Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
حدیث داریم که هر کس دور اول رو با کلاس شوالیه ای در زره سیمین نره، از ما نیست.

حدیث دوم هم میگه که هر کس ملینا رو آخر بازی (یحتمل) مثل سگ نکشه، باز هم از ما نیست.
از نواده ی سالازار اسلیترین توقع داری چوب جادوشو بزاره کنار؟:D
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,929
نام
نـــــــویـــــــــد
دوستانی که بازی رو تست کردن سختی بازی چطور هستش شبیه سولز ها هستش یا نه اسونتره

سختی بازی رو قطعا میشه با لول آپ کردن به روش فارم سنگین میشه کمتر کرد اگه حوصله داشته باشید و اینطوری ترجیح بدید ولی خب همونطور که گفتم باز هم بازی رو آسون نمیکنه چون به هر حال به مقدار خیلی زیادی دمیج میخوری و انمی‌ها شدیدا هجومی هستن و کافیه یه لحظه حواستون پرت بشه تا درگیری با ۲تا انمی تبدیل بشه به ۷ ۸تا انمی و اکثرا هم شیلد دارن با خودشون و شکستن دفاعشون هم داستان خودش رو داره اما ازون طرف میشه با جامپ حرکات خوبی زد مخصوصا جامپ+هوی اتک خیلی کاربرد داره. یا مثلا مینی باسی که خودم باهاش طرف شدم یه قولی شدیدا Tanky بود و به سختی دمیج میخورد اما تنوع حملاتش خیلی زیاد بود مخصوصا یکیشون رنج خیلی زیادی داشت و هرچقدر ازش دور میشدم بازم بهم میخورد! جالبه همین مینی باس هم یه جورایی ۲تا فاز داشت و وقتی نصف جونش میرفت تغییر میداد نوع حملاتش رو. تو نسخه نهایی هم قطعا طبق معمول بقیه سولزبورن‌ها بیلدهایی خواهیم دید که هر موجود زنده‌ داخل بازی رو وان هیت بکشه. به هر صورت درجه سختی یه چیز کاملا نسبی و شخصی هستش. ولی بیچاره اسبمون از خودمون خیلیی بیشتر قراره بمیره. من با اعتماد به نفس کامل با اسبم رفت سمت باس ولی ۲تا هیت زد بنده خدا شتک شد بلافاصله :D و جالبه یه بار زمانی که فکر میکردم قلقشو گرفتم و دارم پدرشو درمیارم از مثلا نقطه کورش ولی یه اتک زد دیدم هلثم نیست کلا :D قشنگ بهم گفت بیا پایین بچه سرمون درد گرفت! ولی به طور کلی دست پلیر خیلی باز خواهد بود برای انتخاب پلی استایل‌های مختلف و یکم راحتر کردن بازی

یه چیز جالب دیگه در مورد بازی اینه که شما وقتی Flask استفاده میکنید اگر یه تعداد مشخصی انمی بکشید یکیش برمیگرده و همچنین میتونید تعداد فلسک‌های مخصوص هلث و مجیک رو تعیین کنید. یعنی مثلا مجموعا ۴تا دارید میتونید بگید ۲تاش مال این و ۲تاش مال اون یکی یا هر ۴تاش واسه هلث! به شخصه خیلی از مجیک استفاده نکردم چون کلا کلوز کامبت رو ترجیح میدم مهم نیس چقدر سخت باشه و چقدر بمیرم اما Lightning شدیدا به انمی‌های معمولی دمیج میده! یه مورد دیگه اینکه شما یه سری متریال پیدا میکنید که با ترکیبشون میتونید یه Flask مخصوص بسازید و ازش استفاده کنید. کلا مپ بازی پر شده از آیتما و متریال‌هاش مختلف که گشتو گذار رو جذابتر میکنن

بنده عاشق کلاس و ست لباس های Bloody Wolf شدم
=((

رو زمین هم هر چی ساین بود ۹۰٪ بلادی ولف بودن :D خیلی ظاهر خفن و باحالی داره نسبت به ۴تای دیگه
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,929
نام
نـــــــویـــــــــد
آقا ما هم میخوایم بازی کنیم اینقدر سوز به دل ما نذاریذ=P~:crying:

این بتای ۳ساعته هم داستان خودشو داره البته. وقتی ساعت ۱۷:۳۰ شد خودم از بازی نیمدم بیرون بدو بدو داشتم دانجن دوم رو میرفتم جلو ولی دیگه ساعت ۱۷:۴۰ شد سرور رو خاموش کردن گفتن گمشو بیرون پرو نشو :D عطشی که برای بازی داری بیشتر میشه اما بازم غنیمته. قطعا همه مطمئن بودیم بازی خیلی خوبی میشه ولی وقتی خودت بازی میکنی دیگه قشنگ خیالت راحت میشه.
یه نکته جالب دیگه توی این بتا، راحت و سریع جوین شدن به دنیای بقیه بود. یعنی من تا ساین رو میذاشتم زمین پیام میداد که داری جوین یکی دیگه میشی. از یه لحاظ خیلی خوبه چون میتونی مجیک‌های مختلف رو ببینی و کنجکاو شی برای پیدا کردنشون چون خیلی خفنن. به نظرم ازون بازیا میشه که کامیونیتی خیلی خفن و ترتمیزی خواهد داشت و هر کسی که لازم داشته باشه به راحتی میتونه کمک بگیره.
 

mehrdadb3

کاربر سایت
Nov 15, 2007
635
شما این سوال معروف رو از هرکسی بپرسی ممکنه جوابای متفاوتی بشنوی، دوستمون @NaViiDii بالاتر توضیح داد که بازی به هیچ عنوان آسون نیست اما خب بنظرم با امکاناتی که اینبار جلوی پلیر گذاشتن احتمالا اندازه بازیای قبلی فرام سافتور به دردسر نمیوفتید. با این وجود همچنان قراره که زیاد بمیرید و اصلا از این خبرا نیست که همه رو بزنید درجا با شروع بازی جر بدید. :D همون باسی که داخل گیمپلی ۲۰ دقیقه ای نشون دادن و تو ویدیو دوتایی افتادن به جونش، واقعا دقت و استراتژی خوبی میخواد.

در کل هنوز یکم زوده در مقایسه جواب قطعی داد، ولی احساس میکنم نسبت به مثلا دارک سولز ۳ یه کوچولو آسون تر هست بازی. البته شایدم اسکیل ها و سامون هایی که اینجا در دسترس هستن رو بر اساس فیدبک ها یکم ضعیف تر کنن.


هنوز چیزی نگفتن ولی برای تست آنلاین فقط کاربرای خانواده هر کنسول میتونن باهم بازی کنن، یعنی PS4 با PS5 و Xbox One با Xbox Series X|S.

__________________________________________

راستی، چرخیدن تو مپ همراه یه موزیک آروم بشدت فانه. اون مشکل همیشگی گیر کردن اسب پشت رودخونه و کوه و تپه و... که تو اکثر بازیای اپن ورلد میبینید اینجا میشه گفت وحود نداره، چونکه به محض سوت زدن اسبتون خیلی شیک وسط پاهای کاراکتر ظاهر میشه و‌ همونقدر سریع هم غیب میشه و ازش پایین میاید. :D یه نکته جالبی که داخل تریلرها به چشم نمیاد و خودشونم در موردش زیاد صحبت نکردن، اینه که حین مبارزه استامینای اسبتون با پریدن و دویدن و اینطور چیزا کم میشه. البته این فقط مخصوص وسط مبارزه هست، حین گشت زدن تو محیط نوار استامینا کلا مصرف نمیشه و هرچقدر بخواید میتونید با خیال راحت واسه خودتون بچرخید.

سختی بازی رو قطعا میشه با لول آپ کردن به روش فارم سنگین میشه کمتر کرد اگه حوصله داشته باشید و اینطوری ترجیح بدید ولی خب همونطور که گفتم باز هم بازی رو آسون نمیکنه چون به هر حال به مقدار خیلی زیادی دمیج میخوری و انمی‌ها شدیدا هجومی هستن و کافیه یه لحظه حواستون پرت بشه تا درگیری با ۲تا انمی تبدیل بشه به ۷ ۸تا انمی و اکثرا هم شیلد دارن با خودشون و شکستن دفاعشون هم داستان خودش رو داره اما ازون طرف میشه با جامپ حرکات خوبی زد مخصوصا جامپ+هوی اتک خیلی کاربرد داره. یا مثلا مینی باسی که خودم باهاش طرف شدم یه قولی شدیدا Tanky بود و به سختی دمیج میخورد اما تنوع حملاتش خیلی زیاد بود مخصوصا یکیشون رنج خیلی زیادی داشت و هرچقدر ازش دور میشدم بازم بهم میخورد! جالبه همین مینی باس هم یه جورایی ۲تا فاز داشت و وقتی نصف جونش میرفت تغییر میداد نوع حملاتش رو. تو نسخه نهایی هم قطعا طبق معمول بقیه سولزبورن‌ها بیلدهایی خواهیم دید که هر موجود زنده‌ داخل بازی رو وان هیت بکشه. به هر صورت درجه سختی یه چیز کاملا نسبی و شخصی هستش. ولی بیچاره اسبمون از خودمون خیلیی بیشتر قراره بمیره. من با اعتماد به نفس کامل با اسبم رفت سمت باس ولی ۲تا هیت زد بنده خدا شتک شد بلافاصله :D و جالبه یه بار زمانی که فکر میکردم قلقشو گرفتم و دارم پدرشو درمیارم از مثلا نقطه کورش ولی یه اتک زد دیدم هلثم نیست کلا :D قشنگ بهم گفت بیا پایین بچه سرمون درد گرفت! ولی به طور کلی دست پلیر خیلی باز خواهد بود برای انتخاب پلی استایل‌های مختلف و یکم راحتر کردن بازی

یه چیز جالب دیگه در مورد بازی اینه که شما وقتی Flask استفاده میکنید اگر یه تعداد مشخصی انمی بکشید یکیش برمیگرده و همچنین میتونید تعداد فلسک‌های مخصوص هلث و مجیک رو تعیین کنید. یعنی مثلا مجموعا ۴تا دارید میتونید بگید ۲تاش مال این و ۲تاش مال اون یکی یا هر ۴تاش واسه هلث! به شخصه خیلی از مجیک استفاده نکردم چون کلا کلوز کامبت رو ترجیح میدم مهم نیس چقدر سخت باشه و چقدر بمیرم اما Lightning شدیدا به انمی‌های معمولی دمیج میده! یه مورد دیگه اینکه شما یه سری متریال پیدا میکنید که با ترکیبشون میتونید یه Flask مخصوص بسازید و ازش استفاده کنید. کلا مپ بازی پر شده از آیتما و متریال‌هاش مختلف که گشتو گذار رو جذابتر میکنن



رو زمین هم هر چی ساین بود ۹۰٪ بلادی ولف بودن :D خیلی ظاهر خفن و باحالی داره نسبت به ۴تای دیگه
تشکر
کلا دوست داشتم درجه سختیش شبیه سولز ها و بلاد بورن باشه چون اونجوری که تو تریلر قبلی دیدم به نظرم به خاطر جادو ها کمی اسونتر به نظر میرسید
من هم مثل شما اقا نوید کلوز کامبت رو ترجیح میدم و فکر کنم باید با کلاس بلادی ولف در آینده بازی کنم
 
  • Like
Reactions: Ludens and NaViiDii

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا


اینو یکی از بچه ها بهم نشون داد. این همون مرحله ایه که همیشه میگفتم بدم میاد بهش برسیم و متاسفانه داریم میرسیم و حتی رسیدیم. اینکه به جایی برسیم که دفاع کورکورانه و متعصبانه بشه و نقاط ضعف در کنار نقاط قوت دیده نشن و انتقادی وارد نشه. نمیدونم چقدر دنبال میکنین این بشر رو، اما یه حالت حق به جانبی داره همیشه انگار که بقیه نمیفهمن و چشم ندارن که ببینن. دیگه عمه منم میدونه گرافیک فنی و تکنیکی الدن رینگ کاملا تاریخ مصرف گذشته-س و تمام بار بر دوش بخش هنری هست که همیشه دستشون پره و بهترین کارشونو ارائه میدن و از انجین قدیمیشون بیشتر از این انتظار نمیره واقعا ولی اینکه بیای بگی گرافیک بازی بهتر از یکی از بنچمارک های نسل حاضر یعنی DeS Remake هست، نشون میده واقعا هر خری رو نباید بزرگ کرد و بهش بها داد که بیاد از این نظرات بده.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,929
نام
نـــــــویـــــــــد


اینو یکی از بچه ها بهم نشون داد. این همون مرحله ایه که همیشه میگفتم بدم میاد بهش برسیم و متاسفانه داریم میرسیم و حتی رسیدیم. اینکه به جایی برسیم که دفاع کورکورانه و متعصبانه بشه و نقاط ضعف در کنار نقاط قوت دیده نشن و انتقادی وارد نشه. نمیدونم چقدر دنبال میکنین این بشر رو، اما یه حالت حق به جانبی داره همیشه انگار که بقیه نمیفهمن و چشم ندارن که ببینن. دیگه عمه منم میدونه گرافیک فنی و تکنیکی الدن رینگ کاملا تاریخ مصرف گذشته-س و تمام بار بر دوش بخش هنری هست که همیشه دستشون پره و بهترین کارشونو ارائه میدن و از انجین قدیمیشون بیشتر از این انتظار نمیره واقعا ولی اینکه بیای بگی گرافیک بازی بهتر از یکی از بنچمارک های نسل حاضر یعنی DeS Remake هست، نشون میده واقعا هر خری رو نباید بزرگ کرد و بهش بها داد که بیاد از این نظرات بده.

جدی طرف دیوونس. رفتم کامنتارو چک کنم علاوه بر اینکه پیروانش هم تایید کردن، خودش بارها تاکید کرده که من درست میگم و همینه که هست و مشکل تیم ریمیک کننده‌ی DeS هست که نتونستن بازی رو به خوبی الدن رینگ دربیارن! سرطان‌هایی مثل این موجود فقط باعث ۲دستگی بین کسانی میشن که قصدشون لذت بردن از بازی هستش و ناخواسته وارد بحثای بی مورد و احمقانه میشن. هر روز بیشتر به این نتیجه میرسیم که باید از فضای مجازی دوری کرد و فقط از چیزی که علاقه داریم، لذت ببریم. به وضوح مشخصه گرافیک فنی کدوم بهتره ولی در عین حال کسی انتظاری از الدن رینگ در زمینه‌ی تکنیکی نداره چون انجین قدیمی هست اما همین که گیمرا میتونن یه ساخته از میازاکی رو در دنیایی بزرگ و OW تجربه کنن براشون کافیه. همینجا هم اصن بحثی در مورد گرافیک تکنیکی بازی نشد. خلاصه مورد جالل و عجیبیه این دوستمون
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,929
نام
نـــــــویـــــــــد
More Awaits You, in the Official Release
رسیدم به جایی که این پیغام رو میده. خیلی حس عجیبی بود. تجربه فوق‌العاده خفنیه. هر چقدر باس‌های دانجنای کوچیک راحتن، باس‌های داخل مپ اصلی و باس اصلی منطقه جر میدن قشنگ. امروز جوین هر کی شدم فقط اسپل بازی میکرد و حقیقتا حسودیم شد. وسوسه شدم بازی اصلی Enchanted Knight رو یه تستی بزنم هر چند همین Bloody Wolf رو هم خیلی دوس دارم. طراحی باس‌های بازی واقعا عالیه. اینجا که عصبی نشدم و ریج نزدم و میدونستم که باید بمیرم تا بهتر بشم و هر بار مُردن مقصر خودم بودم، تا ببینیم بازی اصلی میتونه روانیمون کنه یا نه :D جالبه من بار اول رفتم اونور مپ که هیچی نیس. امرو اومدم اینور رو چک کردم و تازه مرچنت‌هارو دیدم :)) مپ بازی توی همین بتا هم واقعا بزرگه. فردا دیگه برم ولگردی و کمک ملت و شاید تست کردن یه کلاس اسپلی :D فقط این سری افت فریم بیشتر شده بود نمدونم چرا! همچین اساسی و درست حسابیم افت میکرد. این هلثتو آپگرید میکنی کِش میاد عجب حس خوبیه. خیلی هم کش اومدنش مشخصه به خاطر شکل HUD. در کل خیلی منتظرم برای بازی. واقعا نمیتونم تصور کنم چقدر میخواد سرگرممون کنه چون دنیای بازی خیلی بزرگ و وسیعه. ازون طرف هر جایی رو که تموم میکنی یا باسی رو میزنی دوس داری بری تو بازی ملت و بازم باسشو تجربه کنی. بلادبورن یکی از بهترین و فان‌ترین کواپ‌های من بود و الدن رینگ هم قطعا همینطوری میشه

موفق باشیم
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
More Awaits You, in the Official Release
رسیدم به جایی که این پیغام رو میده. خیلی حس عجیبی بود. تجربه فوق‌العاده خفنیه. هر چقدر باس‌های دانجنای کوچیک راحتن، باس‌های داخل مپ اصلی و باس اصلی منطقه جر میدن قشنگ. امروز جوین هر کی شدم فقط اسپل بازی میکرد و حقیقتا حسودیم شد. وسوسه شدم بازی اصلی Enchanted Knight رو یه تستی بزنم هر چند همین Bloody Wolf رو هم خیلی دوس دارم. طراحی باس‌های بازی واقعا عالیه. اینجا که عصبی نشدم و ریج نزدم و میدونستم که باید بمیرم تا بهتر بشم و هر بار مُردن مقصر خودم بودم، تا ببینیم بازی اصلی میتونه روانیمون کنه یا نه :D جالبه من بار اول رفتم اونور مپ که هیچی نیس. امرو اومدم اینور رو چک کردم و تازه مرچنت‌هارو دیدم :)) مپ بازی توی همین بتا هم واقعا بزرگه. فردا دیگه برم ولگردی و کمک ملت و شاید تست کردن یه کلاس اسپلی :D فقط این سری افت فریم بیشتر شده بود نمدونم چرا! همچین اساسی و درست حسابیم افت میکرد. این هلثتو آپگرید میکنی کِش میاد عجب حس خوبیه. خیلی هم کش اومدنش مشخصه به خاطر شکل HUD. در کل خیلی منتظرم برای بازی. واقعا نمیتونم تصور کنم چقدر میخواد سرگرممون کنه چون دنیای بازی خیلی بزرگ و وسیعه. ازون طرف هر جایی رو که تموم میکنی یا باسی رو میزنی دوس داری بری تو بازی ملت و بازم باسشو تجربه کنی. بلادبورن یکی از بهترین و فان‌ترین کواپ‌های من بود و الدن رینگ هم قطعا همینطوری میشه

موفق باشیم
آقا دم شما گرم که انقدر با اشتیاق تجربت رو به اشتراک میذاری، من به محض اینکه تایم تست سری اول تموم شد افتادم به جون اینترنت تا ببینم بقیه چه مسیری رفتن و چیکارا کردن چون خیلی برام لذت بخشه. :D
منم تجربه نسبتا مشابهی داشتم با شما، باسا رو همه زدم و تهش با نیش باز با اون پیام مواجه شدم. البته فقط یه باس جا موند که اونم همون اژدهای داخل تریلر بود. واقعا وحشی و بی اعصابه! :D حدودا تا نصف نوار خونش رو بردم ولی خب هم خودم دیگه هیچی در بساط نداشتم و هم اینکه تایمم داشت تموم میشد. پریدن از روی آتیش ها و تلاش کردن برای رسیدن به سرش حین سواری چقدر اپیکه. :D نمیدونم که فردا بتونم بزنمش یا نه ولی تلاشم رو میکنم. :))

در مورد مشکلات فنی، من رو سری اس جز یک سری افت فریم ریز مشکل زیادی نداشتم ولی ظاهرا متاسفانه وضعیت نسخه PS5 یکم ناپایدار هست. مشکلی که برای من پیش اومد آنلاین بازی کردن بود که اصلا یک بار هم نتونستم کنار کسی باسی چیزی بزنم. :( فقط یکی دو دور تونستم PvP کوتاه برم که اتفاقا لگ خاصی رو توی اونا تجربه نکردم. حالا نمیدونم چرا سامون کردن بقیه یا سامون شدن برای من همش ارور میداد... هرچی که هست بقیه هم ظاهرا به چنین مشکلی خوردن.

ولی در کل برای من تنها نگرانی بزرگی که وجود داره همین مجیک ها و اسکیل ها هستن، به خصوص دومی. آقا جدا بعضی از این اسکیل ها سخت ترین باس ها رو با پشم یکسان میکنن. :D حالا من همه اسکیل هارو ندارم فعلا ولی به طور بخصوص Glintsword arch (همونی که چهار تا تیغه رو بالای سر شما ظاهر میکنه و میرن به سمت دشمن) راحت کار همه باس هارو ساخت واسم. :| :D من با این ذهنیت که هرچی سخت تر باشه پس حتما بهتره مخالفم ولی اینجا امیدوارم یخورده مجیک ها و اسکیل هارو بالانس تر کنن... بعضیاشون حتی FP چندان زیادی هم مصرف نمیکنن که خب اینم جزو چیزاییه که میتونه تو نسخه نهایی بالانس شه.

پ.ن: راستی، معمولا زمان تست حدود 7-8 دقیقه زودتر از اون چیزی که اعلام کردن شروع و همچنین تموم میشه. :D یعنی اگه زودتر از تو منوی اول آماده اجرا کردن باشید میتونید حداقل 10-12 دقیقه بیشتر از اون چیزی که اعلام کردن بازی کنید. :D
 

m49663

کاربر سایت
Sep 27, 2010
653
نام
علیرضا


اینو یکی از بچه ها بهم نشون داد. این همون مرحله ایه که همیشه میگفتم بدم میاد بهش برسیم و متاسفانه داریم میرسیم و حتی رسیدیم. اینکه به جایی برسیم که دفاع کورکورانه و متعصبانه بشه و نقاط ضعف در کنار نقاط قوت دیده نشن و انتقادی وارد نشه. نمیدونم چقدر دنبال میکنین این بشر رو، اما یه حالت حق به جانبی داره همیشه انگار که بقیه نمیفهمن و چشم ندارن که ببینن. دیگه عمه منم میدونه گرافیک فنی و تکنیکی الدن رینگ کاملا تاریخ مصرف گذشته-س و تمام بار بر دوش بخش هنری هست که همیشه دستشون پره و بهترین کارشونو ارائه میدن و از انجین قدیمیشون بیشتر از این انتظار نمیره واقعا ولی اینکه بیای بگی گرافیک بازی بهتر از یکی از بنچمارک های نسل حاضر یعنی DeS Remake هست، نشون میده واقعا هر خری رو نباید بزرگ کرد و بهش بها داد که بیاد از این نظرات بده.
لنس اکثر کات کانتنت های بازی های قبلی میازاکی رو در اورده و تو لور خیلی به واتی و بقیه کمک کرده. اصولا اینا ذهنیتشون از بازی های میازاکی یه چیز دیگست. طرفداری الکی نمیکنم اما دیمنسولز کلا گیم پلیش کاملا منقضی شدس که کمی تو ذوق میزنه. و اینکه بازی رو برای نسل هشت هم در اوردن این تفاوت زیادی میکنه با بازی کامل نسل نه از نظر گرافیکی. رو ps4 پایه هم بازی رو منتشر کردن خیلی سخت میکنه کار رو
 
آخرین ویرایش:

jjhha

کاربر سایت
Oct 18, 2010
966
More Awaits You, in the Official Release
رسیدم به جایی که این پیغام رو میده. خیلی حس عجیبی بود. تجربه فوق‌العاده خفنیه. هر چقدر باس‌های دانجنای کوچیک راحتن، باس‌های داخل مپ اصلی و باس اصلی منطقه جر میدن قشنگ. امروز جوین هر کی شدم فقط اسپل بازی میکرد و حقیقتا حسودیم شد. وسوسه شدم بازی اصلی Enchanted Knight رو یه تستی بزنم هر چند همین Bloody Wolf رو هم خیلی دوس دارم. طراحی باس‌های بازی واقعا عالیه. اینجا که عصبی نشدم و ریج نزدم و میدونستم که باید بمیرم تا بهتر بشم و هر بار مُردن مقصر خودم بودم، تا ببینیم بازی اصلی میتونه روانیمون کنه یا نه :D جالبه من بار اول رفتم اونور مپ که هیچی نیس. امرو اومدم اینور رو چک کردم و تازه مرچنت‌هارو دیدم :)) مپ بازی توی همین بتا هم واقعا بزرگه. فردا دیگه برم ولگردی و کمک ملت و شاید تست کردن یه کلاس اسپلی :D فقط این سری افت فریم بیشتر شده بود نمدونم چرا! همچین اساسی و درست حسابیم افت میکرد. این هلثتو آپگرید میکنی کِش میاد عجب حس خوبیه. خیلی هم کش اومدنش مشخصه به خاطر شکل HUD. در کل خیلی منتظرم برای بازی. واقعا نمیتونم تصور کنم چقدر میخواد سرگرممون کنه چون دنیای بازی خیلی بزرگ و وسیعه. ازون طرف هر جایی رو که تموم میکنی یا باسی رو میزنی دوس داری بری تو بازی ملت و بازم باسشو تجربه کنی. بلادبورن یکی از بهترین و فان‌ترین کواپ‌های من بود و الدن رینگ هم قطعا همینطوری میشه

موفق باشیم
:((:bash::Groupwave::-SS:-SS:-SS:-SS:-SS:-SS:-SS:-SS
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,929
نام
نـــــــویـــــــــد
آقا دم شما گرم که انقدر با اشتیاق تجربت رو به اشتراک میذاری، من به محض اینکه تایم تست سری اول تموم شد افتادم به جون اینترنت تا ببینم بقیه چه مسیری رفتن و چیکارا کردن چون خیلی برام لذت بخشه. :D
منم تجربه نسبتا مشابهی داشتم با شما، باسا رو همه زدم و تهش با نیش باز با اون پیام مواجه شدم. البته فقط یه باس جا موند که اونم همون اژدهای داخل تریلر بود. واقعا وحشی و بی اعصابه! :D حدودا تا نصف نوار خونش رو بردم ولی خب هم خودم دیگه هیچی در بساط نداشتم و هم اینکه تایمم داشت تموم میشد. پریدن از روی آتیش ها و تلاش کردن برای رسیدن به سرش حین سواری چقدر اپیکه. :D نمیدونم که فردا بتونم بزنمش یا نه ولی تلاشم رو میکنم. :))

در مورد مشکلات فنی، من رو سری اس جز یک سری افت فریم ریز مشکل زیادی نداشتم ولی ظاهرا متاسفانه وضعیت نسخه PS5 یکم ناپایدار هست. مشکلی که برای من پیش اومد آنلاین بازی کردن بود که اصلا یک بار هم نتونستم کنار کسی باسی چیزی بزنم. :( فقط یکی دو دور تونستم PvP کوتاه برم که اتفاقا لگ خاصی رو توی اونا تجربه نکردم. حالا نمیدونم چرا سامون کردن بقیه یا سامون شدن برای من همش ارور میداد... هرچی که هست بقیه هم ظاهرا به چنین مشکلی خوردن.

ولی در کل برای من تنها نگرانی بزرگی که وجود داره همین مجیک ها و اسکیل ها هستن، به خصوص دومی. آقا جدا بعضی از این اسکیل ها سخت ترین باس ها رو با پشم یکسان میکنن. :D حالا من همه اسکیل هارو ندارم فعلا ولی به طور بخصوص Glintsword arch (همونی که چهار تا تیغه رو بالای سر شما ظاهر میکنه و میرن به سمت دشمن) راحت کار همه باس هارو ساخت واسم. :| :D من با این ذهنیت که هرچی سخت تر باشه پس حتما بهتره مخالفم ولی اینجا امیدوارم یخورده مجیک ها و اسکیل هارو بالانس تر کنن... بعضیاشون حتی FP چندان زیادی هم مصرف نمیکنن که خب اینم جزو چیزاییه که میتونه تو نسخه نهایی بالانس شه.

پ.ن: راستی، معمولا زمان تست حدود 7-8 دقیقه زودتر از اون چیزی که اعلام کردن شروع و همچنین تموم میشه. :D یعنی اگه زودتر از تو منوی اول آماده اجرا کردن باشید میتونید حداقل 10-12 دقیقه بیشتر از اون چیزی که اعلام کردن بازی کنید. :D

عه برا منم همون باس مونده :D خیلی عصبیه و حرکات شدیدا خفنی هم داره. ولی چیزی که خیلیییی جذابه در موردش اینه که کاملا از محیط بازی استفاده میکنه و یه تعاملی خیلی جالبی به محیط داره. قطعا پیش میاد که از شدت هیجان و استرس خیلی از محل شروع مبارزه دور بشی و اگه دقت کنی میبینی چقدر همه چیز خفن و حماسیه. مثلا درختا تخریب میشن یا رفته بالای یه جایی وایساده داره نگات میکنه و هر لحظه منتظری ببینی که چطور میخواد بهت حمله کنه. با اینکه نتونستم بزنمش اما به راحتی تبدیل شد به یکی از اپیک‌ترین باس‌هایی که دیدم. شبیه بهش خیلی زیاد دیدیم داخل بازیای مختلف اما به خاطر همون بزرگی محیط که گفتم، کاملا از بقیه متمایز میکنتش.
در مورد مجیک و اسکیل‌ها هم درست میگی. من خودم که نمیتونستم از مجیک استفاده کنم اما توی یوتیوب دیدم ویدئوی Distortion2 رو واقعا دهنم باز مونده بود از دمیجی که همون ابتدای بازی با Beast Claw به اولین باس میداد! اما ازونور بیشتر حملات باس وان هیت میکشتش یا مثلا جلوتر دیدم مجیک‌های جدید گرفته ولی تایمینگ استفاده ازوشون مهمه جلوی باس‌ها. ولی وقتی تایمینگ رو به دست بیارن واقعا باس‌های بازی به معنای واقعی ذوب خواهند شد! نمدونم چطور میخوان بالانسشون کنن. شاید دمیج رو کمتر کنن یا مانایی که استفاده میکنن رو بیشتر کنن یا زمان استفاده از خود اسپل رو زیاد کنن ولیدازون طرف حس میکنم خود بازی جوری میشه که دیگه اینقدر راحت نشه از اسپل‌ مقابل باس‌ها استفاده کرد. توی همین بتا خیلی باس دیدیم. یعنی تعداد و تنوعشون واقعا زیاد بود و اصلا نمیتونم بازی اصلی رو تصور کنم که چطور میخواد بشه
در مورد سامن کردن یا شدن من مشکلی برای سامن شدن نداشتم. یعنی راحت میرفتم تو دنیای بقیه فقط ۲بار ارور داد و برگشتم دنیای خودم اما فقط یه بار تونستم سامن کنم به دنیای خودم. هر بار Unable میداد بهم. ولی یه بار که رفتم دنیای یکی دیگه خیلی جالب بود. ۳نفر بودیم اونا هر ۲ کلاس مجیک داشتن، یکی هم Invade کرد اونم مجیک بود. بعد چندتا حمله کردم به کسی که اینوید کرده بود، اومدم وایسادم کنار نگاه میکردم خدایا اینا دارن چیکار میکنن :D اصن یه چیزای عجیب غریبی میزدن بهم دیگه. من اون وسط بدو بدو دنبال یارو که با شمشیر بزنمش اینا زرتو زورت اسپل میزدن.
در مورد زمان شروعش هم اتفاقا دیشب زودتر رفتم داخل بازی دقیقا ۸مین زودتر تونستم لاگین کنم :D
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
559
بشخصه هیچ گیمپلی ندیدم فقط چندتا از دوستام که سولز فن از قدیم هستن بازی براشون مثل سکیرو بلاد و سری سولز مجذوب کننده نبود.

بحث راحتی هم خیلی شنیدم خصوصا باس های که داشته. امیدوارم در خصوص همین نتورک تست بوده باشه.... یادمه e3 یا psx بود که برای بلاد یه دمو دادن تو نمایشگاه گفتن هر کی بتونه فرست ترای cleric beast رو بزنه بازی رو رایگان بهش هدیه میدن.
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر