Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
بچه هایی که ps5 دارن بنظرتون فن کنسول رو این بازیی زیادی رو دور سریع نیست
تازه کنسول داغ هم نمیکنه ولی اینطور فن کنسول میره رو دور تند
هورایزن با اون گرافیک فن کنسول تقریبا رو بی صداس
البته من مشکل فریم ندارم ولی فکر کنم مشکل فنی داره بازی
 
خداروشکر هیشکی نمیگه
نحوه سیو شبیه سری سولز هست باید چیزهایی به اسم Grace پیدا کنید که در واقع همون بون فایر هست. البته یک مجسمه‌هایی هم در مسیرتون هست که اگر بمیرید میتونید از همونها دوباره برگردید و اینجوری مسیرتون رو کوتاه تر کنید.
 
  • Like
Reactions: all4u
بازی حرف نداره فقط خدا کنه اپدیت بدن واسه این افت فریم
افت فریم بعضی جا بد تو ذوق میزنه مخصوصا وقتی سوار این خره میشم
ی سوال:
این ملینا کار خاصی باید انجام داد تا بیادش؟
من چند بار رفتم و اومدم داخل church of elleh یهو ظاهر شد

این جسجرها کسی فهمید چجور میشه با دوال سنس اجرا کرد با استفاده از سنسور؟
من هر چی دسته رو این ور اون ور کردم اصلا اجرا نمیشه
سه بار مثلث سریع بزنین ی جسجر بصورت رندوم اجرا میکنه
 
منم حدود 5 ساعت بازی رو جلو رفتم و با اینکه 5 ساعت برای این بازی خیلی کمه، (2 ساعتشم سر tree sentinel هدر دادم :| ) ولی از همین چند ساعت معلومه که بازی فوق العادست.
جد ازا طراحی هنری و موسیقی زیبا، دشمن ها، پیشرفت گیم پلی و ...، این طراحی دنیای بازی هست که چشم منو خیلی گرفت. کلا فرام سافتور توی ساخت دنیاهای غمگین، تاریک ولی با اتمسفری که ادمو طرف خودش میکشونه استادن و این دفعه با جهان باز شدن بازی، کار طراحی دنیاشونم کلا چند مرحله رفته بالا و بهتر شده. اگهه اشتباه نکنم همینجا بحث کریدم که بازی زیادی روشن و رنگی شده :-" ولی به طرز عجیبی همچنان اون احساس و جو سنگین بازی های قبلی توی الدن رینگ هم هست.

من اسب محترم رو که گرفتم، گفتم بزار همینطوری برم یکم توی دنیای بازی بچرخم و رفتم سمت شرق نقشه و کلا حال و هوای بازی عوض شد لعنتی :-"
بازی رو هم با کلاس سامورایی شروع گرفتم و برای دفعه اول طبق معمول یه شخصیت با محوریت dex میسازم :-"

در مورد مشکلات پرفورمنس هم، بله بازی روون نیست ولی من تا حالا مشکلی نداشتم که بخواد به تجربه بازی لطمه بزنه. یکی از دوستای بنده هم که از دیشب چسبیده به بازی یه تئوری جالبی داره، میگه 2-3 ساعت که بازی رو بزاری ران بشه، مشکلات فریم ریت و استاتر همینطور کمتر میشن :| ت ااینجایی هم که من توی نقشه گشتم و ... همون اول بازی و مبارزه با tree sentinel سنگین ترین بخش بازی بوده و نکته جالبش اینه توی محیط های شلوغ تر یا بزرگتر مشکلات افریم فریم اصلا به اندازه اون بخش اول نبودن :|

خلاصه اینکه احتمالا تا فردا صبح درگیر بازی باشم :-"
ای خدا خیرت بده فرام سافتور :-"
 
با در نظر گرفتن وضع ناجور پرفورمنس رو پی سی بازم روی استیم دک خیلی خوب داره اجرا میشه.


دیفالت ستینگ، 45 فریم و دراپ بعضی جاها تا 30.
کی فکرشو میکرد بشه بازی با این گستردگی و جزئیات، دی وان روی یک دستگاه هندهلد با این کیفیت تجربه کرد!
 
ما یه غلطی کردیم کلاس Prisonerبرداشتیم. دهن مون صاف شده :))

یه شیش ساعتی بازی کردم رو ps5 هیچ مشکلی نداره. فریم عالی، بدون لگ و‌.. . یه چیز هنوز برام مبهمه. یه علامت شبیه کتبیه سفید رنگ سمت چپ صفحه م تو بازی هست. چیه؟

و اینکه آیا stormveil castleمقصد اوله؟
محیط بازی خیلی وسیعه. یه چیز که اذیتم میکنه شباهت طراحی بعضی محیط ها به یکدیگه س و این کمی در مسیر یابی کار و سخت میکنه. فعلا فقط در حال فارم و گشت و گذار و لول آپم.
 
بچه هایی که ps5 دارن بنظرتون فن کنسول رو این بازیی زیادی رو دور سریع نیست
تازه کنسول داغ هم نمیکنه ولی اینطور فن کنسول میره رو دور تند
هورایزن با اون گرافیک فن کنسول تقریبا رو بی صداس
البته من مشکل فریم ندارم ولی فکر کنم مشکل فنی داره بازی
ربطی به گرافیک بالا و پایین نداره.
مهم بهینه بودن بازی هست. FS کلا انجینش مشکل داره و متأسفانه به یه ورشونه و درستش نمیکنن.

حیفه واقعا همچین بازیهای نابی میسازن ولی همیشه مشکلات فنی دارند.
دیمنز سولز ریمیک نشون داد اگه انجین خوب باشه چقدر تجربه این بازیها جذابتر میشه ...
 
نسبت به گرافیک کاغذش که فریم دهی خوبی اصلا نداره ضمن اینکه فریم بالای 60 هم نداره باید براش انلاکر دانلود کنید خوب اگه می شه چرا توی سال 2022 نذاشتید؟ اینم سوالیه
تازه فریم که انلاک می شه می فهمید اوضاع فریم دهی چقدر بده اما کلا برای 4k 60 هم حداقل 3080 می خواد که برای بازی که نه ری ترسینگ داره نه حتی draw distance داره گرافیکشم در حد بازی های 2 نسل پیش یا معمولی های نسل قبله پورت جالبی نیست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or