Multi Platform Far Cry 5



Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft

Director: Dan Hay
Platforms: PS4 PC XB1
Release Date: February 27, 2018

Genre: First-Person Shooter/Action-Adventure








اطلاعات منتشر شده از بازی:
It's the first Far Cry game set in America.
It's also playable on PS4 Pro and Project Scorpio.
You can play the entire story solo or in two-player co-op.
You play as the new junior deputy of fictional Hope County, Montana, players will find that their arrival accelerates a years-long silent coup by a fanatical doomsday cult, the Project at Eden's Gate. Protagonist is customisible meaning you can choose gender and skin color
Villians name is Joseph Seed
You can fly planes and take part in aerial dogfights.
Vehicles include American muscle cars, ATVs, boats, and big rigs.
Weapons include guns, grenades, sledgehammers, and baseball bats.
You can recruit other people to fight for you.
You can also recruit animals like bears and cougars.
There is a map editor that will have "new features that add a new dimension to the content created by fans".
PS4 players are getting a free Far Cry 5 skin pack at launch.
Ubisoft Montreal is leading development, with support from Ubisoft Toronto, Ubisoft Kiev, Ubisoft Shanghai, and Ubisoft Reflections.
 
آخرین ویرایش:
این ویدئو 20 دقیقه ای رو ببینید تا بفهمید یوبی هشت سال پیش چه هیولای تکنیکی رو خلق کرده بعدم قشنگ بفهمید این حجم از دان گرید بی سابقست !
5 دقیقه از این ویدیو دیدم دانلود کردم سر وقت ببینم کامل، بگم ک دانگرید نمیگن به این چیزا اصولا میگن واقعگرایانه تر، واقعی تر کردن طبیعی بودن، یک سری افکت ها و تکنیک ها شون فرق داره این محیط اتیش میزنی محیط اتیش میگیره اون نه و فلان و انیمیشن ها واین جور مسایل دانگرید نیست.
 
این ویدئو 20 دقیقه ای رو ببینید تا بفهمید یوبی هشت سال پیش چه هیولای تکنیکی رو خلق کرده بعدم قشنگ بفهمید این حجم از دان گرید بی سابقست !
من فارکرای 2 رو بازی نکردم اما اگر این ویدئو رو قبل از این که پیش خرید کنم میدیدم امکان نداشت بازی رو بخرم
بازم یک دلیل دیگه به تنفرم از یوبی اضافه شد
دیگه امکان نداره من هیچ بازی از یوبی رو پیش خرید کنم از این به بعد تمام بازیاش رو با تخفیف میخرم
 
  • Like
Reactions: beh1382
5 دقیقه از این ویدیو دیدم دانلود کردم سر وقت ببینم کامل، بگم ک دانگرید نمیگن به این چیزا اصولا میگن واقعگرایانه تر، واقعی تر کردن طبیعی بودن، یک سری افکت ها و تکنیک ها شون فرق داره این محیط اتیش میزنی محیط اتیش میگیره اون نه و فلان و انیمیشن ها واین جور مسایل دانگرید نیست.
خو اینم همونه دیگه یـ زمانی یـ چیزی رو خلق کردن حالا از همونا سر تهش رو زدن البته هیچ کدوم از اینا بد بودن بازی رو نمیرسونه به قول خودت یکی واقع گرایانه تره یکی نه در کل این ویدئو خیلی برام جالب بود یک سری جزئیات رو اصلا نمیدونستم قشنگ دهنم باز موند
 
خو اینم همونه دیگه یـ زمانی یـ چیزی رو خلق کردن حالا از همونا سر تهش رو زدن البته هیچ کدوم از اینا بد بودن بازی رو نمیرسونه به قول خودت یکی واقع گرایانه تره یکی نه در کل این ویدئو خیلی برام جالب بود یک سری جزئیات رو اصلا نمیدونستم قشنگ دهنم باز موند
مشکل اینه اون موقع که این چیزا توی بازی ها بود کسی صحبتش رو نمی کرد، کسی براش مهم نبود و اصلا ملاکی محسوب نمی شد. اما الان که حذف شده حالا به هر دلیلی میشه دلیل بر کوبیدن و خاک بر سرشون!

من خودم عاشق اینجور جزییات هستم، مخصوصا اونایی که توی گیم پلی دخیل هستن! خراب شدن تفنگ، انیمیشن برای برداشتن اسلحه از روی زمین و ... . اما چند نفر چنین چیزایی رو می پسندن؟! یک لشگر فحش و ناسزا روونه می شه که چرا الکی می پیچونین.
آخرین مثال در مورد مهم نبود این تیپ جزییات رو توی The Crew 2 دیدم، آلفا بازی رو که انجام دادم دیدم بازی مثل نسخه قبل آینه ها کار نمی کنن یا با وضوح افتضاح یه سری جاهارو ساپورت می کنن، بعد رفتم توی فروم فیدبک ها می گشتم، دریغ از یه پست در این مورد!
 
بله خب. یه ویدیو درست کنیم، چند تا نکته حیرت انگیز که تو 80% مواقع هیچ تاثیری توی گیم پلی ندارن رو نشون بدیم و بگیم نسخه جدید اینارو نداره پس لعنت به فار کرای 5 و یوبی شیطان صفت و درود بر فار کرای 2، پدیده گیمینگ (جالبه همین بازی وقتی که عرضه شد کلی کوبیدنش). بله ترجیح میدم به جای این که وقت بذارن روی این جزییات ریزی که تاثیرشون تو بازی مایل به صفره، بشینن خرده شیشه های گیم پلی رو درست کنن. بشینن فعالیت های جانبی جالب درست کنن (چیزی که تا حد زیادی تو فار کرای 5 وجود داره).
این یارو CrowbCat یکی از ماهر ترین ترول هایی هست که تو اینترنت وجود داره. سر GTA V هم این حرکتو زده بود.
 
مشکل اینه اون موقع که این چیزا توی بازی ها بود کسی صحبتش رو نمی کرد، کسی براش مهم نبود و اصلا ملاکی محسوب نمی شد. اما الان که حذف شده حالا به هر دلیلی میشه دلیل بر کوبیدن و خاک بر سرشون!

من خودم عاشق اینجور جزییات هستم، مخصوصا اونایی که توی گیم پلی دخیل هستن! خراب شدن تفنگ، انیمیشن برای برداشتن اسلحه از روی زمین و ... . اما چند نفر چنین چیزایی رو می پسندن؟! یک لشگر فحش و ناسزا روونه می شه که چرا الکی می پیچونین.
آخرین مثال در مورد مهم نبود این تیپ جزییات رو توی The Crew 2 دیدم، آلفا بازی رو که انجام دادم دیدم بازی مثل نسخه قبل آینه ها کار نمی کنن یا با وضوح افتضاح یه سری جاهارو ساپورت می کنن، بعد رفتم توی فروم فیدبک ها می گشتم، دریغ از یه پست در این مورد!

به عنوان مثال AC:O از یکسری مشکلات مشابه رنج میبرد! میرفتی یکی رو از تو زندان نجات بدی و میگفت نمیتونم راه برم اخ هزار تا درد دارم، بعد از اینکه کولش میکردی و از محوطه خطر خارج میشدی و ماموریت تموم میشد یکدفعه طرف بلند میشد استارت دوی صدمتر میزد! در این حد تناقض (تو تاپیک بازی هم چندین نفر بهش اشاره کردند)

اینجور چیزا قرار نیست جز به جز تعریف و تمجید بشوند ولی وقتی کنارهم قرار میگرند یک کل رو به وجود میارند که نتیجه اش اینکه دنیای بازی چه فانتری و چه واقعی برای مخاطب باورپذیر تر میشه. حس میکنی واقعا در اون مکان حضور داری و اون دنیا برات حقیقی میشه.

البته این سبک بازیسازی صرفا مختص به یوبیسافت نیست، همین یوتیوبر بنده خدا یکسری ویدیوهای مقایسه ایی دیگه ایی هم داره مثل Dead rising 1 با 4، و یا shadow of war مثال بارز این سبک سمبل کاری هست صرفا ظاهر رو ساختند و به دنیای بازی عمق ندادند و مخاطب میفهمه و حس پوچ بودند میکنه
 
به عنوان مثال AC:O از یکسری مشکلات مشابه رنج میبرد! میرفتی یکی رو از تو زندان نجات بدی و میگفت نمیتونم راه برم اخ هزار تا درد دارم، بعد از اینکه کولش میکردی و از محوطه خطر خارج میشدی و ماموریت تموم میشد یکدفعه طرف بلند میشد استارت دوی صدمتر میزد! در این حد تناقض (تو تاپیک بازی هم چندین نفر بهش اشاره کردند)

اینجور چیزا قرار نیست جز به جز تعریف و تمجید بشوند ولی وقتی کنارهم قرار میگرند یک کل رو به وجود میارند که نتیجه اش اینکه دنیای بازی چه فانتری و چه واقعی برای مخاطب باورپذیر تر میشه. حس میکنی واقعا در اون مکان حضور داری و اون دنیا برات حقیقی میشه.

البته این سبک بازیسازی صرفا مختص به یوبیسافت نیست، همین یوتیوبر بنده خدا یکسری ویدیوهای مقایسه ایی دیگه ایی هم داره مثل Dead rising 1 با 4، و یا shadow of war مثال بارز این سبک سمبل کاری هست صرفا ظاهر رو ساختند و به دنیای بازی عمق ندادند و مخاطب میفهمه و حس پوچ بودند میکنه
100 درصد چیزی که می گی درست هست و برای خودم به شخصه خیلی مهم، خیلی از این چیزهارو خودم هم توی بازی ها تست می کنم، اما خوب واقعیت اینه که همه مثل ماها فکر نمی کنن، در واقع درصد زیادی این فکر رو نمی کنن. هر حرکتی هم توی بازی به حال، توانایی، انرژی، پول و زمان نیاز داره! حالا دلیل اینکه قرار نگرفته کدوم هست رو خودشون می دونن.
 
فکر کنم ناتی داگ و رکستار تو این اوضاع خیلی به جزییات تو بازی هاشون تاکید میکنن.همینه که خیلی محبوب شدن.امیدوارم یوبی بازم برگرده به اوجش
 
یه مقدار بی ربطه به تاپیک اما این جریان فارکرای 2 و جزئیاتش دلیل داشت،
بنظرم یوبی سافت اون زمان با عرضه فارکرای 2 میخواست قدرت خودشو به استدیو رقیب و سازنده نسخه اول فارکرای (شاهکار فارکرای یک) یعنی کرایتک و همینطور صاحب جدیدش یعنی EA نشون بده، بعداز جدا شدن کرایتک و یوبی سافت، کرایتک رویاهایی که برای ادامه فارکرای داشت رو تو یک دنیای دیگه ای دنبال می کنه که نتیجش میشه عنوان محشری به اسم کرایسیس! همین جزئیات رو حتی با کیفیت بیشتر در سال 2007 تو کرایسیس یک می بینیم. درست یک سال بعدش تو سال 2008 یوبی سافت فارکرای 2 رو داد بیرون با اون هایپ وحشتناکش. با اینکه هر دو عنوان یعنی هم کرایسیس و هم فارکرای 2 از زمان خودشون جلوتر بودن اما به اون موفقیتی که لیاقتشو داشتن نرسیدن که واقعا حیف شد.
کرایسیس رو که گیمرها بخاطر بیش از حد سنگین بودنش کوبیدن، فارکرای 2 رو هم بخاطر همین جزئیاتی که تو این ویدیوها مشاهده می کنید. شاید باورتون نشه اما اون سال خیلی ها ناراضی بودن که آقا محیط بازی چرا اینقدر بزرگه!!! چرا اسلحه ها خراب میشه چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین ...:-<
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or