Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
دوستان توصيه ايي بابت زدن باس آخر داريد؟
من خيلى سريع به هلاكت ميرسم :D
من خودم هنوز بهش نرسیدم، ولی زیاد دیدم مردم برای مقابله باهاش پلی استایل لاکپشتی با یه شیلد سنگین (مثل Fingerprint shield) و یه سلاح statusدار مثل Antspur rapier رو پیشنهاد بدن.
 
من خودم هنوز بهش نرسیدم، ولی زیاد دیدم مردم برای مقابله باهاش پلی استایل لاکپشتی با یه شیلد سنگین (مثل Fingerprint shield) و یه سلاح statusدار مثل Antspur rapier رو پیشنهاد بدن.
سِت leda
یه سپر بزرگ و قوی دست چپ
یه نیزه قوی دست راست
سپر همه attack هاش رو میگیره

دقيقا منم همين كارو كردم.
نيزه هم از نيزه موگ استفاده كردم.
يكمى هم باف اتيش و بلاد بكنيد بد نيست.
سخت بود ولى حال داد :D
الان تموم شد؟ من بازم نفهميدم چى شد اصلا:D
 
  • Smile
Reactions: m.d.makan
من اين دفعه به همه ديالوگا و متن آيتم ها و سلاحا توجه كردم ولى بازم تهش نفهميدم چى شد دقيقا :D

View attachment giphy.mp4
کلا بازی های استاد برای مغزهای تک سلولی ما ساخته نشدن:D من هم نه فهمیدم داستان کی شروع شد و نه فهمیدم کی تموم شد. حتی بعد از باس آخر رفتم سرچ کردم ببینم باس کجاست که فهمیدم که همین بوده :D


دیشب دیگه با کمک ویکی پدیا تمام نقشه رو گشتم و همه باس ها رو زدم و سر و ته اش رو در آوردم. بدی آلدن رینگ نسبت به بازی های قبلی اینه که وقتی داستان اصلی و کوئست های فرعی رو تموم میکنی، باقی محتوای بازی کپی پیست هستن و زود خسته کننده میشن :-"
 
قرار بر dlc دومى هم هست يا نه؟

دوستان توضيحات روى زره باس آخر بازى رو بخونيد نكته جالبى داره :D
نه دیگه اتمام شد.
=======
این ویدئوی 20 دقیقه ای رو تا گرمی بشین ببین ، خیلی خوب جمع بندی میکنه.
 
دوستان من جرنی 3 بودم که رفتم تو DLC
تقریبا نصف DLC رو رفتم تصمیم گرفتم بیام و یکی دیگه از پایان های بازی رو ببینم که بازی برام پلات بشه

تجربه جالبم این بود که سختی DLC باعث شده بازی اصلی برام راحت بشه دو تا باس اصلی فاروم ازولا که هیچی باس های نهایی هم راحت بودن الدن بیست که دیگه حالا با وجود اسب مثل آب خوردن شده!
 
دوستانی که میگن اکسپنشن خیلی راحته :D
View attachment VID_20240707_152505_060.mp4

==========
در مقابل اونهایی که میگن خیلی ناجوونمردونه سخته خب چه انتظاری باید میداشتیم؟
بعد دو سال از انتشار بازی و با کرکترها و بیلدهای OP و تانکی که پلیرها تو این مدت ساخته بودن استودیو باید درجه سختی رو طوری زیاد میکرد یا بیلدهای قبلی رو نرف میکرد و یا حتی مووست بعضی از باسها رو بطور اگزجره سخت میساخت (حتی با مووستهایی که تلگرافیک و قابل حدس نباشه )که اون پلیرها رو هم به چالش بکشه.

اما خب اگه بازی رو از اول با این منطق میساخت قطعا میشد گفت که ضعف بازیه.

الان همین شرایط رو Lies of P هم داره.
منطقی ترین انتظار اینه که اکسپنشنی که دارن میسازن باید همه جوره سخت تر از بازی پایه باشه.
 
بعد از ۱۲ ساعت و کلنجار رفتن با بیلدهای مختلف، با کمک impenerable thorns تونستم باس آخر dlc ای که حدود ۶۰ ساعت طول کشید و رویایی بود رو شکست بدم. آرمور ست Ansbach ارزشش رو داشت :)

واقعا بهترین dlc ای بود که از یک بازی تجربه کردم. محیط‌های بسیار زیبا، لول دیزاین بی نظیر، npc های بشدت درگیرکننده، کاتسین های بیاد موندنی، باس فایت های بسیار هنری. واقعا هنر خالص بود این افزونه ۱۶ گیگی. تا قبل از این dlc الدن رینگ برام ۹ از ۱۰ بود. ولی الان برام به اندازه بلادبورن عزیزه.

۱۰ از ۱۰

Ng+ جدیدی رو شروع کردم.
 
تازه بعد 7-8 ساعت رسیدم به باس اول :-" من بیش از حد دارم گشت و گذار میکنم یا واقعا اینقد محتوا زیاد داره؟ :دی

بعد فاز دوستانی که میگن آسونه رو درک نمیکنم، با سامن و میمیک آره اما بدون اینا با چه متر و معیاری آسون محسوب میشه؟ :دی
من تازگی DS3 رو تموم کردم، سخت ترین باساش رو بعد چند بار مردن موو ستاش دستت میاد و بدون سامن میتونی بزنیشون اما اینجا الان همین Divine Beast Dancing Lion مثلا ده بار مردم سرش، با اینکه موو ستاش پیچیده نیست اما اینقد دمیجی که بهش زده میشه کمه و پنجره اتک هم بهش خیلی باریکه که کم میارم تا آخر فایت :دی
هر اتک بهش 4-5 درصد از جونش میرفت، کلا بیخیال شدم رفتم Scadutree گیر بیارم شاید آسون شد :دی اینجا گیرم خدا بهم رحم کنه برا باس آخر =))

چرا ولی کسی از لول دیزاین حرفی نمیزنه، همین مسیر رسیدن به Divine Beast Dancing Lion برام اوج کارای فرام سافت بود چه از نظر تنوع محیط و بالا پایین داشتن، چه Interconnectivity، خیلی تکمیل بود.
 
آخرین ویرایش:
تازه بعد 7-8 ساعت رسیدم به باس اول :-" من بیش از حد دارم گشت و گذار میکنم یا واقعا اینقد محتوا زیاد داره؟ :دی

بعد فاز دوستانی که میگن آسونه رو درک نمیکنم، با سامن و میمیک آره اما بدون اینا با چه متر و معیاری آسون محسوب میشه؟ :دی
من تازگی DS3 رو تموم کردم، سخت ترین باساش رو بعد چند بار مردن موو ستاش دستت میاد و بدون سامن میتونی بزنیشون اما اینجا الان همین Divine Beast Dancing Lion مثلا ده بار مردم سرش، با اینکه موو ستاش پیچیده نیست اما اینقد دمیجی که بهش زده میشه کمه و پنجره اتک هم بهش خیلی باریکه که کم میارم تا آخر فایت :دی
هر اتک بهش 4-5 درصد از جونش میرفت، کلا بیخیال شدم رفتم Scadutree گیر بیارم شاید آسون شد :دی اینجا گیرم خدا بهم رحم کنه برا باس آخر =))

چرا ولی کسی از لول دیزاین حرفی نمیزنه، همین مسیر رسیدن به Divine Beast Dancing Lion برام اوج کارای فرام سافت بود چه از نظر تنوع محیط و بالا پایین داشتن، چه Interconnectivity، خیلی تکمیل بود.

خب باس اول واقعا سخته : دی
 
  • Like
Reactions: majidred2011

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or