Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
مگه تا حالا بازی ای هم ساخته این موارد توش نباشه؟:D
خوب تو موارد بازی سازیش بنظر من فقط دارک سولز 1 و بلادبورن و مخصوصا دی ال سی بلادبورن و دی ال سی های دارک سولز 2 و 3 خشن و تاریک بودن بقیه مثل خود بازی دارک سولز 3 و دارک سولز 2 نبودند :-)
 
  • Like
Reactions: ce7en44
من موندم چرا اصلا این بازی رو زود رونمایی کردن که بعد اینهمه مدت هنوز یه عکس از خود بازی بیرون ندادن چه برسه به تریلر گیمپلی
 
من موندم چرا اصلا این بازی رو زود رونمایی کردن که بعد اینهمه مدت هنوز یه عکس از خود بازی بیرون ندادن چه برسه به تریلر گیمپلی
چون که برنامه شون عوض شده و به نظر میاد الان کراس جن یا حتی نسل بعدی شده باشه:D
 
  • Like
Reactions: ehsan M
Liam Robertson, a well known investigative videogame journalist known for sharing exclusive information on big titles in the past, told YouTuber Spawn Wave “You will be dropped in and the game will have a bunch of kingdoms you can go to in any order, there will be a boss and you can take their ability as your own.” This seems to imply a sort of MegaMan-esque style of gameplay in which you can tackle a boss rush in any order you want and obtain powers after each run.
 
آهنگ ساز DS 2,3 و بلادبورن هم همین ایشون بودن :-"
اهنگساز بلاد مگه tsukasa saitoh و ryan amon نبودن؟

+
الان چک کردم...فقط سه تا قطعه مال کیتامورا هست که قطعات معروف بازی نیستن ...قطعات معروف مال همون دو نفره که بالاتر نوشتم

البته تو دارک ۳ برخی قطعات خوب کار کرده مثه abyss watchers ولی بازم بنظرم بهترین موسیقی بازیهای میازاکی متعلق به sakuraba برای دارک ۱ و saitoh و ryan برای بلاد بورنه

.
 
آخرین ویرایش:
درست دارم میبینم؟ دارم سخنان کفر آلود راجع به بانوی گرانقدر، کیتامورا میبینم؟:D/:)
به نظر من نباید اتمسفر بازی ها رو با هم قاطی کنیم و انتظار همون ها رو توی بازی های دیگه داشته باشیم. من ساکورابا رو به شدت قبول داشتم از سولز 1 و همیشه میترسیدم کسی نتونه در حد این بشر آهنگ سازی کنه برای سولز اما خوب کیتامورا حتی بهتر هم ظاهر شد و موسیقی سولز 3 دیوانه کننده هست. حتی سکیرو هم موسیقی تر و تمیزی داشت که به شدت با اتمسفر ژاپنی و هیجانی بازی همخونی داشت. توی بلادبورن اتمسفر بازی تاریک و ترسناک بود و مبارزاتش رو بر همین پایه طراحی کرده بودن و موسیقی بازی هم دقیقا به همین شکل بود. یعنی قطعاتی با ضرب آهنگ بالا و ریتم های سنگین داشتیم؛ به جز یکی دو مورد مثل هانترز دریم که قشنگ بازیکن رو از فضای تنش آلود بازی دور میکرد و آرامش توأم با غم رو تزریق میکرد:D
خلاصه اینکه برید از خدا بترسین و خجالت بکشین:|:D
 
من مخالف بانو نیستم ولی امیدوارم که چندتا اهنگ سازای دیگه هم در کنار شون باشن مثل DS1 و بلاد اینطوری حداقل از یک نواختی بودن درمیاد و کاری های متفاوتی میدن.

سکیرو نکته منفیش بنظرم همینه که کلش رو یک نفر کار کرد. کارش هم خوب بود اما فقط داخل خود بازی، ولی مثل سولزبورن بری واسه خودت بهترین کیفیتش رو پیدا کنی گلچین کنی (بلاد رو که من همش رو گلچین کردم :D) هر روز گوش کنی نبود.

موزیک تریلر الدن رینگ قشنگ وایب DS3 رو داشت که زیاد خوشحال نشدم از این موضوع. ولی خب ببینیم چی میشه شاید دوباره خلاقیتشون شکوفه کرد.
 
ساکنین و در واقع نژادهای ER فقط به انسان ها و غیر انسان ها تقسیم نمیشن (هر چند بازیکن شامل این قضیه میشه) و دشمن ها هم شامل موجوداتی با درجه هوشی متفاوت نیستن. بلکه شما در طول بازی با طیف وسیعی از موجودات جالب روبرو میشید. نژادهای گوناگونی که برخی از اون ها ریشه های فانتزی مشابهی با اونچه که توی عناوین قبلی دیدید داشته باشن؛ مواردی که نیم نگاهی به اونها توی تریلر داشتیم. باقی نژادها کاملا جدید هستن و رنگ و بوی کارهای FS رو دارن. نژادهای مختلف توی دنیای بازی شخصیت پردازی و تنوع و طعم و بوی جدیدی دارن که تا پیش از این نبوده چرا که بیشتر اونایی که تا الان دیدید، به انسان ها و غیر انسان ها تقسیم میشدن.

اینکه به نظر نگارنده این بازی در دسته High Fantasy قرار میگیره به این خاطره که وسعت دنیا، لور و روایت اون در هر زمینه ممکن با شکوه تر از عناوین قبلیه تا با اون چیزی که میخواد باشه، همسان و هماهنگ باشه. به علاوه، تم بازی تا حدودی روشن تر از کارهای همیشگی FS هست؛ هر چند لحظات تاریک خودش رو خواهد داشت.

از کانسپت ER گرفته تا نقش های بزرگی که در دنیای بازی وجود داره، حتی تا چیزهای نسبتا ساده ای مثل عملکرد جادو، جایگاهش، هدفش و افرادی که میتونن به اون دست پیدا کنن، همگی بیشتر از حد معمول پرداخته شدن. به خاطر همین واضحه که وقت و تلاش زیادی برای ساخت و پرداخت دنیای بازی صرف شده؛ به گونه ای تا به حال توی عناوین قبلی به این حد نبوده.

در مورد خود ER هم اگر در نظر بگیریم که Dark Sign, Old Blood و لینک کردن آتش و ارواح در واقع تخطی از روند طبیعت و حالت و وضعیت دنیا بوده، ER خود "حالت و وضعیت دنیا" هست و به همین دلیل چیزی مثل اون شکسته بشه، همه چیز به هم میریزه و تمامی چیزها تحت تاثیر قرار میگیرن.

میتونیم برای بهتر نشون دادن این موضوع، راجع به دنیای خودمون مثال بزنیم. چیزهایی مثل ماه، اتمسفر و میدان مغناطیسی تاثیر بسیار زیادی بر روی زمین و محیطی که ما بر روی اون زندگی میکنیم دارن. به طوری که اگر یکی از این موارد حذف بشه، کل زندگی بر روی زمین عوض میشه. ER در واقع نیروی اساسی و تشکیل دهنده دنیای بازی هست و اگرچه شکسته شدنش کل حیات رو در دنیای بازی از بین نبرده، اما تاثیرات خارق العاده و عجیبی رو بر روی دنیای بازی گذاشته.

بدون اون، چه اتفاقی برای سرزمین، مردمش به خاطر نبود اثرش میوفته؟ چه اتفاقی میوفته وقتی حصار پایین بیاد و تمامی چیزهای وحشتناک و غیر قابل تصوری که ER مانع از ورودشون میشد، شروع به وارد شدن به دنیا کنن؟ جایی که افرادی که میشناختین، چیزهای دیگه ای بشن. جایی که خود حیات و تمامی چیزهای داخل و پیرامونش اونطور که باید، عمل نمیکنن. تاثیرات شکسته شدن ER به هر چیزی رخنه کرده و شما قراره شاهد نتیجه این موضوع باشین. تمامی چیزها چگونه و کجا به هم برخورد میکنن و چی قراره پیش بیاد؟

فقط این نیست که راجع به این قضایا توی بازی مطالبی بخونید. بلکه قراره برید اونجا و خودتون وقایع رو مشاهده و تجربه کنین و تاثیرش رو بر دنیای پیرامون خود ببینین. به همین خاطر روایت محیطی گسترش پیدا میکنه.

خب حالا چی میشه؟ شما در یه دنیای در حال آشفتگی و نزاع و درگیری بین مردمانش رو خواهیم دید که نیروهای حیات شکسته شدن و نه تنها مثل عناوین قبلی فقط سرزمینی که شما در اون هستین تاثیر پذیرفتن، که تمامی سرزمین ها با تمامی ساکنین، قوانین، خصوصیات و معماری های منحصر به فردشون هم تاثیر پذیرفتن و شما قراره این موارد رو کاملا تجربه کنین. جست و جو و گشت و گذار زیادی توی بازی وجود داره و قراره با طیف وسیعی از شخصیت های مختلف روبرو بشید که هر کدوم شخصیت پردازی منحصر به فرد و ماموریت و هدف مختص به خودشون رو خواهند داشت.

شخصیت اصلی هم داستان شخصی و منحصر به فرد و جالبی فراتر از اینکه "برو اونجا و فلان کار رو بکن و سرزمین رو نجات بده" خواهد داشت.

چیزی ک باهاش روبرو هستین، دنیای وسیع تری نسبت به دارک سولز هست که در اون فقط به مکان های دیگه اشاره نمیشه، بلکه خودتون به اونجاها میرید و تجربه میکنید. حاکمین، ملت ها، خدایان و شیاطین همه درگیر و در تکاپو هستن و شما خودتون رو در میون تمامی این ها خواهید یافت.

انتظار یه روایت فوق العاده با سنگینی چشمگیرتری نسبت به عناوین قبلی رو داشته باشین

ترجمه پست کاربر Omnipotent از ریست ارا.
 
ساکنین و در واقع نژادهای ER فقط به انسان ها و غیر انسان ها تقسیم نمیشن (هر چند بازیکن شامل این قضیه میشه) و دشمن ها هم شامل موجوداتی با درجه هوشی متفاوت نیستن. بلکه شما در طول بازی با طیف وسیعی از موجودات جالب روبرو میشید. نژادهای گوناگونی که برخی از اون ها ریشه های فانتزی مشابهی با اونچه که توی عناوین قبلی دیدید داشته باشن؛ مواردی که نیم نگاهی به اونها توی تریلر داشتیم. باقی نژادها کاملا جدید هستن و رنگ و بوی کارهای FS رو دارن. نژادهای مختلف توی دنیای بازی شخصیت پردازی و تنوع و طعم و بوی جدیدی دارن که تا پیش از این نبوده چرا که بیشتر اونایی که تا الان دیدید، به انسان ها و غیر انسان ها تقسیم میشدن.

اینکه به نظر نگارنده این بازی در دسته High Fantasy قرار میگیره به این خاطره که وسعت دنیا، لور و روایت اون در هر زمینه ممکن با شکوه تر از عناوین قبلیه تا با اون چیزی که میخواد باشه، همسان و هماهنگ باشه. به علاوه، تم بازی تا حدودی روشن تر از کارهای همیشگی FS هست؛ هر چند لحظات تاریک خودش رو خواهد داشت.

از کانسپت ER گرفته تا نقش های بزرگی که در دنیای بازی وجود داره، حتی تا چیزهای نسبتا ساده ای مثل عملکرد جادو، جایگاهش، هدفش و افرادی که میتونن به اون دست پیدا کنن، همگی بیشتر از حد معمول پرداخته شدن. به خاطر همین واضحه که وقت و تلاش زیادی برای ساخت و پرداخت دنیای بازی صرف شده؛ به گونه ای تا به حال توی عناوین قبلی به این حد نبوده.

در مورد خود ER هم اگر در نظر بگیریم که Dark Sign, Old Blood و لینک کردن آتش و ارواح در واقع تخطی از روند طبیعت و حالت و وضعیت دنیا بوده، ER خود "حالت و وضعیت دنیا" هست و به همین دلیل چیزی مثل اون شکسته بشه، همه چیز به هم میریزه و تمامی چیزها تحت تاثیر قرار میگیرن.

میتونیم برای بهتر نشون دادن این موضوع، راجع به دنیای خودمون مثال بزنیم. چیزهایی مثل ماه، اتمسفر و میدان مغناطیسی تاثیر بسیار زیادی بر روی زمین و محیطی که ما بر روی اون زندگی میکنیم دارن. به طوری که اگر یکی از این موارد حذف بشه، کل زندگی بر روی زمین عوض میشه. ER در واقع نیروی اساسی و تشکیل دهنده دنیای بازی هست و اگرچه شکسته شدنش کل حیات رو در دنیای بازی از بین نبرده، اما تاثیرات خارق العاده و عجیبی رو بر روی دنیای بازی گذاشته.

بدون اون، چه اتفاقی برای سرزمین، مردمش به خاطر نبود اثرش میوفته؟ چه اتفاقی میوفته وقتی حصار پایین بیاد و تمامی چیزهای وحشتناک و غیر قابل تصوری که ER مانع از ورودشون میشد، شروع به وارد شدن به دنیا کنن؟ جایی که افرادی که میشناختین، چیزهای دیگه ای بشن. جایی که خود حیات و تمامی چیزهای داخل و پیرامونش اونطور که باید، عمل نمیکنن. تاثیرات شکسته شدن ER به هر چیزی رخنه کرده و شما قراره شاهد نتیجه این موضوع باشین. تمامی چیزها چگونه و کجا به هم برخورد میکنن و چی قراره پیش بیاد؟

فقط این نیست که راجع به این قضایا توی بازی مطالبی بخونید. بلکه قراره برید اونجا و خودتون وقایع رو مشاهده و تجربه کنین و تاثیرش رو بر دنیای پیرامون خود ببینین. به همین خاطر روایت محیطی گسترش پیدا میکنه.

خب حالا چی میشه؟ شما در یه دنیای در حال آشفتگی و نزاع و درگیری بین مردمانش رو خواهیم دید که نیروهای حیات شکسته شدن و نه تنها مثل عناوین قبلی فقط سرزمینی که شما در اون هستین تاثیر پذیرفتن، که تمامی سرزمین ها با تمامی ساکنین، قوانین، خصوصیات و معماری های منحصر به فردشون هم تاثیر پذیرفتن و شما قراره این موارد رو کاملا تجربه کنین. جست و جو و گشت و گذار زیادی توی بازی وجود داره و قراره با طیف وسیعی از شخصیت های مختلف روبرو بشید که هر کدوم شخصیت پردازی منحصر به فرد و ماموریت و هدف مختص به خودشون رو خواهند داشت.

شخصیت اصلی هم داستان شخصی و منحصر به فرد و جالبی فراتر از اینکه "برو اونجا و فلان کار رو بکن و سرزمین رو نجات بده" خواهد داشت.

چیزی ک باهاش روبرو هستین، دنیای وسیع تری نسبت به دارک سولز هست که در اون فقط به مکان های دیگه اشاره نمیشه، بلکه خودتون به اونجاها میرید و تجربه میکنید. حاکمین، ملت ها، خدایان و شیاطین همه درگیر و در تکاپو هستن و شما خودتون رو در میون تمامی این ها خواهید یافت.

انتظار یه روایت فوق العاده با سنگینی چشمگیرتری نسبت به عناوین قبلی رو داشته باشین

ترجمه پست کاربر Omnipotent از ریست ارا.
به نمایندگی از همه امون:D~X(

135060
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or