Fable 2

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
درود
همون طور که میدونی یا شاید نمیدونید! پول چیزی که شما بشدت در Fable 2 احتیاج دارید. راه های زیادی برای کسب در امد وجود داره ولی جالبترین انها پُکر بازی کردنه :دی. احتمالا کلی طلا بدست میارید یا شاید همه دار و ندارتون رو از دست دادید. اما نکته جالب و خلاقانه این موضوع که مجبور شدم به خاطرش پست بدم چیز دیگه ست.

* شما میتوانید این بازی ( منظور پُکر هست ) را خارج از Fable 2 در Xbox LIVE بازی کنید ( دقیقا مثل بازی های ارکید ) و طلاهای بدست اورده را وارد اصل ماجرا یعنی Fable 2 کنید و استفاده کنید :love:.
البته چشمه کوچکی بود از سولپرایز موجود در این شاهکار :love:.

پ.ن. خوش بحال LIVE بازها که مثل این "
4u2ap3b.gif
" می افتید روی طلاهای ملت :biggrin1:.
 
آخرین ویرایش:
تاریخ عرضه!
در همایشی که سایت PLAY.com (یک سایت فروش محصولات فرهنگی انگلیسی هست) این هفته بر کزار کرده به همه بازدید کننده ها یک بستهی تبلیقاتی دادن که توش یه دفترچه بوده برای تخفیف 5% روی همهی بازیهایی که اونجا معرفی شدن. توی این دفترچه بعضی بازیها که هنوز تاریخ انتشارشون اعلام نشده دارا تاریخ انتشار برای UK (بریتانیا) بودن! از جمله FABLE 2!!!!
تو این دفترچه گفتن fable 2 برا انگلستان 30th may عرضه میشه (چون معمولا بازیهای microsoft همه جا باهم عرضه میشن اگه این تاریخ درست باشه احتمالا برای همه جا همینه :cheesygri)

تاریخ های دیگه که گفتن از این قراره:
ghoust busters ------ 26th september
prototype ----------- 27th june
The Bourne Conspiracy------------ 27th june
iron man -------------- 30th may
ninja gaiden 2 --------------- 28th march برای آمریکا قبلا اعلام شده june 3rd این تاریخ به نظر خیلی اشتباه میاد.
Wall-E ---------------- 4th may

توجه داشته باشین 1. تاریخ ها اصلا رسمی نیستن و ممکنه اشتباه باشن!
2. تاریخ ها فقط مربوط به UK هستن

منبع : اینجا
 
سلام بر همگی

می خوام یک سری از ویژگی های بازی رو که هنوز تو این تاپیک گفته نشده رو بگم تا همه چی روشن بشه.

اولین و مهمترین بخشی که درباره ش صحبت نشده راجع به Combat System خلاقانه بازیه. بر اساس گفته های آقای مولینکس،برای هر نوع حمله یک دکمه روی دسته وجود داره، مثل نسخه ی اول در بازی سه نوع حمله وجود داره: 1-حمله با شمشیر،گرزو...(کلا سلاح های Melee ) که با دکمه ی A انجام می شن 2-حمله با انواع کمان ها و تفنگ ها (Ranged Attack ) که با دکمه ی X انجام می شن 3-جادو که با دکمه ی Y انجام می شه. این به این معنیه که نمی شه با استفاده از دکمه های مختلف، Combo زد، بر عکس برای انجام حملات خاص باید دکمه رو نگه داشت و رها کرد، در این حالت هوش مصنوعی مناسب ترین حرکت رو انتخاب می کنه(مثلا اگر بالای پشت بام هستید دشمن رو هل می ده پایین) و یا بجای حرکتی خاص یک ضربه ی قدرتمندتر وارد می کنه که Damage زیادی به دشمن وارد می کنه.
برای دفاع کردن با شمشیر هم باید در لحظه ی حمله ی دشمن دکمه ی استفاده از شمشیر رو زد و بلافاصله رها کرد، در این حات شخصیت تحت کنترل شمشیرش رو به صورت دفاعی در پشت یا جلوی خودش می گیره، و حمله رو دفع می کنه.

چیز دیگه ای که هست درباره ی موقعیت زمانی بازیه، کسانی که Fable رو بازی کردن می دونن که بازی در دنیای مجازی Albion اتفاق می افته، داستان Fable 2 پانصد سال بعد در همین سرزمین اتفاق می افته، اما در این مدت تغییرات زیادی به وجود اومده، اولا شهرها که همه در بازی اول کوچک بودند به صورت شهرهای خیلی بزرگتر و با ساکنین بیشتر دراومدن، دوما اینکه باروت کشف شده و در بازی انواع تفنگ ها هم وجود داره و مولینکس در آخرین دمویی که از بازی گذاشت چندین نفر رو با یک سلاح کوچک که شبیه تپانجه های قرن هفدهم بود می کشت.

در بازی جدید امکان ساخت شخصیت (زن و مرد) و Customize کردن اون وجود داره.

چیز دیگه ای که باید گفته بشه راجع سگ تحت اختیار بازیکن در بازیه. یکی از اولین ویژگی های بازی که فاش شد این سگ بود، هر گیمر یک سگ در بازی خواهد داشت که در مراحل اولیه ی بازی به اون معرفی می شد، این سگ بنابر گفته ی مولینکس کاملا جای Minimap بازی رو می گیره و در این بازی نقشه ای کوچک کنار صفحه وجود نخواهد داشت. این توجه بازیکن رو به تمام نکات قابل توجه جلب می کنه، مثلا توی آخرین دمو، سگ به چند تا از دشمنان که در نزدیکی راه در حال بحث کردنند اشاره می کنه، این سگ همراه بازیکن به همه جا می ره و بر اساس رفتار بازی و خوبی یا بدی اون تغییر می کنه، و تا حدودی قابل تربیت کردن است. در صورتی هم که بازیکن نخواد سگ داشته باشه، نمی تونه اونو بکشه،اما می تونه وقتی سگ زخمی شده از دستش فرار کنه تا بای یه مدت از شرش خلاص شه، اما در هر حال این سگ باوفا دوباره گیمر رو پیدا می کنه، که البته رها کردن سگ ها باعث افزان درجه ی شیطانی بازیکن می شه.

چیز جالب دیگر، درباره سیستم خوبی و بدی بازی است. کسانی که Fable رو بازی کردن یادشون هست که خوبی و بدی نقش مهمی رو در بازی بازی می کرد. خب حالا مولینکس گفته که تو نسخه ی اول اکثر گیمرها خوب بودند و عده ی خیلی کمی شخصیت شیطانی رو ایجاد کردند به همین دلیل مولینکس خوب بودن رو در این بازی واقعا سخت کرده، بنا بر گفته ی ایشان پس از مدتی بازی از بازیکن درخواست می شود که یک چیزی که خیلی ارزشمند است رو به کسی بدهد(اگر این کار را بکند راه خوبان را انتخاب کرده است)، در بازی از این انتخاب ها بسیار خواهد بود. بنابراین فقط کسانی که واقعا خوبی رو بخوان می تونن خوب باشند. اما در بازی جدید علاوه بر خوبی و بدی میزان شرافت نیز تاثیر گذار است، یعنی اگر مثلا شخصیت شما خیلی نوشیدنی زیاد مصرف کند از شرافت او کاسته می شود.در کنار این ها

تغییر بعدی درباره ی مرگ در بازیه، بر عکس Fable مرگ در Fable 2 وجود نداره، وقتی که جان بازیکن تمام می شه او برای مدتی از هوش می ره و شاید بعضی از دارایی هاش هم به غنیمت برده بشن، بعد او بلند می شود و به بازی ادامه می دهد، فقط جای زخمی به عنوان نشانه ای از این شکست روی بدن او باقی می ماند و طبق گفته ی آقای مولینکس مردم به این جای زخم ها واکنش نشان می دهند.

آخرین چیزی که می گم درباره ی خانواده و نقش آن در بازی است. اگر به یاد داشته باشید در بازی اول می شد ازدواج کرد (با هر کسی که شما را دوست می داشت) در این بازی نیز به همین صورت خواهد بود، اما این بار می توانید بچه دار شوید (و حتی اگر شخصیتتان زن باشد برای مدتی باردار می شوید) در ضمن مولینکس گفته که در این بازی مثل God Of War مینی گیمی وجود نخواهد داشت. خانواده نقش مهمی خواهد داشت ، یعنی یک قهرمان بزرگ باید جدا از انجام Quest ها به خانواده ش هم برسه، برای مثال به آخرین دموی بازی در GDC 08 اشاره می کنم. در این دمو شخصیت مولینکس که یک زن بود همراه با دوستش که همراه Co-op او بود به خانه اش می رفت(این شخصیت شش ماه از خانه اش دور بوده )، در بدو ورود پسر پنج ساله ی او به استقبالش آمده و از او بخاطر اینکه شش ماه از آن ها دور بوده گلایه می کرد، سپس شوهر او آمده و با شدت بیشتر به او اعتراض می کرد، سپس در یک حرکت ناگهانی همراه مولینکس با تفنگ خود شوهر او را می کشت! و مولینکس می گفت که مواظب باشید چه کسی رو به دنیاتون راه می دین، حالا پسر او یتیم شده بود، و اگر باز هم چند ماه تنها می ماند او را به پرورشگاه می بردند.

دو مورد مهم دیگر که پول و بازی Co-Op بودن رو در پست های بعدی به صورت کامل توضیح می دم.
 
همون طور که گفته بودم دو بخش پول و بازی Co-Op رو توضیح می دم.

خب اول پول. بنا بر گفته ی آقای مولینکس، پول نقش مهمی رو در بازی ایفا می کنه. در GDC 08 ایشون گفتن که بر عکس Fable در این بازی برای انجام Quest ها پول دریافت نمی شه (البته به جز غنایمی که بازیکن از دشمنان مرده بدست می آورد)، در این بازی پول از دو روش اصلی بدست می آد، از کار کردن و از راه بازی در مهمانخانه ها.
کار کردن در این بازی مثل دنیای واقعی است، شغل هایی مثل آهنگری، کار کردن در مهمانخانه، کشاورزی و حتی دزدی. از آنجا که از این شغل ها به عنوان Career نام برده شده، احتمالا قابلیت پیشرفت و داشتن درآمد بیشتر در آن ها وجود دارد. بنا بر گفته های قبلی آقای مولینکس گیمر توانایی خرید همه چیز رو در بازی داره. یعنی مثلا می تونه یک خانه رادر یک کوچه بخره، بعد خانه های بعدی کوچه رو، بعد کوچه ها و خیابان های بعدی و در نهایت کل شهر رو ، و به این شکل شهردار یا مالک شهر شود.

حالا می رسیم به بخش Co-Op که برای اولین بار در بازی های RPG ی با این سبک وجود دارد.آقای مولینکس در این رابطه گفته که او همیشه هنگام بازی کردن RPG ها تنها بوده، اما حالا می شه در این بازی دو نفره بازی را پیش برد. در این حالت یک گیمر دیگر که برای خود در Fable 2 شخصیتی دارد، وارد بازی می شود و در ابتدا گیمر اصلی تعیین می کند که چند درصد از پول و تجربه که مشترکا جمع می شود که بازیکن دوم می رسد. بعد بازی آغاز می شود. بازی به صورت Split-Screen نیست و با یک دوربین که به زیبایی هر دو شخصیت را در خود جای می ده دنبال می شه. شخصیت دوم می تواند هر کاری بکند، مثلا در دمویی که مولینکس در GDC 08 به نمایش گذاشت بازیکن دوم شوهر شخصیت مولینکس را می کشت و فرزند او را یتیم می کرد. و آقای مولینکس می گفت که مواظب باشید که چه کسی رو به دنیای خودتون دعوت می کنید.

یک سری آمار و ارقام فاش شده از بازی را هم که احتمالا درست هستند می گم:
بنا بر پیش نمایش سایت IGN در بازی حدود 150 ماموریت وجود خواهد داشت. دنیای Albion حدودا ده برابر Albion در Fable است، 100 سلاح مختلف ، 70 لباس مختلف، و 80 نوع جادو وجود خواهد داشت.
جدا از این تمامی سلاح ها Augmentable هستند. اگر بادتون باشه تو Fable می شد با استفاده از سنگ های Augment سلاح ها رو پیشرفت داد، یعنی مثلا با استفاده از Augment آتش سلاح آتشین می شد و قدرت آن بیشتر می شد. تواین بازی هم همین طوره.
این تایید شده که کمان های معمولی در بازی وجود ندارند، اما احتمالا جدا از تفنگ ها، کمان های صلیبی جدید نیز وجود خواهند داشت.
 
درود
دوست دارید باکس ارتش اینجوری باشه
3157-v2.jpg
یا اینجوری
8290-v2.jpg
یا شاید ه مهیچ کدوم :biggrin1:.
کلاسهای موجود :دی.
artf2_artwork1.jpg
نمونه ای بانوان خانه دار:دی
fable2femalechar3.jpg
 
بازم شرمنده ميخواستم سوالهامو تو يه پست بدم ولي يادم رفت.سوال دومم اينه كه اين بازي براي چه كنسول هايي عرضه ميشه و اينكه براي pc هم عرضه ميشه يا نه؟با تشكر
 
شما ميتونستي "ويرايش" كني نكه دوباره پست

Only On XB360 شايد بعد ها براي Windows هم بياد


سعيد پست رو نديدم ( داشتم اين پستو ميفرستدادم )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or