Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
گیم پلی جدید (به طبع اسپویل چندتا باس)


هر جور نگاه میکنم نمیتونم از گرافیک بازی ایراد بگیرم
قشنگ از همه طرف داد می‌زنه که قراره یکی از بهترین بازی‌های نسل باشه!
 

[GameInformer] Hidetaka Miyazaki Rediscovered His Love Of Creating Poison Swamps In Elden Ring​


If you've played one of the From Software action/RPG titles from Souls to Bloodborne, chances are you're used to coming face to face with an area where the environment itself can feel like a major boss encounter. These oppressive poisonous swamp areas really got their stride in the Valley of Defilement all the way back in Demon's Souls, but have continued to plague players to various degrees through the notorious Blighttown to other poisonous pits, caves, and muck. Speaking with Elden Ring game director Hidetaka Miyazaki, he relays that in this game, he rekindled his love for creating these horrific environments.

"In terms of how the player feels when they encounter this area that is a different story," says Miyazaki. "But when making the game I rediscovered my love for making poison swamps. I know how people feel about them, but you know, suddenly I realize I'm in the middle of making one and I just can't help myself. It just happens."

Elden Ring introduces a new affliction for players to contend with known as the Scarlet Rot. It's unknown if players can actually get the Scarlet Rot, but in my playtime with the game it was referenced several times, meaning there's probably an entire poison swamp zone to splish splash around in. Putting several of the pieces together from the extensive demo session also makes one think that perhaps this Scarlet Rot is the reason so many of our characters are wearing masks and facial adornments, to hide the ravages of this potential disease.
 

[GameInformer] Hidetaka Miyazaki Rediscovered His Love Of Creating Poison Swamps In Elden Ring​

این دقیقاً همون چیزیه که طرفدارهای سری از میازاکی می خوان
افکار سادیستیک و اجرای اونهای به بهترین نحو ممکن
دمش گرم و عمرش طولانی
 
هر جور نگاه میکنم نمیتونم از گرافیک بازی ایراد بگیرم
خوب نگاه نکردی:دی

با توجه به این که توی معبد میازاکی دارم این حرف رو می‌زنم، ممکنه جونم رو از دست بدم اما طراحی هنری بازی مشمول جمله تو میشه
گرافیک تکنیکی بازی واقعاً با ارفاغ معمولی ـه.
 
گیم پلی جدید (به طبع اسپویل چندتا باس)



هر جور نگاه میکنم نمیتونم از گرافیک بازی ایراد بگیرم
نمی دونم فقط من این حسو دارم یا نه، ولی نور پردازی بازی و و بازتاب ها واقعا معمولی و در حد همین بازی های فعلیه ( که البته با توجه به بین نسلی بودن هم نباید انتظار بیشتری داشت)
البته این گیم پلی روی کدوم نسل بوده؟ چیزی نزده بود
 
پریلود بازی کی باز میشه؟
هنوز چیزی اعلام نشده ولی روی PS5 طبق چیزی که این صفحه گذاشته دو روز قبل از عرضه:

Capture.JPG

جزئیات بهبودها و حجم آپدیت روز عرضه هم هنوز مشخص نیست ولی اعلام به زودی اعلام میشه.
 
بچه ها با توجه به اینکه روز عرضه نزدیکه (بخونید دورررررررر :D ) الان من با خوندن این پست های اخیر یه دغدغه ای برام شکل گرفت و اونم اینکه من بازی هایی که خیلی دوسِشون دارمو به صورت فیزیکی میخرم. برای PS5 هم که انگار Region All هرگز نمیاد تو ایران. و اصولا هم بازی های FromSoftware و این آقاهه، میازاکی، DLC دارن بیشتریاشون! الان شماها همه، بازی رو دیجیتالی میخرید؟ کسی نیست اینجا بدونه که چجوری میشه Diskeـه Region All تهیه کرد!؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or