Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
ای بابا نذاشتن دلخوشیمون حتی یه روزم ادامه داشته باشه انگار ترجمه اشتباه بوده چون بازی توی ماه June معرفی شده منظورشون همون بوده.#-o
@J. Constantine حاجی من شرمندم، بدون اینکه چیزی بگی متوجه میشم چه ضدحالی خوردی:D
 
ای بابا نذاشتن دلخوشیمون حتی یه روزم ادامه داشته باشه انگار ترجمه اشتباه بوده چون بازی توی ماه June معرفی شده منظورشون همون بوده.#-o
@J. Constantine حاجی من شرمندم، بدون اینکه چیزی بگی متوجه میشم چه ضدحالی خوردی:D
2تا بازیسازن که من هرچی بازی ازشون بازی کردم حال داده: یکی میکامی و اونیکی هم میازاکی. من با دارک سولز 3 زیاد حال نکردم چون بعد از بلدبورن رفتم سراغش و وقتی که داشتم بازی میکردم درک درستی از بازی نداشتم! بعدش یکو پلات کردم و 2هم یه تروفی تا پلات مونده و بلاد و سکیرو هم پلات کردم. اینه که هایپم برا بازیاش. حتی کپی بازیه شیبوساوا از میازاکی که نیو هست هم دارم میرم حال میده! البته با کارایه میازاکی این نسل آشنا شدم ولی کارایه میکامی از رو سگا جنسیس که الاعدین.
 
  • Like
Reactions: guppy
اینم باید یه دو سه نفر داوطلب برن جلو میازاکی هاراکیری برن تا یه حرکتی بزنه!:| کفم کف!:| سکیرورو پلات کردم دیگه انقد بازی درست درمون ندارم دارم نیو میرم:| کلونه دارک و بلادو دارم میرم!:|
 
  • Like
  • Sad
Reactions: db07 and voldmort
مثل اینکه بعد این خبر چند روز بعدش تکذیب کردن و گفتن همون تریلر e3 2019 هستش.

دیره ولی خب دیدم ظلمه بچه ها یه هفته بیشتر زجر بکشن:D
مطمئنی؟:D من ندیدم کسی تکذیب کنه. فقط یه تریلر چند وقت پیش منتشر کردن که همون تریلر معرفی بود که یه آهنگ جدید داشت:D
تنها چیزی که هست اینه که این معرفی Taipei Game Show رو فقط این یارو Daniel Ahmad گفته ممکنه تریلر جدید باشه و ممکن هم هست همون تریلر قدیمی رو بخوان دوباره پخش کنن. در واقع نظر شخصیش رو گفته:D
 
مطمئنی؟:D من ندیدم کسی تکذیب کنه. فقط یه تریلر چند وقت پیش منتشر کردن که همون تریلر معرفی بود که یه آهنگ جدید داشت:D
تنها چیزی که هست اینه که این معرفی Taipei Game Show رو فقط این یارو Daniel Ahmad گفته ممکنه تریلر جدید باشه و ممکن هم هست همون تریلر قدیمی رو بخوان دوباره پخش کنن. در واقع نظر شخصیش رو گفته:D

اره متاسفانه.اینم همون سایت ژاپنی که اول از همه خبرشو گذاشته بود.
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace
به جز BB که کامل رفتمش و مقداری DS III عنوان دیگه ای از FS رو تجربه نکردم اما خیلی برام جالبه که چطور اینا تو این بازه های زمانی کوتاه مدت چنین بازیهای با کیفیتی میسازن!
 
اره متاسفانه.اینم همون سایت ژاپنی که اول از همه خبرشو گذاشته بود.
:|:|:|
حرفی برای گفتن ندارم!
به جز BB که کامل رفتمش و مقداری DS III عنوان دیگه ای از FS رو تجربه نکردم اما خیلی برام جالبه که چطور اینا تو این بازه های زمانی کوتاه مدت چنین بازیهای با کیفیتی میسازن!
اتفاقا امروز راجع به این قضیه خوندم. دلیلش اینه که تیم FS حدود 300 نفرن اما همشون با هم روی یه پروژه کار نمیکنن و افراد روی پروژه های مختلف کار میکنن. به خاطر همینه که اینا میتونن تقریبا هر 2 سال یه بار بازی عرضه کنن و این روند رو حفظ کنن:D
 
اتفاقا امروز راجع به این قضیه خوندم. دلیلش اینه که تیم FS حدود 300 نفرن اما همشون با هم روی یه پروژه کار نمیکنن و افراد روی پروژه های مختلف کار میکنن. به خاطر همینه که اینا میتونن تقریبا هر 2 سال یه بار بازی عرضه کنن و این روند رو حفظ کنن:D
چه جالب :D
بدون جوگیری میگم BB قطعا یکی از 10 تجربه برتر دوران گیمریم بوده.با اینکه ابتداش خیلی برام سخت بود و میخواستم بیخیالش بشم اما رفته رفته به سختیش عادت کردم.من فکر میکنم باید همین روند عذاب گونه رو تو بازیهاش نگهداره چون اگه همچین عنصری تو BB نبود عمرا من ازش این اندازه لذت میبردم.
 
نمیدونم کسی توی تاپیک گذاشته یا نه ولی یه سری اطلاعات اومده...البته رسمی نیست:

Elden Ring, like past games will have opportunities to effect and change things in the world. But the noteworthy element here is that the world will change on its own. I don’t mean in any singular major sense but perhaps you’re strolling down your typical route to get from point A to B, having a jolly time on your horse, blasting old town road and before you know it you’re met with some sort of towering monstrosity.


You’ve now got 2 choices. A try your luck and attempt to take down the beast. B: Pull a big ol nope and get your ass right out of there. Maybe you pick B, and end up taking a different route from now on…but who’s to say it won’t show up there too? Or even if it’s the only one out there? Perhaps you’ve been traveling, see something cool and start traveling inside some ruins or a cave.


You start making your way back out and hey, things look a lot darker outside than they did when I came in and the enemies that were here when I left aren’t here any more…but some other things are. Perhaps there are ways to use this situation to my advantage, but perhaps I don’t want to risk it. The game also has its weather cycles though I wouldn’t expect anything particularly expansive or exciting in this department. Ultimately you’re left with a world that feels a lot more alive and like I said immersive. Like this is a place where things live.”

خلاصه‌اش اینه که بازی آب و هوای پویا داره و دنیای بازی هم در حال تغییره و ممکنه در زمان‌های مختلف رفتار متفاوتی از خودش نشون بده...مثلا ممکنه یهو یه دشمن قدرتمند توی یه بخش از نقشه ظاهر بشه و مجبورتون کنه از یه مسیر دیگه‌ای بازی رو پیش ببرید.
 
نمیدونم کسی توی تاپیک گذاشته یا نه ولی یه سری اطلاعات اومده...البته رسمی نیست:



خلاصه‌اش اینه که بازی آب و هوای پویا داره و دنیای بازی هم در حال تغییره و ممکنه در زمان‌های مختلف رفتار متفاوتی از خودش نشون بده...مثلا ممکنه یهو یه دشمن قدرتمند توی یه بخش از نقشه ظاهر بشه و مجبورتون کنه از یه مسیر دیگه‌ای بازی رو پیش ببرید.
میازاکی سر ds 3 هم همین برنامه ها رو تو سر داشته ولی ds3 در عین اینکه واقعا بازی خوبی بود ولی واقعا محافظه کارانه ساخته شده بود و به قول گفتنی ایده خاص و جدیدی نداشت. واقعا اگه میازاکی سیستم آب و هوای پویا رو همون طوری که تو لیک بتای ds 3 بود اجرا کنه که دیگه چه شود.
 
اگر از کمدی الهی دانته الگو برداری کنه، بنظرم با یک بازی تاریک تر، خشن تر، سیاه تر از بقیه اثار میازاکی طرف هستیم :D کشته مرده این اتمسفر های هستم که میازاکی میسازه
 
اگر از کمدی الهی دانته الگو برداری کنه، بنظرم با یک بازی تاریک تر، خشن تر، سیاه تر از بقیه اثار میازاکی طرف هستیم :D کشته مرده این اتمسفر های هستم که میازاکی میسازه
مگه تا حالا بازی ای هم ساخته این موارد توش نباشه؟:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or