Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
عجب چیز باحال و جالبی شده این اپن ورد بودنش، خصوصا مبارزه با اسبش، می زنی شتک می کنی همرو.

من خندم می گرفت سر مبارزه با این tree sentinel با اسب، چون دور می گرفت میومد که با این تبر گُندش بزنه لهم کنه یه دابل جامپ می زدم می رفتم رو کَلَش😁
 
آخرین ویرایش:
آقا بازی اعتیاد و گیرایی داره؟ من آخرین بار ک معتاد ی بازی شدم بلادبورن بود ک روزا لحظه شماری میکردم بیام خونه بازی کنم ، ولی جدیدا حال بازی ندارم زیاد خصوصا اینو هورایزن ک اوپن ورد هستن حال شروع کردنشون رو ندارم ، حالا بنظر شما بازی جوری هست ک استارتش رو بزنم و معتادش بشم یا نه؟ :دی
 
من هنوز یادم میره بازی جامپ داره :((
عوضش من دائم در حال جامپ زدنم :D دکمه اش ضربدر هست و این کارو راحت کرده.
یه چیز خیلی خوبی که هست این آیتم جمع کردن برای کرفتینگ رو خیلی خوب پیاده کردن و حتی با سرعت زیاد و در حال عبور از روی آیتم می تونی جمعش کنی و این خیلی خوبه که دو ساعت نباید معطل بشیم.
 
  • Like
Reactions: NHM
فضا سازی بازی رنگوارنگ شده از اون حالت سنگینی و تاریکی بازی کم نکرده ؟
بنظرم برای ساخت بازی بعدیشون بهتره که از یه موتور دیگه مثل آنریل 5 استفاده کنن
یه همچین بازی ای با گرافیکی در حد دیمون سولز ریمیک

ELDEN RING بازی فوق العاده ای هست و با گرافیک بروز لذت بازی چند برابر میشه
 
ما یه غلطی کردیم کلاس Prisonerبرداشتیم. دهن مون صاف شده :))

یه شیش ساعتی بازی کردم رو ps5 هیچ مشکلی نداره. فریم عالی، بدون لگ و‌.. . یه چیز هنوز برام مبهمه. یه علامت شبیه کتبیه سفید رنگ سمت چپ صفحه م تو بازی هست. چیه؟

و اینکه آیا stormveil castleمقصد اوله؟
محیط بازی خیلی وسیعه. یه چیز که اذیتم میکنه شباهت طراحی بعضی محیط ها به یکدیگه س و این کمی در مسیر یابی کار و سخت میکنه. فعلا فقط در حال فارم و گشت و گذار و لول آپم.
اره مقصد اونجاست.
کسی راه حلی برا مپ بازی نداره ادم سر درنمیاره کجا رفته
مپ های بازی معمولا زیر یه ستون هایی کنار راه اصلیه تو مپت هم دقت کنی علامتشون رو میبینی
 
  • Like
Reactions: Syamak88088
بعد از تقریبا 20 بار مردن بالاخره باسMargit The Fell Omen رو زدم. ( اگه سلاحش انقدر بزرگ نبود نصف صفحه رو نمیگرفت زودتر دیفیت میشد لامصب هر جا جاخالی میدادی بهت میخورد اخرش کنج دیوار لبه پرتگاه گیر اوردمش از پشت زدمش) برای من که اصلا با این سری ها ارتباط برقرار نمیکردم. با این بازی تونستم ارتباط برقرار کنم. دوستانی که مثل من طرفدار سولز بورن نیستن به نظرم وقت خوبیه که الان این سبک رو امتحان کنن. الان فقط چندتا سوال دارم. با توجه به اینکه بازی اوپن ورلد هست من خیلی از دشمنان رو نمیزنم چون خیلیاشون قوی هستن با یکی دو ضربه کارم رو تموم میکنن ولی بعضیاشون هم میزنم . مپ هم تقریبا خوب میگردم الان میخواستم بدونم این نکشتن های انمی تو مپ تاثیری زیاد رو لول اپ شخصیت داره یا نه؟ بعدش برای اینکه شخصیتمون ضربه هاش قوی تر باشه بیشتر انمی ها دمج بخورن کدام قابلیت هام رو ارتقا بدم. ( کلاس بازی : vagabond)
 
بعد از تقریبا 20 بار مردن بالاخره باسMargit The Fell Omen رو زدم. ( اگه سلاحش انقدر بزرگ نبود نصف صفحه رو نمیگرفت زودتر دیفیت میشد لامصب هر جا جاخالی میدادی بهت میخورد اخرش کنج دیوار لبه پرتگاه گیر اوردمش از پشت زدمش) برای من که اصلا با این سری ها ارتباط برقرار نمیکردم. با این بازی تونستم ارتباط برقرار کنم. دوستانی که مثل من طرفدار سولز بورن نیستن به نظرم وقت خوبیه که الان این سبک رو امتحان کنن. الان فقط چندتا سوال دارم. با توجه به اینکه بازی اوپن ورلد هست من خیلی از دشمنان رو نمیزنم چون خیلیاشون قوی هستن با یکی دو ضربه کارم رو تموم میکنن ولی بعضیاشون هم میزنم . مپ هم تقریبا خوب میگردم الان میخواستم بدونم این نکشتن های انمی تو مپ تاثیری زیاد رو لول اپ شخصیت داره یا نه؟ بعدش برای اینکه شخصیتمون ضربه هاش قوی تر باشه بیشتر انمی ها دمج بخورن کدام قابلیت هام رو ارتقا بدم. ( کلاس بازی : vagabond)
بنظر من که آندر لول هستی اگه برا اون باس 20 بار مردی. دقیقا قرار نیست همرو بزنی بازی اینجوریه که اگه جایی از بازی سخت بود برات بری جاهای دیگه لول آپ کنی قوی که شدی دوباره برگردی. برا قوی تر شدن هم
بستگی به سلاحت داره که با چه استتی اسکیل میشه که فک کنم برا vagabond کوالیتی بهتره یعنی Strength و Dexterity رو با هم بالا ببر.
 
  • Like
Reactions: reza11
بعد از تقریبا 20 بار مردن بالاخره باسMargit The Fell Omen رو زدم. ( اگه سلاحش انقدر بزرگ نبود نصف صفحه رو نمیگرفت زودتر دیفیت میشد لامصب هر جا جاخالی میدادی بهت میخورد اخرش کنج دیوار لبه پرتگاه گیر اوردمش از پشت زدمش) برای من که اصلا با این سری ها ارتباط برقرار نمیکردم. با این بازی تونستم ارتباط برقرار کنم. دوستانی که مثل من طرفدار سولز بورن نیستن به نظرم وقت خوبیه که الان این سبک رو امتحان کنن. الان فقط چندتا سوال دارم. با توجه به اینکه بازی اوپن ورلد هست من خیلی از دشمنان رو نمیزنم چون خیلیاشون قوی هستن با یکی دو ضربه کارم رو تموم میکنن ولی بعضیاشون هم میزنم . مپ هم تقریبا خوب میگردم الان میخواستم بدونم این نکشتن های انمی تو مپ تاثیری زیاد رو لول اپ شخصیت داره یا نه؟ بعدش برای اینکه شخصیتمون ضربه هاش قوی تر باشه بیشتر انمی ها دمج بخورن کدام قابلیت هام رو ارتقا بدم. ( کلاس بازی : vagabond
راحت بود باسش فقط باید parry میکردی
 
  • Like
Reactions: reza11
یه راهنمایی کوچیک برا تازه وارد ها

محاسبه وزن تجهیزات تو بازی و ارتباطشون با roll
___________
Light
سبک = (30% یا کمتر) از حداکثر وزن قابل حمل = سریع ترین، طولانی ترین و امن ترین نوع رول
___________
Medium
متوسط = (70% یا کمتر) از حداکثر وزن قابل حمل = رول زردن کمی کند تر و کوتاه تر
__________
Heavy
سنگین = (100% یا کمتر) از حداکثر وزن قابل حمل = کند ترین و کوتاه ترین رول
__________
Overloaded
وزن بیش از حد = (بیشتر از 100%) از حداکثر وزن قابل حمل = رول غیر فعال میشود و همه حرکات دیگر کند تر میشوند
__________
اینم بگم شما میتونید با ابدیت Endurance هم وزن قابل حمل رو افزایش بدین هم استقامت رو
البته یه ایتم به نام Arsenal Charm هم بعدا میتونین پیدا کنین که حداکثر وزن قابل حمل رو 15% افزایش میدا
یه نکته: اگه به وضعیت و امار کاراکترتون نگاه کنین اونجا خودش نوشته تو حالت سبک، متوسط یا سنگین هستین،
فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or