Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
نکته تکمیلی و مهم هم اینکه ظاهرا ویدئویی که ضبط کردن مربوط به ماه قبله، یعنی این چند روزی که منتظر بودیم خبر گلد شدنش بیاد در واقع گلد شده بوده. :D ویدئویی که گذاشتن هم حدودا 45 دقیقست که به زبان ژاپنیه اما زیرنویس انگلیسی داره، از اینجا میتونید ببینید:

اینم یه لینک جدا از 5 دقیقه گیمپلی جدیدی که اون وسط ها نشون دادن:
هااای :D
این احضار کردن کردن حیوونها تقریبا مثل نیو هست
 
  • Like
Reactions: Ludens
- تاکید شدیدی روی این موضوع دارن که پلیر موقع بازی استرس اضافه نداشته باشه.
که چی بشه مثلاً؟
کل لذت بازی‌های سولزبورن به همین استرس بالاش بوده و هست
سر Ludwig و Laurence هنوزم که هنوزه می بینشمون قلبم توی دهنم می زنه! یا بار اولی که Ornstein و Smough رو زدم تا نیم ساعت ضربانم زیر ۱۰۰ نمی اومد. یعنی چی که استرس اضافه نداشته باشیم؟ اصلاً کل کیفش به همینه.

پ.ن: خودشونم خوب می دونن عمده‌ی طرفداراشون یه مشت پیر و پاتاله امثال منن، گفتن اینا دیگه قلبشون کشش نداره، می افتن یه کاریشون میشه خونشون میفته گردنمون :D
 
خب فن های همیشه در صحنه رفتن روی Detective mode و بعضی ها احتمال میدن که الدن رینگ روی کاور بعدی گیم اینفورمر باشه. :D
e49bcae5-dca0-4b46-ac4e-f809dce23342.jpg

این بنده خدا رو به عنوان Souls guy بین اعضای گیم اینفورمر میشناسن، سری قبل هم برای نمایش خصوصی گیمپلی الدن رینگ همین شخص رو فرستاده بودن.


یکم بعدتر بازم یه توئیت دیگه گذاشت که این بود:

1270c0fe-413e-43ad-8661-b8983bb71781.jpg
این شخصی که پایین با بازی با کلمات داره به الدن رینگ اشاره میکنه هم از گیم اسپاته ولی خب معلوم نیست چیزی میدونه یا نه. :)) در کل ولی احتمالش هست که الدن رینگ باشه چون قبلا هم فرام سافتور برای دارک سولز 3 و سکیرو اومده بود سراغ اینا، یادمه چندتا ویدئوی خوب هم موقع ساخت سکیرو ضبط کرده بودن که یخورده فضای داخل استودیو رو نشون میداد.

که چی بشه مثلاً؟
کل لذت بازی‌های سولزبورن به همین استرس بالاش بوده و هست
سر Ludwig و Laurence هنوزم که هنوزه می بینشمون قلبم توی دهنم می زنه! یا بار اولی که Ornstein و Smough رو زدم تا نیم ساعت ضربانم زیر ۱۰۰ نمی اومد. یعنی چی که استرس اضافه نداشته باشیم؟ اصلاً کل کیفش به همینه.
ببینید فک کنم کلا این حرفی که زدن یکم بد برداشت شده. :D اصلا یه مصاحبه قدیمی تر از خود میازاکی هست که میگه لحظات پر استرس حین مبارزات و باس فایت ها هنوز زنده و حاضر هستن.

این چیزی که میگن در واقع به خود مبارزه با دشمنا مربوط نمیشه زیاد. یه مثال خوبش که داخل بتا دیده میشد مربوط به از دست دادن سولزها (که حالا اینجا اسمش Rune هست) بود. شما تو بازی همچنان بعد از مردن مجازات میشی و سولزهات رو از دست میدی، اما حالا یه قطب نمایی هست که مکان دقیق از دست دادنش رو بهتون نشون میده. من صدها ساعت بلادبورن رو بازی کردم و بعضی وقتا اون بلاداکوی لعنتیم بعد از مردن بین پوشش های گیاهی گم میشد. :D همش هم مجبور بودم بیخیالش بشم، قشنگ میدونستم تو چه محدوده ای هست ولی حالا بخاطر استایل بصری اون منطقه خوب دیده نمیشدن. خب اینطور استرس ها واقعا بنظرم اضافیه دیگه، یا مثلا اومدن مصرف استامینا موقعی که انمی نیست و دارید واسه خودتون میچرخید رو برداشتن. کلا خیلی سر این موضوع بحث شده تو همین چند روز ولی من که شخصا با چنین تصمیم هایی موافقم. :D
 
خب فن های همیشه در صحنه رفتن روی Detective mode و بعضی ها احتمال میدن که الدن رینگ روی کاور بعدی گیم اینفورمر باشه. :D
View attachment 241590

این بنده خدا رو به عنوان Souls guy بین اعضای گیم اینفورمر میشناسن، سری قبل هم برای نمایش خصوصی گیمپلی الدن رینگ همین شخص رو فرستاده بودن.


یکم بعدتر بازم یه توئیت دیگه گذاشت که این بود:

View attachment 241591
این شخصی که پایین با بازی با کلمات داره به الدن رینگ اشاره میکنه هم از گیم اسپاته ولی خب معلوم نیست چیزی میدونه یا نه. :)) در کل ولی احتمالش هست که الدن رینگ باشه چون قبلا هم فرام سافتور برای دارک سولز 3 و سکیرو اومده بود سراغ اینا، یادمه چندتا ویدئوی خوب هم موقع ساخت سکیرو ضبط کرده بودن که یخورده فضای داخل استودیو رو نشون میداد.


ببینید فک کنم کلا این حرفی که زدن یکم بد برداشت شده. :D اصلا یه مصاحبه قدیمی تر از خود میازاکی هست که میگه لحظات پر استرس حین مبارزات و باس فایت ها هنوز زنده و حاضر هستن.

این چیزی که میگن در واقع به خود مبارزه با دشمنا مربوط نمیشه زیاد. یه مثال خوبش که داخل بتا دیده میشد مربوط به از دست دادن سولزها (که حالا اینجا اسمش Rune هست) بود. شما تو بازی همچنان بعد از مردن مجازات میشی و سولزهات رو از دست میدی، اما حالا یه قطب نمایی هست که مکان دقیق از دست دادنش رو بهتون نشون میده. من صدها ساعت بلادبورن رو بازی کردم و بعضی وقتا اون بلاداکوی لعنتیم بعد از مردن بین پوشش های گیاهی گم میشد. :D همش هم مجبور بودم بیخیالش بشم، قشنگ میدونستم تو چه محدوده ای هست ولی حالا بخاطر استایل بصری اون منطقه خوب دیده نمیشدن. خب اینطور استرس ها واقعا بنظرم اضافیه دیگه، یا مثلا اومدن مصرف استامینا موقعی که انمی نیست و دارید واسه خودتون میچرخید رو برداشتن. کلا خیلی سر این موضوع بحث شده تو همین چند روز ولی من که شخصا با چنین تصمیم هایی موافقم. :D
ممنون بابت توضیحات
یه قسمتهایی شاید خیلی تأثیر نداشته باشه روی روند کلی و از طرفی باعث ارتقای گیم پلی بشه، مثل همون مثال بلاداکو توی بلادبورن...
ولی اگر بخواد یه چیزی باشه مثل افزایش گله ای بون‌فایرها توی DS3 در مقایسه با DS1 بنظر من، خراب کردن عنوان هست، این عناوین تمام لذتشون ۱- به سخت بودنشون و ۲- به گنگ بودنشون هست، و ساده کردن سختی بازی و سر راست کردن داستان بهشون ضربه میزنه
 

کاور شماره بعدی مجله Game Informer
@Ludens

View attachment 241684
خب فن های همیشه در صحنه رفتن روی Detective mode و بعضی ها احتمال میدن که الدن رینگ روی کاور بعدی گیم اینفورمر باشه. :D
View attachment 241590

این بنده خدا رو به عنوان Souls guy بین اعضای گیم اینفورمر میشناسن، سری قبل هم برای نمایش خصوصی گیمپلی الدن رینگ همین شخص رو فرستاده بودن.


یکم بعدتر بازم یه توئیت دیگه گذاشت که این بود:

View attachment 241591
این شخصی که پایین با بازی با کلمات داره به الدن رینگ اشاره میکنه هم از گیم اسپاته ولی خب معلوم نیست چیزی میدونه یا نه. :)) در کل ولی احتمالش هست که الدن رینگ باشه چون قبلا هم فرام سافتور برای دارک سولز 3 و سکیرو اومده بود سراغ اینا، یادمه چندتا ویدئوی خوب هم موقع ساخت سکیرو ضبط کرده بودن که یخورده فضای داخل استودیو رو نشون میداد.
18 صفحه، 10 ساعت تجربه Hands-on و یک ساعت مصاحبه با میازاکی.
20210927_112144.jpg
 
که چی بشه مثلاً؟
کل لذت بازی‌های سولزبورن به همین استرس بالاش بوده و هست
سر Ludwig و Laurence هنوزم که هنوزه می بینشمون قلبم توی دهنم می زنه! یا بار اولی که Ornstein و Smough رو زدم تا نیم ساعت ضربانم زیر ۱۰۰ نمی اومد. یعنی چی که استرس اضافه نداشته باشیم؟ اصلاً کل کیفش به همینه.

پ.ن: خودشونم خوب می دونن عمده‌ی طرفداراشون یه مشت پیر و پاتاله امثال منن، گفتن اینا دیگه قلبشون کشش نداره، می افتن یه کاریشون میشه خونشون میفته گردنمون :D
اره واقعا تمام لذت بازی میازاکی همون داشتن استرس و ترس هستش تو بازی و فارق شدن از اون وقتی یکی از باس ها رو میکشی
 
قابل پیش بینی بود ولی خب بنا به گفته yasuhiro kitao ، بازی از قابلیت های دوال سنس بی نصیب نمونده و هپتیک فیدبک رو هم ساپورت میکنه🔥
همچنین دارن روی پچ دی وان کار میکنن تا بتونیم‌ تجربه ی فوق العاده ایی رو از ابتدای کار داشته باشیم

 
البته ایشون زحمت برگردان از ژاپنی به انگلیسی رو کشیدن

View attachment 241831


پ.ن: نیو کانسپت آرت😍
سبحان الله!

View attachment 241833
آقا اینکه میازاکی گفته 50 نوع Spirit summon متفاوت داریم خیلی چیز عجیب و غریبیه! :D چون اینایی که تو نتورک تست بودن هر کدوم کارکرد خودشون رو داشتن و به اصطلاح حس نمیشد که کپی پیست کردن. یادمه قبلا گفته بودن که هر کدوم از اینا آپگرید هم میشن، حالا اگه همه این 50+ سامون هر کدوم یه چیز یونیکی داشته باشن که واقعا سبحان الله. :D

پ.ن: مجله گیم اینفورمر امروز قراره منتشر بشه که خب ۱۸ صفحش به الدن رینگ اختصاص داره. یک سری فوتیج جدید هم طبیعتا در راهه که گفتن تا حد کمی اسپویل داره، اما اینم گفتن که مطمئن هستن در مقابل بازی کامل هیچی نیست. حوالی ساعت 23:30 امشب هم گیم اینفورمر یه لایو استریم ویژه برای الدن رینگ داره که میتونید از توئیچ ببینید. (البته اینجا فقط در موردش صحبت میکنن و اگه سوال خاصی دارید احتمالا بتونن بهش جواب بدن)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or