Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
آخرشم همون سیستم قبلی رو دوباره گفتن :-" :-" :-"
+
لعنتی دقیقا سیستم منه فقط بجای 1070 کارت من 1660 super هست :-"
+

حالا یا این سیستم مورد نیازشون زیادی بالاست و با سخت افزار ضعیف تر هم بازی اجرا میشه، یا اینکه واقعا از نظر بهینه سازی این دفعه گند زدن :-"
در هر صورت خیلی عجیبه، چون بازی بین نسلیه ک هیچ، سکیرو خیییلی بهینه بود و خوب برای الدن رینگ هم انجین همونه. با اینکه بازی اپن ورلد شده و ...، بازم یه همچین تفاوت سخت افزاری عجیبه.
یعنی از نظرت 1070 الان بالاس؟
کارت متوسط دو نسل پیش هست :))
 
آقا یه سوال من تا حالا بازی های سولزی رو کامل پلی ندادم در حد چند ساعت فقط و اطلاعی از داستان ندارم.ایا الدن رو میشه بدون دونستن قبلی ها بازی کرد؟
 
آقا یه سوال من تا حالا بازی های سولزی رو کامل پلی ندادم در حد چند ساعت فقط و اطلاعی از داستان ندارم.ایا الدن رو میشه بدون دونستن قبلی ها بازی کرد؟
عزیز این بازی کلا توی یک دنیای جدیده و از لحاظ داستانی ربطی به سری سولز نداره، یعنی هنوز هیچکس نمیدونه توش چه خبره تا وقتی که بازی بیاد. :D اگه سری سولز رو بازی نکردید و از نمایش های الدن رینگ خوشتون اومده با خیال راحت بیاید سمتش. هممون با هم این سفرو شروع میکنیم! :D
 
فقط مجیک و بس .یه جور easy مود هست برای خودش int را ببر بالا و از دور بزن سرویسشون کن :D B-)
من کل دارک سولز 1 را با بیلد int مثل اب خوردن تموم کردم .یعنی یه سری بچه ها سر یکسری باس ها اشکشون دراومده بود من راحت میزدمشون
 
دوستان جای نیست که راهنمایی کنه راجع به کلاسای بازی برای ما تازه کارا ؟ اون استتس ها هر کدوم چین ؟
درود
ببینید به صورت کلی (فارغ از تعداد کلاس ها) اگر بخواهیم سبک های مبارزاتی بازی رو از هم سوا کنیم، با 3 شیوه میتونیم بازی رو پیش ببریم

◾یکی از سبک ها فوکوسش روی سرعت هست!
اینا بازی رو با سلاح ها سبک و برنده و آرمور و سپر سبک وزن پلی میدن و سرعت رو چاشنی (به یاد هادی عامل:D) کارشون قرار میدن
به دلیل سبک بال بودن تعداد ضربات بیشتری رو در ثانیه به دشمن تحمیل میکنن و استامیناشون به دلیل وزن پایین آرمور و سلاح هاشون، دیرتر خالی میشه
ولی در عوض این گروه می بایست بیشتر از سبک دوم که در ادامه معرفی میکنم مراقب اتک های دشمن ها و باس ها باشن چون نقطه ضعف آرمور و سپرهای سبک ضعف در دفع حملات انمی هاس و دیمیج بیشتری رو متحمل خواهید شد

◾سبک مبارزاتی دوم کار با سپر، آرمور و سلاح های سنگین(که گاها تاحدودی کُند هم هستن) هستش
برای بقا در این نوع سبک و پیشروی در بازی مجبورین ENDURANCE رو خیلی بیشتر لول آپ کنید تا هم نوار استامینا رو افزایش و هم میزان توانایی حمل بارتون (ارمور/سلاح/سپر) رو افزایش بدین
میزان حمل بار رو با درصد مشخص میکنن
مثال:
بلفرض شما در لول فلان توانایی حمل 50kg بار رو دارین و خط استامیناتون هم 1000 هست
اگر 50kg رو معادل 100% در نظر بگیریم، در گذشته در محدوده های 30% 50% 70% شما تغییرات رو در نحوه ی خالی شدن استامیناتون متوجه میشدین
یعنی زمانی که با وزن زیر 30% (15kg وزن) جلو میرفتین و شروع به اتک زدن به دشمن میکردین با بلفرض 6 ضربه ی پشت سرهم نوار استامیناتون خالی میشد
توی 50% بلفرض فقط 4/5ضربه و در 70% با 3 ضربه سریع نوار استامینا خالی میشه و جونی برای دفاع در اون لحظه ندارین و عملا در معرض ترکیون قرار میگیرین(تا زمانی که مجدد استامینا پر شه)
بگذریم...
سلاح ها و آرمور و سپرهای این کلاس بسیار خفن هستن و در مبارزات اکثرا باعث استان کردن دشمن و باس ها میشن:D
ضربات مهلکی رو وارد میکنن ولی نقطه ضعفشون پایین اوردن سرعت شماس
باید کاملا زمان بندی شده ازشون استفاده کنید تا بیخود نوار استامینا رو خالی نکرده باشین

◾گروه بعدی که بسیاررررر (:p) خفن هم هست رو میشه سورسر/ویچ/جادوگر/ساحره یا هرآنچه که دوست دارین نام گذاریشون کرد
جادوگرها از قدیمم چندین و چند کلاس مختلف داشتن
بر اساس نحوه ی لول اپ INTELLIGENCE/FAITH میتونین از معجزات و جادوهای مختلف بهره ببرین
درواقع قدرت سحرخوانی، دفاع به وسیله جادو، و همچنین استفاده از ابزار و سلاح یا چوب های جادو به این دو بخش مربوط میشن

پ.ن: این 3 گروه در بازی های مختلف با نام‌های مختلفی نام گذاری میشن
گاها میشه همزمان در دو سبک به درجات بالا رسید
سبک/ساحره یا اینکه سنگین/ساحره
همه چیز به علاقه و مهارت شما بستگی داره
 
درود
ببینید به صورت کلی (فارغ از تعداد کلاس ها) اگر بخواهیم سبک های مبارزاتی بازی رو از هم سوا کنیم، با 3 شیوه میتونیم بازی رو پیش ببریم

◾یکی از سبک ها فوکوسش روی سرعت هست!
اینا بازی رو با سلاح ها سبک و برنده و آرمور و سپر سبک وزن پلی میدن و سرعت رو چاشنی (به یاد هادی عامل:D) کارشون قرار میدن
به دلیل سبک بال بودن تعداد ضربات بیشتری رو در ثانیه به دشمن تحمیل میکنن و استامیناشون به دلیل وزن پایین آرمور و سلاح هاشون، دیرتر خالی میشه
ولی در عوض این گروه می بایست بیشتر از سبک دوم که در ادامه معرفی میکنم مراقب اتک های دشمن ها و باس ها باشن چون نقطه ضعف آرمور و سپرهای سبک ضعف در دفع حملات انمی هاس و دیمیج بیشتری رو متحمل خواهید شد

◾سبک مبارزاتی دوم کار با سپر، آرمور و سلاح های سنگین(که گاها تاحدودی کُند هم هستن) هستش
برای بقا در این نوع سبک و پیشروی در بازی مجبورین ENDURANCE رو خیلی بیشتر لول آپ کنید تا هم نوار استامینا رو افزایش و هم میزان توانایی حمل بارتون (ارمور/سلاح/سپر) رو افزایش بدین
میزان حمل بار رو با درصد مشخص میکنن
مثال:
بلفرض شما در لول فلان توانایی حمل 50kg بار رو دارین و خط استامیناتون هم 1000 هست
اگر 50kg رو معادل 100% در نظر بگیریم، در گذشته در محدوده های 30% 50% 70% شما تغییرات رو در نحوه ی خالی شدن استامیناتون متوجه میشدین
یعنی زمانی که با وزن زیر 30% (15kg وزن) جلو میرفتین و شروع به اتک زدن به دشمن میکردین با بلفرض 6 ضربه ی پشت سرهم نوار استامیناتون خالی میشد
توی 50% بلفرض فقط 4/5ضربه و در 70% با 3 ضربه سریع نوار استامینا خالی میشه و جونی برای دفاع در اون لحظه ندارین و عملا در معرض ترکیون قرار میگیرین(تا زمانی که مجدد استامینا پر شه)
بگذریم...
سلاح ها و آرمور و سپرهای این کلاس بسیار خفن هستن و در مبارزات اکثرا باعث استان کردن دشمن و باس ها میشن:D
ضربات مهلکی رو وارد میکنن ولی نقطه ضعفشون پایین اوردن سرعت شماس
باید کاملا زمان بندی شده ازشون استفاده کنید تا بیخود نوار استامینا رو خالی نکرده باشین

◾گروه بعدی که بسیاررررر (:p) خفن هم هست رو میشه سورسر/ویچ/جادوگر/ساحره یا هرآنچه که دوست دارین نام گذاریشون کرد
جادوگرها از قدیمم چندین و چند کلاس مختلف داشتن
بر اساس نحوه ی لول اپ INTELLIGENCE/FAITH میتونین از معجزات و جادوهای مختلف بهره ببرین
درواقع قدرت سحرخوانی، دفاع به وسیله جادو، و همچنین استفاده از ابزار و سلاح یا چوب های جادو به این دو بخش مربوط میشن

پ.ن: این 3 گروه در بازی های مختلف با نام‌های مختلفی نام گذاری میشن
گاها میشه همزمان در دو سبک به درجات بالا رسید
سبک/ساحره یا اینکه سنگین/ساحره
همه چیز به علاقه و مهارت شما بستگی داره
آقا خیلی دمت گرم

من با این حساب سبک/ساحره به کارم میاد >:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or