هم باب میل اروپایی ها.
 

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
بازهم ممنونم مهدی دانلود کردم خوب وعالی:blushing::biggrin1::love:
خب مهدی متونی تایلر اولی با کیفته خوب برایم بگذاری همنونی که از پله میاد پایین دردست درد نکه:biggrin1::love:
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
یک تم بسیار زیبا برای PS3 شما:

preview.png


دانلود

روش نصب تم:
ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس انرا روی مموری کارت یا USB فلش, در مسیر PS3/THEME/FNC.p3t کپی کنید.
سپس انرا از کامپیوتر جدا کرده و به PS3 وصل کنید.
در منوی Setting به مسیر Theme Settings > Theme > Install بروید. و سپس محل ذخیره کردن فایل خود را مشخص کنید.
گزینه "Fabula Nova Crystallis" را خواهید دید. روی ان کلیک کنید تا تم نصب شود. حالا تنها کاری که نیاز است انجام دهید انتخاب تم از منوی Theme Settings میباشد.;)

حجم: 4.2 mb


خب مهدی متونی تایلر اولی با کیفته خوب برایم بگذاری همنونی که از پله میاد پایین دردست درد نکه
بفرما داش حسین:

تریلر 2006
با تشکر_;)
 

Zeus_J

کاربر سایت
Mar 3, 2008
110
سلام به بر و بچ FF.
من چقدر این استاد نومورا رو دوست دارم.:cheesygri:love:
در راستای حرفای دوستمون GENE بگم که سایت PlaystationLifeStyle گفته که سونی در سوم اگوست یکی از بزرگترین بازیهای انحصاری PS3 را رو خواهد کرد این موضوع زمانی جالبتر میشه که بدونید که کنفرانس Squre در دوم و سوم اگوست برگزار میشه.البته زمزمه هایی در مورد اینکه این بازی First Party خواهد بود شنیده میشه به همین دلیل بعضی فرضیه ها تقریبا رد میشن.احتمالهای زیادی وجود داره امیدتون به خدا باشه.;)
در مورد نمایش:love: Versus:love: هم با ماکان موافقم.احتمال اینکه در GC نمایش داده بشه خیلی زیاد هست.(در کل سونی مانور خیلی زیادی روی GC میده ودیوید ریوز گفته سونی قول یک Blockbuster حسابی رو به طرفدارانش داده.)
برای TGS سونی خبرهای دیگری خواهد داشت.Dark Cloud 3 یادتون نره.:biggrin1:
 

M4

کاربر سایت
Apr 18, 2008
408
نام
Unknown
سلام!
من تریلر این بازی که مهدی گفته بود را دانلود و 50 باری دیدم چیزی که برام جالب بود مدرن بودن جنگ ها بود:d
من خودم به شخصه از این ff بیشتر از بقیه خوشم میاد!!!(من ff را همونجوری هم دوست داشتم ولی ایجوری دوبل دوست دارم :d به نظر من این بازی توی آمریکا و اروپا موفق تره تا XIII !:love:
 
آخرین ویرایش:

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
سلام!
من تریلر این بازی که مهدی گفته بود را دانلود و 50 باری دیدم چیزی که برام جالب بود مدرن بودن جنگ ها بود:d
من خودم به شخصه از این ff بیشتر از بقیه خوشم میاد!!!(من ff را همونجوری هم دوست داشتم ولی ایجوری دوبل دوست دارم :d به نظر من این بازی توی آمریکا و اروپا موفق تره تا XIII !:love:

بله.مسلما Versus توي امريكا و اروپا موفقيت بيشتري كسب ميكنه كه اين هم به سليقه فن هاي اون مناطق مربوط ميشه كه خودشونو واسه بازيهاي اكشن ميكشن. يادم هست اون اوايل كه DOOM منتشر شده بود تا 2_3 سال توي فروم هاشون از اين بازي صحبت ميشد.
ولي در عوض اشتياق زيادي به RPG ندارن مگه اينكه با عرضه شدن FFXIII ورق برگرده و سليقشون عوض بشه كه اين هم محال به نظر ميرسه.:bye:
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,136
نام
طائل
سلام به بر و بچ FF.
من چقدر این استاد نومورا رو دوست دارم.
در راستای حرفای دوستمون GENE بگم که سایت PlaystationLifeStyle گفته که سونی در سوم اگوست یکی از بزرگترین بازیهای انحصاری PS3 را رو خواهد کرد این موضوع زمانی جالبتر میشه که بدونید که کنفرانس Squre در دوم و سوم اگوست برگزار میشه.البته زمزمه هایی در مورد اینکه این بازی First Party خواهد بود شنیده میشه به همین دلیل بعضی فرضیه ها تقریبا رد میشن.احتمالهای زیادی وجود داره امیدتون به خدا باشه.
در مورد نمایش Versus هم با ماکان موافقم.احتمال اینکه در GC نمایش داده بشه خیلی زیاد هست.(در کل سونی مانور خیلی زیادی روی GC میده ودیوید ریوز گفته سونی قول یک Blockbuster حسابی رو به طرفدارانش داده.)
برای TGS سونی خبرهای دیگری خواهد داشت.Dark Cloud 3 یادتون نره.

نه دوست عزیز...اون بازی که FP هم هست اسمش HADWARE 2 ه....تو بخش اخبار هم اطلاعاتش گذاشتم
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
نه دوست عزیز...اون بازی که FP هم هست اسمش HADWARE 2 ه....تو بخش اخبار هم اطلاعاتش گذاشتم
فکر کنم منظور این دوستمون این بود که یک بازی FP هم برای PS3 معرفی میشه....وگرنه FF که نمیتونه FP بشه!

البته مهدی جون باید بگم که غربی ها به JRPG علاقه ندارند و مثلا آنها خودشون رو برای Fallut هم میکشن....البته این بی علاقه گی نسبت به JRPG شامل FF نمیشه!

باید بهتون بگم که FFXIII بیشتر از Versus میفروشه.FFXII که زیاد هم محبوب نشد نزدیک 3 ملیون در این مناطق فروش داشت...در صورتی که FFXIII خیلی محبوب تر هست و فروشش مثلما بیشتر از Versus میشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر