Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
به طرز عجیبی خیلی آسونه بازی.

بازیای دیگش از این ash of war ها نداشت که کمک کنن . اینجا چند تا اسکلت میاریم و باس رو نفله میکنیم . حتی بعضی انمی ها فلاسک شارژ میکنن .
فک کنم بخاطر هزینه زیادی که نسبت به بقیه بازیاش کرده خواسته طیف بیشتری رو جذب کنه واسه همین آسونش کرده
 
نمی‌دونم چطور میگید این بازی سخت هست! یکی از آسون‌‌ترین بازی های فرام هست. بلاد نسبت به الدن خیلی سخت‌تر هست. کاری به بهتر بودن بلادبوردن نسبت به الدن ندارم ولی بازی اصلا سخت نیس، آیتم و گزینه های خیلی زیادی تو بازی هست که میتونه بازی رو برات راحت کنه. بیلد خوب ببندی مشکلت حل میشه.
نشستم چهار ساعت اول واکترو امید لنون رو دانلود کردم یکسری موارد رو عالی توضیح داد داره دستم میاد که چجوری پیشروی باید کرد
 
به طرز عجیبی خیلی آسونه بازی.

بازیای دیگش از این ash of war ها نداشت که کمک کنن . اینجا چند تا اسکلت میاریم و باس رو نفله میکنیم . حتی بعضی انمی ها فلاسک شارژ میکنن .
فک کنم بخاطر هزینه زیادی که نسبت به بقیه بازیاش کرده خواسته طیف بیشتری رو جذب کنه واسه همین آسونش کرده
البته به نظرم صحیح ترش اینه که بازی واقعا به خودیِ خود آسون نیست.
ولی شما این امکان رو داری که بازی رو برای خودت آسون کنی دقیقا مثل عناوین قبلی با فارم بیش از حد یا سامون کردن.

و آره دقیقا برای پلیرهای جدید بازی در دسترس تریه چون این ویژگی رو برای پلیرهای جدیدتر که خیلی به دنبال چالش نیستن برگردونده و گسترشش داده.

وگرنه استفاده از سامون و... برای پلیر آشنا به این سبک حکم چیت رو داره و خب بدون استفاده از اونها بازی شاید همونقدر هم چالشی باشه و گاهی حتی سخت تر از بعضی از عناوین قبلی.
 
البته به نظرم صحیح ترش اینه که بازی واقعا به خودیِ خود آسون نیست.
ولی شما این امکان رو داری که بازی رو برای خودت آسون کنی دقیقا مثل عناوین قبلی با فارم بیش از حد یا سامون کردن.

و آره دقیقا برای پلیرهای جدید بازی در دسترس تریه چون این ویژگی رو برای پلیرهای جدیدتر که خیلی به دنبال چالش نیستن برگردونده و گسترشش داده.

وگرنه استفاده از سامون و... برای پلیر آشنا به این سبک حکم چیت رو داره و خب بدون استفاده از اونها بازی شاید همونقدر هم چالشی باشه و گاهی حتی سخت تر از بعضی از عناوین قبلی.
به نکته خیلی خوبی اشاره کردی.
من این چندبار اخیر که بازیو تموم کردم حتی یکبار هم از سامن استفاده نکردم.
همون اوایل هم چند بار از سر کنجکاوی بود.
بازی خیلی اونطوری راحت میشه یعنی خیلیا:D چون نه تنها باس از دو یا چند جا ضربه میخوره بلکه اینطوری خود باس هم حواسش پرت میشه و به یک چیز دیگه غیر از پلیر اتک میده و کمتر هم دمیج میخوریم!!!

از اونجایی که هیچوقت از سامن تو بازیا فرام سافتور استفاده نکردم داخل بازی ای مثل Sekiro که این قابلیت وجود نداره هم اذیت نشدم و لذت بردم چون توقعی نداشتم ولی خوب همین موضوع رو تجربه و دیدگاه یه پلیر جدید خیلی تاثیر می گذاره.

به نظرم بازی بدون Cheese کردن باس و Summon کلا یک تجربه دیگست.
 
بازی خیلی اونطوری راحت میشه یعنی خیلیا:D چون نه تنها باس از دو یا چند جا ضربه میخوره بلکه اینطوری خود باس هم حواسش پرت میشه و به یک چیز دیگه غیر از پلیر اتک میده و کمتر هم دمیج میخوریم!!!
آسون شدن به کنار بنظرم واقعا تجربه رو هم خراب میکنه، من الدن چون اولین سولزم بود با سامن+میمیک تمومش کردم بعد که رفتم سراغ سری دارک سولزو اونجا گفتم نمیخوام دیگه سامن استفاده کنم فهمیدم لذت اصلی بازی کجاس :دی

این قضیه سامن آوردن یه مشکلی که داره اینه که باس همزمان به دو نفر حمله نمیکنه، اگه میکرد جالب میشد!
میاد به اخرین نفری که بهش حمله کرده حمله میکنه، حالا تو میتونی صب کنی میمیکت بهش ضربه بزنه باس برمیگرده اونو بزنه تو از پشت میزنیش :| باز برمیگرده تورو بزنه عقب نشینی میکنی تا میمیک سرگرمش کنه دوباره همین پروسه.
به معنای واقعی Unfair ـه :دی اونش به کنار همینکه موقعی که گروهی به باس حمله میکنی اصلا متوجه اتک پترنش نمیشی فقط منتظری حواسش پرت میمیک باشه تا بزنیش بیشترین ضربه رو به تجربه میزنه.

در کل ولی بنظرم بیس گیم الدن رینگ حداقل واسه باس فایتا واقعا سخت تره، یعنی اگه بیلدای عجیب غریبو بزاری کنار و طرف سامن ها هم نری و بخوای مثل دارک سولز یه Greatsword بگیری دستت بری جلو خیلی باسا چالش برانگیز تر از کل دارک سولزاس بنظرم.

دوس دارم واسه بازیای بعدیشون دوباره برگردن به همون فرمول قدیم، خبری از میمیک و اینا نباشه اما خود باسا اینقد Health pool گنده نداشته باشن و اسپم اتکم اینقد نزنن، بنظرم Dark souls 3 بالانس ترین و لذت بخش ترین باس فایت هارو داشت.
 
آخرین ویرایش:
آسون شدن به کنار بنظرم واقعا تجربه رو هم خراب میکنه
دقیقا،حالا من نخواستم اینطور بگم با خودم گفتم شاید یکی اینجا کلا اینطوری رفته باشه بازیو :D
به معنای واقعی Unfair ـه
شدیدا موافقم

در کل ولی بنظرم بیس گیم الدن رینگ حداقل واسه باس فایتا واقعا سخت تره، یعنی اگه بیلدای عجیب غریبو بزاری کنار و طرف سامن ها هم نری و بخوای مثل دارک سولز یه Greatsword بگیری دستت بری جلو خیلی باسا چالش برانگیز تر از کل دارک سولزاس بنظرم.

دوس دارم واسه بازیای بعدیشون دوباره برگردن به همون فرمول قدیم، خبری از میمیک و اینا نباشه اما خود باسا اینقد Health pool گنده نداشته باشن و اسپم اتکم اینقد نزنن، بنظرم Dark souls 3 بالانس ترین و لذت بخش ترین باس فایت هارو داشت.
بدون شک از نظر Delay اتک و اتک پترن و بیشرف بودن باس ها نهایت Midir و Gael شاید اونم در حد باس های Elden Ring باشن
واقعا اونجا با یه بیلد ساده میشد بازیو شخم زد

البته من خودم پیچیدگی اتک و سبک باس های الدن رو بیشتر دوست دارم
مثلا باس آخر DLC واقعا فرصت نفس کشیدن نمیده و خوب شاید کسی ایراد بگیره و بگه Fair نیست ولی از طرفی این همه سال تجربه و این همه گیم سولز باعث شده اون طراحی باس های قدیمی هم دیگه برامون خیلی راحت باشه
 
من تا الآن حدود ۲۵ ساعت بازی کردم و لِوِل ۶۰ هستم. تا اینجا بسی لذت بردم از بازی و مثل همیشه گیم‌پلی، اتمسفر، گرافیک هنری و موسیقی‌ها فوق‌العاده هستن! بخش‌های زیادی از نقشه رو هم روشن کردم، از تیکه‌های اول تا بخش‌های مردابی و یه جایی که کلاغ‌ها و سگ‌های بزرگ و عجیب‌الخلقه توش هستن و خیلی اتمسفر فجیعی داره تا قلعه‌های بالای نقشه و یه لوکیشن که کامل می‌ره زیر زمین و باید یه سری مشعل روشن کنیم و به گوزن مقدس برسیم. ولی هنوز کلی سوراخ سنبه و جاهای مختلف مونده که سر بزنم.
این وسط یه کمبودی توی بازی احساس می‌کردم که اون هم به باس‌ها مربوط می‌شد. :دی ۱۰،۱۱ تا باس جمع و جور و یکی دو تا نسبتاً خفن و ۴،۵ تا از باس‌هایی که توی لوکیشن‌های دایره‌ای هستن رو کشتم ولی به جز یکی دو مورد، اکثراً جانبی به نظر می‌رسیدن و حس و حال باس‌های اصلی سولزبورن رو نداشتن.
کنجکاو شدم که جریان چیه و سرچ کردم که ببینم اولین باس واقعی(!) کیه و دیدم خیلی جاها نوشتن Margit، یعنی باسی که اصلاً باهاش ملاقات نکرده بودم! :دی در حالی که ایشون باید جزو اولین باس‌های بازی باشه، با لول ۶۰ رفتم توی شکمش و بنده خدا خیلی سریع به فنا رفت!
حس می‌کنم با جستجوی سریع توی نقشه (که عادت همیشگی بنده توی بازی‌های اپن‌ورلد هست) و رسیدن به بخش‌های مختلف قبل از مبارزه با باس‌های اصلی، گند زدم به روند پیشروی توی بازی! :-"
 
من تا الآن حدود ۲۵ ساعت بازی کردم و لِوِل ۶۰ هستم. تا اینجا بسی لذت بردم از بازی و مثل همیشه گیم‌پلی، اتمسفر، گرافیک هنری و موسیقی‌ها فوق‌العاده هستن! بخش‌های زیادی از نقشه رو هم روشن کردم، از تیکه‌های اول تا بخش‌های مردابی و یه جایی که کلاغ‌ها و سگ‌های بزرگ و عجیب‌الخلقه توش هستن و خیلی اتمسفر فجیعی داره تا قلعه‌های بالای نقشه و یه لوکیشن که کامل می‌ره زیر زمین و باید یه سری مشعل روشن کنیم و به گوزن مقدس برسیم. ولی هنوز کلی سوراخ سنبه و جاهای مختلف مونده که سر بزنم.
این وسط یه کمبودی توی بازی احساس می‌کردم که اون هم به باس‌ها مربوط می‌شد. :دی ۱۰،۱۱ تا باس جمع و جور و یکی دو تا نسبتاً خفن و ۴،۵ تا از باس‌هایی که توی لوکیشن‌های دایره‌ای هستن رو کشتم ولی به جز یکی دو مورد، اکثراً جانبی به نظر می‌رسیدن و حس و حال باس‌های اصلی سولزبورن رو نداشتن.
کنجکاو شدم که جریان چیه و سرچ کردم که ببینم اولین باس واقعی(!) کیه و دیدم خیلی جاها نوشتن Margit، یعنی باسی که اصلاً باهاش ملاقات نکرده بودم! :دی در حالی که ایشون باید جزو اولین باس‌های بازی باشه، با لول ۶۰ رفتم توی شکمش و بنده خدا خیلی سریع به فنا رفت!
حس می‌کنم با جستجوی سریع توی نقشه (که عادت همیشگی بنده توی بازی‌های اپن‌ورلد هست) و رسیدن به بخش‌های مختلف قبل از مبارزه با باس‌های اصلی، گند زدم به روند پیشروی توی بازی! :-"
خیلی هم عالی
لول ۶۰ برای منطقه Caelid مناسبه تقریبا همون جا که کلاغ و سگ داره مثل جهنم میمونه :D
Godrick زدی؟
ببین ترتیب منطقه ها خیلی مهمه اول Limgrave بعد Weeping Penisula بعد Liurnia بعد Caelid و الاماشاالله:D
ترتیب باس ها هم خیلی مهمه وگرنه مثل قضیه Margit که گفتی میشه
خواهشا حواست به Side quest ها باشه مثلا باس اصلی Caelid بزنی خیلی اتفاق ها میوفته که دیگه بازگشتی نیست
 
من تا الآن حدود ۲۵ ساعت بازی کردم و لِوِل ۶۰ هستم. تا اینجا بسی لذت بردم از بازی و مثل همیشه گیم‌پلی، اتمسفر، گرافیک هنری و موسیقی‌ها فوق‌العاده هستن! بخش‌های زیادی از نقشه رو هم روشن کردم، از تیکه‌های اول تا بخش‌های مردابی و یه جایی که کلاغ‌ها و سگ‌های بزرگ و عجیب‌الخلقه توش هستن و خیلی اتمسفر فجیعی داره تا قلعه‌های بالای نقشه و یه لوکیشن که کامل می‌ره زیر زمین و باید یه سری مشعل روشن کنیم و به گوزن مقدس برسیم. ولی هنوز کلی سوراخ سنبه و جاهای مختلف مونده که سر بزنم.
این وسط یه کمبودی توی بازی احساس می‌کردم که اون هم به باس‌ها مربوط می‌شد. :دی ۱۰،۱۱ تا باس جمع و جور و یکی دو تا نسبتاً خفن و ۴،۵ تا از باس‌هایی که توی لوکیشن‌های دایره‌ای هستن رو کشتم ولی به جز یکی دو مورد، اکثراً جانبی به نظر می‌رسیدن و حس و حال باس‌های اصلی سولزبورن رو نداشتن.
کنجکاو شدم که جریان چیه و سرچ کردم که ببینم اولین باس واقعی(!) کیه و دیدم خیلی جاها نوشتن Margit، یعنی باسی که اصلاً باهاش ملاقات نکرده بودم! :دی در حالی که ایشون باید جزو اولین باس‌های بازی باشه، با لول ۶۰ رفتم توی شکمش و بنده خدا خیلی سریع به فنا رفت!
حس می‌کنم با جستجوی سریع توی نقشه (که عادت همیشگی بنده توی بازی‌های اپن‌ورلد هست) و رسیدن به بخش‌های مختلف قبل از مبارزه با باس‌های اصلی، گند زدم به روند پیشروی توی بازی! :-"
بنظرم اگه میخوای تجربه بالانس تری داشته باشی میتونی از این Recommended Level by location استفاده کنی:
https://eldenring.wiki.fextralife.c...en_ring_wiki_guide_2560px.jpg?v=1648007543931

البته هیچ بایدی وجود نداره که با چه لولی کجای مپ باشی اما خب از همین قضیه که گفتی (بیش از حد OP شدن واسه یه باس) جلوگیری میکنه.
بنظرم ضربه ای به Exploration هم نمیزنه.
 
من تا الآن حدود ۲۵ ساعت بازی کردم و لِوِل ۶۰ هستم. تا اینجا بسی لذت بردم از بازی و مثل همیشه گیم‌پلی، اتمسفر، گرافیک هنری و موسیقی‌ها فوق‌العاده هستن! بخش‌های زیادی از نقشه رو هم روشن کردم، از تیکه‌های اول تا بخش‌های مردابی و یه جایی که کلاغ‌ها و سگ‌های بزرگ و عجیب‌الخلقه توش هستن و خیلی اتمسفر فجیعی داره تا قلعه‌های بالای نقشه و یه لوکیشن که کامل می‌ره زیر زمین و باید یه سری مشعل روشن کنیم و به گوزن مقدس برسیم. ولی هنوز کلی سوراخ سنبه و جاهای مختلف مونده که سر بزنم.
این وسط یه کمبودی توی بازی احساس می‌کردم که اون هم به باس‌ها مربوط می‌شد. :دی ۱۰،۱۱ تا باس جمع و جور و یکی دو تا نسبتاً خفن و ۴،۵ تا از باس‌هایی که توی لوکیشن‌های دایره‌ای هستن رو کشتم ولی به جز یکی دو مورد، اکثراً جانبی به نظر می‌رسیدن و حس و حال باس‌های اصلی سولزبورن رو نداشتن.
کنجکاو شدم که جریان چیه و سرچ کردم که ببینم اولین باس واقعی(!) کیه و دیدم خیلی جاها نوشتن Margit، یعنی باسی که اصلاً باهاش ملاقات نکرده بودم! :دی در حالی که ایشون باید جزو اولین باس‌های بازی باشه، با لول ۶۰ رفتم توی شکمش و بنده خدا خیلی سریع به فنا رفت!
حس می‌کنم با جستجوی سریع توی نقشه (که عادت همیشگی بنده توی بازی‌های اپن‌ورلد هست) و رسیدن به بخش‌های مختلف قبل از مبارزه با باس‌های اصلی، گند زدم به روند پیشروی توی بازی! :-"

خیالت راحت
با رسیدن به پایتخت و خطی تر شدن بازی تو نیمه دومش (و البته دسترسی به مناطق فرعی تر و سخت تر مثل Mohgwyn Palace و Haligtree) این مشکلات خود به خود حل میشن :دی
 
تشکر فراوان از همگی بابت توضیحات. :دی

خیلی هم عالی
لول ۶۰ برای منطقه Caelid مناسبه تقریبا همون جا که کلاغ و سگ داره مثل جهنم میمونه
Godrick زدی؟
ببین ترتیب منطقه ها خیلی مهمه اول Limgrave بعد Weeping Penisula بعد Liurnia بعد Caelid و الاماشاالله
ترتیب باس ها هم خیلی مهمه وگرنه مثل قضیه Margit که گفتی میشه
خواهشا حواست به Side quest ها باشه مثلا باس اصلی Caelid بزنی خیلی اتفاق ها میوفته که دیگه بازگشتی نیست
اون منطقه رو با لول پایین‌تر (فکر کنم ۴۰ و خرده‌ای) رفته بودم و خیلی فجیع بود! هنوز درست حسابی توش نگشتم و خیلی جاها که تعداد دشمن‌ها بیشتر از یکی دو تا می‌شد، فرار رو بر قرار ترجیح می‌دادم تا بعداً با لول بالاتر دوباره سر بزنم. :دی
Godrick رو ندیدم! :-" دیگه سعی می‌کنم از روی همون نورهای راهنما برم و فعلاً بچسبم به بخش‌های اصلی و باس‌ها تا بعدش برم سراغ پاکسازی بقیه بخش‌ها.
این مأموریت‌های جانبی همیشه جزو مصیبت‌های من توی سولزبورن بودن! چون حافظه خوبی ندارم و آثار میازاکی هم مثل بقیه بازی‌ها منوی راحت‌الحلقوم جلوی آدم نمی‌ذارن که مأموریت‌ها رو ردیف کنه و برای همین بیچاره می‌شم! :( ولی سعی می‌کنم این دفعه بیشتر دقت کنم.

بنظرم اگه میخوای تجربه بالانس تری داشته باشی میتونی از این Recommended Level by location استفاده کنی:
https://eldenring.wiki.fextralife.c...en_ring_wiki_guide_2560px.jpg?v=1648007543931

البته هیچ بایدی وجود نداره که با چه لولی کجای مپ باشی اما خب از همین قضیه که گفتی (بیش از حد OP شدن واسه یه باس) جلوگیری میکنه.
بنظرم ضربه ای به Exploration هم نمیزنه.
دمت گرم! حتماً یه نگاهی بهش میندازم. با اینکه قدرت زیاد جذابیت خاص خودش رو داره، ولی دیگه بیش از حد هم که باشه لذت مبارزات رو کم می‌کنه. :دی

خیالت راحت
با رسیدن به پایتخت و خطی تر شدن بازی تو نیمه دومش (و البته دسترسی به مناطق فرعی تر و سخت تر مثل Mohgwyn Palace و Haligtree) این مشکلات خود به خود حل میشن :دی
به‌به! :دی این اسم‌ها رو یه سرچی زدم و نیمچه نگاه سریعی انداختم و چقدر قشنگ هستن! :x کلاً بازی لوکیشن‌های خیلی خوشگلی داره و مثلاً همین بخشی که تازه رسیدم (Margit) واقعاً منظره قلعه خیره‌کننده هست و غرق شدم توش!
 
به‌به! :دی این اسم‌ها رو یه سرچی زدم و نیمچه نگاه سریعی انداختم و چقدر قشنگ هستن! :x کلاً بازی لوکیشن‌های خیلی خوشگلی داره و مثلاً همین بخشی که تازه رسیدم (Margit) واقعاً منظره قلعه خیره‌کننده هست و غرق شدم توش!
حالا که بحث شد قلعه استورم ویل همینی که بعد مارگیت شما باهاش رو به رو شدی بنظر من یکی از بهترین لگسی دانجن های بازیه. برای من خیلی خاطره انگیز شده. اتفاقات باحالی درش برام افتاده و همینطور حس و حال خوبی ازش می گرفتم. بعدم همین پایتخت (با موزیک فوق العادش) و haligtree و mohgwyn palace و چند تا هم توی dlc هستن که حالا اسپویل نمی کنم. :D
 
تشکر فراوان از همگی بابت توضیحات. :دی


اون منطقه رو با لول پایین‌تر (فکر کنم ۴۰ و خرده‌ای) رفته بودم و خیلی فجیع بود! هنوز درست حسابی توش نگشتم و خیلی جاها که تعداد دشمن‌ها بیشتر از یکی دو تا می‌شد، فرار رو بر قرار ترجیح می‌دادم تا بعداً با لول بالاتر دوباره سر بزنم. :دی
Godrick رو ندیدم! :-" دیگه سعی می‌کنم از روی همون نورهای راهنما برم و فعلاً بچسبم به بخش‌های اصلی و باس‌ها تا بعدش برم سراغ پاکسازی بقیه بخش‌ها.
این مأموریت‌های جانبی همیشه جزو مصیبت‌های من توی سولزبورن بودن! چون حافظه خوبی ندارم و آثار میازاکی هم مثل بقیه بازی‌ها منوی راحت‌الحلقوم جلوی آدم نمی‌ذارن که مأموریت‌ها رو ردیف کنه و برای همین بیچاره می‌شم! :( ولی سعی می‌کنم این دفعه بیشتر دقت کنم.


دمت گرم! حتماً یه نگاهی بهش میندازم. با اینکه قدرت زیاد جذابیت خاص خودش رو داره، ولی دیگه بیش از حد هم که باشه لذت مبارزات رو کم می‌کنه. :دی


به‌به! :دی این اسم‌ها رو یه سرچی زدم و نیمچه نگاه سریعی انداختم و چقدر قشنگ هستن! :x کلاً بازی لوکیشن‌های خیلی خوشگلی داره و مثلاً همین بخشی که تازه رسیدم (Margit) واقعاً منظره قلعه خیره‌کننده هست و غرق شدم توش!

با توجه به توضیحاتت دیگه به لولی رسیدی که کم کم باید داستان بازی رو با دقت بیشتری دنبال کنی. یه مرچنت در حال کمانچه زدن تو limgrave هست بشین کنارش با جسچر rest و شروع کن به خوندن item description ها. موقع خوندنشون توی هر دسته بندی L3 رو بزن [با فرض بر اینکه ps5 داری] و گزینه order of acquisition رو بزن تا آیتم ها از قدیم به جدید لیست بشن برات و شروع کن به خوندن.

جلو جلو چیزی توی نت سرچ نکن. اگر سرچی هست بزار واسه دور دوم. ترجیحا دور اول رو اجازه بده قوای تخیل ات تو رو با خودت ببره.

از سیستم چرخه آب و هوا کمک بگیر موقع rest و ببین شب ها چه اتفاقاتی میوفته توی محیط مخصوصا توی تقاطع های اصلی..


بین انمی هایی که میکشی، آیتم هایی که در اون محیط پیدا میکنی و ویژگی های اون محیط دنبال روابط بگرد. مثلا احتمال بدم minor erdtree هایی به تورت خورده باشن. اگر دقت کنی هر بار به یک درخت کوچک اردتری نزدیک بشی یک Avatar ازش مراقبت میکنه. دقت کن ببین چیا دراپ میکنن و فلسفه پشت حضورشون چیه.

از بالکن Roundtable هم بپر یه بار پایین :D


یا وقتی داشتی میرسیدی به Siofra river قبلش توی Mistwood احتمالا زوزه‌ی یک گرگ نظرت رو جلب کرد ولی اسکیپ کردیش :D برو نزدیک صدا و بعد برو پیش اون مرچنت اول بازی ازش راجب صدا بپرس. هرچی بهت گفت رو دوباره ببر نزدیک زوزه آقا گرگه امتحان کن :D


گاهی بی دلیل برو تو آغوش Fiaگریه کن بگو اون باسه بهم تجاوز کرد :D [شوخی]


و یک اصل در سری سولزبورن:
هروقت حس کردی یه محیط رو شخم زدی، احتمال ۱۰۰ درصد یه بخش قابل توجهی ازش رو هنوز نگشتی :D


Tread carefully Boss (دیالوگ عاریه گرفته شده از Mgsv :D )
 
  • Like
Reactions: Dinosaur and jdepp
دوستان سلام
برای تروفی legendary armament من دوتا سلاح devourer scepter و bolt of gransax رو از دست دادم ، اولی مثل این که از یه npc دراپ میشد که نیست دیگه ، دومی هم تا قبل از پایین بازی باید میگرفتم که نگرفتم ، خواستم از دوستان بپرسم جایی هست بشه گرفت این دوتارو نخوام دوباره از اول بازی رو برم ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or