Multi Platform FIFA 22

سازنده
EA
تاریخ انتشار
2022
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
به نام خدا
IMG_20210709_195810_050.jpg
کمپانی EA در توییتی تاریخ انتشار رسمی فیفا 22 را مشخص کرد.
IMG_20210704_181338_462.jpg
با توجه به اطلاعات لیک شده و با کسب اجازه از ناظمین تاپیک فیفا 22 را ثبت میکنیم.
1624450547655.png
در روزهای گذشته اطلاعات مهمی از جمله تاریخ انتشار بازی لیک شد که بین 2تا 9 مهر ماه خواهد بود.
IMG_20210620_212534_457.jpg
طبق شایعات بازی با موتور گرافیکی جدید دایس منتشر می شود و متاسفانه نسخه نسل بعدی شامل کنسول های نسل هشتمی و pc نمی شود.
امروز لوگوی بازی نیز لیک شد و نیز شاهد دگرگونی کاستوم تاکتیک هستیم.
IMG_20210623_173539_967.jpg
همچنین شاهد اضافه شد آیکون های جدیدی در بازی هستیم.
IMG_20210623_153824_194.jpg

طبق اطلاعاتی که داریم برخی تیم های بتا نیز لیک شده است.
IMG_20210623_160500_702.jpg
طبق منابع لیک شده الکس اسکات به عنوان اولین گزارشگر زن به بازی فیفا 22 اضافه می شود.
IMG_20210626_145141_952.jpg
 

Attachments

  • IMG_20210623_173539_967.jpg
    IMG_20210623_173539_967.jpg
    36.4 KB · مشاهده: 159
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,135
نام
حسین
خب با توجه به اینکه هم نسل ٨ و نسل ۹ رو تجربه کردم نظرم رو میگم.
به طور کلی فیفا ۲۲ روی ps4 واقعا خوب بود و لذت بردم و اصلا قابل مقایسه با فاجعه فیفا ۲۱ نبود. اما مشکل اصلی که داشت هوش مصنوعی و آسونی بیش از حد بازی بود (رو درجه آلتیمیت بازی می کردم). به طوری که از ابتدا تا انتهای فصل صدر جدول بودم و بیشتر از ۱۲۰ گل میزدم که این موضوع از لذت بازی کم می کرد.
اما در نسخه نسل ۹ هوش مصنوعی به طرز فوق العاده ایی قوی هست. رفتم کریر و لیورپول رو برداشتم و ۴ دست بازی کردم. یک برد، دو تساوی و یک باخت و با اقتدار رده یازدهم ایستادم :D شش گل زده و چهار گل خورده. سختی بازی قابل مقایسه با نسخه نسل ٨ نیست و CPU فوق العاده هوشمندانه دفاع میکنه و این دقیقا همون چیزیه که من میخواستم. که هر مسابقه چالشی باشه و مجبور باشی با برنامه بازی کنی. این بزرگترین و مهم ترین تفاوت بین دو نسل هست.
تفاوت فاحش دیگه گرافیک و انیمیشن ها هست که خب با توجه به قدرت سخت افزاری نسل ۹ طبیعیه. تکنولوژی هایپرموشن تفاوت فاحشی رو با نسل ٨ رقم زده. همینطور مراسم ابتدایی بازی و کات سین ها که فوق العاده جو و اتمسفر بازی رو بالا برده و آدم قشنگ حس یه مسابقه واقعی بهش دست میده.
و نکته آخر قدرت هارد SSD هست که باعث شده تجربه بازی فوق العاده لذت بخش بشه. لودینگی وجود نداره. بخش DEVLOPMENT بازیکنان و تقویم بازیها که تو نسخه نسل ٨ فوق العاده کند و عذاب آور بود، به لطف هارد SSD با سرعت نور عمل میکنه و رد میشه.
در کل بی نهایت راضیم و به آینده فیفا به شدت امیدوار شدم و مطمئنم فیفا ۲۳ انقلاب به پا میکنه.
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,063
نام
AmiR
دوستان یه ستینگ واسه سوییچ کردن بگین، L1 می‌زنیم بازی توی دفاع چپ تیم مائه بعد مهاجمم ‌که استی فوروارد عه اون جلوئه میده بهم این از L1 ، با آنالوگ راست هم حقیقت مکانیزم ش رو نفهمیدم چطوریه کی به کیه 8-| :D
آخرش طرف گازش رو میگیره رد میشه میره،
خیلی وقتا هافبک و دفاع هم فرقشون با تماشاچیا اینه که توی زمین چمنن، همین!
چه کنیم؟
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
سرورا در حد افتضاح ، جوری که منو بالای ۵ بار این چند روز الکی دی سی کرده، خیلی از بازیام حریفا اینجوری میشن،با چندتاشون حرف زدم اماراتی بودن و قطری، یارو پراش ریخته بود که چرا قطع شده،عکس ارورشو فرستاده بود میگفت چرا اینجوری شده،نتشون اینقد خوبه که دی سی نمیشن اونا اما با این چیزا فهمیدم از نت ایران نیس حداقل... یک هفتس حدودا فقط یا قفل میکنه تو منو های التیمیت یا تو بازیا لفت میخوریم، معلومه یه بلایی سر سرور خاورمیانه اومده ...
 

Sorrows

کاربر سایت
Jun 27, 2008
437
اصلا نمیتونم از بازی لذت ببرم. سرعت بازی خیلی پایین و انیمیشن‌ها بیش از حد کند هستن. حتی در حالت آفلاین هم انگار یه اینپوت دیلی شدیدی وجود داره. بازی رسما به سیمولیشن کردن توی career mode خلاصه شده برام.
 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,611
نام
محمدرضا
این هندی کپ بعضی وقتا دیگه زیادی رو مخه، چه به نفعت باشه چه به ضررت. با ai هم گه بازی میکنی دیگه یه باره افتضاح میشه!

دروازه بان و دفاع یهو جوری مسیرو برا مهاجم باز میکنن که دلم میخواد دسته رو بکوبم به تلویزیون ولی کظم غیظ میکنم که تو این گرونی خسارت نزنم به خودم :D دستم میرسید یه بمب میبستم به خودم میرفتم تو مقر ea :D
 
  • Like
Reactions: yar_66

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,135
نام
حسین
فیفا ۲۲ تو این شماره به لحاظ تاکتیکی پیشرفت زیادی کرده. نکته ایی که تا حالا کسی بهش دقت نکرده. برای مثال چند نکته رو میگم.
اهمیت فولبک ها
در این نسخه فولبک ها اهمیت شدیدی پیدا کردن. به طوری که شما جلوی یه حریف قوی شدیدا نیاز داری از فولبک ها برای طراحی حملاتت استفاده کنی. حالا یا به صورت Overlap و یا به صورت Inverted.
پپ گواردیولا کسی بود که Inverted Fullback رو ایجاد کرد. در این حالت فولبک ها به میانه میدان میان و وینگرها در جناحین فضای بیشتری گیرشون میاد. هافبکهای تهاجمی می تونن بیشتر به عمق بزنن و فضاسازی کنن. یه نگاه به لیست خریدهای پپ در پست فولبک در منچسترسیتی اهمیت شدید این پست رو نشون میده.
دانیلو،مندی،کایل واکر،زینچنکو و کانسلو. خرید پنج فولبک در ۵ سال.
حالا یه نگاه به عملکرد این فولبک ها بندازین. کانسلو که یوونتوس براحتی از دستش داد این فصل بعد از ژسوس تبدیل شده به بهترین پاسور سیتی.
حالا در مورد Overlap صحبت میکنیم.
بهترین نمونه برای این موضوع لیورپول و آرنولد و رابرتسون هستن. این دو از زمانی که به تیم کلوپ اضافه شدن بیشترین پاس گل رو دادن. در Overlap فولبک ها، وینگرها به داخل محوطه جریمه میرن تا فضا برای نفوذ فولبک ها باز بشه تا بتونن با ارسال یا کاتبک مهاجمین رو صاحب موقعیت گل کنن. بیشتر گلهای لیورپول از زمان کلوپ به همین شکل به ثمر میرسه. (بازی لیورپول بارسای معروف که لیورپول چهار هیچ برد رو بخاطر بیارید)
حالا در این نسخه از فیفا این موضوع به بهترین شکل ممکن خودنمایی میکنه. در شماره های قبل من خودم به فولبکها دستور میدادم جلو نیان. چون نیازی نبود. ولی در این نسخه وقتی آنلاین بازی کردم (SEASON)، دیدم بدون نفوذ فولبکها رسیدن به گل سخته. برای همین وقتی لیورپول میشم فولبکها رو Overlap میکنم و بیشتر پاس گل هام رو آرنولد میده. وقتی هم سیتی میشم از Inverted Fullback استفاده میکنم و کانسلو یا برام گل میزنه یا پاس گل میده. (به گل کانسلو جلوی نیوکاسل دقت کنید که چجوری زد به عمق و با یه شوت دروازه رو باز کرد)
نکته دیگه اینکه در این نسخه برای اولین بار میشه فوتبال مالکانه بازی کرد. مثل گواردیولا و کلوپ. فوتبال مالکانه این نیست که تو دفاع هی پاس بدی. فوتبال مالکانه یعنی خط دفاعت تا وسط زمین جلو بکشن. Counter Press کنی و به حریف اجازه ضدحمله ندی.(دوستان اگه خواستن میگم چه تنظیماتی باید بزارین) البته مثل فوتبال واقعی ریسک این کار بالاس و اگه نتونی زیر ۵ ثانیه توپ رو پس بگیری، ضدحمله میخوری. اما اگه بتونی توپ رو تو زمین حریف پس بگیری، میتونی به گل برسی.(مثل لیورپول)
به طور کلی EA در این نسخه به تاتکتیکها اهمیت بیشتری داده (بر خلاف سالهای پیش) و میشه امیدوار بود در سالهای آتی، یه فوتبال شبیه ساز رو تجربه کنیم.
 
آخرین ویرایش:

omiid72

کاربر سایت
Oct 1, 2017
795
چند روزه تو استور پک وینتر گذاشتن الان دقت کردم دیدم با خریدش یه توکن هم میده بهت
عملا دیگه دارن توکن میفروشن تو استور مرزهای pay to win جا به جا شد :D
فیفا بعدی فک کنم سواپ آیکون ها هم بفروشن هیچی از اینا بعید نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر