Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:
خوبه دیگه از دست خوره های گرافیک سر این بازی راحت میشیم.انصافا حیف این بازی که بعضیا بازیش کنن!!
به قول یکی از منتقدای خارجی همین که این بازی با این امکانات فوق العاده اجرا میشه خودش معجزست. حالا اومدید به گرافیک گیر دادید که چرا در حد witcher نیست
خوب بگید witcher یا کدوم بازی rpg دیگه ای این ویژگی هارو با هم دارن؟

More Dialogue That Fallout 3 & Skyrim Combined
More than 250 Individual Perk-Trees
Weapon-Specific Melee Attacks
Over 400 Hours Of Gameplay
Highly Modified Creation Game Engine – WAY Less Bugs & Glitches
Stealth Is A Far More Viable Playstyle
A Ton Of Environmental Storytelling
V.A.T.S Doesn’t Pause The Action, And No More Random Critical Hits
You Can Ride Gunships
Official Mod Support – Game Auto-Duplicates Your Save Beforehand
Dogmeat & Buddy Commands
settlement building and base crafting
 
آخرین ویرایش:
نمیگم گرافیک عالی مهم نیست ولی خب تو دنیای Fallout آخرین چیزی که مهمه همین گرافیکه :دی هر چند به نظر خودم گرافیکش قابل قبوله.
چرا آخرین چیز؟ من اطلاعی ندارم از مسائل فنی که پشت ساخت بازی بوده و شاید دلیلی برای این گرافیک هست. اما این دلیلی نمیشه گرافیک رو آخرین نکته مهم تو دنیای Fallout بدونیم. تجربه موفق مترو نشون داد که گرافیک خیلی می تونه تو ارتباط مخاطب با این دنیای آخرالزمانی نقش داشته باشه گرچه اون بازی Open World نبود.
-------------------------------
چند ماه پیش که نیو وگاس رو بازی می کردم بعد از چند ساعت عملا کیفیت پائین گرافیکی بازی رو در مقایسه با سایر عناوین فراموش کردم و چشم باز کردم دیدم 100 ساعت از زمان بازی گذشته و من هنوز از گشتن تو محیط بازی سیر نشدم.
برای همین کسانی که با نسخه های قبلی خو پیدا کردن خیلی سریع این گرافیک پائین رو فراموش می کنن.
اما با همه این تفاسیر نمیشه انکار کرد که تجربه گیم پلی غنی Fallout با گرافیکی بهتر به مراتب ارزشش از تجربه همون گیم پلی با گرافیک ضعیفتر ، بیشتر هست.
از این لحاظ نمیشه به کسانی که خواهان گرافیکی بهتر هستن خرده گرفت.
 
به نظرم این گرافیک کنونی‌ با اینکه هیچ مشکلی‌ نداره ولی‌ همونطور که بالا دوستمون گفتن گرافیک بهتر می‌تونست ارتباط با دنیای Fallout رو حداقل برا تازه وارد‌ها راحت تر بکنه. کلا دنیایی‌ که فالوت ارائه میده یکم ارتباط باهاش زمان می‌خواد،مثل TES از اول نمی‌شه عاشقش شد.گرافیک بهتر می‌تونست این مورد رو یکم بهبود بده.
ولی‌ خوب بازم به نظرم گرافیکش هیچ مشکلی‌ نداره.(جز اینکه باید یکی‌ دو ماهی‌ یه سری دوستان رو اینجا تحمل کنیم.):d
 
@Augustus
این چیزی که شما میگی (خو گرفتن) مربوط میشه به گرافیک هنری مثالی هم که زدی (مترو) دقیقا رو همین نکته تاکید داشت , اتمسفر گیرا که به دنبال همین گرافیک هنری به دست اومده بود ;) بتزدا هم که خدا رو شکر تو این بخش کم نذاشته تا الان (تو همه ی عناوینش) :-b
پ.ن : به قول یکی از دوستان PC فن کسی که بخواد به خاطر گرافیک فنی بیخیال این عنوان بشه براش آرزوی سلامت میکنم همین ....
 
پ.ن. البته حقم دارید. هایپتون بالا زده داغید الان :دی.
ما هایپیم چون دقیقا میدونیم سازنده بتزداست بازی هم Fallout ـه وگرنه از هر Fallout فنی (همینایی که الان هایپن) در مورد گرافیک بازی بپرسی میگه به ... :دی نه عزیز کسی به خاطر گرافیک بد این بازی بازی رو کنار نمیزاره ...
 
مشکلی نداریم و راحتیم و همین خوبه و اینا صحبتهای تاریخ مصرف گذشته س. زنیمکس از اسم TES سواستفاده کرد با اون TES Online ش اینم از کمکاری و سواستفاده از محبوبیت فالوت. خداوکیلی فکر میکردم نگارش PS3 ـه :دی. گرافیک نسل قبلی اونم واسه یه IP با این فن بیس که 60$ هم پولشه اصلا توجیه شدنی نیست.


به احتمال خیلی زیادتر کنترلره ONE مثلث و مربع نداره :دی.

دوست عزیز الان این تصویر (اسکرین شات مستقیم از نگارش PS4) از نظر شما هیج مشکلی نداره؟ :دی



پ.ن. البته حقم دارید. هایپتون بالا زده داغید الان :دی.

آره واقعا بتزدا عجیب داره میکنه تو پاچمون
پی نوشت: پیش خرید شد بازی:d
 
مشکلی نداریم و راحتیم و همین خوبه و اینا صحبتهای تاریخ مصرف گذشته س. زنیمکس از اسم TES سواستفاده کرد با اون TES Online ش اینم از کمکاری و سواستفاده از محبوبیت فالوت. خداوکیلی فکر میکردم نگارش PS3 ـه :دی. گرافیک نسل قبلی اونم واسه یه IP با این فن بیس که 60$ هم پولشه اصلا توجیه شدنی نیست.
با اجازتون گیرهای چرت و پرت به گرافیک اتفاقا تاریخ مصرف گذشته هست وگرنه اینکه یکی مشکلی نداره، یکی دیگه داره هیچوقت تاریخ مصرفش نمی گذره ....
الان چون چهار تا پالیگان کمتر داره مثلا 59$ باید می دادند، اونوقت حل بود؟؟؟ واسه قیمت اوردر هم یه توجیه پیدا شد...
وقتی بازی تو E3 به نمایش در اومد کار ساختش تقریبا تموم شده بود، بازی به معنای واقعی کلمه عظیمه، شما اسکایریم رو بازی کرده باشی، ابتدای بازی احتمالا از عظمت بازی سرگیجه میگیری، خوب دقیقا جای جای این عظمت می تونی سرگرم بشی اکتشافت کنی و ... و هر جا که بری می بینی که چقدر به ریزه کاری ها اهمیت داده شده....
همین باعث میشه باور کنیم که طبق گفته خودشون ساخت بازی دقیقا بعد از F3 شروع شده، یعنی 7 سال... 7 سال یه تیم نخبه، پرافتخارترین استدیو صنعت گیم رو این بازی کار کردند، شما وقتی میای میگی این عظمت، بخاطر چهار تا تکسچر نباید 60$ دلار باشه جدا از بی انصافی و توهین به گیمرها، صنعت بازی رو زیر سوال می بری.... همون خوبه که انگل هایی مثل اکتیویژن رشد کنند و 10 سال دیگه در مورد گرافیک بازی هاشون صحبت کنیم....
بگذریم، قانع کننده ترین پاسخ در برابر مخالف های گرافیک تکنیکی اینه که دور این بازی رو خط بکشید، می بینید که خیلی ها این بازی رو دوست دارند با بحث و اعتراض هم چیزی عوض نمیشه بهترین کار همون هست که گفتم....
 
OMG!:-o
تکسچرها، جرییات و Draw Distance بازی توی این تصویر فوق العادست. یعنی قشنگ میشه تفاوت و پیشرفت بازی به لطف نسل بعد رو در اون حس کرد. نور پردازی و سایه زنی بازی واقعا در یه سطح دیگه ایه و اصلا رقیباش رو شرمنده میکنه. جدا دم بتسدا گرم، با وجود اینکه یه شرکت خیلی کوچیکه و از فروش بازیای قبلیش هم چیز زیادی عایدش نشده ولی بازم با استفاده از یه انجین جدید و تماما نسل بعدی کاملا رو سفیدمون کرد :bighug:

میدونم هوادار بازی هستید، میدونم سالها منتظرشید، میدونم ممکنه گرافیک براتون مهم نباشه..... ولی خداییش چیزی که بده، بده.

یعنی خدایی کسایی هستند که الان به این تصویر نگاه میکنند و واقعا باور دارن که همچین گرافیکی برای یه بازی تماما نسل بعدی (که 60 فریم هم نیست) توی سال 2015 خوب و استاندارده؟ نه، خداییش؟
 
OMG!:-o
تکسچرها، جرییات و Draw Distance بازی توی این تصویر فوق العادست. یعنی قشنگ میشه تفاوت و پیشرفت بازی به لطف نسل بعد رو در اون حس کرد. نور پردازی و سایه زنی بازی واقعا در یه سطح دیگه ایه و اصلا رقیباش رو شرمنده میکنه. جدا دم بتسدا گرم، با وجود اینکه یه شرکت خیلی کوچیکه و از فروش بازیای قبلیش هم چیز زیادی عایدش نشده ولی بازم با استفاده از یه انجین جدید و تماما نسل بعدی کاملا رو سفیدمون کرد :bighug:

میدونم هوادار بازی هستید، میدونم سالها منتظرشید، میدونم ممکنه گرافیک براتون مهم نباشه..... ولی خداییش چیزی که بده، بده.

یعنی خدایی کسایی هستند که الان به این تصویر نگاه میکنند و واقعا باور دارن که همچین گرافیکی برای یه بازی تماما نسل بعدی (که 60 فریم هم نیست) توی سال 2015 خوب و استاندارده؟ نه، خداییش؟

میتونم بپرسم استاندارد از نظر شما چیه؟؟؟؟
 
میتونم بپرسم استاندارد از نظر شما چیه؟؟؟؟

اگه قربانیمون نکنید و باز بحثای Lore اینجوریه و گیم پلی اینطوریه و اینجور حرفا راه نیوفته، الان به نظرم Witcher 3 برای یه دنیای بزرگ OW و پرجزییات استاندارد گرافیکی خوبی روی کنسول هاست.
 
با اجازتون گیرهای چرت و پرت به گرافیک اتفاقا تاریخ مصرف گذشته هست وگرنه اینکه یکی مشکلی نداره، یکی دیگه داره هیچوقت تاریخ مصرفش نمی گذره ....
الان چون چهار تا پالیگان کمتر داره مثلا 59$ باید می دادند، اونوقت حل بود؟؟؟ واسه قیمت اوردر هم یه توجیه پیدا شد...
وقتی بازی تو E3 به نمایش در اومد کار ساختش تقریبا تموم شده بود، بازی به معنای واقعی کلمه عظیمه، شما اسکایریم رو بازی کرده باشی، ابتدای بازی احتمالا از عظمت بازی سرگیجه میگیری، خوب دقیقا جای جای این عظمت می تونی سرگرم بشی اکتشافت کنی و ... و هر جا که بری می بینی که چقدر به ریزه کاری ها اهمیت داده شده....
همین باعث میشه باور کنیم که طبق گفته خودشون ساخت بازی دقیقا بعد از F3 شروع شده، یعنی 7 سال... 7 سال یه تیم نخبه، پرافتخارترین استدیو صنعت گیم رو این بازی کار کردند، شما وقتی میای میگی این عظمت، بخاطر چهار تا تکسچر نباید 60$ دلار باشه جدا از بی انصافی و توهین به گیمرها، صنعت بازی رو زیر سوال می بری.... همون خوبه که انگل هایی مثل اکتیویژن رشد کنند و 10 سال دیگه در مورد گرافیک بازی هاشون صحبت کنیم....
بگذریم، قانع کننده ترین پاسخ در برابر مخالف های گرافیک تکنیکی اینه که دور این بازی رو خط بکشید، می بینید که خیلی ها این بازی رو دوست دارند با بحث و اعتراض هم چیزی عوض نمیشه بهترین کار همون هست که گفتم....
طرفداری بی‌حد و حصر شما دست کمی از محدود کردن بازی به گرافیک نداره، دوست عزیز.
موضوع اصلی اینجاست که بازی هنوز نیومده. و اگه در قسمت محتوا -و نه امکانات- قادر به درگیر کردن مخاطب خودش نباشه. اون زمان هست "7 سال یه تیم نخبه، پرافتخارترین استدیو صنعت گیم رو این بازی کار کردند" جاش رو به امور دیگه‌ای خواهد داد.
 
گرافیک به احتمال زیاد روی one هست......البته زیاد خوب نیست..
ما که رو PC می ریم تا ته کشیده بالا:d
گرافیک این تصاویر در اصل رو PS4ه
چهار تا عکس دیگه هم از بازی لیک شده
تو یکی از این عکس ها یکی از Trophy های بازی،باز میشه که تایید میکنه این تصاویر برای PS4ه

اینو قبلا هم گفتم و باز هم میگم:d
این که دوستان با گرافیک بازی مشکل دارند قابل درکه

درسته که گرافیک F4 در حد گرافیک بازی هایی مثل Horizion Zero Dawn و MGS V نیست ولی خدایی در حد یک عنوان نسل هفت هم نیست.
BGS چندین جزییات جالبی رو به گرافیک بازی اضافه کرده که باعث جذابیت شدن گیم پلی بازی میشه.کنسول نسل 7 عمرا بتونه همچین چیزی رو اجرا کنه
اولیش انیمیشن شخصیت هاست
کسایی که بازی های قبلی BGS بازی کردند میدونند مقدار انیمیشن شخصیت اصلی و NPC ها خیلی محدود بود.ولی F4 این جوری نیست.تو تریلر های بازی دیدیم که انیمیشن های زیادی برای شخصیت های بازی وجود داره.تازه همه ی این انیمیشن ها تو خود گیم پلی بازی رخ میده و اصلا هم خبری از Cutsence هم نیست
ولی تو بازی هایی مثل Witcher 3 و Dragon Age Inqusition بیشتر انیمشن های شخصیت هاش توی Cutsence هاشون بود.اون انیمیشن هایی که تو خود گیم پلی میدیم،فقط به به مبارزات و راه رفتن شخصیت ها محدود میشد

چند تا نکته در رابطه با انمیشن شخصیت ها تو تریلر معرفی هم میشه دید که قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودم
1-چند ثانیه بعد از این که Dog Meat از خونه میاد بیرون،زمان به قبل از جنگ میره و Vertiberd ها در حال پروازند.اونجا یک پست چی رو میبینید که به Vertiberd ها با ترس نگاه می کنه

2-شخصیت اصلی برای اولین بار از Vault 111 بیرون میاد و نور خورشید هم اذیتش می کنه و دستش رو جلوی چششاش میگیره

3-اخر تریلر یک شهر رو نشون میده.یک مرد رو میبینید که یک چوب بیسبال رو روی شونه اش میزاره.اون تو بازی های BGS یک چیز جدیدیه.معمولا تو بازی های قبلی BGS شخصیت اصلی یا NPC ها یاسلاحشون رو تو دستشون نگه می داشتند یا کنار کمرشون.ولی این دفعه یک NPC اومده سلاح رو روش شونه اش گذاشته
یا مثلا پشت اون Bar یکی داره با لیوان ها ور میره توش چیزی میریزه

خیلی چیز های دیگه هست که تو تریلر معرفی میشه دید
یک نگاهی به انیمیشن دویدن Dogmeat تو دو تا از تریلر هایی که تا به حال منتشر شده نگاه کنید.طرز راه رفتن Dog Meat خیلی متفاوت تر از چیزیه که تو بازی های قبلی BGS دیده بودیم(بقیه رو با GIF میزارم)
یا کشته شدن یکی از دشمن ها توسط Dogmeat

یا مثلا تو تریلر E3 بازی دیدیم که بعضی از محیط بازی قابل تخریب پذیر.
یا حمله ی یک Deathclaw به شخصیت اصلی(مطمینا بقیه ی دشمن ها همچین حملاتی مثل این رو دارند)
یا ضربه زدن یک دشمن با سلاح و واکنش نشون دادن دشمن به اون ضربه

ساختن یک خونه به هر شکل که بازیکن دلش بخواد.

سوار شدن وسیله نقلیه ای مثل Vertibird و سفر کردن به یک جا
جالیش هم این جاست بازیکن میتونه تو این Vertibird شلیک کنه یا حتی بپره

و در اخر سر هم سقوط و انفجار یک سفینه فضایی و یک قسمتی از شهر
قشنگ هم مشخصه همچین چیزی تو گیم پلی بازی رخ میده نه Cutsence

همه اینایی که گفتم تو یک بازی FPS خطی خیلی عادیه(به جز چیزهایی مثل خونه ساختن و امثال اینا ک)،ولی همچین چیز هایی واقعا برای یک عنوان Open World اون هم با ازادی عمل زیاد واقعا کم یاب و عالیه.بیشتر این چیزایی که گفتم ممکنه در هر جا و هر موقع اتفاق بیفته ولی تو یک بازی FPS خطی،فقط در یک قسمتی از یک مرحله اتفاق می افته
مطمینا خیلی خصوصیات دیگه مثل اینا هست.

خود تیم سازنده هم فکر کنم قبلا اینو گفته بود.اونا هم میتونستند یک بازی با گرافیک عالی بسازند،ولی اگه میومدند این کار رو میکردند،مجبور بودند خیلی از خصوصیات گیم پلی رو حذف کنند.
مطمینم خیلی هاتون هم گیم عالی رو به گرافیک عالی ترجیح میدید


اونایی که میان به تکسچر های F4 گیر میدند و گرافیک بازی رو با Witcher 3 مقایسه میکنند
خودم هم گفتم،قبول دارم گرافیک F4 همچین هم شاخ نیست،نمونش همون عکسی که که تو این صحفه دارید در موردش صحبت میکنید
ولی بعضی از چیز هایی که دارید بهش گیر میدید واقعا مسخرست
این که F4 تکسچر های کیفیت بالایی نداره قبول ولی F4 تنها بازی نسل هشتی نیست که این جوریه.F4 یک بازی هست که هم حالت اول شخص میتونه داشته باشه و هم حالت سوم شخص.چون.یک عده تون یک عکس هایی میبینید که چسبیده به میز و دوربین هم حالت اول شخصه.به خاطر این که تکسچر های ضعیف رو بهتر میشه تشخیص داد،هی میاین الکی بازی رو میکوبونید

بازی هایی Open World هستند که گرافیک عالی دارند ولی تکسچر های میز و لیوان و درخت و امثال اینا هم از F4 یا بدتره یا فرقی هم نداره یا یک مقدار بهتر از F4 عمل کرده
نمونش همین Witcher 3.فقط کافیه که Witcher 3 رو کنسول بازی کنید و دوربین بازی رو نزدیک یک میز،درخت یا یک چیزی تو این مایه ها میزارید
تکسچر های این اشیا هم از F4 بدتره.
یا GTA V. نسخه نسل هشتش هم دوربین اول شخص داره و هم سوم شخص.
تو دوربین سوم شخص GTA V تکسچر ها عالی به نظر میرسه ولی تو حالت اول شخص وقتی به یک چیزی نزدیک هستید،میبینید همچین تکسچر با کیفیتی هم نیست(هر چند باز بهتر از F4ه)

نورپردازی که من تو این بازی هم میبینم هم خیلی خوب کار شده.حالا ممکنه به خوبی بعضی از بازی هایی که تو گرافیک حرف اول رو میزنند،نباشه ولی باز میشه نورپردازیش رو به عنوان یک بازی نسل 8 خطاب زد
xgdp7ki6r9dmgs7wp9793.jpg


xq996sjry91348v856ch.jpg
خدایی نورپردازی کدوم از این دو تا عکس در حد نسل 7 هست؟

در کل اگه F4 یک شوتر خطی مثل Doom و COD و امثال اینا بود و این خصوصیاتی که گفته بودم رو با همچین گرافیکی داشت،حرفتون رو قبول داشتم که این بازی اصلا در حد نسل 8 نیست
ولی F4 یک بازی Open World هست که کلی ازادی عمل داره و ادم هر جا دلش میخواد میره و همچین خصوصیاتی که گفتم رو داره(و مطمینا خیلی چیز های دیگه هم هست که تیم سازنده رونمایی نکرده)
همچین چیزی رو یک کنسول نسل هفت به هیچ عنوان نمیتونه اجرا کنه.فقط کنسول های بعد از نسل 7 میتونند همچین چیزی رو اجرا کنند

اگه قربانیمون نکنید و باز بحثای Lore اینجوریه و گیم پلی اینطوریه و اینجور حرفا راه نیوفته، الان به نظرم Witcher 3 برای یه دنیای بزرگ OW و پرجزییات استاندارد گرافیکی خوبی روی کنسول هاست.
همین جور که الان گفتم،چون دوربین W3 از شخصیت اصلی یک مقدار دوره،فکر میکنید جزییات خیلی زیاده.
دوربین رو نزدیک یک شی کنید مبینید از F4 هم بدتره

برادر @Phantom Thief جدای از توضیحات عالی و خفنت گیفات کمر مروگرم و شکست :دی لینک بزار ...
شرمنده عزیز:d
ویرایش شد
 
آخرین ویرایش:
برادر @Phantom Thief جدای از توضیحات عالی و خفنت گیفات کمر مروگرم و شکست :دی لینک بزار ...
سوالی که مطرحه اینه که مگه فن های بازی میگن گرافیک بازی خیلی خفنه و عالیه؟ همه دارن میگن گرافیکش با توجه به سبکش قابل قبوله، حالا اینکه فلان بازی اونجوری هست گرافیکش، دلیل نمیشه که گرافیک Fallout 4 داغون باشه :دی به هر حال بازی اگه بتونه فریم کاملا ثابت بده و لودینگ ها هم طولانی نباشه، عملکردشون تو بخش تکنیکی در سطح خوب ارزیابی میشه :دی
تاد همون اول که گفت بازی لودینگ نداره :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or