اساسا کار شما به پایان رسیده است.این چه احساسی میدهد؟
میدونید، نکته ی خنده دار اینجاست که برای من که سراسر این مسئله درگیر بودم هرگز به اواقع چیزی تموم نشده. چون برای من-من قراره که فردا صبح ساعت 7 ازینجا برم به فرودگاه و پرواز کنم به لس وگس، لوس انجلس، سن فرنسیسکو، نویورک، ردماند، پاریس، سنگاپور، هنگ کنگ، توکیو، سیدنی، ولینگتون و برگردم خونه. پس من... صحبت در این مورد کاملا وحشت آوره!
اما میشینم و Fable II رو بازی میکنم، و صدبار بازیش کردم، و ایندفعه به طور باورنکردنی ای مباهات میکنم. به چیزی که به موفقیت به دست آورده ایم و یگانگی اش مباهات میکنم، و مباهات میکنم به اینکه ما...[مکث]. من اشتباهاتی را که در Fable I کردم را اینبار نکردم، و سعی من بر این بود که تمام امکانات بازی را در آن داخل کنم. و حتی فکر یورتمه رفتن هم به سرم نزد. میدانید که ما به طور وسیعی به بازی مباهات میکنید. حکایت آن حیرت اور است.
پس شما دیدگاه منشع و اولیه ی خود را براورد کرده اید.
تقریبا فکر میکنم... آره.فکر میکنم که میتوانید مرا با این بسنجید. قبلا هم گفتم، اگر شما Fable II را باحال ندیدید، من دیگر سازنده نیستم، فکر نکنم.(Critic
جالب توجه است که شما به اشتباهات Fable I بها میدهید. چون چیزی که میخواستم بپرسم این بود که، Fable I به تصور من یک بازی عالی بود و...
بازی عالی ای نبود. یک بازی ناکامل بود
... خوب میخواستم بگویم که، نکوهش منتقدین این بود که بازی با قولهایتان مطابقت نمیکند.
دقیقا. دقیقا درست است. من از... من خودم را خیلی سرزنش خواهم کرد. من از شهرت خود استفاده میکردم، اما اینبار اینکار را نکردم چون من یک چیزی توی مایه های "معلم ارتباطات اجتماعی" هستم. این کار را کردم چون در موقعی که با شما صحبت میکنم یک بچه هستم که دارم اسباب بازیهایم را در کریسمس نشان میدهم، این چیزیست که من هستم. من نمیتونم کاری کنم که هیجان زده نشم و به این اون نگم "تو اینو فهمیدی، تو اونو فهمیدی" من در حرف زدن با شما بازی را در اینجا قرار دادم [دستان را بالا میبرد] در حالی که در حقیقت جایش اینجاست[دستانش را پایین می اورد]
آیا تصمیمی آگاهانه گرفتید که، چیزی نگویید، که بازی را بالاتر از ارزشش نبرید؟
مطلقا.در واقع من به جهانیان گفتم... من این نامه را نوشتم و واقعا منظورم همان بود... اگر ببینید، در آن پیتر مولینئو بود که میگفت" ببینید، من شرمنده ام. من ارزش آنرا الکی بالا بردم، خیلی هیجان زده شده بودم. فهمیدم که در مورد امکانات بازی، قبل ازینکه در بازی باشند حرف میزنم!"