Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

bazips33

کاربر سایت
Aug 1, 2012
95
نام
sina
در جریان رویداد Play!Play!Play پلی استیشن که برای مخاطبین ژاپنی تهیه شده است، دو تصویر جدید از بازی مورد انتظار Elden Ring منتشر شد.


همان‌طور که در بلاگ پلی استیشن ذکر شده بود، در این مراسم خبری از گیم‌پلی یا اطلاعات جدید نبود. ما تنها دو تصویر جدید دریافت کردیم و همچنین شاهد تغییرات آب و هوایی و چرخه‌ی روز و شب بودیم.

در ادامه دو تصویر جدید منتشر شده را مشاهده می‌کنید: FB0W7xJXsAAsbLv.jpg FB0W7xLXsAUhLzM.jpg

همچنین در ادامه دو تصویر مقایسه‌ای از تغییرات آب و هوایی و چرخه‌ی روز و شب مشاهده می‌کنید: FB0XjWpWEAQZwCv.jpg
FB0XiuPWEAgCXYX.jpg

در نهایت بازی Elden Ring در تاریخ ۲ بهمن سال ۱۴۰۰ (۲۲ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) عرضه خواهد شد.
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,786
این گیم پلی خیلی شبیه دارک سول بود ولی گرافیکش در حد نسل ۹ حتی نسل ۸ نبود . حالا شاید بعدا یه تریلری بیاد نظرم در مورد گرافیک عوض بشه ولی چیزی که دیدم یه سری سخره بدون جزییات بود که همش روی اونها بالا پایین میپرید طراحی پوشش گیاهی هم دست کمی از سخره ها نداشت .
 
آخرین ویرایش:

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,466
این یکم گیم پلی خیلی شبیه دارک سول بود .لی گرافیکش در حد نسل ۹ حتی نسل ۸ نبود . حالا شاید بعدا یه تریلری بیاد نظرم در مورد گرافیک عوض بشه ولی چیزی که دیدم یه سری سخره بدون جزییات بود که همش روی اونها بالا پایین میپرید طراحی پوشش گیاهی هم دست کمی از سخره ها نداشت .
این جوری نگو الان یه سری میان حمله میکنن بهت مگه نمیدونی هرکی گرافیک براش مهم هست فن سولز نیست :)) فن های واقعی سولز اصلا گناه براشون گرافیک نسل 9 داشته باشن :))
 

bazips33

کاربر سایت
Aug 1, 2012
95
نام
sina
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring روی ایکس باکس وان فاش شده است که ساخت قدیمی اثر را به نمایش می‌گذارد.
دقایقی پیش یک منبع ناشناس ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش کرد که به نظر می‌رسد مربوط به بیلد چند هفته‌ی گذشته می‌شود. ویدیوی یاد شده، گیم‌پلی بازی روی کنسول ایکس باکس وان را به ما نشان می‌دهد.
ویدیوی بالا از سوی یک تستر فاش شده است. بر اساس ادعای وی، این ویدیو مربوط به بیلد چند هفته‌ی گذشته می‌شود که روی ایکس باکس وان اجرا شده است. این احتمالاََ آخرین شغل او در شاخه‌ی تست بازی‌های ویدیویی باشد.
این رو هم اضافه کنم بیلد گذشته+غیررسمی+۳ ماه قبل عرضه+کنسول نسل هشتمی.
 
آخرین ویرایش:

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,786
این جوری نگو الان یه سری میان حمله میکنن بهت مگه نمیدونی هرکی گرافیک براش مهم هست فن سولز نیست :)) فن های واقعی سولز اصلا گناه براشون گرافیک نسل 9 داشته باشن :))
ولی جدی برای من هیچی جای بلادبورن رو نمیگیره .
 
  • Like
Reactions: blak and SAGAD

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,466
ولی جدی برای من هیچی جای بلادبورن رو نمیگیره .
من برام تعجبه چرا دنده عقب میرن البته خب این اپن ورده حق دارن یه ذره افت کنه ولی امیدوارم اگه بلادبورن ۲ قرار باشه ساخته بسه تمام بخش های گرافیکی رو بسپرن به بلوپوینت کارگردانی و گیم پلی موسیقی باقی کار ها رو خودشون انجام بدن فکر کن چی میشه اون بازی .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر