Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:
نمیگم ویچر 3 که شرمنده بشید ولی این گرافیک از مالتی پلیر انچارتد 4 هم پایینتره :biggrin1:.

نمیگم الان بن میکنم ولی با این روند و تلاش برای بهم ریختن تاپیک و به انحراف کشیدن بحث به چیزهایی که هیچ ربطی نداره بزودی شرمنده شما میشیم.

گرافیک پایینه؟ داغونه؟ بدرد نمیخوره؟ نسل قبلیه؟ اوکی چند بار گفتید ( شما و چند نفر دیگه ) بقیه هم نظرتون رو شنیدن. گیرهای گرافیکی شبیه این دیگه از این به بعد دیگه گفتن نظر نیست و میره رو خط ترول و رو اعصاب رفتن و بهم ریختن تاپیک. تذکر به همه داده شد بعدا کسی دلخور نشه.
 
ولی بچه ها جدای از همه این ها استایل گرافیکی بازی به نحوی کار شده که شدیدا فانتزی میزنه. چجوری بگم، مثل بقیه بازی هایی که ذکر شد، خیلی واقع گرا نیست. استفاده از رنگ های شاد و نحوه طراحی اشیاء توی محیط و ... به صورتی هست که من نمیتونم براش حدی بیشتر از این قائل بشم. یعنی اگر قرار بود بیشتر باشه به نظرم به پیکره بازی لطمه میزد و سازنده به هدفش برای خلق همچین دنیایی نمیرسید. به نظرم اگر گرافیک قرار بود تم واقع گرایی مثل ویچر داشته باشه، به اتمسفر لطمه میخورد و دنیای بازی جدی تر از الان میشد. به نظرم سازنده نمیخواسته دنیای بازیش از یه حد مشخصی جدی تر نشون داده بشه. به خاطر همین بوده که این استایل گرافیکی رو انتخاب کرده. میخواسته به یه توازنی بین جدی و طنز برقرار کرده باشه. تم شاد و شنگول بازی جوریه که در نگاه اول میخواد بگه که همه چی خوبه و انگار به ماسک خندون روی صورت دنیا کشیده شده ولی توی بطن بازی یه دنیای خاکستریه که حاصل سیاست های غلط انسان ها بوده.

حرف هر دو طرف درسته ولی نمیخوایین حرف دیگری رو قبول کنیم:d آره گرافیک بازی میتونسته بیشتر باشه. میتونسته اندازه بازی دیوید کیج باشه. خواهشا فقط نگین بتزدا عرضه-شو نداشته یا نمیتونسته. بتزدا میتونه گرافیکی در حد بازی های دیوید کیج ارائه بده. میتونه و هم نیروی لازمش رو داره و هم هزینه انجام این کارو. هممون نمایش DOOM رو دیدیم و از دیدن گرافیکش حیرت زده شدیم. ولی تصمیمات سازنده جوری بوده که به نظرش اگر این کارو میکرده، به هدف مورد نظرش نمیرسیده.
نکته اینجاست که ما دلیل این چیزا رو نمیدونیم و هر کسی بنا به نظر خودش یه برداشتی از این موضوع داره و حق هم داره چون برداشت هر کسی از یه قضیه متفاوت با دیگری هست. این بحث ها شکل میگیره و طبیعی هم هست ولی به نظرم باید منتظر عرضه بازی بمونیم.

علی هم مشکلی با بازی نداره. با گرافیکش هم نداره:d بازی های مورد علاقه خودش هم گرافیک خیلی کمی دارن و همونطور که دیدین بقیه بازی مورد علاقه-ش رو مسخره هم میکنن. علی خودش هم عاشق این بازیه. ولی این بحث و دعواها باعث میشه یه نفر از بازی که دوستش داره، متنفر بشه (این اتفاق الان افتاده و همه هم میدونن روی صحبتم با کیه). یه خورده ملایم تر بحث کنیم:d

فقط یه نصیحت کوچک بکنم (خصوصا به اون دوستانی که میدونم قراره بعدا از آب گل آلود ماهی بگیرن). خواهشا، خواهشا ابزار سنجش بازی های مختلف هر سبک رو ویچر ندونین. این موضوع چند وقتیه که توی بازیسنتر به یه معضل (:d) تبدیل شده و ناخودآگاه این طرز تفکر رو به وجود آورده که هر بازی توی تراز ویچر نباشه، از اعتبار ساقط میشه.
 
آخرین ویرایش:
ولی بچه ها جدای از همه این ها استایل گرافیکی بازی به نحوی کار شده که شدیدا فانتزی میزنه. چجوری بگم، مثل بقیه بازی هایی که ذکر شد، خیلی واقع گرا نیست. استفاده از رنگ های شاد و نحوه طراحی اشیاء توی محیط و ... به صورتی هست که من نمیتونم براش حدی بیشتر از این قائل بشم. یعنی اگر قرار بود بیشتر باشه به نظرم به پیکره بازی لطمه میزد و سازنده به هدفش برای خلق همچین دنیایی نمیرسید. به نظرم اگر گرافیک قرار بود تم واقع گرایی مثل ویچر داشته باشه، به اتمسفر لطمه میخورد و دنیای بازی جدی تر از الان میشد. به نظرم سازنده نمیخواسته دنیای بازیش از یه حد مشخصی جدی تر نشون داده بشه. به خاطر همین بوده که این استایل گرافیکی رو انتخاب کرده. میخواسته به یه توازنی بین جدی و طنز برقرار کرده باشه. تم شاد و شنگول بازی جوریه که در نگاه اول میخواد بگه که همه چی خوبه و انگار به ماسک خندون روی صورت دنیا کشیده شده ولی توی بطن بازی یه دنیای خاکستریه که حاصل سیاست های غلط انسان ها بوده.
دقیقا , همین شاد شنگول زدن بازی باعث شده محیطای بازی از یک نواختی در بیان اگه بتزدا میخواست تم واقع گرانه بده به بازی و مثـ نسخه ی 3 اکثرا از تم خاکستری و سیاه استفاده کنه اینقدر میحطا جور و وا جور در نمیومد (یـ شهر با خونه ها و ساختمونای زیاد که توش زندگی زاغه نشینی در جریان ـه , یـ مکان مه آلود و پر از درخت که محیط قبرسون های قدیمی ترسناک رو برا آدم تداعی میکنه , یـ محیط آلوده و مه آلود با تم سبز و نارنجی که میخواد جو سنگینی که برش حاکمه رو به خورت طرف مقابل بده و ...) همه اینا با دست بردن تو رنگ بندی محیط محقق شده و به نظر من یکی از هوشمندانه ترین کارایی بود که بتزدا میتونست واسه بازی انجام بده ...
 
نمیدونم چرا ولی این قضایا منو خیلی یاد 2011 میندازه. همون سال هم گرافیک ویچر 2 به مراتب بهتر از اسکایریم بود. اون موقع هم میشد گرافیک ویچر 2 رو به عنوان یه بازی open world rpg استاندارد دونست و گفت که بازی بتسدا غیر استانداره و گرافیکش برای 2011 مناسب نیست و فلان و بیسار. الان هم تقریبا همون حرفا داره تکرار میشه فقط به جای 2011 میگن 2015 :d
در صورتی که یه نکته ی خیلی ساده وجود داره. هر شرکتی اولویت هایی برای خودش داره. اولویت اصلی بتزدا هم گیم پلی بازی هاشون هست. همین که یه بازی بتونه 400 ساعت آدم رو با کوئست های مختلف سرگرم کنه یعنی ارزش خرید داره. 400 ساعت گیم پلی کم نیست واقعا. مشکل اینجاست این اسکرین شات هایی که از بازی منتشر میشه بیشتر از همه گرافیک بازی رو معلوم میکنه و اکثریت فکر می کنن که بتسدا "کم کاری" کرده. در صورتی که بستدایی ها به جای اینکه مثلا بخوان وقتشون رو برای خوشگل تر کردن گرافیک صرف کنن روی گیم پلی کار میکنن. این دیگه عقیده و سیاست کاری اون استودیو ه که گیم پلی بازی هاش براش تو اولویت اول هست و به نظرم واقعا نمیشه تو این مورد ایرادی ازشون گرفت. اینجا دیگه به خریدار مربوط میشه که اگه از این رفتار بتسدا خوشش میاد بازی رو بخره یا که نه اگه گرافیک براش خیلی مهمه بره سراغ یه انتخاب دیگه. پس این حرفا که بتزدا کم کاری کرده و از پولی که از بازی های قبلیش بدست آورده داره سو استفاده میکنه و ... رو نزنید لطفا چون واقعا بی انصافیه. :d
9 روز صبر کنید تا خود بازی بیاد. عملا پی می برید که بنده خدا ها تو این هفت سال یه جا لم ندادن و به ریش من و شما نخندیدن!
 
ولی بچه ها جدای از همه این ها استایل گرافیکی بازی به نحوی کار شده که شدیدا فانتزی میزنه. چجوری بگم، مثل بقیه بازی هایی که ذکر شد، خیلی واقع گرا نیست. استفاده از رنگ های شاد و نحوه طراحی اشیاء توی محیط و ... به صورتی هست که من نمیتونم براش حدی بیشتر از این قائل بشم. یعنی اگر قرار بود بیشتر باشه به نظرم به پیکره بازی لطمه میزد و سازنده به هدفش برای خلق همچین دنیایی نمیرسید. به نظرم اگر گرافیک قرار بود تم واقع گرایی مثل ویچر داشته باشه، به اتمسفر لطمه میخورد و دنیای بازی جدی تر از الان میشد. به نظرم سازنده نمیخواسته دنیای بازیش از یه حد مشخصی جدی تر نشون داده بشه. به خاطر همین بوده که این استایل گرافیکی رو انتخاب کرده. میخواسته به یه توازنی بین جدی و طنز برقرار کرده باشه. تم شاد و شنگول بازی جوریه که در نگاه اول میخواد بگه که همه چی خوبه و انگار به ماسک خندون روی صورت دنیا کشیده شده ولی توی بطن بازی یه دنیای خاکستریه که حاصل سیاست های غلط انسان ها بوده.

حرف هر دو طرف درسته ولی نمیخوایین حرف دیگری رو قبول کنیم:d آره گرافیک بازی میتونسته بیشتر باشه. میتونسته اندازه بازی دیوید کیج باشه. خواهشا فقط نگین بتزدا عرضه-شو نداشته یا نمیتونسته. بتزدا میتونه گرافیکی در حد بازی های دیوید کیج ارائه بده. میتونه و هم نیروی لازمش رو داره و هم هزینه انجام این کارو. هممون نمایش DOOM رو دیدیم و از دیدن گرافیکش حیرت زده شدیم. ولی تصمیمات سازنده جوری بوده که به نظرش اگر این کارو میکرده، به هدف مورد نظرش نمیرسیده.
نکته اینجاست که ما دلیل این چیزا رو نمیدونیم و هر کسی بنا به نظر خودش یه برداشتی از این موضوع داره و حق هم داره چون برداشت هر کسی از یه قضیه متفاوت با دیگری هست. این بحث ها شکل میگیره و طبیعی هم هست ولی به نظرم باید منتظر عرضه بازی بمونیم.

علی هم مشکلی با بازی نداره. با گرافیکش هم نداره:d بازی های مورد علاقه خودش هم گرافیک خیلی کمی دارن و همونطور که دیدین بقیه بازی مورد علاقه-ش رو مسخره هم میکنن. علی خودش هم عاشق این بازیه. ولی این بحث و دعواها باعث میشه یه نفر از بازی که دوستش داره، متنفر بشه (این اتفاق الان افتاده و همه هم میدونن روی صحبتم با کیه). یه خورده ملایم تر بحث کنیم:d

فقط یه نصیحت کوچک بکنم (خصوصا به اون دوستانی که میدونم قراره بعدا از آب گل آلود ماهی بگیرن). خواهشا، خواهشا ابزار سنجش بازی های مختلف هر سبک رو ویچر ندونین. این موضوع چند وقتیه که توی بازیسنتر به یه معضل (:d) تبدیل شده و ناخودآگاه این طرز تفکر رو به وجود آورده که هر بازی توی تراز ویچر نباشه، از اعتبار ساقط میشه.
علی‌ نکته این هست که اکثر‌Fanهای واقعی‌ از انتقاد درست استقبال هم می‌کنن و باعث شروع یه بحث منطقی‌ می‌شه.یه عده هستن که خودت هم میدونی‌ قرار نیست بازی رو بیشتر از سه ساعت بازی کنن.(اونم اگه لطف کنن) بعد میان با لحن کنایه‌ای شروع می‌کنن به مسخره کردن.مشکل دقیقا این عده هستن،منطق "بد هست چون من میگم" هم میگیرن بعد میگن‌Fanها منطق ندارن. ترول رو با ترول جواب میدن نه منطق.

در مورد این بحث رنگ بندی هم که گفتی‌ من شخصاً فکر نمیکنم زیادم با رنگ آمیزی شاد و شنگولی‌ روبرو بشیم،من بیشتر منتظر یه رنگ بندی متناقض(استفاده از هر دو نوع رنگ آمیزی) هستم،همین خیلی‌ به کمدی سیاه بازی کمک می‌کنه.تو شماره‌های قبلی‌ هم کم و بیش وجود داشت.

تراز فالوت هم بدون شک بالاتر هست :دی
 
اکثریت فن های بازی Fallout هیچ مشکلی ندارن و تازه خیلیم بچه های گل و خوبی هستند اما متاسفانه 2 الی 3 نفر ناخالصی بدجور تو این جمع وجود داره که خیلی زیبا و قشنگ دارن سو استفاده میکنن و همونجور که علی صلح و صفای خودمون هم گفت از آب گل آلود ماهی میگیرن، توصیه من به بقیه فن های Fallout اینه که حواستون به این 2 الی 3 نفر باشه و ازشون دوری کنید بهتره تا حمایتشون کنید.

من خودمم از منتقد های شدید این بازی و بتسدا هستم و هیچوقتم فن اشون نبودم ولی با اینحال همیشه همه بازی هاشون رو بازی کردم اونم بصورت کامل :دی فقط 300 ساعت همین اسکایریمی که حالم ازش بهم میخوره رو بازی کردم :دی جز GT فکر نکنم انقدر وقت رو یه بازی گذاشته باشم :دی
با اینکه همیشه تو تاپیک های اخبار با فن های بازی بحث های سنگین داشتم :دی اما خب تا اونجایی که فکر میکنم تا حالا یدونه پست انتقادی هم تو تاپیک مخصوص بازی نذاشتم چون میدونم اینجا خلوتگاه فن های بازی هست و اینکه آدم بخواد مدام بهشون گوشزد کنه که فلان جای بازیتون مشکل داره کار مناسبی نیست و شاید از همون نقص هم طرفداراش لذت میبرن و باهاش کنار میان :دی
از طرفی علی دانته هم من میدونم خودش جز کسایی هست که اولین نفر و خیلی زودتر از اون کسایی که «مثلا!!» فن بازی هستند و اینجوری خودشون رو فدایی میندازن تو تاپیک بازی رو میخره و بازی میکنه.

با بازیتون هم حال کنید و با اینکه میدونمم همین الان از بازی و سیاست های بتسدا خوشم نمیاد ولی یه حسی بهم میگه میخرمش و بازم یه 200 الی 300 ساعتی ارتباطم رو با دنیای بیرون از مانیتور قطع میکنم :دی
 
امروز که سر گرافیک بحث کردین اصلا گرافیک بازی یادم اومد و رفتم یه نگاه فنی کردم به گرافیکش:dوگرنه اصلا اهمیت دادن به گرافیک بازی در قیاس با اونهمه امتیازی که فال اوت داره مثه ایراد گرفتن از اینه بغل بنز:d

برا بازیهایی مثه ds یا فال اوت گرافیک تو اولویت های بعدی هست.....گرچه هر چقدر بالاتر باشه خوبه ولی اولویت اصلی نیس

.
 
یـ سری اطلاعات از بازی لیک شده در مورد انمیشن و گرافیک گیم پلی این جور چیزا , اسپویل خاصی فک نکنم داشته باشه ولی من میزارم تو اسپویلر اگه کسی هم یـ نیمچه ترجمه ای رو متن داشته باشه که چه بهتر (اگه نه حتما :دی) :
I've been reading a Spanish forum where an user claims to have play the game and reveals some info about it, I don't know if it's true but here it is. I'll try to translate it as best I can, don't be too hard please. SOURCE[1] English recap: The game, even tough not so revolutionary, it doesn't look like in the captures but better, it's not really a bad game. Joined together the game world looks better than great, and the illumination is one of the best I've seen. It is true that it suffered some framedrops but, there is also much more on screen.
DIFFICULTY: Very easy, easy, normal, hard, very hard, SURVIVAL. They change damage, resistance of enemies and appearing rate of legendary enemies. Legendary enemies are harder and they have a chance of dropping a legendary item with unique characteristics like better critic chance or that refills AP when doing a critic.
HUD color will be customizable by RGB sliders.
Minigames for unlocking doors and terminals are exactly the same as in Fallout 3.
About the size of the map, is hard to tell a size because it's quite small on the pip-boy but it doesn't seem small at all, there is a lot to find on it. Probably Skyrim's size more or less?
-COMBAT, WAY better. It is no COD but the FPS sensations are amazing, you notice every impact, the weapons recess, different characteristics between them etc makes it wonderful. There was a lot of place from Fallout 3 to improve so I was doubtful about what would they do, but you all can be calm about it. Also, enemy AI, without being super evolved or anything, it's way better. Enemies hide, get cover a lot, they go for you when you have little health or you're reloading (He's playing in hard mode). He says VATS it's completely not essential.
-Animations are flawless. People's faces, even tough there are some similar (particularly raiders) there are a lot, and way different ones from each other.
-He didn't like at all the dialogue system, and in 23 hours he's played almost no mission he was able to get out of just by dialogue. Although there was some "X person approved" like in Dragon Age/Mass Effect, there is no visible karma system, and that takes a lot of attractive to the diplomatic side of the game. He checked statics and he didn't see either nothing about reputations like in NV. He thinks it will probably work like in Skyrim and Oblivion.
-SETTLEMENTS: A very important pillar on the game. Some will love it, some will hate it. He thinks that, even tough he likes this kind of "microgestion"aspects from RPGS he thinks Fallout's it's a little bit harder and deep than he likes. They give sooo many options about it, and missions, and objectives that he think they take out weight from the rest of the game. ABOUT HOW THEY WORK: There are a ton lot of red workshop tables all over the world, some free and other ones occupied. Once you get to them (if the people occupying it are good people you'll have to do the typical mission to help them etc) you can do all that was seen on the demo, destroy everything, and build. You'll have to maintain the little, or bunch of humans on it with food, water, energy and beds. When they're attacked you'll receive a message and have the option to go help. It is very complete and you can invest a lot of hours making it really cute, have there your base with all your people etc, but he thinks it might be a little bit overexploited.
-WEAPONS: More about them, he has only seen like 12-15 base weapons yet, but he says that the weapons mods is crazy. Every weapon can easily have 25-30 different pieces that alter sadistics.
-LOADING TIMES: There are a lot of little houses that doesn't need a loading screen, but big buildings normally do. Loadings between buildings are normally really short, being fast travel loading longer.
-POWER ARMORS: Used almost like a vehicle. You get inside, you use it, you get out of it and it stays on that place. It gives them a more OP feel, but it is also way less "comfortable" to use.
-NARRATIVE: He says it starts a little bit weak, and it takes a little to get it up and running. In his almost a day of playing has only completed 4 because they're pretty long and full of things to do. Even tough, he thinks the way the story is going can be very interesting. I'll go translating as he goes dropping information if you all are interested! He's answering right now to questions people ask him, so I might try to ask something, you can try it too! As soon as he answers (and I'm available) I'll get it here. (Last time updated: 11:15pm)
UPDATE!
The fight, as I say, is far better. It has small imperfections like that I find exceedingly difficult scoring with small enemies (mole rats, poisonous flies, etc.) that seem to impact the box too small. Leaving that aside, it is a joy. For me, the best of the game. base Armas time I seen some 12-15 but modifications crazy. Each gun can easily have 25 to 30 pieces that alter your stats and one 10 mm gun. You may end up being radically different in all respects to another. What the game is specified that "slows healing." Will zones. The areas of "open field" are brown and roll Fallout 3, there are other radiation that are shades of green and others. Yes surprised me greatly to see the main city, next to Megaton, has colorful lot (hey, do not talk about colors to Viva Piñata, just what you see in any game realist). I greatly appreciate the variety and I think a tremendous step forward.
24 hours (yes, I've been playing a tad now) and just found a 10mm pistol (the first gun that you see in the game) that looked and played like any other weapon of the game. I could not have created it because there are changes restricted to the level corresponding to the crafting of weapons (there are 4 levels) Perk and I have none. The progression and variety is crazy about. Of course, I do not like how it is implemented in the inventory. Example: If a gun is an improvement on the barrel and the stock, inventory listed as "[kickback Culata] [Long Canyon powerful] 10 mm gun." and when the screen Pip-Boy so small makes all weapons or pieces modified armor are cut, do not see your name and you have to give to R3 to see what specifically. Also, you can find 18 guns they leave very little in statistics but very different in name and aesthetic can roll over and lose time more than one account. It costs a little catch him point to the new system but little by little easier seeing what it's worth and what not.
Answer to: Have you seen many bugs?
The "typical" bugs no, no. Yes it happened to me that I had to swallow 2 or 3 times the same dialog or dialog options that put simply "Show?" and it had nothing to do with what he said (which lacked a system that I like very little). Little thing more.
UPDATE 2!
His answer to, Is the movement fluid?
The movement, jumping and others is much more comfortable, yes. And the VATS is not essential. I think they have found a perfect point where FPS lovers can pull in that way and F3 and such by VATS. I use it because I love it but I think it is very viable to play without him but, of course, is something that makes things and, yes, at high levels see it very helpful. There is little to do but I will say that I love animations and sounds reload all weapons, much more elaborate and currados that F3.
His answer to questions about the perks, hacking and picking locks
A marvel. I do not miss in all the F3: this is much more comprehensive, deep and have constant feeling of improvement and change. You can overwhelm a bit and requires some planning but it seems a step forward in the making. Great. No. Both they go by levels (Basic, advanced, expert and master) and some can from the start but others need perks. That is, to access the expertise you need four points in that perk that, in turn, requires 3 or 4 intelligence. It's a shame but you can not access them without perks. Yes. There are many small houses that do not require any large cargo but the building itself. Loads from buildings are not too heavy but quick trip themselves are a bit heavier.
His answer to a question about the armour system, power armour, weapons, etc.
For now, as with weapons, I have not seen a huge variety but having so much differentiate modification. Of course, by the time I seem all very feuchas (as in F3, really). The system is not bad but can do something cumbersome and I think the moment of truth, does not contribute enough to justify that "additional complexity". Also, what I said above about the names of the modified weapons also applies here and see at a glance what each thing is impossible. In addition, there are pieces that are above chest but can get a boost and do not allow others to have that reinforcement and not specified anywhere, is much more cumbersome than it should. And the power armor seems very cool as functionality but I loved her as usual armor F3. Here are special suits that are used as a vehicle: you find them, you get in and you can use it but when you want to switch or leave salts thereof and leave at that particular site. It gives more power armor package to because it is more powerful and "unique" but remains waaaaay comfort.
UPDATE 3!
His answer to a request of an in depth description of the settlement system:
They are an important pillar of the game. And this can charm many and greatly annoy others. To me, I love this kind of issues "micromanagement" in RPGs or adventure (Monterrigioni villa in AC II, for example) seems a tad more cumbersome and "deep" account. Mind you, I think phenomenal that many options are given but many missions and goals pass around subtracted weight to what I care of a one and RPG Fallout. On the operation: there are an awful lot of areas around the world that have a red table workshop, both occupied and free. Once you access the workshop (if you are occupied by good people, you have to make a typical mission to help with any problems) you can do what you saw in the demo: demolish everything you get it and build. I finished not convince you, in the completeness of the method, can remove houses and everything in a second and get a lot of materials. Leaving that aside, you have to keep many or few humans have with food, water, energy and beds. And it is not bad because a good defensive structure, still, some times you get so typical and cumbersome message "are attacking X" and you have to go take a cable (not mandatory). I say, it is very complete and if you find an area you like you can spend hours and hours to leave "cute" and take there your base, people and others but I think it is not implemented in the best way and perhaps exploited too . Any more specific question, I am here​

متن و یکم خوندم هایپم رفت تو آسمونا :(( ترجمه کامل پیلیز :دی
@Frobary بیا در مورد لودینگ هم نوشته :دی
 
آخرین ویرایش:
ترجمه بدین صورت میباشد:d:

میگه که داشتم یه فروم اسپانیایی رو میخوندم و به یه نفر رسیدم که ادعا کرده بود بازی دستش رسیده و یه سری اطلاعات رو ازش منتشر کرده. راست و دروغش هم پای خودش:d

بازی اگرچه انقلابی به نظر نمیرسه اما مثل عکس هایی که ازش منتشر شده هم نیست، بلکه بهتره! واقعا بازی بدی نیست. روی هم رفته دنیای بازی یه چیزی بهتر از عالیه و روشنایی و نور پردازی بازی بهترین چیزیه که دیدم. درسته که بعضی جاها افت فریم مشاهده شد اما صفحه هم واقعا شلوغ بوده.

درجه سختی: Very Easy - Easy - Normal - Hard - Very Hard - Survival. بسته به انتخاب هر کدومشون، دمیج ضربات، مقاومت دشمنان و شانس ظاهر شدن دشمنای Legendary افزایش پیدا میکنه. دشمن های لجندری سخت هستن ولی شانس انداختن آیتم های لجندری زیادی دارن که مشخصات منحصر به فردی مثل درصد بیشتر زدن ضربه های Critical (مترجم: ضربه های حیاتی که خون خیلی زیادی رو از حریف کم میکنه) و یا پر کردن کامل خط AP با زدن یه ضربه Critical دارن.

رنگ HUD بازی توسط RGB Slider قابل تغییر هست. منظورش اینجوریه.

Minigame ها برای باز کردن در ها و ترمینال ها دقیقا همونایی هستن که توی FO3 بود.

در رابطه با اندازه نقشه خیلی سخته بشه در این مورد چیزی گفت چون توی Pipboy نقشه رو به صورت کامل نشون نمیده (مثل FO3) اما اصلا کوچک به نظر نمیاد و خیلی چیزا توش هست که پیدا کنیم. کمابیش اندازه اسکایریم؟

مبارزات، خیلی بهتر از قبل: COD نیست ولی حس FPS بازی فوق العاده-ست. میگه حس اصابت ضربات به خوبی احساس میشه و خصوصیات منحصر به فرد بین هر کدوم از اسلحه های گرم و ... این موضوع رو عالی میکنه. خیلی چیزا توی FO3 نیاز به بهینه سازی داشت و منم برام سوال بود که اونا قراره چکاری در این رابطه انجام بدن ولی الان میگم که خیلی راحت لم بدین و تماشا کنین. همچنین هوش مصنوعی دشمن بدون اینکه تکامل خیلی خارق العاده ای داشته باشه، خیلی بهتر از قبل شده. دشمنان قایم میشن، خیلی زیاد کاور میگیرن و وقتی خط سلامتی شما کم هست یا دارین Reload میکنین، میان سراغتون (طرف داشته روی Hard بازی میکرده). ایضاً گفته سیستم VATS کاملا ضروری نیست.

انیمشن ها بی نقص هستن. چهره مردم علی رغم این که بعضی جاها شبیه هم هستن (خصوصا راهزن ها) اما طیف خیلی زیادی رو شامل میشن و با همدیگه کاملا متفاوت هستن.
میگه که سیستم دیالوگ بازی رو دوست نداشته و توی 23 ساعتی که بازی کرده، تقریبا مامورتی نداشته که فقط با دیالوگ ها ردش کنه. اگرچه یه سیستم مثل "شخص X این کارو پسندید" مثل اون چیزی که توی Mass Effect / Dragon Age دیده شد رو داره اما سیستم کارما (سرنوشت) مشاهده نشد (منظورش اینه که فلان کار توی اول بازی فلان طبعات رو آخر بازی داشته باشه) و توجه زیادی رو به بخش دیپلوماتیک بازی جلب میکنه. میگه طرف قسمت Statics (آمار و ارقام) رو چک کرده و چیزی مثل سیستم Rep که توی NV بود رو ندیده. میگه که احتمال میده مثل Skyrim یا Oblivion باشه این قسمت.

بخش ساخت و ساز و سکونت گاه: عقیده داره که یکی از ستون های اصلی بازی رو ساخته. یه سری عاشقش میشن، یه سری ازش متنفر میشن (مترجم: به نظرم مثل خیلی از بازی های دیگه که سیستم ساخت و ساز دارن میشه. مثلا من عاشق بخش اسلحه سازی Dead Space 3 بودم ولی دیدم کسایی رو که شدیدا از این بخش متنفر بودن). علی رغم این که خودش این جور جنبه ها رو توی بازی های RPG دوست داره اما فکر میکنه که که FO4 توی این بخش یه خورده سخت تر و عمیق تر از اون حدی هست که خودش دوست داره. خیلی گزینه ها و ماموریت ها و اشیاء و ... توی این بخش وجود داره و به نظرش رسیده که کفه رو به سمت خودش سنگین کرده و توجه زیادی رو نسبت به بقیه بخش های بازی از آن خودش کرده.

چجوری بخش ساخت و ساز کار میکنه: یه سری میزهای قرمز رنگ توی سرتاسر بازی هست بعضیاشون مجانی هستن و بعضیاشون تحت تصرف یه سری اشخاص دیگه هستن. وقتی بهشون برسین (اگر تصرف شده باشن و اونی که مالکش هست، آدم خوبی باشه، باید یه ماموریت جزئی برای کمک بهشون انجام بدین و از این قبیل مسائل) میتونین اون چه رو که توی دمو دیدن رو انجام بدین. همه چی رو بترکونین و از اول بسازین. بعدش مجبورین یه عده آدم رو با آب و غذا و انرژی و جایی برای خواب اون جا حفظ کنین. وقتی بهشون حمله بشه، براتون پیام میاد و این انتخاب رو دارین که برین کمکشون. این بخش خیلی کامله و میتونین ساعت ها وقت رو برای خوشگل کردنش صرف کنید و پایگاه و مردم خودتون رو اونجا داشته باشین. اما به نظرش رسیده که ممکنه یه خورده بیش از حد وقت بطلبه و بهش بها داده شده و ...

سلاح ها:گفته که تا الان حدود 10-12 تا اسلحه پایه دیده اما ماد هایی که روی سلاح ها به کار گذاشته میشه دیوونه کننده هست. هر اسلحه خیلی راحت میتونه 25-30 قطعه متفاوت داشته باشه تا ساختارش رو عوض کنه.

زمان لودینگ: یه سری خونه های کوچک هستن که لودینگ نمیطلبن اما ساختمونای بزرگ معمولا لودینگ دارن. بین ساختمون ها این زمان خیلی کمه اما توی بخش Fast Travel این مدت یه خورده بیشتر طول میکشه.

Power Armor: تقریبا مثل یه ماشین عمل میکنن. شما واردش میشین، کارهاتون رو انجام میدین و حرکتش میدین و در نهایت ازش خارج میشین و اینا همونجا باقی میمونن. حس قدرت خیلی زیادی رو بهتون میده اما استفاده ازش زیاد راحت نیست.

روایت داستان: یه خورده ضعیف شروع میشه و یه خورده زمان میبره تا موتورش روشن بشه و شروع به کار کنه. طی این 23 ساعتی که بازی کرده فقط 4 تا ماموریت رو تموم کرده چون خیلی طولانی هستن و خیلی چیزها هست که میتونن انجام بدین. با این حال به نظرش رسیده که شیوه ای که داستان بازی پیش میره جالبه.
================================
اینجا طرف دیگه هیچی نداره که بگه و بعد از یه مدت دوباره اطلاعات بیشتری برای عموم ارائه میده (مترجم: یه خورده ترجمه اینجا بد صورت گرفته و معنی بعضی از قسمت ها رو درست نمیشه فهمید):

مبارزات همونطور که گفته خیلی بهتر شدن. یه سری عیوب خیلی کوچک داره مثل اینکه خیلی سخت بوده تا دشمنای کوچک و ضعیفی مثل Mole Rat ها و ... رو توی هدفش نگه داره. اما جدا از اون، براش خیلی لذت بخش بوده و خیلی با این قسمت حال کرده و بهترین بخش بازی بوده براش. سلاح های بازی همونطور که گفته بود خیلی کارآمد هستن و ماد های مختلفی دارن.
در نهایت اساسا توی هر جنبه ای نسبت به جنبه دیگه، تفاوت های زیادی دیده میشه. دشت های بزرگی توی بازی دیده میشه. رنگ رادیواکتیو همچنان سبز بوده. شهر اصلی رو خیلی سورپرایز کننده دیده و تنوع رنگ خیلی خوبی داشته. به طور کلی تنوع بازی رو دوست داشته و اون رو یه قدم مثبت و بزرگ رو به جلو دونسته.

ساعت ها بازی کرده و یه هفت تیر 10 میلی متری (مترجم: مشخصات گلوله ها رو به میلیمتر میگن نه خود تفنگ رو/:):d). نتونسته خودش اون رو بسازه چون برای ساخت سلاح ها، باید Level معینی توی زیر شاخه پرک های ساخت اسلحه داشت (که توی بازی 4 لول وجود داره). رویه پیشرفت و تنوع توی بازی عالی بوده اما نحوه اجرا و چیدمان آیتم ها توی Pipboy راضی نبوده.
یه تیکه اینجا رو نمیدونم چی میگه چون خیلی تخصصی وار رفته نحوه چینش آیتم ها رو توی Pipboy رو توضیح داده و از اسامی عجیب اونا برای پیدا کردن آیتم ها و صفحه کوچک Pipboy ناله کرده/:)

در جواب به این سوال که آیا باگ های زیادی توی بازی دیدی یا نه گفته:

"باگ های معمول رو نه. نه. فقط 2-3 بار مجبور شدم یه دیالوگ رو نشخوار کنم و آخرش هم ربطی به اون چیزی که طرف توی بازی ازم پرسیده بود نداشت"
================================
قسمت دوم سوال و جواب:

ازش پرسیدن که حرکات بازی روون هست یا نه؟

حرکات و پریدن و کارهای دیگه خیلی راحت و راست و ریس هست. VATS هم ضروری نیست. گفته که بخش شوتینگ بازی جوری هست که عاشقان سینه چاک FPS رو به خودش جذب میکنه. VATS رو خیلی جذاب دونسته اما بازی کردن بدون اون رو خیلی به یاد موندنی تر دیده اما توی سختی های بالاتر VATS رو ضروری دونسته. انیمیشن ها و صدای ریلود کردن سلاح ها رو خیلی عالی توصیف کرده و خیلی نسبت به FO3 بهتر قلمداد کرده.

در مورد پرک ها، هک کردن ترمینال ها و باز کردن قفل ها:

گفته توی FO3 هیچکدوم از اینا رو از قلم نینداخته و الان حس میکنه که جامع تر و بهینه تر و عمیق تر شده. یه خورده تلاش میطلبه تا باهاش هماهنگ بشین اما طراحی این بخش رو حرکی رو به جلو دیده. لول ها همونایی هستن که قبلا بودن Basic, Advanced, Expert و Master. بعضیا رو میشه همون اول یه کارشون کرد اما بعضیا نیاز به پرک های مخصوص خودشون دارن. بعضیاشون هم مثلا 3-4 تا Intelligence میخوان.

در مورد داستان و نحوه روایت:

گفته اینم یکی از ستون های اصلی بازی هست. میتونه خیلیا رو تحت تاثیر قرار بده و خیلیای دیگه رو راضی نکنه (مترجم: در مورد داستان فقط همین رو گفته)
================================
باقی چیز ها هم تکرار مکررات هست و همه موارد رو اون بالا شرح داده. مثل ساختن پایگاه و ... به خاطر همین دیگه ترجمه نکردم.
 
آخرین ویرایش:
مبارزات، خیلی بهتر از قبل
انیمیشن ها بی نقص هستن

این دو تا خیلی امیدوارکننده بودن. :دی
امیدوارم طرفدارهای بازی شهیدم نکنن، ولی به نظرم گان پلی و حال و هوای تیراندازی توی Fallout 3 اصلاً جالب نبود و یه حالت شل و ولی داشت که به آدم حس استفاده از اسلحه رو نمیداد.
انیمیشن های بازی هم خیلی مشکل داشتن. من با گرافیک میتونم راحت کنار بیام و خیلی وقته گرافیک بازی ها برام در آخرین درجه قرار گرفته. مثلاً بازی ای که این چند روز بیشتر از بقیه بازی ها انجام میدم، همچین گرافیکی داره! :دی

ولی انیمیشن یه بحث دیگه هست و دوست دارم انیمیشن ها حداقل در سطح متوسط باشن. حالا خوب و عالی هم نباشن مشکلی نیست، ولی دیگه زیاد هم داغون نباشن.
گذشته از این حرف ها، به عنوان کسی که بین بازی های Bethesda عاشق سری The Elder Scrolls هستم و با Oblivion و Skyrim بدجوری حال کردم ولی Fallout 3 رو تا آخر نرفتم، الآن چند روزی هست که به طرز عجیبی منتظر تجربه Fallout 4 هستم و میخوام قشنگ توش غرق بشم! :دی
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or