Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
دوستانی که میگن اکسپنشن خیلی راحته :D
View attachment VID_20240707_152505_060.mp4

==========
در مقابل اونهایی که میگن خیلی ناجوونمردونه سخته خب چه انتظاری باید میداشتیم؟
بعد دو سال از انتشار بازی و با کرکترها و بیلدهای OP و تانکی که پلیرها تو این مدت ساخته بودن استودیو باید درجه سختی رو طوری زیاد میکرد یا بیلدهای قبلی رو نرف میکرد و یا حتی مووست بعضی از باسها رو بطور اگزجره سخت میساخت (حتی با مووستهایی که تلگرافیک و قابل حدس نباشه )که اون پلیرها رو هم به چالش بکشه.

اما خب اگه بازی رو از اول با این منطق میساخت قطعا میشد گفت که ضعف بازیه.

الان همین شرایط رو Lies of P هم داره.
منطقی ترین انتظار اینه که اکسپنشنی که دارن میسازن باید همه جوره سخت تر از بازی پایه باشه.
 
بعد از ۱۲ ساعت و کلنجار رفتن با بیلدهای مختلف، با کمک impenerable thorns تونستم باس آخر dlc ای که حدود ۶۰ ساعت طول کشید و رویایی بود رو شکست بدم. آرمور ست Ansbach ارزشش رو داشت :)

واقعا بهترین dlc ای بود که از یک بازی تجربه کردم. محیط‌های بسیار زیبا، لول دیزاین بی نظیر، npc های بشدت درگیرکننده، کاتسین های بیاد موندنی، باس فایت های بسیار هنری. واقعا هنر خالص بود این افزونه ۱۶ گیگی. تا قبل از این dlc الدن رینگ برام ۹ از ۱۰ بود. ولی الان برام به اندازه بلادبورن عزیزه.

۱۰ از ۱۰

Ng+ جدیدی رو شروع کردم.
 
تازه بعد 7-8 ساعت رسیدم به باس اول :-" من بیش از حد دارم گشت و گذار میکنم یا واقعا اینقد محتوا زیاد داره؟ :دی

بعد فاز دوستانی که میگن آسونه رو درک نمیکنم، با سامن و میمیک آره اما بدون اینا با چه متر و معیاری آسون محسوب میشه؟ :دی
من تازگی DS3 رو تموم کردم، سخت ترین باساش رو بعد چند بار مردن موو ستاش دستت میاد و بدون سامن میتونی بزنیشون اما اینجا الان همین Divine Beast Dancing Lion مثلا ده بار مردم سرش، با اینکه موو ستاش پیچیده نیست اما اینقد دمیجی که بهش زده میشه کمه و پنجره اتک هم بهش خیلی باریکه که کم میارم تا آخر فایت :دی
هر اتک بهش 4-5 درصد از جونش میرفت، کلا بیخیال شدم رفتم Scadutree گیر بیارم شاید آسون شد :دی اینجا گیرم خدا بهم رحم کنه برا باس آخر =))

چرا ولی کسی از لول دیزاین حرفی نمیزنه، همین مسیر رسیدن به Divine Beast Dancing Lion برام اوج کارای فرام سافت بود چه از نظر تنوع محیط و بالا پایین داشتن، چه Interconnectivity، خیلی تکمیل بود.
 
آخرین ویرایش:
تازه بعد 7-8 ساعت رسیدم به باس اول :-" من بیش از حد دارم گشت و گذار میکنم یا واقعا اینقد محتوا زیاد داره؟ :دی

بعد فاز دوستانی که میگن آسونه رو درک نمیکنم، با سامن و میمیک آره اما بدون اینا با چه متر و معیاری آسون محسوب میشه؟ :دی
من تازگی DS3 رو تموم کردم، سخت ترین باساش رو بعد چند بار مردن موو ستاش دستت میاد و بدون سامن میتونی بزنیشون اما اینجا الان همین Divine Beast Dancing Lion مثلا ده بار مردم سرش، با اینکه موو ستاش پیچیده نیست اما اینقد دمیجی که بهش زده میشه کمه و پنجره اتک هم بهش خیلی باریکه که کم میارم تا آخر فایت :دی
هر اتک بهش 4-5 درصد از جونش میرفت، کلا بیخیال شدم رفتم Scadutree گیر بیارم شاید آسون شد :دی اینجا گیرم خدا بهم رحم کنه برا باس آخر =))

چرا ولی کسی از لول دیزاین حرفی نمیزنه، همین مسیر رسیدن به Divine Beast Dancing Lion برام اوج کارای فرام سافت بود چه از نظر تنوع محیط و بالا پایین داشتن، چه Interconnectivity، خیلی تکمیل بود.

خب باس اول واقعا سخته : دی
 
  • Like
Reactions: majidred2011
تازه بعد 7-8 ساعت رسیدم به باس اول :-" من بیش از حد دارم گشت و گذار میکنم یا واقعا اینقد محتوا زیاد داره؟ :دی

بعد فاز دوستانی که میگن آسونه رو درک نمیکنم، با سامن و میمیک آره اما بدون اینا با چه متر و معیاری آسون محسوب میشه؟ :دی
من تازگی DS3 رو تموم کردم، سخت ترین باساش رو بعد چند بار مردن موو ستاش دستت میاد و بدون سامن میتونی بزنیشون اما اینجا الان همین Divine Beast Dancing Lion مثلا ده بار مردم سرش، با اینکه موو ستاش پیچیده نیست اما اینقد دمیجی که بهش زده میشه کمه و پنجره اتک هم بهش خیلی باریکه که کم میارم تا آخر فایت :دی
هر اتک بهش 4-5 درصد از جونش میرفت، کلا بیخیال شدم رفتم Scadutree گیر بیارم شاید آسون شد :دی اینجا گیرم خدا بهم رحم کنه برا باس آخر =))

چرا ولی کسی از لول دیزاین حرفی نمیزنه، همین مسیر رسیدن به Divine Beast Dancing Lion برام اوج کارای فرام سافت بود چه از نظر تنوع محیط و بالا پایین داشتن، چه Interconnectivity، خیلی تکمیل بود.
چه باهم میریم جلو منم دقیقا امروز رفتم برای باس اول یه 5 6 باری مردم حالا فردا دوباره تستش میکنم البته من یخورده داشتم فارم میکردم fai رو بکنم 25 بتونم از golden vow استفاده کنم
 
  • Like
Reactions: majidred2011
خب بلاخره دی ال سی رو تموم کردم.
به نظرم
پایانش یه ذره ناامید کننده بود. نه آهنگ حماسی داشت نه تیتراژی کلا اون حس حماسی بودن باس فایت Radagon (با اون آهنگش) رو نداشت.
رادان واقعا کاراکتر Chadی هست و به نظرم در حال حاضر حتی قوی ترین demi-god به حساب میاد. کاش حداقل بهش یکی دو تا دیالوگ میدادن.
باس فایتش ولی قشنگ بود و کلا زیر 20 تا ترای گرفت :دی
فارغ از بیلدتون یه شیلد (نیازی نیست greatshield) باشه بگیرین دستتون و سعی کنین دمیجاشو بلاک کنید. خیلی از دمیجاش رول کردن فایده نداره/خیلی سخته.

پ.ن: اگه بیلد فیث دارین از Impenetrable Thorns قافل نشین. دمیج خیلی عجیبی داره\
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.d.makan
پایانش یه ذره ناامید کننده بود. نه آهنگ حماسی داشت نه تیتراژی کلا اون حس حماسی بودن باس فایت Radagon (با اون آهنگش) رو نداشت.
رادان واقعا کاراکتر Chadی هست و به نظرم در حال حاضر حتی قوی ترین demi-god به حساب میاد. کاش حداقل بهش یکی دو تا دیالوگ میدادن.
آهنگش که خیلی فوق العادست. حداقل برای من که اینطوره. حماسی و به شدت حس عرفانی :D اون god بودن میکلا و پایان رو به خوبی منتقل می کنه بهم.
برعکس اینکه یه کلمه چه تو بازی اصلی و چه اینجا حرف نمی زنه به ابهتش اضافه کرده بنظرم.:D ولی در مورد کاتسین پایانی موافقم که ناامیدکننده است اطلاعات خاصی در اختیار آدم نمیذاره. حداقل منکه چیز جدیدی نفهمیدم.همون کاتسین ها و صحبت های حین باس بیشتر میارزید.
 
  • Like
Reactions: Albis

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or