دقیقا میشه اون قسمت از طراحی که جلوتر از زمان خودشو بگی ؟
حافظه ی سیستم DDR3 یا باتری های قلمی دستش ؟!
عزیزم کسی با DDR3 مشکلی نداره ولی وقتی یه سیستم میاد از رمی که هنوز حتی روی PC رایج نشده استفاده میکنه جلوتر از زمانش نیست ولی استفاده از یه DDR3 معمولی با esram برای جبران ضعفش جلوتر از زمانشه ؟خوبه حالا خفن ترین بازیهای pc رو همین ddr3 اجرا میشه
اون GDDR5 حافظه ی کارت گرافیکه نه رم سیستم !GDDR5 روی PC رایج نشده؟عزیزم شما داغون ترین کارت گرافیک دنیا رو هم نگاه کنی میبینی رمش GDDR5 ه
چیپ گرافیکی هردوکنسول یکیه و این DX12 دقیقا همینقدر روی GPUـی PS4 و البته بیشتر از کنسولها روی PC تاثیر میذاره. چرا جو بیخود میدی انقدر...چرا xbox one طراحیش جلوتر زمانه؟
جناب فیل اسپنسر head of xbox
GDDR5 روی PC رایج نشده؟ عزیزم شما داغون ترین کارت گرافیک دنیا رو هم نگاه کنی میبینی رمش GDDR5 هعزیزم کسی با DDR3 مشکلی نداره ولی وقتی یه سیستم میاد از رمی که هنوز حتی روی PC رایج نشده استفاده میکنه جلوتر از زمانش نیست ولی استفاده از یه DDR3 معمولی با esram برای جبران ضعفش جلوتر از زمانشه ؟
دیگه بیشتر ازین اف تاپیک نکنین
ساپورت نکردن مایکروسافت از گیمینگ ویندوز فقط باعث شد خودش ضرر کنه، Valve از کم کاری مایکروسافت نهایت استفاده را برد .در ضمن یه سری PC گیمر هستن از والو به عنوان به یه فرشته نجات و یه خیرخواه یاد می کنن و از مایکروسافت به عنوان یه شرکتی که باعث عقب افتادگی PC گیمینگ شده ! فک کنم مایکروسافت هر نسخه DirectX رو حتماً برای مصارف غیر گیم داره روی PC عرضه می کنه
شما کلاً از حرف من برداشت درستی نداشتید ! منظور من این نبود که والو تاثیری نداشت ! اتفاقا یه جورایی زنده کرد PCگیمینگ رو... ولی ! این کــه اینطور مایکروسافت کوبیده میشه و ادعا می کنن هیچ نگاهی به PC گیمینگ نداره! واقعا آدم زورش میاد!
PC Gaming چه مایکروسافت باشه چه نباشه همیشه وجود داره چه بسا شاید اگه مایکرو نبود الان PC gaming چند نسل جلوتر هم بود .اگه windows و directx نبود الان چیزی به نام pc gaming نداشتیم استیم نبود یه نگاه به سیستم عامل های دیگه بندازین مگس میپرونن
ساپورت نکردن مایکروسافت از گیمینگ ویندوز فقط باعث شد خودش ضرر کنه، Valve از کم کاری مایکروسافت نهایت استفاده را برد .
PC Gaming چه مایکروسافت باشه چه نباشه همیشه وجود داره چه بسا شاید اگه مایکرو نبود الان PC gaming چند نسل جلوتر هم بود .
نه، استراتژی ساز های خودشو نبنده و باز هم استراتژی بسازه ما راضی هستیم.مایکروسافت دیگه چه مدلی باید از پی سی گیمینگ ساپورت کنه؟ direct x یه محیط برنامه نویسی راحت برای سازنده ها که باهاش گیم میسازن و میلیون میلیون باهاش بازی ساخته شده نکنه توقع داری بره التماس بازی سازارو بکنه بیان رو پی سی بازی بسازن؟
منم میگم MicroSoft چهارتا مهندس از کنار خیابون نیورده کهesram و طراحی کنن. همینddr5 م کاره شرکتای US هست. فاصله شم تا 1سال دیگه اونقدر کم میشه که قابل تشخیص نیست. بعدشم تو قوی بودن ps4 شکی نیست.تازه من از اون فنا نیستم همین تور الکی بیام نظر بدم چون فن بازی کار بچه خردساله.یه گیمر خوب برا گیم کنسول میخره نه برا برند...عزیزم کسی با DDR3 مشکلی نداره ولی وقتی یه سیستم میاد از رمی که هنوز حتی روی PC رایج نشده استفاده میکنه جلوتر از زمانش نیست ولی استفاده از یه DDR3 معمولی با esram برای جبران ضعفش جلوتر از زمانشه ؟
اون GDDR5 حافظه ی کارت گرافیکه نه رم سیستم !
دیگه بیشتر ازین اف تاپیک نکنین
چیپ گرافیکی هردوکنسول یکیه و این DX12 دقیقا همینقدر روی GPUـی PS4 و البته بیشتر از کنسولها روی PC تاثیر میذاره. چرا جو بیخود میدی انقدر...
واقعا حرف های Brad Wardell واسم قابل هضم نیست ! خارج از دو حالت نیست! یا داره با آبروی خودش بازی می کنه ! یا واقعا حرفاش واقعیت داره ! امیدوارم تو عمل هم این ادعاها رو ثابت کنن !
براد واردل کسیه که الان داره بازیه star swarm میسازه و با oxide game تو ساخت انجین جدید 64 بیتی نیتروز که باهاش واسه ps4 و xbox one قراره بازی ساخته بشه همکاری میکنه.
یکی ازش پرسیده که اینکه با dx12 قدرت gpu تو x1 دوبرابر میشه درسته؟
گفته منظور سخت افزار نیست ولی از نظر نرم افزاری بازیایی که با dx12 ساخته میشن بیشتر از دوبرابر سریعترن.
یکی دیگه گفته dx که الان روی x1 هست بعضی قابلیتهای dx12 داره که گفته نه نداره این هنوز با یک هسته کار میکنه با dx12 هر 8 تا هسته مشغول کار میشه.
مثکه x1 تاحالا داشته یه دستی بازی میکرده