PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
بازی پلات شد :D ماشالا کم مشکل نداره اصلی ترین مشکلشم داستان ه یعنی چی فیلم هندی کردین:|:-"گیم پلی بازی خیلی خوبه حداقل این موردو راضیم
خطی بودن بازی هم داستانی ه حداقل یه محیط بزرگتر میزاشتن بریم یکم بچرخیم هی میریم تو راهرو هی برمیگردیم .ساید کوئست ها هم که دیگه نگم براتون نمیزاشتن سنگین تر بودن #-o
در مورد راحتی بازی به نظرم تنها درجه سختی هارد چالش برانگیزه که اونم به لطف یه ایتم مثل اب خوردن میشه شاید سر یکی دو تا باس اذیت بشین ولی بقیشه رو انگار دارین نرمال میرین :D
یه جاهای قشنگ مشخص اب بستن روند بازی رو کند کردن که به تایم گیم پلی اضافه کنن که اصلا همچین چیزی نیاز نبود
کرونا هم باعث شده هنوز یه پچ ندادن مشکل تکسچرو حل کنن
حالا ببینیم تو دو قسمت بعدی چه اتفاقاتی میوفته اخرش چی بشه خدا میدونه8-|
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,394
نام
محمد
لول دیزاین رو نمیدونم، چون باید خودم تجربه کنم ولی حقیقتا اینکه میگید کاتسین زیاده داره و خطیه خیلی منو هایپ میکنه.
چون اوپن ورلدی که توی 15 دادن به قدری اشغال بود... که واقعا من اوپن ورلد این مدلی نمیخوام:D
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
من که دیگه عمرا برم سمت فاینال فانتزی، 16 رو هم اگه یوشیدا بخواد بسازه، احتمالا یه co-op از توش در میاره
نه یوشیدا گفته فاینال فانتزی بعدی باید دنیای فانتزی تری داشته باشه مثل نسخه 9 گفته بودش همین نسخه 14 هم فعلا به عنوان Mmorpg کفایت می کنه فکر نکنم نسخه بعدی رو انلاین بسازه
 
  • Like
Reactions: Genesis

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,192
نام
ماکان
من که دیگه عمرا برم سمت فاینال فانتزی، 16 رو هم اگه یوشیدا بخواد بسازه، احتمالا یه co-op از توش در میاره

اتفاقا همین الان داشتیم با علی دانته سر FF16 صحبت میکردیم. من خیلی دوست دارم عوض Naoki Yoshida جناب Akihiko Yoshida و Ito بیان FF بعدی رو بسازن. من دقیقا یه چیز فانتزی دلم میخواد. بکشن بیرون از این چیزایی که این چند وقت به خوردمون دادن. البته اون یکی یوشیدا هم داستان پرداز خفنیه و شدو برینگرز داستانش خیلی خوبه. بهترین تو نسله. من بازی نکردم اما داستان رو کامل دنبال میکنم و میخونم. خیلی خوبه.
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
اتفاقا همین الان داشتیم با علی دانته سر FF16 صحبت میکردیم. من خیلی دوست دارم عوض Naoki Yoshida جناب Akihiko Yoshida و Ito بیان FF بعدی رو بسازن. من دقیقا یه چیز فانتزی دلم میخواد. بکشن بیرون از این چیزایی که این چند وقت به خوردمون دادن. البته اون یکی یوشیدا هم داستان پرداز خفنیه و شدو برینگرز داستانش خیلی خوبه. بهترین تو نسله. من بازی نکردم اما داستان رو کامل دنبال میکنم و میخونم. خیلی خوبه.
به نظرم خود کیتاسه هم بدون دخالت تتسویا نومورا بسازه عالی میشه مثل x و vi دو تا از بهترین فاینالای تاریخ کارگردانش کیتاسه هست
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
دوستان من چون نسخه اصلی رو بازی نکردم، از این بازی به شدت لذت میبرم، داستانش هم خوبه، شما از چی بازی اینقدر گلایه دارید

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
از اینکه ده دقیقه تو کانال هوا با سرعت یه حلزون فلج وقت تلف میکردیم تا بازی مثلا بجای ۱۵ ساعت، ۴۰ ساعت پلی تایم داشته باشه.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,192
نام
ماکان
از اینکه ده دقیقه تو کانال هوا با سرعت یه حلزون فلج وقت تلف میکردیم تا بازی مثلا بجای ۱۵ ساعت، ۴۰ ساعت پلی تایم داشته باشه.

و اینکه از "میدگار کاملا قابل بازیه" رسیدیم به یه سری راهروهای باریک که اسلام های به شدت کوچیک و فوق تکراری رو بهم وصل میکنن و این شده کل دنیای بازی! یعنی خود ساختمان شینرا رو فاکتور بگیریم، کل بازی یه مرحله به شدت خطی و فوق تکراریه.

حالا اگه باز فرض کنیم داستان سلیقه ای هست و گور بابای فن های بازی اصلی که حالا خوششون میاد یا نه، اساسا مشکل FFVIIR ریتم کند داستان و محتوای به شدت کمه. حتا با استانداردهای یه بازی Action RPG هم بازی به شدت خطی، کوتاه و کمه. کلا یه مرحله ساختن. موندم چیه این بازی شده دوتا بلوری؟
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
? تهیه‌کننده‌ی بازی فاینال فانتزی ۷ ریمیک یوشینوری کیتاسه در مصاحبه‌ای که با Entertainment Weekly داشته است، تایید می‌کند که روند توسعه‌ی نسخه‌ی دوم را از مدت‌ ها پیش آغاز شده است

? کیتاسه: روند توسعه‌ی بازی بعدی پروژه بازسازی، فاینال فانتزی ۷ مدتی است که آغاز شده است
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
بازی پلات شد :D ماشالا کم مشکل نداره اصلی ترین مشکلشم داستان ه یعنی چی فیلم هندی کردین:|:-"گیم پلی بازی خیلی خوبه حداقل این موردو راضیم
خطی بودن بازی هم داستانی ه حداقل یه محیط بزرگتر میزاشتن بریم یکم بچرخیم هی میریم تو راهرو هی برمیگردیم .ساید کوئست ها هم که دیگه نگم براتون نمیزاشتن سنگین تر بودن #-o
در مورد راحتی بازی به نظرم تنها درجه سختی هارد چالش برانگیزه که اونم به لطف یه ایتم مثل اب خوردن میشه شاید سر یکی دو تا باس اذیت بشین ولی بقیشه رو انگار دارین نرمال میرین :D
یه جاهای قشنگ مشخص اب بستن روند بازی رو کند کردن که به تایم گیم پلی اضافه کنن که اصلا همچین چیزی نیاز نبود
کرونا هم باعث شده هنوز یه پچ ندادن مشکل تکسچرو حل کنن
حالا ببینیم تو دو قسمت بعدی چه اتفاقاتی میوفته اخرش چی بشه خدا میدونه8-|

میخواستم گام بردارم برای پلاتش:D، ولی حال و حوصله دوباره رفتن مراحل کذایی بازی رو ندارم. حالا بماند که یک بارم رو حالت هارد مد هم باید بری:D نمیدونم اگه سس مخفی داره که یجور پایین بره، بگو بزنیم:D
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
میخواستم گام بردارم برای پلاتش:D، ولی حال و حوصله دوباره رفتن مراحل کذایی بازی رو ندارم. حالا بماند که یک بارم رو حالت هارد مد هم باید بری:D نمیدونم اگه سس مخفی داره که یجور پایین بره، بگو بزنیم:D

باید صبر داشته باشی :D هاردش تقریبا راحته باید کل مبارزهای Shinra Combat Simulator انجام بدی تا اون لول 7 که اخرین و سخت ترین مبارزشه باز بشه اونو بری یه ایتم میده لیمیتد اول هر مبارزه فول ه راحت میشه هارد رو رفت :D
 
  • Like
Reactions: Farh@d

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
? کاراکتر Red XIII تو ریمیک فاینال فانتزی ۷ قابل کنترل شده!

? یکی از جنبه های ریمیک فاینال فانتزی ۷ که موجب ناراحتی طرفدارا شده بود، غیر قابل کنترل بودن Red XIII بود که این مشکل توسط برنامه ای به اسم save editing برطرف شده‌.

? این برنامه برای اولین بار توسط هکر Luciano برای کینگدام هارتس ساخته شده بوده که بعدا متوجه میشه روی ریمیک فاینال فانتزی ۷ هم کار میکنه.

? با استفاده از این برنامه، اعمالی مثل attack، dodge و block برای Red XIII فعال میشه، اما متاسفانه هنوز نمیتونه از متریا، جادو یا limit break بهره ببره.

شرمنده ویدیوشو نمی تونم اپلود کنم تو سایت
 
  • Like
Reactions: Genesis

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر