Multi Platform Dying Light 2 Stay Human

سازنده
Techland
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Techland
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
dying-light-2-8k-nm-1920x1080-920x518.jpg


تاریخ عرضه: ۷ دسامبر 2021، ۱۶ آذر 1400
پلتفرم(ها): PC, PS4, PS5, X1, XSX|S,

بلاخره بعد کلی انتظار نسخه جدید دایینگ لایت معرفی شد.
بازی تغییرات خیلی زیادی داشته از جمله انیمیشن های جدید برای پارکور, محیط تاریکتر و اتمسفر سنگین تر و گرافیک فوق العاده چشم نواز... منتظر یه تجربه فوق العاده باشید!


....

تصاویر:

082293.jpg 082299.jpg 082294.jpg 082296.jpg 098085.jpg 082297.jpg image_dying_light_2-40419-4093_0004.jpg 1528718224_dying-light-2-5.jpg DyingLight2_screen_06.jpg

....

تریلر جدید (گیم پلی):

1622295200820.png


 

Attachments

  • 1622295200820.png
    1622295200820.png
    186.9 KB · مشاهده: 4,024
آخرین ویرایش:
روی ۳۰ فریم بازی قابل تحمل هست یا نه؟ چون مثلا یسری بازی ها مثل red dead بنظرم با این که ۳۰ فریم هستند ازار دهنده نیستن.بهترین حالت روی همون ۶۰ فریم هست؟

بیشتر بستگی به خودت داره برای من واقعا ۳۰ فریم غیر قابل تحمله ولی خیلی دوستان تو صفحات قبلی نوشتن که باهاش اوکی هستن.

پیشنهاد میکنم اگر بازی رو روی Series X تهیه کردید و قصد دارید رو فریم ریت ۶۰ بازی کنید از یک مانیتور 1440 استفاده کنید که تصویر کمتر استرچ بشه.
 
بیشتر بازی کن. من حدودا ۲۰ ساعت تا الان بازی کردم. بعد از ۱۳ ساعت اینا حدودا بازی به اوج خودش میرسه.
نمرات و نقد ها هم به نظرم کمی برای بازی سخت گیری شده و واقعا به اون شکل که داخل نقد ها اشاره شده بازی دارای ضعف و اشکال نیست. البته یک سری از انتظارات رو کمپین تبلیغاتی بازی ایجاد کردن.
بهرام منم یه 20 ساعتی الان زدم، یک سوال دارم ازت،. اصلا تا الان که بازی کردی، توسط یک زامبی کشته شدی؟
 
بهرام منم یه 20 ساعتی الان زدم، یک سوال دارم ازت،. اصلا تا الان که بازی کردی، توسط یک زامبی کشته شدی؟
اگر دنبال این هستی که توسط زامبی ها کشته بشی، بازی درستی رو انتخاب نکردی :D

ولی تو شب تو چیس های بالا کشته شدم چند باری.
 
روی ۳۰ فریم بازی قابل تحمل هست یا نه؟ چون مثلا یسری بازی ها مثل red dead بنظرم با این که ۳۰ فریم هستند ازار دهنده نیستن.بهترین حالت روی همون ۶۰ فریم هست؟
30 فریم هیچ وقت اوکی نیست به قدری موشن صفحه زیاد می شه اینپوت لگ بالا می ره که اصلا لذت بازی نابود می شه

کلا باید دیگه کم کم مود 30 فریم حذف کنن خیلی فریم منسوخی هست
 
اگر دنبال این هستی که توسط زامبی ها کشته بشی، بازی درستی رو انتخاب نکردی :D

ولی تو شب تو چیس های بالا کشته شدم چند باری.
پس تو این بازی توسط چه جیزی آدم باید کشته بشه؟ :دی
من مواقعی کشته شدم که از ارتفاع بالا پریدم و دیدم عه عجب کاری، متلاشی شدم :دی
 
  • Like
Reactions: Bahram
پس تو این بازی توسط چه جیزی آدم باید کشته بشه؟ :D
من مواقعی کشته شدم که از ارتفاع بالا پریدم و دیدم عه عجب کاری، متلاشی شدم :D
بازی وجه فانش سنگینی میکنه تا بخش ترس و بقا
و بخاطر این که هنوز اون جو بقا رو به نحوی داره به نسبت تمام بازی زامبی محور کاملا فان یه سروگردن بالاتره چه جزئیات چه داستان چه اتمسرش
اما اگه کسی به دید بازی سبک بقا بره داخلش کاملا ضدحال میخورده چون هدف بازی این نیست
 
من بعد از حدود ۴۰ ساعت بازی رو تموم کردم و گفتم بیام نظر خودمو بگم با توجه به این که یک پیش نمایش برای نمایش e3 بازی نوشته بودم.

صحبت اصلی خودم رو با مقایسه با نمایش های بازی شروع می کنم که متاسفانه بخش های اصلی یا حتی انقلابی اون نمایش ها، اثری در نسخه نهایی بازی ندارند و میشه گفت تکلند نتونسته به هیچ عنوان اون بخش هارو در نسخه نهایی قرار بده. به عنوان مثال قرار بود تا با تصمیم گیری ما، قسمتی از نقشه به صورت کامل دچار تغییر بشه و حتی تو نمایش شاهد این بودیم که شهری از دل آب بیرون میاد و حتی زامبی های جدید هم وارد بازی میشن، اما تو نسخه نهایی تمام این بخش ها حذف شدن و انتخاب ها تنها در پایان بازی و سرنوشت شخصیت ها نقش دارند.
کلا این حس بهم دست داد که داستان بازی رو نتونستن به دلیل وسعت به شدت زیاد بازی به خوبی پیش ببرند و از یک جایی حس میشه که عملا انتخاب ها هم نقشی در روند بازی ایجاد نمی‌کنند. که همین موضوع تا حدودی ناامید کننده ظاهر میشه.
موضوع بعدی هم وجود تعدادی سلاح مثل اسکورپین یا حتی سلاح های گرم بود که در نسخه نهایی اثری از اون ها نیست. (البته به نظر میاد این حرکت برای بالانس بیشتر انجام شده).

در کنار این موارد، بخش کامبت هم اون طور که باید و شاید پیشرفتی نکرده یا حتی در مواردی پس رفت کرده و در ساعات پایانی بازی چالش و جذابیت خودش رو از دست میده. خبری از دشمن های جدید یا پرقدرت در بازی نیست و زامبی ها هم نقش به شدت کمرنگی رو در این شماره ایفا میکنند. به عنوان مثال Volatiles که از قوی ترین زامبی های بازی هستند، به شدت نقش کمرنگی تو بازی دارند و به درستی از اون ها برای افزایش سختی مراحل استفاده نشده.

پارکور قطعا بهترین ویژگی شماره دومه و تا آخرین ثانیه بازی بازیکن رو سورپرایز می‌کنه و با پیشروی در مراحل، این بخش هم پیشرفت می‌کنه و دست بازیکن رو برای هر حرکتی برای عبور از محیط و ساختمان ها باز می‌ذاره. این بخش به قدری خوب ظاهر میشه که حتی تعدادی زیادی از مراحل که بازیکن رو عملا مجبور به سفر از نقطه A به B و تکرار اون می‌کنه هم نه تنها اذیت کننده نمیشه، بلکه به بخش های جذاب بازی تبدیل میشن. موزیک های فوق العاده هم مکمل بسیار خوبی برای جذابیت بیشتر این بخش ها هستند.

در نهایت به نظرم بازی یک ادامه خوب برای شماره اول محسوب میشه و یک عنوان تا حدودی ناامید کننده برای کسانی که نمایش های قبل از عرضه رو دنبال می کردند.

اون مرحله که تو e3 سال ۲۰۱۹ نمایش دادن و قرار بود یکی از مراحل اولیه بازی باشه، مرحله یکی مونده به آخر بازیه و واقعا خسته نباشن با این مارکتینگشون.
 
آخرین ویرایش:
من بعد از حدود ۴۰ ساعت بازی رو تموم کردم و گفتم بیام نظر خودمو بگم با توجه به این که یک پیش نمایش برای نمایش e3 بازی نوشته بودم.

صحبت اصلی خودم رو با مقایسه با نمایش های بازی شروع می کنم که متاسفانه بخش های اصلی یا حتی انقلابی اون نمایش ها، اثری در نسخه نهایی بازی ندارند و میشه گفت تکلند نتونسته به هیچ عنوان اون بخش هارو در نسخه نهایی قرار بده. به عنوان مثال قرار بود تا با تصمیم گیری ما، قسمتی از نقشه به صورت کامل دچار تغییر بشه و حتی تو نمایش شاهد این بودیم که شهری از دل آب بیرون میاد و حتی زامبی های جدید هم وارد بازی میشن، اما تو نسخه نهایی تمام این بخش ها حذف شدن و انتخاب ها تنها در پایان بازی و سرنوشت شخصیت ها نقش دارند.
کلا این حس بهم دست داد که داستان بازی رو نتونستن به دلیل وسعت به شدت زیاد بازی به خوبی پیش ببرند و از یک جایی حس میشه که عملا انتخاب ها هم نقشی در روند بازی ایجاد نمی‌کنند. که همین موضوع تا حدودی ناامید کننده ظاهر میشه.
موضوع بعدی هم وجود تعدادی سلاح مثل اسکورپین یا حتی سلاح های گرم بود که در نسخه نهایی اثری از اون ها نیست. (البته به نظر میاد این حرکت برای بالانس بیشتر انجام شده).

در کنار این موارد، بخش کامبت هم اون طور که باید و شاید پیشرفتی نکرده یا حتی در مواردی پس رفت کرده و در ساعات پایانی بازی چالش و جذابیت خودش رو از دست میده. خبری از دشمن های جدید یا پرقدرت در بازی نیست و زامبی ها هم نقش به شدت کمرنگی رو در این شماره ایفا میکنند. به عنوان مثال Volatiles که از قوی ترین زامبی های بازی هستند، به شدت نقش کمرنگی تو بازی دارند و به درستی از اون ها برای افزایش سختی مراحل استفاده نشده.

پارکور قطعا بهترین ویژگی شماره دومه و تا آخرین ثانیه بازی بازیکن رو سورپرایز می‌کنه و با پیشروی در مراحل، این بخش هم پیشرفت می‌کنه و دست بازیکن رو برای هر حرکتی برای عبور از محیط و ساختمان ها باز می‌ذاره. این بخش به قدری خوب ظاهر میشه که حتی تعدادی زیادی از مراحل که بازیکن رو عملا مجبور به سفر از نقطه A به B و تکرار اون می‌کنه هم نه تنها اذیت کننده نمیشه، بلکه به بخش های جذاب بازی تبدیل میشن. موزیک های فوق العاده هم مکمل بسیار خوبی برای جذابیت بیشتر این بخش ها هستند.

در نهایت به نظرم بازی یک ادامه خوب برای شماره اول محسوب میشه و یک عنوان تا حدودی ناامید کننده برای کسانی که نمایش های قبل از عرضه رو دنبال می کردند.

اون مرحله که تو e3 سال ۲۰۱۹ نمایش دادن و قرار بود یکی از مراحل اولیه بازی باشه، مرحله یکی مونده به آخر بازیه و واقعا خسته نباشن با این مارکتینگشون.
بنظرم متای بازی هم بخاطر همین مواردی که گفتی اینقدر ضربه خورد چون منتقدا هم انتظار همون بازی رو داشتن نه اینی که تحویل گرفتن
البته بازی برا من همچنان فوق العادس و دارم خیلی اروم پیش میرم که تموم نشه یه وقت😅🤣
 
صحبت اصلی خودم رو با مقایسه با نمایش های بازی شروع می کنم که متاسفانه بخش های اصلی یا حتی انقلابی اون نمایش ها، اثری در نسخه نهایی بازی ندارند و میشه گفت تکلند نتونسته به هیچ عنوان اون بخش هارو در نسخه نهایی قرار بده. به عنوان مثال قرار بود تا با تصمیم گیری ما، قسمتی از نقشه به صورت کامل دچار تغییر بشه و حتی تو نمایش شاهد این بودیم که شهری از دل آب بیرون میاد و حتی زامبی های جدید هم وارد بازی میشن، اما تو نسخه نهایی تمام این بخش ها حذف شدن و انتخاب ها تنها در پایان بازی و سرنوشت شخصیت ها نقش دارند.
این قسمت دقیقا داخل بازی وجود داره!
جایی که با colonel روبرو میشید و تصمیم گیری میکنید دقیقا روی این شهر زیر آب تاثیر داره. یکیش باعث میشه 3 منطقه جدید از زیر آب بیرون بیاد و زامبی های جدیدی هم داره.
 
این قسمت دقیقا داخل بازی وجود داره!
جایی که با colonel روبرو میشید و تصمیم گیری میکنید دقیقا روی این شهر زیر آب تاثیر داره. یکیش باعث میشه 3 منطقه جدید از زیر آب بیرون بیاد و زامبی های جدیدی هم داره.
نه وجود نداره. :D
Dying Light 2: Changes Between 2019 Gameplay Demo Vs Final Game
It's heavily implied at the end of the demo that this part of the city was flooded on purpose to keep a more dangerous zombie variant at bay. Due to the player's choice in that demo, that zombie type returns. There's nothing quite that extreme in the final game, as players will get the same general experience with slight variations.

اون مرحله کلا تصمیم گیریش به کشتن کلونل یا اعتماد بهش برای پیدا کردن x13 تغییر پیدا کرده و مرحله یکی مونده به آخر بازی هم هست. همچنین تو اون بخش ها دیگه بازی بهمون اجازه نمیده به محیط بازی برگردیم و عملا بازی تموم شدست.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or