FIFA 12 | PC

اولین تصویر منتشر شده از بازی :

abuss14btpdft2eupd12.jpg

سایز اصلی

بازی طبق روال معمول پاییز 2011 منتشر خواهد شد .
 

mahmoudi

کاربر سایت
Nov 21, 2010
220
دوستان یه خبر جدید اومده تو PCGamer:

1-اگه فیفا نصبه :
یا پاکش کنید
یا یه TXT بسازید اسمش بذارید demofix.reg بعد داخلش این رو بنویسید REGEDIT4 بعد سیو کنید بیاید بیرون.روش دبل کلیک کنید (که Run شه) الان دیگه مشکلی نیست میشه بدون پاک کردن FIFA 11 بازی کنید.
HTML:
http://www.pcgames.de/FIFA-12-PC-236492/News/FIFA-12-PC-Demo-womoeglich-mit-schwerwiegenden-Problemen-Umfrage-844440/
درست نشد وقتی نصب را اجرا میکنم پلی میاد به جای اینستال
 

PiKO PiKO

کاربر سایت
Oct 2, 2010
324
نام
علیرضا
با سلام به بچه های بازی سنتر.
آقا ما این بازی رو نصب کردیم ولی نمیشه با کیبورد بازی کرد.هیچ راهی برای تنظیمات کیبورد نیستش؟
Please HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP
 

JiMBoOoOoOoOo

کاربر سایت
Sep 13, 2011
74
نام
محمد
جناب mamadbahal سابق و JiMBoOoOoOoOo بعد از این عزیز! تولد مجدد شما در 21 شهریور مبارک

یک سوال شما چرا با پروفایل قبلیت پست نمی زنی ؟ البته این سوال فقط از روی کنجکاوی است. اگر نخواستید جواب ندهید.

دوسوم پست ها با پروفایل سابق شما توی PES بوده و با پروفایل قبلی هیچ پستی توی FIFA نداشتید. یعنی شما طرفدار دوآتشه PES هستید.

من خودم طرفدار هر بازی فوتبالی هستم حتی Sensible Soccer 2006 و بازی فوتبال ساحلی هم دوست دارم و بازی کردم. و بیشتر طرفداران بازی های فوتبالی هم با هر فوتبالی حتی فوتبال های موبایل هم حال می کنند اساسی !

اگر کسی به هر دو بازی علاقه مند باشه می تونه بی طرفانه نظر بده ولی این خوب نیست که به یک بازی بی خودی گیر بدید. بهتره توی هر تاپیکی از اون بازی تهریف بشه و اشکالاتش گفته بشه. بابا هر گلی بویی داره. هر کسی یه بازی رو به بازی دیگه ترجیح می ده. چرا ما ایرانی ها دوست داریم فقط ایرادات هر چیزی رو بگیم.

EA کجا سازنده Xbox360 و PS3 هستش !!! من اینرو قبول دارم که EA سازنده سری FIFA و مایکرو سافت که سازنده Xbox است به هم نزدیکند و ارتباط دارند اما کونامی سازنده سری PES و سونی که سازنده PS است هم به هم نز دیکند وبا هم ارتباط دارند. اصلاً PES 1 , 2 فقط در PS عرضه شد و نسخه PC نداشت. اما FIFA از نسخه 94 نسخه PC تحت داس داشت. EA و مایکروسافت هر دو آمریکاییند و کونامی و سونی هر دو ژاپنی و چون هر چهار شرکت سهامی هستند در کشور خودشان سهامدارن مشترک دارند. در نسخه PC بازی PES شما کیبرد و گیم پد رو با عکس دسته PS تنظیم می کنی و در نسخه PC بازی FIFA با دسته Xbox.
نسخه های قبل از PES که سری ISS و ISS Pro بود هم طبق کنسول نینتندو بود.
اولین کنسول سونی با مشارکت نینتندو بود و فقط دویست عدد از اولین مدل پلی استیشن (که قابلیت اجرای کارتیچهای سوپر نینتندو را هم داشت) توسط سونی ساخته شد. اولین مدل این کنسول به صورت چند رسانه‌ای و چند منظوره طراحی شد. علاوه بر اجرای بازی‌های سوپر نینتندو، می‌توانست سی‌دی‌های صوتی و اطلاعات گرافیکی را بخوبی بخواند. با رایانه‌های شخصی هم سازگار بود.

PES خیلی کنسولی تر از FIFA بوده و در چند ساله اخیر FIFA نسخه کنسولی بهتری داشته.

دلیل اینکه همواره بازی های کنسول PES و FIFA بهتر از PC بوده اینکه PC یا در واقع مایکرو سافت داس و ویندوز ابتدا 16 بیتی بود (ویندوز 95) و بعد 32 بیتی شد و حالا هم چند سالی است که نسخه 64 بیتی دارد جای 32 بیتی را می گیرد. اما PS1 کنسولی 64 بیتی و PS2 و Xbox کنسولهایی 128 بیتی و PS3 و Xbox360 هم 128 بیتی هستند. یعنی ساختمان اصلی بازی در کنسول متفاوت با کنسول است و همواره کنسول ها دو برابر یا چهاربرابر ساختمان ویندوز را داشته اند.

سخت افزار کنسول ها ثابت است ولی کامپیوتر متغیر. اگر نسخه PC رو خیلی سطح بالا درست کنند. با بیشتر کامپیوترها کار نمی کند. ضمناً Xbox و Windows هر دو مال مایکروسافت هست!

بهتره بحث PES و FIFA توی نسخه های 2012 ادامه نداشته باشه منکه وقتی توی هر دو تاپیک رو می خونم اعصابم از این دعواهای بی معنی خرد میشه.

مسخره تر از همه اینه که هر دوطرف مرتب به هم میگویند بازی شما بچه گانه است. خوب اصلاً بازی مال بچه هاست و اینکه بزرگترها هم بازی می کنند:

یکی به دلیل نوستالوژی دوران کودکی و همون کودک درون که میگند هست. من خودم یک ماه دیگه میشه 28 سالم. وقتی درباره PES 12 و FIFA 12 می خونم یاد خاطرا خوب از زمان FIFA 94 و ISS 95 تا الان می افتم و از تفاوت فاحش اونها و سیر تکاملیشون لذت می برم.

دلیل دیگه هم اینکه کامپیوتر در همه جای زندگی نسل های فعلی نفوذ کرده دست هر کسی یه موبایل هست و در هر موبایلی هم بازی پیدا میشه پیرمرد ها و حتی پیرزن های امروزی می تونند با بازی نوه هاشون ارتباط برقرار کنند.

در مورد بازی های فوتبال دلیل سوم هم وسط می آید. این بازی فقط شبیه سازی نیست. استفاده کننده گان از بازی خودشون رو جای شخصیت های بازی قرار می دهند و توی جلد بازیکنان و مربیان می روند. و آرزوی برآورده نشده بازیکن و مربی فوتبال دوران بچگی یا آینده خود را برآورده می کنند.

در تمام دنیا هم این دو بازی با رده 3+ یا تمام سنین طبقه بندی می شوند یعنی گروه سنی الف اونوقت طرفداران هر دو بازی به هم می گویند بازی شما بچه گانه است !

پس FIFA و PES هر دو به معنی کامل کلمه بچه گانه هستند. بی خودی دعوا نکنید. و ما هم که بازی می کنیم به خاطر کودک درونمان هست.
سلام داداشی
واقعیتش ایدی قبلی دیگه به سن سال ما نمیخورد و از طرف دیگه بچه های بازی انلاین مخصوصا خانوارز منو به اسم جیمبو میشناسند واسه همین با این ایدی اومدم

حسین جان ممنون واقعا که به قول بچه محلا روشنمون کردی
حرف هاتوو باید تو انجمن های کل کل بچه های pes و فیفا قاب بگیرند تا اینطور بچه ها به جون هم نیوفتند
راستیتش منم دلم پر بود یجورایی داشتم خالی میکردم حق با شماست

به امید روزی که این کل کل ها تموم بشه و یه تایپیک مشترک به اسم فوتبال داشته باشیم نه جدا از هم......

ممنون از ذحمتت واسه راهنمایی ما:-*:x
 

hosein_710

کاربر سایت
May 30, 2011
32
نام
hossein
ببخشید دوستان کسی میدونه دموای رو که بشه تو اون با game pad بازی کرد رو از کجا باید دانلود کنم؟
 
آخرین ویرایش:

desprado

کاربر سایت
Sep 16, 2006
1,431
نام
محمد
یه سوال
آیا این فیفا 12 درواقع همون فیفا 11 کنسوله؟
(آخه فیفا 11 تو PC دقیقا همون فیفا 10 کنسول بود)
کسانی که دموی کنسول و PC رو بازی کردن به نظرشون فرقی میکنن؟
ممنون
 

shayanjuventus

کاربر سایت
Apr 26, 2009
276
من هردونسخه pc , xbox 360 رو بازی کردم و امسال برخلاف پارسال دو نسخه هیچ تفاوتی با هم ندارن در ضمن فیفا 11 pc خیلی بهتر از فیفا 10 کنسولی بود و اصلا یکسان نبودن باهم.
فیزیک بازیکنا و توپ خیلی بهتر شده که یکم ضعیف بود قبلا و impact engine هم خیلی بازی رو طبیعی میکنه ولی یکی دوتا اشکال که قبلا هم داشت هنوز داره یکیش بی وزنی توپ موقع زدن کرنر و ضربات آزاد البته اگه سانتر کنید و انیمیشن بازیکنا موقع سانتر کردن که امسال pes تو این زمینه خیلی خوب شده،از نظر گرافیکی هم چمن بازی خیلی شبیه چمن pes 2011 هست که امیدوارم با اومدن نسخه کامل چمن های متنوعی هم به بازی اضافه بشه.
 

abed_pc

کاربر سایت
Oct 27, 2006
185
نام
عابد
قبل از داخل بازی رفتن منظورته ؟ اونجا که تنظیمات کیبرد نیس . دقیق تر بگو . تو کفیم
این دوستمون راست میگه اونجا که تنظیمات کیبورد نیست من هر کاری کردم نتونستم تنظیم کنم خدا کنه تو نسخه اصلی بشه کیبورد را تنظیم کرد
 

Rey Mysterio_619

کاربر سایت
Mar 8, 2008
2,493
نام
Arman
سلام.
دوستان تو این نسخه هم میشه.فقط بازی رو اجرا کنیدو وارد بازی بشید وقتی داخل بازی هستید برید تو قسمت تنظیمات کیبورد و تنظیم کنید.
 

abed_pc

کاربر سایت
Oct 27, 2006
185
نام
عابد
سلام.
دوستان تو این نسخه هم میشه.فقط بازی رو اجرا کنیدو وارد بازی بشید وقتی داخل بازی هستید برید تو قسمت تنظیمات کیبورد و تنظیم کنید.
سلام دوست عزیز من تو بازی وقتی میرم و رو controller کلیک میکنم یک چیزایی میاد مثلا زده pass:manual و نمیشه تغییر داد میشه لطفا عکس بزاری از اونجایی که خودت تغییر دادی دکمه هارا
 

Rey Mysterio_619

کاربر سایت
Mar 8, 2008
2,493
نام
Arman
دوست عزیز شما وارد بازی شو.بعد از اینکه تیمت رو انتخاب کردی و با تیمت درون زمین هستی.استارت رو بزن بعد برو قسمت سیتینگ و بعدش کنترل رو انتخاب کن.بعد یه صفحه وا میشه که بری صفحه بعدش میتونی کلیدهای کیبرد رو تنظیم کنی.
ولی بهترین کار اینه که با دسته بازی کنی چون همه حالش به دستست.
 

POOYA1989

Future Breed Machine
کاربر سایت
Jan 1, 2011
1,341
نام
Pooya
دوستان من دمو رو دانلود کردم،وقتی روی EASetup کلیک میکنم که بازی نصب بشه،با پیغام زیر مواجه میشم!





من فیفا11 رو از روی سیستمم پاک کردم ولی فایده ای نداشت.
اگه میشه راهنماییم کنید.
با تشکر از دوستان عزیز.

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر