Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
اینا زورشون به انیمشین و ویژوآل خود بازی نمی‌رسه مدرنیتازیونشونو سر UI خالی می‌کنن؟ با اون حالت تزیینی و حس طمطراقی که تو اشیای دنیای بازی هست تناقض داره به نظرم. یکم زننده‌س برا من. الان اینی که هست می‌تونه UI کال آو دیوتی یا مس افکتم باش
باهات موافقم
 
ای کاش کلاس thief و sorcerer هم توی بازی نهایی باشه امیدوارم حدف نکنن چون توی تریلر لیک شده sorcerer بود.
من توی دارک سولز 1 2 و 3 با ترکیب این دو کلاس یکی از قویترین کلاسها رو می ساختم طوری بود شوالیه سیاهها از دستم فرار میکردن :D .
 
آخرین ویرایش:
حدیث داریم که هر کس دور اول رو با کلاس شوالیه ای در زره سیمین نره، از ما نیست.

حدیث دوم هم میگه که هر کس ملینا رو آخر بازی (یحتمل) مثل سگ نکشه، باز هم از ما نیست.
ما که اگه موجود باشه، با تنبان و ردایی از جنس پارچه ی پاره پوره! و عصایی از چوب زبان گنجشک کار رو شروع و تمام می کنیم!
ملینا هم چون قول آکورد داده فعلاً کاری بهش نداریم. تا ببینیم مدلش چنده و آیا tune شم کرده؟ یا نه میخواد آکورد استوک ۲۰۰ مایل کار بده دستمون!
 
حالا شروع کردند اسپویل تو گوگل فید و یوتوب و .... من کلا فیلتر کردم‌نمیخوام چیزی ببینم یا بشنوم طرف رفته تست کنه تمام زار زندگی میازاکی و پدرش و‌تمام بازی رو دراورده ریخته تو‌ ویدویو . این سری بازی وقتی کور بری سمتشون بدون دانستن یا دیدن چیزی جذابیت بسیار بیشتری دارن .
 
خب تایم اول همین چند دقیقه پیش تموم شد، اگه بخوام کوتاه و خلاصه و بدون اسپویل بگم بازی در اومده واقعا. :D یعنی اون وعده ها و قول هایی که در مورد جهان بازی و تنوع بیلدها و اسکیل ها و... دادن تا حد زیادی توی این تجربه ۳ ساعته قابل لمس بودن. حالا مقیاس نهایی رو که فعلا نمیشه فهمید، اما بر اساس این چیزی که تجربه کردم موفق شدن بازی تو اون کاری که میخواد انجام بده و اون چیزی که دنبالشه، تضمینی بنظر میرسه.

نقشه ای که تو تست قرار دادن هم به قدری بزرگ هست که چون میخواستم همه جاش رو بگردم اصلا نتونستم تو سه ساعت تمومش کنم. البته تا دم در باس پایانی تست رسیدم ولی خب درجا برگشتم تا بقیه جاها رو بگردم. فردا مفصل میوفتم به جون مجیک ها و تست کردن سلاح های مختلف و شخم زدن نقشه. :D
 
خب منم تونستم ۳ساعت رو بازی کنم و صرف نظر از مشکلات تکنیکی و افت فریمای عجیب غریبش که البته طبیعیه برای این ورژن، همه چی خیلی خوب و لذتبخش بود. مپ بازی خیلی خوب طراحی شده با اینکه بخش کوچیکی در دسترس بود اما داخل همین بخش هم نقاط زیادی بود که دوس داشتی بری ببینی اونجا چی هستش و چه خبره و چیزی گیرت میاد یا نه. خیلی فرصت نشد بتونم چیزای مختلف رو تست کنم و خیلی هم اسپل پیدا نکردم و مپی که در اختیار بود اونقدری بزرگ بود که وقت نکنی همه جارو زیرو رو کنی اما چند باری که جوین بقیه شدم دیدم پلیرایی رو که اسپل‌های عجیییبی گرفته بودن :D یکی از دانجن‌ها که کوچیک هم بود گشتم و باسش رو هم زدم. اون یکی دانجن رو تا پیدا کردم وقت تموم شد شوتم کرد بیرون :D بازی به نظرم با هیچ متر و معیاری آسون نیست مخصوصا اینکه تعداد دشمنا خیلییی زیاده. مثلا وارد یه کمپ میشید فقط ۲نفر رو میبینید و میرید جلو که درگیر بشید یهو ۶ ۷ نفر دیگه دوان دوان میان به سمتتون :D به شدت هوشیار و هجومی رفتار میکنن و حتما نیاز نیست خیلی نزدیکشون باشید تا بیان سمتتون. به طور کلی نزدیک هر منطقه‌ی دشمن که بشید خیلی خوب ازتون استقبال میکنن. یعنی یه وقتایی یه جوری دمیج میخوردم و نمیفهمیدم از کجا خوردم که سر اسبو میچرخوندم و برمیگشتم که ببینم از کجا خوردم :D باس اسب سوار که داخل تریلر هم بود خیلی نا فرم و عصبانیه. به شکل ناجوری دمیج میده و مشخصه کلا حال و حوصله نداره :D داخل محیط یه سری انمی هستن که حالت الیت یا مینی باس‌طور دارن که به شدت سگ جون هستن و حملاتشون هم سریع و زیاد هستش. اسب سواریش خیلی خوبه. همینجوری میپری اینور اونور و به سرعت توی محیط میشه چرخید. تا زمانی که خارج از کامبت باشید استامینایی ازتون کم نمیشه ولی به محض اینکه وارد مبارزه بشید استامینا فعال میشه. به طور کلی تجربه خیلی خوبی بود و ۳ساعت خیلی زود گذشت. تجربه‌ی کواپ توی این بازی شدیدا جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. اینکه با دوستت تو محیط بچرخی و با هم پاره بشید یه حال دیگه‌ای داره به خاطر جهان باز بودنش :D بدون شک برای طرفدارای میازاکی و بازیاش، الدن رینگ یه تجربه‌ی عالی خواهد بود
 
دوستانی که بازی رو تست کردن سختی بازی چطور هستش شبیه سولز ها هستش یا نه اسونتره
شما این سوال معروف رو از هرکسی بپرسی ممکنه جوابای متفاوتی بشنوی، دوستمون @NaViiDii بالاتر توضیح داد که بازی به هیچ عنوان آسون نیست اما خب بنظرم با امکاناتی که اینبار جلوی پلیر گذاشتن احتمالا اندازه بازیای قبلی فرام سافتور به دردسر نمیوفتید. با این وجود همچنان قراره که زیاد بمیرید و اصلا از این خبرا نیست که همه رو بزنید درجا با شروع بازی جر بدید. :D همون باسی که داخل گیمپلی ۲۰ دقیقه ای نشون دادن و تو ویدیو دوتایی افتادن به جونش، واقعا دقت و استراتژی خوبی میخواد.

در کل هنوز یکم زوده در مقایسه جواب قطعی داد، ولی احساس میکنم نسبت به مثلا دارک سولز ۳ یه کوچولو آسون تر هست بازی. البته شایدم اسکیل ها و سامون هایی که اینجا در دسترس هستن رو بر اساس فیدبک ها یکم ضعیف تر کنن.

بازی برای بخش انلاینش قابلیت کراس پلی هم خواهد داشت ؟
هنوز چیزی نگفتن ولی برای تست آنلاین فقط کاربرای خانواده هر کنسول میتونن باهم بازی کنن، یعنی PS4 با PS5 و Xbox One با Xbox Series X|S.

__________________________________________

راستی، چرخیدن تو مپ همراه یه موزیک آروم بشدت فانه. اون مشکل همیشگی گیر کردن اسب پشت رودخونه و کوه و تپه و... که تو اکثر بازیای اپن ورلد میبینید اینجا میشه گفت وحود نداره، چونکه به محض سوت زدن اسبتون خیلی شیک وسط پاهای کاراکتر ظاهر میشه و‌ همونقدر سریع هم غیب میشه و ازش پایین میاید. :D یه نکته جالبی که داخل تریلرها به چشم نمیاد و خودشونم در موردش زیاد صحبت نکردن، اینه که حین مبارزه استامینای اسبتون با پریدن و دویدن و اینطور چیزا کم میشه. البته این فقط مخصوص وسط مبارزه هست، حین گشت زدن تو محیط نوار استامینا کلا مصرف نمیشه و هرچقدر بخواید میتونید با خیال راحت واسه خودتون بچرخید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or