FIFA 16 معرفی شد

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,549
EA ساعاتی قبل از اولین ویژگی های جدید FIFA 16 پرده برداشت.
طبق اطلاعات منتشر شده در این نسخه از فرنچایز، 12 تیم ملی بانوان قرار خواهد داشت. این تیم ها عبارتند از: آلمان، آمریکا، فرانسه، سوئد، انگلستان، برزیل، کانادا، استرالیا، اسپانیا، چین، ایتالیا و مکزیک.
مسابقات دوستانه به صورت آنلاین و تورنمت های آفلاین برای این بخش در نظر گرفته شده است.
FIFA 16 در سپتامبر 2015 منتشر خواهد شد.
دانلود تریلر
تصاویر:

kbTL3.jpg

qDLFE.jpg

kx5g8.jpg

OEZMF.jpg

ZTAlL.jpg

Jy9c7.jpg

dFyiK.jpg

P2aNx.jpg

LCcRC.jpg

HiLfh.jpg

 
Last edited by a moderator:

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,324
نام
Amin
بازی یه سری ایراد داره ولی خواهش می کنم دیگه چرت و پرت نگید! آدم با چرت و پرت گفتن بزرگ نمیشه....فقط بلدیم بگیم آشغاله! فیفا آشغاله فلان ماشین آشغاله فلان چیز آشغاله.... بعد هم همه موقع ریلیز بازی تو تاپیکش لحظه شماری می کنن؟!! این عدم تعادل تو رفتار ملت ایران واقعا عجیبه! همه چی تو دنیا آشغاله فقط ما خوبیم! بدبختی اینجاس که هر سال سر معرفی نسخه جدید فیفا این بساط مسخره پهن میشه اینجا! انتظار داره تو یه بازی ویدئویی پا به توپ بشه بره تو زمین! اسمش بازی اساتید بازی!!

آقا معراج من فکر کنم شما طرفدار FORZA باشی درست میگم ؟
خوبه TURN 10 بره استایل ماشین پژو رو بیاره بگه این لامبورگینیه اونم با گرافیک کارتونی بعد ادعای شبیه سازی کنه شما چیزی نمیگی ؟ فرض کن فقط همین بازی شبیه سازیه ماشین وجود داشته باشه..بعد یکی بیاد بگه استاد این فقط بازیه بازی کن بره ! چه حالی بهت دست میده؟
حالا شما بخاطر غشقت به این سبک اولین کسی نیستی که بازی رو میخره ؟ بازیش نمیکنی ؟

ماشینهای که ایران تولید میکنه آشغاله ! خودمونم از همین ماشینها داریم ، شاید خودمم یکی دیگه ازش بخرم ولی دلیل نمیشه که نگم این ماشین آشغاله !!

من بخاطر اولین تیزری که قرار بود دیروز ea منتشر کنه 2 روزه نتونستم روی کارم تمرکز داشته باشم! نمیدونم چند نفر از شماها عاشق این سبک بازی هستید ....

انتظار ما از بازی با توجه به بازیهای دیگه و توانایی های کنسول جدید کاملا منطقیه ، بازی فوتبال پیشرفتش لاک پشتیه ....

من فعلا دارم روی گرافیک و مدل سازی بحث میکنم ، گیم پلی موضوع بحث نیست ! با اینکه روند گیم پلی فیفا 15 بد بود !

- - -ویرایش - - -

پست های این تاپیک الان خوندم و واقعا برام بعضی از پست ها عجیب بود ! فیزیک و گرافیک مطمئنا در هر بازی مهمه اما برام اینجا سوال بود چطوری اساتید بنده بر اساس این نمایش ، بازی ناُامیدکننده و داغون تشخیص میدن .

اول از همه برای هر کسی که 1% تجربه در بازی ورزشی داره باید تاکید اصلی گیم پلی باشه . توی این نمایش دقیقا چه چیزی شما متوجه شدید که از الان نسخه بازی پیچیدید ؟ برام جالبه طرف اومده به حضور زن ها ایراد گرفته و اینو در جهت سودجویی EA دونسته . خب برادر من این طبیعت اقتصاد در گیمه و مطمئنا با ورود به نسل هشتم یکی از انتظارات گیمرهای زن اینه که بخش فوتبال بانوان هم داخلش بیاد . این الان شد نقطه ضعف بازی و یا میشه ازش نتیجه گرفت تاکید EA فقط روی این ابعاد تبلیغاتیه و روی گیم پلی کار نکرده ؟

FIFA 15 در زمینه گرافیک برای من کاملا راضی کننده بود اما به شخصه برای من در یک شبیه ساز فقط و فقط گیم پلی و مدهای بازی مهمه . یعنی حاضرم گرافیک بیارن پایین در حد نسخه 14 اما یک گیم پلی عمیق و متعادل مثل نسخه 12 ارائه بدن و توقع هم ندارم همه مثل من باشن اما فیفاباز حرفه ای توی ایران زیاد دیدم و اینو میدونم خیلی ها در مورد یک شبیه ساز ورزشی با من هم نظرن . برای اینکه در مورد فیفا 16 نظر بدم مطمئنا تا تجربه نسخه دمو صبر می کنم و برای من به شخصه خنده داره روی یک نمایش در مورد شبیه ساز ورزشی قضاوت کنیم .



برادر من خواهشا از طرف همه صحبت نکن . برای من و مطمئن باش خیلی از فیفابازهای حرفه ای همین بازیسنتر که میتونم به تفکیک IDشون برات بزارم اول و آخر گیم پلی مهمه . اینکه بیایم با صرف ارتقا پیدا نکردن گرافیک نسخه یک شبیه ساز ورزشی بپیچیم غیر منطقی ، غیر حرفه ای و غیر اصولیه . من نمیدونم چی توی این تریلر دیدی که به نظرت فاجعه بود .



الان واقعا نمیدونید به چه دلیل میتونه باشه ؟ آیا در این جهان فوتبال بانوان وجود نداره ؟ آیا گیمر زن ما نداریم ؟ آیا همه ساله بیننده های زیادی همین فوتبال بانوان دنبال نمی کنن ؟ آیا FIFA یک شبیه ساز بازی فوتبال نیست ؟



برادر من ، مسعود جان آخه EA از من و شما بیشتر میفهمه که فرصت های اقتصادی توی فوتبال ژاپن بیشتر از چینه اما 100% محدودیت های وجود داشته که نتونستن ژاپن لایسنس کنن ، اون ژاپنی که ماشالا کشور مادری رقیب فیفاس .



امین جان برادر من ، دقیقا چطوری به داغون بودن FIFA 16 پی بردی ؟ صرفا شما از یک شبیه ساز فیزیک و گرافیک می خوای ؟ نمیگم این مسائل مهم نیست و شاید برای بعضی ها همین گرافیک مهمتر از اصل کار باشه اما اینکه یک گیمر حرفه ای فوتبال پاشه بیاد با یک نمایش کوتاه از اضافه شدن بخش بانوان و گرافیک بازی نسخه یک شبیه ساز بپیچه برام قابل هضم نیست .



افشین جان خواهشا کم لطفی نکن ، ما هم فیفا بازی می کنیم و اما این چیزایی که میگید ندیدیم . فیفا از نسخه 12 واقعا در زمینه شبیه سازی بازیکن ها پیشرفت خوبی داشت و از اون زمان حداقل برای تیم های بزرگ براحتی میشه از روی بدن بازیکن تشخیص داد کیه حداقل من که اصلا در این مورد مشکلی ندارم مگر برای بازیکن هایی که شبیه سازی نشدن و متاسفانه تعدادشون کم هم نیست البته در تیم های متوسط و کوچیک

بعد برادر من آخه دقیقا یک شبیه ساز فوتبال با اون حجم تماشاگر ها و 22 بازیکن روی زمین چطوری با شبیه ساز بسکتبال مقایسه می کنی ؟ توی بسکتبال مشخصا باید روی شبیه سازی بهتر برخی از ابعاد تاکید بیشتری داشته باشن و توی فوتبال این استانداردها مطمئنا فرق داره .



کاملا حرف شما درسته . یعنی برای من که کوچیک خیلی از گیمرهای حرفه ای فیفا در ایران هستم جالبه توی این تاپیک میان با نمایش معرفی بانوان و گرافیک بازی نسخه بازی میپیچن .



توی پست تقریبا احسان همه گفتنی هارو گفت و اون قسمت بولد شده دقیقا حق مطلبه .

در نهایت عزیزان خواهشا صبر کنید حداقل نسخه دمو بازی بیاد . فیفا یه بازی نقش آفرینی یا اکشن نیست که از روی نمایش بشه به جزئیات پی ببریم ، بگذارید بازی بیاد و دقتی دسته رو دستتون گرفتید همون 5 دقیقه اول می فهمید قضیه چیه . از روی این نمایش کوتاه از الان بازی داغون تشخیص ندید .

سینا جان !

اول اینکه ما داریم در مورد گرافیک و مدل سازی بحث میکنیم ! اون پست اول من و امین احساسی بود !

دوم در مورد NBA که گفتی ، همین بازی رو EA هم با ایگنایت انجینش درست میکنه ! با همین سبک گرافیکی و مدل سازی ! که هر سال مثل یه جک میمونه در مقابل 2K ! آلان 2K اون محدودیتها رو نداره ؟ فقط EA داره ؟

سوم اینکه با توجه به سخت افزارها و برنامه های قرن حاضر و اون تکنولوژی که هر روز داره پیشرفت میکنه به نظر من (از لحاظ گرافیک و مدل سازی ) فیفا 15 و این فیفا 16 مثل یه جوک میمونه و با توجه به اینکه تنها چیزی هست که داریم همینه و کاری نمیشه کرد و این بحث بیهودست و دیگه ادامه نمیدم ....
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,769
نام
امین
من اولا از اون پست اولی که گذاشتم و در کل پست بی محتوایی بود از همگی معذرت میخوام و شرمنده همه شما ........

ولی این رو بگم من یک کلمه درباره حضور خانم ها در بازی فوتبال حرفی نزدم چون کلا سر این جور چیزا حساس هستم و به برابری مرد و زن این جور حرف ها اعتقاد دارم و دیگه این که خیلی هم عالی و دست EA درد نکنه که فوتبال زنان رو به بازی اضافه کرد و حق خانم ها هستش و خلاصه کلام خیلی هم محترم هستن و رو سر ما جا دارن و دیگه این که دوستان گرامی این شوخی های جنسیتی هم درست نیست و ..............

درباره صحبت دوستمون هم آقای Playchar که هممون میشناسیمش و میدونیم تعصب شدیدی نسبت به بازی فیفا داره و خب هیچ مشکلی نیست و به خودشون مربوطه و نظرشون محترم و خلاصه کنم چون میخوام برم سر صحبت اصلی من همین که اومدم درباره PES 2014 حرف هام رو زده بودم و اون سال نسبت به اون بازی زیادی مهربون بودم و ازش تعریف کردم همین که بعدا اومدم خودم اعتراف کردم سر اون بازی اشتباه میکردم خودش داره نشون میده که هیچ دشمنی و با هیچ بازی ندارم و حداقلش به اشتباه خودم در اون سال اعتراف کردم ( آدمم دیگه ، آدم هم اشتباه میکنه ) ولی اصلا و ابدا صحبت هایی رو که درباره PES 2015 رو زدم حرفم رو بر نمیگردونم و بازی پیشرفت عالی داشت و چه یوزر ها چه منتقدین از بازی تعریف کردن و خب PES انقدر افول کرده بود و داغون شده بود که چند سالی زمان میببره تا بتونه جون بگیره و دوباره کمر راست کنه !! صد البته اگه بخوان هر سال رو بازی کار کنن و بازی رو به سوی پیشرفت سوق بدن که باید ببینیم چی میشه چون اون بازی هنوز جای کار زیادی داره دوباره بخواد به یه بازی در خور نامش مبدل بشه و این موضوع زمان بره و باز هم صد البته اگه این سیاست های عجیب و غریب کونامی در این چند سال اخیر اجازه این کار رو به سازندگان بازی بده !!! .......... اینم از این و دیگه نمیخوم زیادی درباره PES صحبت کنم چون بحث اصلی ما فیفا بود و اونم فعلا درباره گرافیک بازی !! و نه گیم پلی بازی چون فعلا هیچی مشخص نیست که گیم پلی بازی چه تغییراتی کرده و خیلی زوده دربارش حرف بزنیم و در پست قبلی هم به این موضوع اشاره کردم ............

چه بخوایم قبول کنیم و چه بخوایم قبول نکنیم خیلی از ماها انتظارمون از این فیفا که میخواست در این نسل منتشر بشه خیلی خیلی بالاتر از این حرف ها بود دقیقا همون انتظاری که عاشقان ورزش بسکتبال از بازی بسکتبال 2K داشتن و واقعا هم 2K سنگ تموم گذاشته و بازی در بخش گرافیک و گیم پلی و هوش مصنوعی و فیزیک و انیمیشن ها و خیلی چیزای دیگه واقعا ترکونده یعنی برین بازی رو بخرین و یه جایی بازی کنینش کاملا متوجه میشین رو بازی به طرز عجیبی روش کار شده اونم بازی که دیگه رقیب درست حسابی نداره !!! همین موضوع داره نشون میده که اگه فقط یه شرکت درست حسابی باشه به راحتی میتونه بازی ها ورزشی ea رو زمین برنه !! ea داره زور میزنه که بازی بسکتبالش از دوباره به اوج برگرده ولی خب در کنارش یه رقیب گردن کلفتی مقل 2k Sport پیش روش هست !! همین داره نشون میده که اگه سری pes اون بلا سرش نمیومد و افولی وحشتناک نمیکرد و هیچ کسی هم واقعا انتظار نداشت که pes انقدر افول کنه .

به هر حال فیفا در نسل قبل ترکوند و واقعا هم حقش بود و از توانایی ها کنسول های نسل قبل استفاده بسیار درستی کرد ولی دیگه امروز به خاطر نبود یه رقیب گردن کلفت در بازی های فوتبال EA داره میبینه که بازیش داره فروشش رو که میکنه و رقیبی هم نیست بخواد آن چنان براش مشکل درست کنه به همین خاطر کاملا مشخصه نه بودجه زیادی به بخش ساخت بازی فوتبال میده و نه دست سازندگان رو برای تغییر و تحول باز میذاره همه که 2k نیستن اگه بازی بسکتبالشون رقیب هم نداشته باشه با تمامی این اوصاف بدون توجه به چیزی باز هم همین طور دارن به صورت جهش واری بازی بسکتبالشون رو هر سال بهتر و بهتر و بهتر میکنن اونم به معنای واقعی کلمه !!!

من بدبختانه یه صحتی تو پستام گذاشتم دوستان گرامی روش حساس شدن من کلمه درب داغون رو به کار بردم درباره فیفا ! ( یکم اون پستم احساسی بود و عصبانی بودم بازم شرمنده :( ) آقا والا بلا منم امسال بیشتر فیفا بازی کردم ولی خب باز فوتبال درست حسابی دیگه هم نیست که ( درباره PES صحبت هام رو کردم و دیگه زیاده گویی نمیکنم ) این بازی فیفا در این نسل اون جوری که باید پیشرفت نکرده این رو متای بازی هم داره نشون میده باز هم میگم گیم پلی بازی به کنار و فعلا دربارش صحبت نمیکنیم ولی واقعا انیمیشن های این بازی چه تغییر بزرگی نسبت به نسل قبل کرده ؟؟؟! واقعا میشه بهشون گفت انیمیشن های نسل بعدی ؟؟!!! مدلینگ بازی که یکی از مهم ترین قسمت های یه بازی هستش چی ؟؟!!! حالا نمیگم مدلینگ کل تیم ها عین واقعیت بشه حداقل مدلینگ بازیکنان تیم های بزرگ و بازیکن های بزرگ رو درست میکردن !!!! من واقعا موندم چی بگم !

من دارم کلی صحبت میکنم و نمیخوام از بازی همش به به چه چه کنم اگه این طور باشه که خیله خب کاری نداره از صبح تا شب میام این جا میگم به به چه اتمسفری چه حاشیه های عالی و موتور فیزیک ایمپکت متنوعی و خیلی چیزای دیگه !!! ................. این الان به چه درد تاپیک میخوره ! اگه بخوایم از یه بازی فقط به به چه چه کنیم که دیگه بازی پیشرفت نمیکنه !

یه سری از دوستان این طوری برداشت میکنن هر کسی اومد از بازی انتقاد کرد یعنی از بازی بدشون میاد و حالشون به هم میخوره و دشمن بازی هستن نه این طور نیست امسال من خیلی فیفا بازی کردم چون همین بخش حاشیه ها و اتمسفر زنده و صحنه های آهسته واقعی رو سال ها آرزوم بود که در یه بازی فوتبال ساخته بشه که واقعا بی نظیر بود و خیلی نکات مثبت دیگه که بازی فیفا 15 داشت .

من حرفم کلی هستش و سمت و سوی ساخت بازی های ورزش صحبت میکنم وگرنه همین فیفا با تمامی نقاط قوت و نقاط ضعف خودش بهترین بازی فوتبالی هستش که وجود داره و جای بحثی نیست !! کلا هر حرفی زده بشه باز هم پشتش حرفی هست و مشکل هم نیست نظرات مختلف و کاریش هم نمیشه کرد ولی یه سری از صحبت هام رو دوستان گرامی اشتباه برداشت میکنن که این اذیتم میکنه

من در این چند سال کلی پست درباره بازی های فوتبال گذاشتم چون علاقه عجیب غریبی به فوتبال و بازی های کامیپوتری فوتبال دارم مثل خیلی از شما و من تافته جدا بافته نیستم ...........

به هر حال اگه پستی ، چیزی که دوستان رو ناراحت کرده عذر خواهی میکنم ، خوبیش همینه دیگه نظرات باید مختلف باشه و مشکلی هم نیست ........... بی احترامی در کار نباشه تا صبح از هم دیگه انتقاد کنیم باز مشکلی نداره و فرم برای همینه دیگه ......

پاینده باشید ........
 
آخرین ویرایش:

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
افشین جان خواهشا کم لطفی نکن ، ما هم فیفا بازی می کنیم و اما این چیزایی که میگید ندیدیم . فیفا از نسخه 12 واقعا در زمینه شبیه سازی بازیکن ها پیشرفت خوبی داشت و از اون زمان حداقل برای تیم های بزرگ براحتی میشه از روی بدن بازیکن تشخیص داد کیه حداقل من که اصلا در این مورد مشکلی ندارم مگر برای بازیکن هایی که شبیه سازی نشدن و متاسفانه تعدادشون کم هم نیست البته در تیم های متوسط و کوچیک

بعد برادر من آخه دقیقا یک شبیه ساز فوتبال با اون حجم تماشاگر ها و 22 بازیکن روی زمین چطوری با شبیه ساز بسکتبال مقایسه می کنی ؟ توی بسکتبال مشخصا باید روی شبیه سازی بهتر برخی از ابعاد تاکید بیشتری داشته باشن و توی فوتبال این استانداردها مطمئنا فرق داره .
تا حدودی میشه اینا رو به مسائل فنی ربط داد ولی مطمئنا بیشترش برمیگرده به تنبلی تیم ها فیفا. اینو من نمیگم کلا یه سری کارهایی تو این چند سال انجام دادن که تو فروم خود بازی هم بگردی محاله کسی رو نبینی که به این موارد اشاره نکنه. از اسکن کردن تمام اسکواد تاتنهام برای فیفا 13 یا 14 و قرار ندادنشون تو بازی گرفته تا برطرف کردن بعضی مشکلای کوچیکی که خودشونم قول درست کردنشونو دادن ولی چند سال طول کشید درستش کنن و یا کلا نکردن. (از جمله تغییرات صفحه team management). اگه نیم ساعت با NBA 2K ور رفته باشین و بخصوص یه سری به صفحه ساخت بازیکنش زده باشین قشنگ متوجه میشین چرا این همه نسبت به کم کاری های فیفا انتقاد میشه. مثلا در مورد انیمیشن هاش بگم در NBA برای تک تک بازیکنان حاضر در بازی انیمیشن مخصوص وجود داره. بازیکنای بزرگ رو هم نمیگم فقط بلکه نزدیک به 90% و یا بیشترشون انیمیشن های مخصوصشونو دارن. برا پرتاب 3 امتیازی، پرتاب های چرخشی، زیر سبد، پاس دادن، دویدن، حمل توپ، پرتاب آزاد و همه و همه. قطعا تو فیفا نمیشه همچین کاری کرد با توجه به وسعت و تعداد زیاد تیم های بازی ولی خب اصلا برای مسی و رونالدو و ژاوی و ... داریم؟ در بهرتین حالت برای چندتاشون انیمیشن ضربه آزاد گذاشتن که اونم شاید در مجموع به 10 تا نرسه که نصفشون حالت generic دارن. این فقط و فقط برمیگرده به کم کاری تیم سازنده.
در مورد تماشاشگرا هم درسته 3 بعدی شدن ولی باز هم از نظر طراحی آنچنان چیز خاصی نیستن و در مقابل عناوینی مثل NBA و یا MLB The Show حرفی برای گفتن نداره. میشه قسمتیش رو به مسائل فنی ربط داد ولی مطمئنا این در اون حد نیست که این همه از نظر کیفی اختلاف داشته باشن.
حالا کم کاری های مربوط به گرافیکش (بخصوص طراحی استادیوم ها) رو کلا میزارم کنار که اگه تاپیکهای مربوطش تو فروم بازی رو ببینید واقعا میفهمید چقدر سر سری طراحی ها صورت گرفته.
همه این مواردی که گفتم رو تا فیفا 15 در نظر میگیرم چون یه سری چیزا خوندم این چند روزه که بنظر میرسه قدم های مثبتی برداشته شده در موردشون که جای امیدواری داره. بهرحال.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گاردین دیروز یه مصاحبه ای رو با دیوید روتر همزمان با معرفی بازی منتشر کرد که بعضی مسائل رو توش توضیح داده. اینکه تغییراتی که برای حضور زنان تو موتور بازی دادن و این تغییرات چه اثراتی برای قسمت مردان داشته:

اولین مورد که بهش اشاره کرده تغییر سیستم انیمیشن های بازیه. سیستم جدید بر خلاف سیستم قبلی که یجور حالت کلی داشت، اسکلت محور هست و حرکات و قسمت های مختلف بدن بر اساس اونا تحرک میگیرن. گفته این تغییر اثرات بزرگی در بازی داره و در کنار بهتر شدن انیمیشن ها این اجازه رو میده که بدن بازیکنا دقیق تر طراحی بشه و دقت بالاتری داشته باشه.
مورد دیگه هم گفته که با توجه به اینکه بازیکنای زن بیشترشون از موهای بلند برخوردارن مجبور شدن این فاکتور رو هم در بازی ارتقا بدن که همین مورد باعث بهتر شدن موها در مردان هم شده.
یه مورد اساسی هم که بهش اشاره کرده اینکه کلیت گیم پلی با مردان یکیه ولی از نظر اورال ها و قابلیت ها تفاوت دارن باهم. به عبارتی مثلا بازیکن زنی که اورالش 80 باشه با مردی که همین اورالش رو داره فرق داره و قابل مقایسه نیست. (تقریبا مثل Top Spin که تنیسور های مرد و زنش اگه اورال های یکسان هم داشتن در یه حد نبودن و خیلی اختلاف داشتن). گفته تیم کلن که وظیفه سازمان دهی اطلاعات بازیکنا رو بر عهده دارن کلی از مسابقات مربوط به زنا رو در طول سال بررسی کردن و به جمع آوری جزئیات و اطلاعات مشغول بودنو بر اساس اینها سیستم ریتینگشون رو طراحی کردن.
همچنین گفته بازی از تقابل تیم های زنان و مردان پشتیبانی نمیکنه. (که قابل پیش بینی هم بود :D )
گفته تیم ما میخواست در اول یه مد آلتیمیت هم برای زنان در نظر بگیرن و در همین اساس بعضی باشگاهها رو هم لایسنس کنن که بعدا بخاطر اینکه احساس کردن نمیتونن در یه سال و با توجه به منابعشون آنچنان که باید و شاید درستش کنن این ایده رو کنار گذاشتن.
در آخر هم گفته هدفشون اینه در سال های آتی این بخش رو گسترش بدن ولی برای حال حاضر هم این مورد رو فدم بسیار مثبتی دونسته: (روتر دو دختر داره که یکیش 11 سالشه و اونیکی 8 سالش :D)
دختر کوچیکم به فوتبال علاقه داره و همیشه در زمین های بازی برای اینکه زنان در فیفا نیستن مورد سرزنش قرار میگرفتم. در گذشته یک مقبولیت عمومی برای نبودن آنها در بازی وجود داشت ولی در حال حاضر و بشخصه بسیار در مورد نبودن آنها سرزنش میشدم. خوشحالم که این مورد را بالاخره انجام دادیم و بازی های جذابی در انتظارمان خواهد بود
 

Madison

کاربر سایت
Jul 16, 2012
776
نام
شهاب
الان واقعا نمیدونید به چه دلیل میتونه باشه ؟ آیا در این جهان فوتبال بانوان وجود نداره ؟ آیا گیمر زن ما نداریم ؟ آیا همه ساله بیننده های زیادی همین فوتبال بانوان دنبال نمی کنن ؟ آیا FIFA یک شبیه ساز بازی فوتبال نیست ؟

میخوام بدونم چند درصدـه فیفا باز ها زن هستند ؟ از اون درصد چند نفر گُنجوندن بانوان تو بازی واقعا براشون مهم هست ؟ حالا بحث 12 تیم اونم فقط ملی رو وسط نمیکشم.
از اون طرف میخوام بدونم چند درصد فیفا بازا مرد هستن و به جای این وقت و هزینه ایی که برای بخش بانوان صرف شده مایل بودن صرف بخش بصری، گیم پلی ، مدلینگ و لایسنس
بشه ؟
بنده با گنجوندن بانوان مشکلی ندارم ولی EA باید اولویت بندیه فیفاباز پسند رو رعایت می کرد .
اوردن 12 تیم بانوان به بازی بنظرم واسه راضی کردن اون عده ی قلیل بانوان فیفا باز نیست . یجور سرصدا و هدفی تجاری محسوب میشه
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
الان من چرا نباید ایراد بگیرم؟ نباید نگران بازی ورزشی ای باشم که چند سال قبل روز و شبم شده بود و واسه مسابقات داخل ایرانش تلاش میکردم؟ چرا رفته رفته این اشتیاق کمتر شده واسم؟ کسی نمیگه فیفا بده، اما اونی هم نیست که همه تو نسل جدید ازش انتظار داشتن. سر 14 گفتیم تو شماره 15 فیفای اصلی رو میبینیم. تو 15 گفتیم دیگه 16 میبینیم. اینم شد وضعش. حالا همونطور که دوستان گفتن ما فعلا داریم با دیدن تریلر، در مورد گرافیک و مدل سازی و انیمیشن نظر میدیم که واقعا کم کاری توش داره فوران میکنه. فعلا با گیم پلی کاری نداریم تا دمو رو تست کنیم حداقل. آخه جان من این چه وضعیه؟ یکی به شما اینو نشون بده بگه سومین فیفا روی نسل هشتم کنسول هاست باور میکنید؟

09450132001054049633.jpg


40414180578842827691.jpg
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,769
نام
امین
من چند تا عکس میذارم از عکس های نسخه FIFA 08 ( نسخه ای که شاهکار به تمام معنا بود بازی تماما از دوباره ساخته شده بود حتی بازی وسط زمین و کنار زمین داور هم نداشت !!! آب و هوابرفی و بارونی نداشت و خیلی کاستی ها داشت و طبیعی هم بود بازی به طور کامل باز سازی شده بود انیمیشن های بازی دیوانه کننده بود ، رفلکس های دروازه بان ها در اون زمان واقعا شوکه کننده بود واقعا کیفیتی بی نظیر داشت بقیه انیمیشن های دیگه هم همین طور !!! گیم پلی و هوش مصنوعی بازی و همین طور صدا گذاری بازی که بلند گوی ورزشگاه زننده گل رو اعلام میکرد !!!!!!!! یعنی در اون زمان چیزی فرای تصور بود کاملا نسل بعدی بود یعنی فیفای نسل قبل خودش رو تماما مدیون همین نسخه 08 هستش !!! ) که در سال 2007 سر رو صدای زیادی در اون سال به پا کرده بود و وقتی اخبار و تریلر و گیم پلی بازی با انیمیشن های دیوانه کنندش منشتر شده بود تمامی سایت های معتبر رفته بودن با تیم سازنده بازی مصاحبه کرده بودن و اید های اولیه نسخه نسل بعدی در اون زمان رو کسی به نام joe Booth بود که رویای ساخت یه بازی شبیه سازی رو داشت و با ساختن بازی فیفا 08 این مهم رو محقق کرد ولی در همون سال ها کم کم به خاطر تفاوت های فاحش این شخص با سران EA که میخواستن در دراز مدت بازی فیفا رو یک بازی همه پسند تبدیل کنن یا به عبارتی آرکد باز ها رو هم به سمت خودشون بکشن ولی joe Booth فکر های دیگه ای برای آینده این بازی در نظر داشت و وقتی دید با سران کمپانی آبش تو یه جو نمیره از شرکت جدا شد !

در ضمن من یک چیزی رو بگم تمامی ایده های بعدی نسخه فیفا مثل دریبل 360 درجه و خیلی چیز های دیگه در همون سال ها طراحی شده بود و تیم توسعه دیگه ای داشت اون ایده ها رو تست و آزمایش میکرد !!! کمپانی EA بودجه زیادی اون زمان به تیم سازنده بازی داده بود و میدونست اگه بازی بزرگ و با کیفیتی بسازه میتونه سود بسیار زیادی از این بازی کسب کنه که سر آخر کاملا موفق شدن !

اینم شخص joe Booth

mooj_fifa08_iv350.jpg


و این عکس های بازی در اون زمان !!! قضاوت نهایی با خودتون که واقعا گرافیک بازی در اون سال ها عجیب و غریب بود حالا انیمیشن های دیوانه کننده بازی به کنار !!!

5y0f_03.jpg
k9v6_fifa-08-ss1.jpg
x5iv_06.jpg
hpm3_14.jpg

s7rj_10.jpg
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
الان من چرا نباید ایراد بگیرم؟ نباید نگران بازی ورزشی ای باشم که چند سال قبل روز و شبم شده بود و واسه مسابقات داخل ایرانش تلاش میکردم؟ چرا رفته رفته این اشتیاق کمتر شده واسم؟ کسی نمیگه فیفا بده، اما اونی هم نیست که همه تو نسل جدید ازش انتظار داشتن. سر 14 گفتیم تو شماره 15 فیفای اصلی رو میبینیم. تو 15 گفتیم دیگه 16 میبینیم. اینم شد وضعش. حالا همونطور که دوستان گفتن ما فعلا داریم با دیدن تریلر، در مورد گرافیک و مدل سازی و انیمیشن نظر میدیم که واقعا کم کاری توش داره فوران میکنه. فعلا با گیم پلی کاری نداریم تا دمو رو تست کنیم حداقل. آخه جان من این چه وضعیه؟ یکی به شما اینو نشون بده بگه سومین فیفا روی نسل هشتم کنسول هاست باور میکنید؟

09450132001054049633.jpg


40414180578842827691.jpg
دیگه الکی داریید جو منفی میدید ،
فیفای اصلی دیگه چه صیغه ای هست فیفا چندساله حاکم فوتبال تو این چند نسخه و نسل قبلم مشکلی نداشت و هر شماره ویژگی جدیدی بهش افزوده شده که یا بی نقص بوده یا مشکلش حل شده 15 یکسری مشکلات ریز داره که برطرف میشه اونی که مشکلات داشت pes بود که اونم انقدر رحمت کشیدن و زیر رو کردن شد 15 یکخورده اب رو اتیش بود
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
دیگه الکی داریید جو منفی میدید ،
فیفای اصلی دیگه چه صیغه ای هست فیفا چندساله حاکم فوتبال تو این چند نسخه و نسل قبلم مشکلی نداشت و هر شماره ویژگی جدیدی بهش افزوده شده که یا بی نقص بوده یا مشکلش حل شده 15 یکسری مشکلات ریز داره که برطرف میشه اونی که مشکلات داشت pes بود که اونم انقدر رحمت کشیدن و زیر رو کردن شد 15 یکخورده اب رو اتیش بود
همون صیغه ای که اومد روی سن و نمایشگاه E3 به همه نشون داد و گفتن ریل تایمه و روی کنسول های نسل جدید این میشه. اگه ندید یا یادتون رفته، برید یه نیم نگاهی بندازید بعد صیغه صیغه کنید.
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,589
نام
امین
دیگه الکی داریید جو منفی میدید ،
فیفای اصلی دیگه چه صیغه ای هست فیفا چندساله حاکم فوتبال تو این چند نسخه و نسل قبلم مشکلی نداشت و هر شماره ویژگی جدیدی بهش افزوده شده که یا بی نقص بوده یا مشکلش حل شده 15 یکسری مشکلات ریز داره که برطرف میشه اونی که مشکلات داشت pes بود که اونم انقدر رحمت کشیدن و زیر رو کردن شد 15 یکخورده اب رو اتیش بود
چه ربطی داره که چند ساله حاکمه؟!
یعنی به همین دلیل باید بشه کال و هر سال همون اش و کاسه رو بده به خورد ملت؟
کنسول جدید نخریدیم که روش تکرار گرافیک ببینیم.
اشکال ریز !!!
گیم پلی فیفا تو 15 کامل نابود شد به نسبت "14"
من نمیدونم چرا هی حرف از pes میشه!
ما فیفا رو با شماره های قبلی خودش مقایسه میکنیم و توقع داریم ازش در خور اسم فیفا.
این میشه سومین فیفا رو نسل فعلی و پیشرفت تو گرافیک بازی باید بیشتر میبود.
اگه گیم پلی هم مثل گرافیک copy/paste باشه دیگه کلن قید فیفا و فوتبالو میزنم.
 

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
دختر کوچیکم به فوتبال علاقه داره و همیشه در زمین های بازی برای اینکه زنان در فیفا نیستن مورد سرزنش قرار میگرفتم. در گذشته یک مقبولیت عمومی برای نبودن آنها در بازی وجود داشت ولی در حال حاضر و بشخصه بسیار در مورد نبودن آنها سرزنش میشدم. خوشحالم که این مورد را بالاخره انجام دادیم و بازی های جذابی در انتظارمان خواهد بود
#-o
فکر نکنم, این دلیل اصلی باشه. مطمئنا نه بخاطر حضور بانوان گرامی هست و نه دل سوختن برای دیگران, حتما یک حرکت Politi*ce هست, یا شاید می خواهند شروعی برای حضور اساسی بانوان در حوزه Game باشند.
--------
چرا کسی از دوستان به عدم Shape مناسب به بانوان گرامی اشاره نمی کنه :-/:d انصافا خیلی به بانوان کم لطفی می کنند :d
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
باتوجه از شناختی که از ea دارم بنظرم بعید نیست این شبیه ساز دومیدانی امسالم ادامه داشته باشه واسه فروش بیشتر و نوبهارو به سمت خودش بکشونه چون زمان فیفا14 نوبها رفته بودن فروم ea اعتراض کرده بودن که بازی سخت شده و ما نمیتونیم گل بزنیم نسخه 15 واسه این شبیه ساز دومیدانی شده که نوبهارو به سمت خودش بکشونه و فروش بره بالاتر اگه 16 هم شبیه ساز دومیدانی باشه من میدونمو طرفدارهایی با تعصب فیفا که توی این تاپیک کم نیستنو انگار سهامدار ea می باشند :d
یه سال صبرکردیم که دوباره دست سازنده اصلی بیوفته و شبیه ساز باشه ولی اگه 16 هم مثه 15 باشه من میدونم و اون فنهای با تعصب فیفا خصوصا همون کسی این جریان سازنده اصلی و فرعی رو مد کرد :d
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
همون صیغه ای که اومد روی سن و نمایشگاه E3 به همه نشون داد و گفتن ریل تایمه و روی کنسول های نسل جدید این میشه. اگه ندید یا یادتون رفته، برید یه نیم نگاهی بندازید بعد صیغه صیغه کنید.
دیگه این رورا از یوبی سافت شما بگیر تا همین سازنده Witcher چیزی بنام گرافیک تبلیغاتی نشون میدن برای هایپ بیشتر و دیگه چیز تازه ای نییست تو این صنعت . بعد بازی که سالی یکبار در توسعه هست انقلاب گرافیکی نمیتونه بکنه .
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,207
نام
∂αнмα
EA هم مثل اکتی خیالش از بابت فروش بازیش راحت راحت ـه واسه همین نباید انتظار تغییر تحول اساسی داشته باشید ! تا وقتی خطر و حس نکنه عمرا خودش رو به آب و آتیش بزنه ! وقتی متای بازی زرد شد و کم کم فروشش افت پیدا کرد خودش اوتوماتیک وار درست میشه (بالاخر باید یـ محرک برا روز مبادا بزارن دیگه !) الان فقط الکی دارید با بحث های بیهوده و متن ها 30-40 خطر وقتتون رو هدر میدید :)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر