FIFA 12 | PC

اولین تصویر منتشر شده از بازی :

abuss14btpdft2eupd12.jpg

سایز اصلی

بازی طبق روال معمول پاییز 2011 منتشر خواهد شد .
 

HERO7293

کاربر سایت
Nov 14, 2010
97
نام
ABOLFAZL
fifa11 که عالی بود ولی یه bug های وحشتناکی داشت که حتی pes6 هم نداشت!
مثلا از نزدیک خط عرضی به دروازه بان پاس بدی بدو بدو میاد میخوره به تیرک گیر میکنه!:))
کلا من کلی bug از دروازه بان ها دیدم تو fifa11 ولی pes2011 کل بازی bug ه!
حتی راه رفتن بازیکنا!
کسی میدونه مشکلای چقدر از این bug ها تو fifa11 حل میشه؟

من که دبوانه وا منتظر این بازیم !!
ولی یه باگ اعصاب خوردکن تو 11 بود که امیدوارم برطرف شده باشه
اونم اینه که با سانتر از یه جای زمین که بزنی از بالا سر دروازبان میره تو گل !!!
تو آنلاین اعصاب خردکن اینطور گل خوردن

در مورد دو باگی که دوستان گفتن:
فیفا 11 pc فیفا 10 ایکس باکسی و دیگه در فیفا 11 ایکس باکس این باگ ها رو شاهد نبودیم
پس خیالتون راحت


دقیقا!
این باگ ها به هیچ وجه تو xbox ,ps3 وجود نداره!
 

mrbahram

کاربر سایت
May 3, 2008
433
sسلام دیدم تاپیک خوابیده یه مطلب ازbenz 11 nدر تاپیک xbox رو براتون میزارم
September 1, 2011 David Bryant
The Transfer Window Slams Shut

Arteta2-580x319.jpg


خب بالاخره پرونده فصل نقل و انتقالات بسته شد.بالاخره مربی ها میتونن تیم خودشونو پیدا کنن و برای فصل جدید
آماده بشن.دیگه از شر انتقادات - شایعه ها و مصاحبه ها راحت شدیم ولی خب این مرحله مهمی از ساخت فیفا 12
میتونه باشه چون ترکیب خیلی از تیمها امسال عوض شده چیزی حدود £466,000,000 امسال برای خرید ها قرض گرفتن ها
فقط در لیگ انگلستان خرج شده! و تنها کمتر از 30 روز به عرضه فیفا 12 مونده باید تغییرات اعمال بشه تازه دمو رو هم پیش
رو داریم
آرسنال در آخرین روزها تونست آندره سانتوس و مرته ساکر و پارک چو یانگ و در آخرین ساعت نقل و انتقالات آرتتا:x و بنایون
رو بخدمت بگیره.
همچنین Meireles, Bellamy, Crouch, Wright-Phillips, Joe Cole, Poulsen, Hargreaves
, Jenas, Hutton, Jerome, Beckford, Drenthe, Ruiz, Bendtner, Diego, Ellia, Hleb, Forlan, Bradley, Ngog and Zarate
همه اینها در آخرین ساعات نقل و انتقالات ترنسفر شدن!
همچنین تیم رم در آخر با Pjanic, Gago and Kjaer قرارداد بست.... شما هم با من هم عقیده هستید که اینا کار زیادی رو میطلبه

خب فیفا این فرصت رو داره که تا قبل از عرضه بازی در بریتانیا همه ترکیبها و قرارداد ها و منیجمنت ها رو درست کنه و چیزی که
ما در حال حاضر میخوایم بدونیم اینه که اولین بازیکنی که در کری یر مود میخرید یا میفروشید کیه؟

پ ن : خداییش دیوید راست میگه من دیشب داشتم لحظه به لحظه نقل و انتقالات رو دنبال میکردم .همه انگار یکی کرده بود
دنبالشون میخواستن شب آخر کار رو تموم کنن :d
اینجا رو یه نگاه بندازین بد نیست:http://www.goal.com/en-us/news/69/tr...zone/archive/1

---------- نوشته در 04:14 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:57 PM ارسال شده بود ----------

FIFA 12: Gamerbase Preview Tour


gamerbasepreviewtour-580x287.jpg


اگه از اینکه فیفا 12 خیلی دیر به دست شما میرسه ناراحت و افسرده شدید:d باید بگم اگه در UK هستید واقعا خوش شانسید!
EA یک تور رو برای ارائه سه از جدیدترین بازیهاش در نظر گرفته.فیفا 12 هم در کنار مس افکت3 و نید فور اسپید ارائه میشه

Glasgow: 1st September, 17:00 – 20:00


Edinburgh: 2nd September, 17:00 – 20:00​


London: 8th & 9th September, 17:00 – 20:00​


Manchester: 5th & 6th September, 17:00 – 20:00

FOR REGISTER , FOLLOW:
http://www.gamerbase.com/?a=facebook




آخرین ویرایش به وسیله Benz11؛ امروز در 04:03 PM
و

به اختصار FIFA 12 - exclusive interview with producer David Rutter

Mon Jul 11 11:41AM by Paul Davies

RutterInterview_1__1.jpg



آیا فیزیک جدید , گیم پلی رو برای بازیکنانcasual تماشایی تر و جذاب تر کرده؟

این قضاوت آگاهانه ایی نیست , و شما کمی منو عصبانی کردید (خنده) , چیزی که ما میخواهیم
انجام بدیم اینه که برخوردهای یک به یک فیزیکی و عددی رو حذف و بجای آن تنوع و گوناگونی بیشتری
قرار بدیم.مزیت بسیار خوبی که ایمپکت انجین بما داده اینه که خروجی های متنوع و نامحدودی به
ما میده .این سیستم به شما اجازه میده با دیگر بازیکنان یک مسابقه واقعی رو تجربه کنید و شما رو
در جریان بازی غرق میکنه.
وقتی که سری فیفا به کنسول راه یافت همه چیز از جمله گیم پلی دستخوش تغییر شد ما کم کم
پیشرفت کردیم.در زمان فیفا10 در مورد برخوردهای بازیکنان به نتایج خوب و البته محدودی رسیدیم

ما دوباره کل فیزیک بازی رو ساختیم که 2 سال تمام طول کشید و در حقیقت بزرگترین تغییر گیم پلی
در نسل حاضر به حساب میاد.با این تغییر شما شاهد باگهای کمتری خواهید بود و درست مثل یک فوتبال
واقعی شما باور میکنید این یک فوتبال زندست و روح داره.
ما در مورد بازی یک نگاه فیلسوفانه داریم مثلا شما وارد کری یر مود میشید در یک مسابقه بازیکن در لحظه
ایی زانوش آسیب میبینه ما میفهمیم که بازیکن از کدوم ناحیه مصدوم شده پس همون موقع مفسر بازی
میگه : اوه مثل اینکه زانوش آسیب دیده! این میتونه یک مصدومیت بد واسش باشه
بعد از بازی شما یک ایمیل از تیم درمانی دریافت میکنید که این بازیکن باید برای سه هفته بدور از میادین
باشه.بعد از دو هفته و نیم تیم درمانی ایمیل مزنه که این بازیکن آماده بازی کردن هست اگه شما اونو
برای بازی بعد میتونید بازی بدید. برای رسانه ها سوال پیش میاد که اگه مربی اونو زودتر از موقع بازی بده
چه اتفاقی خواهد افتاد.

ukvideogames-495647456-1310380061.jpg


به هر ترتیب شما اون بازیکن رو درون زمین قرار میدید گزارشگر بازی میگه که او چگونه تونسته از مصدومیت
به این زودی ها رها بشه و شاید آماده نباشه پس مربی یک ریسک انجام داده که اونو توی تیم قرار داده.
در نهایت اون بازیکن در اون بازی جلو میره و گل میزنه و شما بازی رو میبرید و همه از حرکت شما جا میخورن
چون کار فوق العاده ایی انجام دادید!

ودر اخر از راتر در مورد سیستم لول آپ و xp سوال میشه که راتر میگه شما مطمئن باشید من از شما میخوام
که بازی کنید چون بازی فوق العادست.اگر ما یک بازی عالی بسازیم مردم اونو بازی خواهند کرد.لول آپ و سیستم
xp تنها قسمت کوچیکی از بازی هست... الهام گرفتن از دنیای واقعی فوتبال و تزریق آن به بازی بخش بزرگتری
رو از بازی تشکیل میده.
آخرین ویرایش به وسیله Benz11؛ امروز در 08:30 PM
 

PiKO PiKO

کاربر سایت
Oct 2, 2010
324
نام
علیرضا
این هم جدیدترین و البته تنها ویدئو مربوط به قسمت کریر مود (Career Mode) در بازی فیفا 12 که نشان میده این قسمت نظم بیشتر،جذابیت بیشتر(مثل اخبار جذاب تر و واقعی تر مطبوعات و بازیکن ها)و پیشرفت قابل توجهی رو به خودش گرفته.
اینم لینک ویدئو:
http://www.eurogamer.net/videos/fifa-12-career-mode-dev-diary

********************JUST FIFA********************
 

3!NA

کاربر سایت
Aug 30, 2009
739
نام
31NA
این هم جدیدترین و البته تنها ویدئو مربوط به قسمت کریر مود (Career Mode) در بازی فیفا 12 که نشان میده این قسمت نظم بیشتر،جذابیت بیشتر(مثل اخبار جذاب تر و واقعی تر مطبوعات و بازیکن ها)و پیشرفت قابل توجهی رو به خودش گرفته.
اینم لینک ویدئو:
http://www.eurogamer.net/videos/fifa-12-career-mode-dev-diary

********************JUST FIFA********************
فوق العاده بود:)
ممنون برادر:D
 

mrbahram

کاربر سایت
May 3, 2008
433
من مصاحبه رو کامل کردم همشو اینجا با هم قرار میدم:


EXCLUSIVE: Gameplay Producer Santiago Jaramillo talks FIFA 12
31 Aug 2011 by Brendan van der Vlist

FIFA12_drogba_jump_.jpg


متن کامل مصاحبه با جارمیلو سازنده گیم پلی فیفا12 : (قسمت اول)

بعنوان پر فروش ترین بازی ورزشی در جهان , فیفا همواره چنین انتظارات بزرگی رو نشانه رفته.شما چگونه فیفا 12 رو بزرگتر و بالاتر از بازی خوبی مانند فیفا 11 قرار میدید؟

هر ساله انتظارات از بازی ما خیلی زیاد هست , با توجه به سطح کیفیت بالایی که بدست آوردیم ,
بخصوص از فیفا 09 ما همچنان بدنبال سهم بیشتر در بازار و بهتر کردن کیفیت بازی هستیم مانند
موفقیت فیفا 11 که شما به آن اشاره کردید.بنابراین ما به عنوان یک تیم تولید کننده ,توسعه آن ما
رو به چالش کشید.اینکه چگونه میتونیم پیشرفت و توسعه رو در بازی بوجود بیاریم برای اینکه کسی
در حال حاضر بازی رو خریده و داره بازی میکنه و همینطور نسخه بعد رو بخره.بنابراین شما نمیتونید
برای نسخه جدید چیز خیلی متفاوتی ارائه بدید چون ممکنه اون گیمر اونو دوست نداشته باشه پس
چگونه میشه که ما یه بازی رو با توجه به سلایق بازیکن بهبود ببخشیم و اونو پیشرفته تر کنیم در حالی که
همه از اون خوششون بیاد , به این میگن هنر ساخت بازی.این پیشرفت میتونه تمرکز روی هسته اصلی بازی
و اون طوری که کاربران میخواهند پالیش کردن جزئیات مختلف باشه و دانستن اینکه چه انتظاراتی از بازی هست
سپس اولویت بندی اونها و سپس ساخت بازی.فیفا 11 بازی خوبی بود , نه تنها در گیم پلی بلکه در دیگر قسمت ها نیز
خوب کارکرده بودیم.حالا با صرف زمان بیشتر و اعمال کردن ویژگی های انقلابی در بازی مانند Player Impact Engine
Precession Dribbling,Tactical Defending و تغییراتی دیگر مطابق میل کاربران و آنچه که اونها میخوان انجام دادیم


فیفا در هر دو نمایشگاه e3 و گیمزکام موفق به دریافت جوایز multiple شده , این اتفاق چه تاثیری بر تیم سازنده و ارائه آن تا ماه سپتامبر داشته؟

این یک تقویت کننده بزرگ برای روحیه ماست , برای ساخت بازی سخت تلاش کردیم بخصوص در این ماه های
تابستان و اضافه کاری های آخر هفته و ساعات کار زیاد چون در حال نهایی کردن و رفع اشکالات بازی هستیم.
من فکر میکنم وقتی در مورد این جوایز میشنویم و چیزهایی که مصرف کننده ها و طرفداران در مورد بازیمان
میگویند برای آماده سازی و پالیش نهایی و رفع باگها و فشار برای ارائه بازی در زمان مقرر ما رو بیشتر تقویت میکنند.
و این ما رو در نهایت بعد از ساخت بازی و عرضه آن پس از یک سال کارهای سخت و عرق ریختن راضی نگه میداره و اینکه واقعا چیزی
که طرفداران بازی میخوان بدست اومده و اونها راضیت کامل دارن.


مسلما مهمترین و مستقلترین ویژگی فیفا 12 ایمپکت انجین هست , این چگونه با موتور فیزیک جدید بازی کار میکنه و اینکه چگونه روش بازی کردن رو تغییر میده؟

این موتور در طی دوسال آماده شده وکار میکنه .بنابراین ما اونو از آغاز ساخت فیفا 11 داشتیم و لی میدونستیم
برای اون آماده نمیشه.این جایگزین سیستم برخورد سابق بازی شده که فقط میتونست روند فعل و انفعالات یک
بازیکن در مقابل یک بازیکن دیگر رو در 1 فریم انجام بده که این یک مشکل بود.مشکل بزرگ بعدی ساخت انیمیشن
تلو تلو خوردن و افتادن بازیکن بعد از برخورد بود.در واقع ما راهی رو برای اعمال این نوع انیمیشنها
برای نمایش بیشتر نداشتیم.اینها چیزهایی بود که ایمپکت انجین اجازه میداد ما این موارد رو اعمال کنیم.
حالا ما میتونیم به یک سطح باور نکردنی از سطح تنوع از شرایط مختلف فیزیکی بازیکنان و واکنش آنها برسیم , همچنین قادر
به پردازش اطلاعات بصورت دقیق تر و معتبر تر دست یابیم.پس این فقط 2 سال برای پالیش کردن و توسعه دادن
این انجین وقت صرف شده.ایجاد انیمیشنهای جدید که تا قبل از این در بازی نبوده.این بازی رو دچار یک تغییر
اساسی کرده زیرا شما متوانید تصور کنید در یک بازی بیشمار تعامل بین بازیکنان اتفاق می افتد.بنابراین
این یک واقعیت است که ما حالا دارای یک موتور بسیار دقیق تر و پیچیده تر و به ما اجازه میده حرکات متنوع تری
رو پردازش کنیم و مارو وارد یک مرحله جدید از فیزیک بازی کرده.این چیزهاییست که ما قبلا قادر به اعمال اونها
نبودیم ولی حالا این اتفاقات رخ خواهد داد پس حالا کارهایی مثل dribbling, shielding, jostling دارای نتایج متنوع تر
و جالب تر خواهد بود

قسمت دوم

فقط برای کنجکاوی میپرسم, آیا از این موتور در دیگر عناوین ورزشی ea استفاده شده؟

ایمپکت انجین فیفا هنوز خیلی ابتدایی هستش.بیشتر ساخت ابتدایی موتور همینجا صورت گرفته و ما اونو
با NHL هم به اشتراک گذاشتیم.فیفا و MADDEN از اون بخوبی دارن استفاده میکنن.ما فقط تکنولوژی بیسیک
اونو بوجود اوردیم و حالا داریم برای سالهای بعد بیشتر تنظیمش میکنیم که بتونیم برای سالهای آتی هم اونو
مورد استفاده قرار بدیم.شما میتونید تصور کنید که مثلا ضربه و یا برخوردی که به بازیکن وارد میشه در هاکی
با فوتبال متفاوت است.در فوتبال پاهایتان بیشتر تحت تاثیر قرار میگیرند تا شانه هایتان.همه اینها تفاوت های
بیسیک زیادی در مسیر این موتور ایجاد میکنند.پس ما فقط موارد مشخصی رو از این موتور به اشتراک میذاریم.

FIFA12_kaka_shot_WM.jpg


بنظر میرسه Tactical Defending یک تغییر بزرگ در سیستم دفاعی ایجاد کرده , در کنار Precision Dribbling , چه مقدار شما انتظار دارید این ویژگیها برای برای بازیکنا چالش ایجاد کرده؟

قطعا Tactical Defending یک تغییر جدید برای هر کاربری است چون مدافعان قبلا خیلی مکانیزم ساده ایی
داشتن.همه چیز بغیر از اسلاید تکل اتوماتیک بود.شما هنگام دفاع کردن دکمه رو نگه میداشتید و مدافع عمل پرس
به سمت دارنده توپ هجوم می اورد رو انجام میداد و در مواقعی اوتومات تکل میرفت و توپو میگرفت . که این مکانیزم
برای شما یک موفقیت حساب نمیشد چون تنها کاری که انجام میدادید این بود که فقط یک دکمه رو فشار بدید بدون
اینکه کمی فکر کنید پس هنگامی که توپ رو میگرفتید اون حسی همانند که یک پاس عالی یا یک گل رو میزدید , نداشت
.جنبه ی دیگر این بود که در فوتبال واقعی چنین چیزی صحت نداشت که مدافع به سمت بازیکن بیاید و براحتی توپو
از اون بگیرد چون بازیکن میتونه راحت مدافع رو فریب بده و مدافع بدون توپ بمونه.شما نمیتونید مستقیما بطرف
صاحب توپ بروید.ما نه تنها میخواستیم دفاع کردن جنبه فان داشته باشه بلکه اونو معتبر تر و منطقی تر جلوه بدیم
این همان چیزیست که Tactical Defending در اختیار ما گذاشته.در مورد یادگیری این ویژگی جدید , بنظر کاربرا
این کار دشوار میاد چون دیگر این قابلیت فشار دکمه در کار نیست و میگن که , آه من به زمان بیشتری برای یادگیری
تکل زدن احتیاج دارم و دکمه های زیادی برای تکل ها ی ایستاده وجود داره , این خیلی پیچیدست. وقتی به آن فکر
میکنید اینه که این مکانیزم به مانند قبل سادست و هنوز هم فقط یک دکمه برای تکل زدن وجود داره .و این زیاد
پیجیده نیست مانند قبله.پس به نظر من یادگیریش سخت نخواهد بود.چیزی که کمی سخته اینه که دیگه وقتی
توپو از دست دادید با با فشار دادن دکمه های A/X اقدام نکنید و اینو کلا فراموش کنید.من فکر میکنم اصلی ترین
چیزی که گیمرها انجام میدن همینه ودیگه این اتوماتیک نیست و ممکنه دچار اشتباه بشن.
سال گذشته یا سری های گذشته فیفا دفاع کردن به عنوان مهارت حساب نمیشد ولی امسال این مورد واقعا
سرگرم کننده تر شده.حالا دیگه واقعا دفاع کردن یک هنر محسوب میشه و شما رو به این وادار میکنه که بدنبال
مدافع خوب برای تیمتون بگردید.



نظر میرسه حالت کری یر مود در فیفا12 کاملا بازسازی شده , شما چه احساسی نسیت به این کری یر مود دارید و چه فکری در مورد واکنش گیمر ها دارید؟

من این کری یر مود رو دوست دارم و بازی میکنم.من عاشق پیشرفت های این قسمت از بازی شدم.فکر کنم طرفدارا
هم عاشق این مود خواهند شد.چیزی که ما خواهیم داشت متفاوت خواهد بود.در فیفا 11 اولین سال موتور جدید برای
کری یر مود بود و حالا خیلی چیزها از ابتدا بازسازی شده اند.ما روی این مود خیلی کار کردیم و چیزهای زیادی رو به
بازی اضافه کردیم , ویژگیهایی که توی نسخه قبل نبود.باگها رو فیکس کردیم.پالیش کردیم و شما بعنوان یک مربی
واقعی قادر خواهید بود کارهایی رو انجام بدید که قبلا نمیتونستید و بازیکنان رو نه تنها در زمین بلکه در بیرون از زمین
هم اونها رو رهبری کنید.شما میتونید از اینکه بازیکن در تیمتون هست خوشحاله یا نه اگه شما پول بیشتر واسش پرداخت کنید
یا اونو به اندازه کافی بازی بدید یا در پست خودش بازیش بدید .اونها حتی به شما ایمیل میزنند که میخواهم بیشتر بازی
کنم یا از اینکهیه نفر دیگه رو بجای من بازی دادید ناراحتم و میخواهم باشگا رو ترک کنم.همه اینها قسمتی از داستان مدیریت
شما خواهد شد.
به عنوان مثال من یه روز در پستی که یک بازیکن ستاره داشتم , یه بازیکن خوب در همان پست رو به خدمت گرفتم
بع از چند روز بازیکن ستاره ایمیل زد که از شرایطش ناراضیه و میخواد تیمو ترک کنه منم به اجازه رفتنشو صادر کردم
همون موقع اخبار مختلفی حول باشگاه در مورد ستاره بوجود اومد و همه تیمهای بزرگ میخواستن این بازیکن
ناراضی رو بخدمت بگیرن و انگار یک جنگ برزگ رو راه انداخته بودم ! باشگاه های بزرگ سر دستمزد بازیکن رقابت میکردن
و ....... درست چیزهایی که ما در واقعیت با اون مواجه خواهیم شد.
ما همچنین پوشش خبری بازی رو کاملا گسترده کردیم و شما بعنوان مربی اختیارات بسیار زیادی رو
خواهید داشت.یکی از مهمترین اونها روز آخر نقل و انتقالاته که اتفاقات مختلفی میتونه رخ بده.در روز
آخر کل محیط منو عوض میشه و اتفاقات ساعت به ساعت گزارش میشه.این باعث میشه شما در نهایت
وقت بیشتری رو برای تغییر تیمتون داشته باشید و تیم رو برای فصل جدید آماده کنید.


بنظر میرسه بیشتر توسعه دهندگان بازی این روزها مشغول پیاده سازی move و 3d در عنواین خودشون هستن.آیا شما برنامه ایی برای وارد کردن اینها در سری بازیهای فیفا ندارید؟

بدیهی است که ما نمیتونیم هیچ کدوم از اینها رو نادیده بگیریم.برای 3d من نمیتوم در مورد اولویت بندی استفاده از
آن در این لحظه چیزی بگم. بازی ما میتونه بهترین کیفیت رو با 3d داشته باشه ولی در حال حاضر تلوزیون های سه بعدی
زیادی در خارج وجود نداره.من فکر میکنم هنوزم اچ دی تی وی ها جز اصلی ترین انتخاب کاربرا برای بازی های ویدئویی
هست.و ما تمرکز خودمونو برای نهایت استفاده از حداکثر توانایی های این قسمت انجام دادیم.
برای کنترل های حرکتی مانند کینکت و موو , ما قصد داریم از فیفا13 از این فناوری کار کنیم و سرمایه گذاری کنیم و اونو
وارد بازیهای خودمون بکنیم.


در پایان مصاحبه در مورد کاستومایز موزیک بازی و گروه های موسیقی صحبت شده که زیاد مهم نیست
در آخر یه سوال جالب :

در مورد گیمیرهای جدیدی که میخوان بازی فوتبال بخرن شما چطور نظر اونها برای خرید فیفا در مقابل دیگر بازی فوتبال (pes ) عوض میکنید؟


میخنده :d, خیلی سخته که در این مورد چیزی بگم چون خیلی چیزها برای کسی که pes بازی میکنه میشه
گفت.در حال حاضر فیفا خیلی در گیم پلی بازی در این نسل پیش رفت کرده چیزی که کونامی در زمان نسل پیش
پرچمدار اون بود.من فکر میکنم تمام کسانی که الان pes بازی میکنن دارای ایده های رومانتیک خودشون هستن=))
که با اون وفادار موندن و دارن بازیش میکنن.چیزی که هست اینه که فیفا خیلی پیشرفت داشته و حتی فیفا12 میتونه
ضربه سختی بر pes وارد کنه.

اینم آقای سانتیاگوی خوشتیپ:
SantiagoJaramilloGT1.jpg

لامصب تیم سازندشونم همه باکلاسن :d

تمام

.....​


آخرین ویرایش به وسیله Benz11؛ امروز در 09:26 AM دلیل: اینترنتم قاط زده : دی​
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
9,001
نام
فرهاد
لیسا استادیومهای بازی

Akaaroa Stadium
Allianz Arena
Aloha Park
Amsterdam ArenA
Anfield
Arena D’Oro
BC Place Stadium
British Modern
Camp Nou – Barcelona
Century Park Arena
Court Lane
Crown Lane
Eastpoint Arena
El Bombastico
El Medio
El Reducto
Emirates Stadium
Estadio Azteca
Estadio Latino
Estadio Mestella
Estadio Preisdente G.Lopes
Estadio Vincente Calderon
Estadio De Las Artes
Estadio del Pueblo
Etihad Stadium
Euro Park
FIWC Stadium (Sadece PS3)
Forest Park Stadium
Imtech Arena
Ivy Lane
Juventus Stadium
O Dromo
Old Trafford
Olimpico Arena
Olympiastadion
Parc des Princes
Pratelstvi Arena
San Siro
Santiago Bernabeu
Signal Iduna Park
St James’ Park
Stade Gerland
Stade Kokoto
Stade Municipal
Stade Velodrome
Stadio Olimpico
Stadion 23. Maj
Stadion Europa
Stadion Hanguk
Stadion Neder
Stadion Olympic
Stamford Bridge
Town Park
Union Park Stadium
Veltins Arena
Wembley Stadium
 

happypooya

کاربر سایت
Jun 27, 2011
754
نام
پویا
یه وقت دیدی تو فیفا 13 یه چیزی به اسم Estadiom Azadi (دقیقا با همین دیکته) رو هم به بازی اضافه کردن! Shiroudi و Shohadaye Noshahr هم در ورژن های بعدی اضافه میشن.
 

78610

کاربر سایت
Oct 7, 2010
73
آره اگه استادیوم آزادی باشه یهو میبینیم اخر بازی تعداد کشته های ورزشگاه رو هم مینویسه

---------- نوشته در 06:45 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 06:42 PM ارسال شده بود ----------

دوستان خداییش ایرانیها جز 10 تا 15 کشور طرفدار فیفا هستند که بازی میکنند حالا شاید بگید ایران کپی رایته اما من بشخصه فقط اصل بازی رو خیلی وقتا میخرم
 

happypooya

کاربر سایت
Jun 27, 2011
754
نام
پویا
اصل بازی رو PC که خیلی خیلی کم هست. اگه هم پیدا بشه خیلی گرون تره از قیمت اصلی. بعدشم نه قانونش هست نه فرهنگش. کی میاد وقتی تا دیروز با 2500 تومن یا کمتر بازی می خریده، حالا 59.99 دلار پول بازی بده؟ یا وقتی راحت میشه دانلود کرد. الان هم اگه کسی سی دی کی می خره فقط برای بازی آنلاینه نه برای حمایت از شرکت سازنده. به هر صورت ایرانه دیگه.


دوستان خداییش ایرانیها جز 10 تا 15 کشور طرفدار فیفا هستند که بازی میکنند
این آمار تعداد رو از کجا آوردی؟ من تو بازی آنلاین به جرات بالای 30 کشور مختلف فقط خودم دیدم. خیلی ها رو هم ندیدم طبعا.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر