Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
اقا وقتی رادان رو تو اون بیابونه کشتی باید چکار کنی و کجا بری.........اون منطقه برفی چطور باز میشه
برگرد برو mistwood یه کم گوشه ها بری میبینی که اسمون و زمین داغون شده باید بپری پایین اما قبلش برو wich ranni رو پیدا کن بعد برو اونجا
 
خب منم ۲ ۳روز پیش بازی رو تموم و پلت کردم. خیلی فاصله افتاد از روزی که ریلیز شد تا روزی که فرصت کنم و حسابی واسش وقت بذارم ولی خب در نهایت لذت کامل رو بردیم. تک‌تک لحظات بازی جذاب و نفسگیر بود. تنوع محیط‌ها خیلی خوب بود. هر لوکیشن اتمسفر خاص خودشو داشت و بعضیاشون واقعا سنگین و ترسناک بودن. طراحی باس‌های بازی مخصوصا باس‌های اصلی فوق‌العاده بود. بخوام فقط یکی رو از نظر اپیک بودن انتخاب کنم قطعا Dragonlord Placidusax هستش. اوج زیبایی و حماسی بودن رو میتونستی تو این باس ببینی حتی قبل ازینکه وارد مبارزه بشی. تک‌تک لحظات مبارزه باهاش برای لذت‌بخش بود. حتی وقتی میمردم هم لذت میبردم! بعد ازون میتونم Starscourge Radahn رو قرار بدم که فضای مبارزه باهاش خیلی متفاوت و جالب بود و همین موضوع یه فاز حماسی خفنی داده بود بهش. ۲تا باس هم منو اساسی جر دادن. Malenia Blade of Miquella رتبه اول قرار میگیره که از یه جایی به بعد دیگه اعصاب خورد کن شد رسما. دهن سرویس اکثر اتکاش وان هیت میکشت! هرچقدر از نظر ظاهری دوسش داشتم ازونور مکانیزم مبارزش حالمو بهم میزد :D دومی که جر خوردم ولی اعصابمو خورد نکرد Mohg Lord of Blood بود که واقعا بی‌رحم بود. یکمم زود رفتم سراغش و اونم حسابی از خجالتم در اومد. اواخر بازی رگباری باس‌های خفن رو میکرد و از شدت هیجان نمیدونستی چیکار بکنی. من خودم Maliketh رو مشکل زیادی نداشتم برای زدنش اما بعدا رفتم کمک خلق‌الله با خودم گفتم چطور اینو زدم. اصلا یه جا بند نمیشه و واقعا رسیدن بهش و دمیج دادن خیلی سخته. در مورد تمام باس‌های بازی بخوای حرف بزنی تا شب باید بنویسی ولی در نهایت جا داره تشکر کنم از باس آخر و سلاح زیباش Sacred Relic Sword که معنای تازه‌ای به فارم کردم بخشید و کارو خیلی خیلی راحت و لذتبخش کرد :D طبق معمول تروفی‌های بازی‌های میازاکی شمارو به بدترین و ترسناکترین لوکیشن‌های بازی میبرن. یعنی اگه یه جارو میبینی و میگی اوه اوه ولش کن اینجا نمیرم ولی بعدا واسه گرفتن تروفی مجبوری بیای و تمام بدبختیارو تحمل کنی تا به هدفت برسی. تو اولین پلی‌رو تونستم ۴تا پایان رو باز کنم و ببینم و همشون عالی بودن. شخصیتایی که میبینیم و واسشون کوئست انجام میدیم خیلی خوب بودن. داستان هر کرکتر و باس عالی بود واقعا و البته لازمه برای درک بهتر ویدئو دیده بشه حتما. بازی رو با Bloodhound's Fang تموم کردم. با اینکه از هوی‌سورد خوشم نمیاد اما برای اولین بار نتونستم از یکیشون بگذرم و شدیدا هم خوش گذشت. ضمن اینکه تغییراتی که توی این بازی انجام شده بازی رو آسون نکرده ولی برای عده‌ی بیشتری قابل بازی شده که خیلی خوشحالم. چندتا از دوستام این اولین تجربشون بود از بازیای میازاکی و شدیدا هم لذت میبرن از بازی. چند نفر دیگه رو هم تونستم بکشونم سمت بازی و در کل خیلی خوبه که تعداد آدمایی که میتونن از بازی لذت ببرن زیاد شده نسبت به عناوین قبلیش‌. مشکل اساسی بازی هم که مربوط میشد به بخش تکنیکی و افت فریم‌ و مقداری باگ که بعضیاشون واقعا احمقانه بودن. امیدوارم روزی رو ببینم که بازیای FS لااقل افت فریم رو دیگه نداشته باشن! تکراری بودن باس‌ها و انمی‌ها یا شبیه بودن دانجن‌ها بهمدیگه رو خیلی نمیشه ایراد دونست چون بازی واقعا بزرگه و نمیشه انتظار داشت همه چیز طراحی خاص خودشونو داشته باشن.
دیدم اینجا از استریمر گرامی Marz اسم برده شده. این دختر واقعا پشتکار عجیبی داره. شدیدا آندِر لول رفته سراغ رادان و بدون سامن کردن npcها خیلی پیگیرانه موفق به زدنش میشه. واقعا کارش درسته

موفق باشیم
 
آخرین ویرایش:
با افسانه ای به اسم "Let Me Solo Her" آشنا بشید! :D

چند روزی میشه که آوازه یه پلیر قهار داخل سابردیت بازی پیچیده، یه پلیری که همیشه دم در یکی از باس های فرعی و شدیدا سخت بازی، یعنی مالنیا پیداش میشه و فقط هم تو شکست دادن این باس بخصوص به بقیه کمک میکنه. اما پروسه کمک کردنش اصلا عادی نیست، اول اینکه ایشون تقریبا بدون هیچ آرموری میاد کمک بقیه و جز دوتا کاتانا و یک کوزه روی سر، رسما هیچی نداره. :D دوم هم اینکه اسمش رو گذاشته "Let Me Solo Her" و گفته میشه بعد از سامن شدن، کار باس رو به تنهایی و بدون حتی یکبار دمیج خوردن تموم میکنه. بعضیا حتی مدعی شدن که همون اول کار با ایموت و اشاره از بقیه میخواد که یه گوشه بشینن و فقط صحنه رو تماشا کنن از دور، و اینکه هرکی بخواد سعی کنه کمکش کنه ناراحت میشه و سریع مبارزه رو ترک میکنه و میذاره میره! :))

اگه اهل کواپ رفتن نیستید اینو هم بگم که داخل کواپ HP باس ها به مقدار قابل توجهی زیاد میشن، که این خودش کار رو برای جناب Let Me Solo Her ( :| :D) چند برابر سخت تر میکنه. حالا بگذریم، ایشون تو این چند روز حسابی سر و صدا به پا کرده و داخل کامیونیتی بازی بابت کاری که داره انجام میده، دارن به عنوان یک افسانه ازش یاد میکنن. کلی هم ازش فن آرت ساختن که اگه ندیدید چندتاشون رو میذارم. :)) (طبیعتا اگه نمیخواید باس رو ببینید بازش نکنید)


خیلی زود جریانی که پیش اومده از کامیونیتی داخلی فراتر رفت و به رسانه های گنده هم رسید و الان جاهایی مثل The Verge براش مطلب نوشتن. =)) پالیگان هم اومده باهاش صحبت کرده و ازش پرسیده که انگیزت از این کار چی هست اصلا؟ ایشون هم مثل هر ابرقهرمان محبوب دیگه، یه پیشینه داستانی خوب برای خودش داره و جواب داده که من خودم حدود 170 بار سر این باس کشته شدم، برای همین خواستم به بقیه کمک کنم تا از شر این مبارزه خلاص شن. خلاصه که سابردیت الدن رینگ قبل از عرضه بازی یکی از عجیب ترین جاهای اینترنت بود، و به نظر میرسه بعد از عرضه هم همچنان یکی از عجیب ترین جاهای اینترنت باقی میمونه. :D
 

Attachments

  • 221f011b-fb1c-4057-8339-ff2e746ce30d.jpg
    221f011b-fb1c-4057-8339-ff2e746ce30d.jpg
    69.6 KB · مشاهده: 11
با افسانه ای به اسم "Let Me Solo Her" آشنا بشید! :D

چند روزی میشه که آوازه یه پلیر قهار داخل سابردیت بازی پیچیده، یه پلیری که همیشه دم در یکی از باس های فرعی و شدیدا سخت بازی، یعنی مالنیا پیداش میشه و فقط هم تو شکست دادن این باس بخصوص به بقیه کمک میکنه. اما پروسه کمک کردنش اصلا عادی نیست، اول اینکه ایشون تقریبا بدون هیچ آرموری میاد کمک بقیه و جز دوتا کاتانا و یک کوزه روی سر، رسما هیچی نداره. :D دوم هم اینکه اسمش رو گذاشته "Let Me Solo Her" و گفته میشه بعد از سامن شدن، کار باس رو به تنهایی و بدون حتی یکبار دمیج خوردن تموم میکنه. بعضیا حتی مدعی شدن که همون اول کار با ایموت و اشاره از بقیه میخواد که یه گوشه بشینن و فقط صحنه رو تماشا کنن از دور، و اینکه هرکی بخواد سعی کنه کمکش کنه ناراحت میشه و سریع مبارزه رو ترک میکنه و میذاره میره! :))

اگه اهل کواپ رفتن نیستید اینو هم بگم که داخل کواپ HP باس ها به مقدار قابل توجهی زیاد میشن، که این خودش کار رو برای جناب Let Me Solo Her ( :| :D) چند برابر سخت تر میکنه. حالا بگذریم، ایشون تو این چند روز حسابی سر و صدا به پا کرده و داخل کامیونیتی بازی بابت کاری که داره انجام میده، دارن به عنوان یک افسانه ازش یاد میکنن. کلی هم ازش فن آرت ساختن که اگه ندیدید چندتاشون رو میذارم. :)) (طبیعتا اگه نمیخواید باس رو ببینید بازش نکنید)


خیلی زود جریانی که پیش اومده از کامیونیتی داخلی فراتر رفت و به رسانه های گنده هم رسید و الان جاهایی مثل The Verge براش مطلب نوشتن. =)) پالیگان هم اومده باهاش صحبت کرده و ازش پرسیده که انگیزت از این کار چی هست اصلا؟ ایشون هم مثل هر ابرقهرمان محبوب دیگه، یه پیشینه داستانی خوب برای خودش داره و جواب داده که من خودم حدود 170 بار سر این باس کشته شدم، برای همین خواستم به بقیه کمک کنم تا از شر این مبارزه خلاص شن. خلاصه که سابردیت الدن رینگ قبل از عرضه بازی یکی از عجیب ترین جاهای اینترنت بود، و به نظر میرسه بعد از عرضه هم همچنان یکی از عجیب ترین جاهای اینترنت باقی میمونه. :D
n6s8xazr9kt81.jpg pjgu6yj5ght81.jpg
 
فکر کنم فقط منم که با مالنیا مشکلی نداشتم می دونید به نظرم حتی از گویین تو دارک سولز 1 هم راحت تر پری می شد دقیقا نمی دونم چرا اینقدر همه میگن سخته یه تارگت شیلد بردارید سعی کنید خوب حرکاتش رو به یادتون بمونه بعد سعی کنید parry کنید می بینید اونقدر هم سخت نیست خیلی هم دمیج می خوره
 
فکر کنم فقط منم که با مالنیا مشکلی نداشتم می دونید به نظرم حتی از گویین تو دارک سولز 1 هم راحت تر پری می شد دقیقا نمی دونم چرا اینقدر همه میگن سخته یه تارگت شیلد بردارید سعی کنید خوب حرکاتش رو به یادتون بمونه بعد سعی کنید parry کنید می بینید اونقدر هم سخت نیست خیلی هم دمیج می خوره
دلیلش این هست که خیلیا با comet azur باس میزدن و جلو باس هایی که حرکات سریع دارن گیر میفتن.
من ironjar مصرف کردم رفتم کنارش ایستادم با mohg spear چندبار اسکیل زدم مرد ، حرکاتش هم یادم نموند.
 
من ملینیا رو هم با comet azure کشتم :دی
دلیلش این هست که خیلیا با comet azur باس میزدن و جلو باس هایی که حرکات سریع دارن گیر میفتن.
من ironjar مصرف کردم رفتم کنارش ایستادم با mohg spear چندبار اسکیل زدم مرد ، حرکاتش هم یادم نموند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or