DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
میشه در مورد این عکس توضیح بدین ؟

unity ؟

پلی استیشن چیش به دایرکت ایکس مایکروسافت هست ؟؟

عکس برای برای مراسم Unite 2015 هست که Unity برگزار میکنه و اون آقا هم کالین هیوز مهندس ارشد از سونی هست که داره درباره برنامه نویسی روی کنسولهای سونی صحبت میکنه، ربطش اینه که کلاس هر GPU رو با DX میسنجن (به خاطر محبوبیت بالای این API اینطوری باب شده)، این عکسم تایید میکنه که معماری GPU داخل PS4 حداقل از نوع GCN 1.0 نیست (pitcairn یا HD7850 که قبلا شایعه بود) چون فیچرهای DX12 رو داره مثل GPU ـهای GCN 1.1/GCN 1.2 ساخت AMD:

zsa0sjhg0ft4ygiiyzxb.jpg
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز یه سوال.
آیا سیستمی با داشتن dx12 میتونه عملکرد بهتری برای بازی های گذشته که بر پایه ی dx12 ساخته نشده باشن رو داشته باشه؟
اگر جواب مثبت هست چقدر روی پرفورمنس نهایی تاثیر میذاره؟
 
دوستان عزیز یه سوال.
آیا سیستمی با داشتن dx12 میتونه عملکرد بهتری برای بازی های گذشته که بر پایه ی dx12 ساخته نشده باشن رو داشته باشه؟
اگر جواب مثبت هست چقدر روی پرفورمنس نهایی تاثیر میذاره؟

ویندوز 10 خودش یه سر بهینه سازیها تو مدیریت ریسورسهای سخت افزاری مخصوصا حافظه انجام داده که اونا ممکنه منجر به بهتر شده اجرا بازیها بشن ولی خود DX12 مستقیم هیچ تاثیری نداره چون DX12 مثل همه DXـهای قبلی یه سوپر ست از تمام DX ـهای قبلی هم هست یعنی DX12 خودش DX11.x و 10 و 9 و ... داخل خودش داره وقتی شما یه بازی داری که انجین اونو بر اساس DX11 توسعه دادن روی DX12 در واقع فقط از همون بستری که DX11 فراهم کرده استفاده میکنه این در مورد همه DXـهای قبلی هم بوده الانم صادقه.
 
کسی دموی DX12 ـه آنریل انجین 4 ـو تست کرده؟ همین بالاییه.
الان لیچش کردم اینم لینکش با سرعت بالا برا کسایی که نتونستن از لینک بالا بگیرن:
Elemental-demo-DX12-Guru3D.com.rar - 4upld - File Sharing Made Simple
منم امشب میگیرم تست میکنم.
دمت گرم لیچش کردی. ای کاش زود تر اینکارو می کردی. من با لینک قبلی دانلود کردم اصلا بهم سرعت نمیداد.
من رو لپ تاپ تست کردم که گرافیکش GTX 850m هست.عجیبه ولی با DX11 فریم برا من بهتر داد اما یه سری از افکت های نورپردازی یه سری مشکلاتی داشت. اما با DX12 افکتا مشکلی نداشت و دررست اجرا می شدن ولی فریمم یکم کمتر شد به جا اینکه بیشتر شه. البته feature level برای GTX 850m زده 11 هست.شاید به خاطر این باشه.
 
دمت گرم لیچش کردی. ای کاش زود تر اینکارو می کردی. من با لینک قبلی دانلود کردم اصلا بهم سرعت نمیداد.
من رو لپ تاپ تست کردم که گرافیکش GTX 850m هست.عجیبه ولی با DX11 فریم برا من بهتر داد اما یه سری از افکت های نورپردازی یه سری مشکلاتی داشت. اما با DX12 افکتا مشکلی نداشت و دررست اجرا می شدن ولی فریمم یکم کمتر شد به جا اینکه بیشتر شه. البته feature level برای GTX 850m زده 11 هست.شاید به خاطر این باشه.
منم الان تست کردم جالبه برا منم Dx11 تا 10 فریم بهتر از Dx12 میداد :| از نظر گرافیکی هم هیچ فرقی با هم نداشت که بگی اون سنگین تره!
یک سری ایرادای نور پردازی هم کلا داشت چه توی 12 چه 11 مثل هم بود که توی دمو تریلریش نداشت و همینطور تکسچراش کیفیت جالبی نداشت.
 
درود دوستان

نسخه الفای Ashes Of Singularity اولین عنوان بر پایه ی DX12 هست که بنچمارک هایی از ان منشتر شده که با هم مرور میکنیم

انویدیا با این که همین دیروز برای این عنوان درایور منتشر کرد سریعا واکنش نشون داده و گفته این عنوان برای تست مناسب نیست !
متاسفانه وفتی نتایج 3D MARK با DX12 منتشر شد گفته شد که باید با DX12 در بازی نتایج مورد بررسی قرار بگیره وقتی هم با بازی منتشر میشه
میگن که این عنوان مناسب نیست ! احتمالا در بازی های دیگه هم نتایج همین گونه باشه اون وقت میشنویم که مسکول در DX11 تمرکز داشته و باید منتظر پاسکال موند.
 
[MENTION=106076]BOBBY ROODE[/MENTION]
یه سال کپلر ، سال بعد مکسول و سال بعدش پاسکال . با این همکاری ها انویدیا و مایکرو پولهای کلانی به جیب میزنند
و این خریدارها هستند که برای تغییرات کوچیک ، پولای بزرگ میدن . به شخصه ازین وضع خوشم نمیاد
چون سازنده ها هرسال تنبل تر دارن میشن بخاطر بی نهایت بودن قدرت سخت افزار .
یادش بخیر یه زمانی افت فریم و آپدیت و ... اصلا معنی نداشت ( ربطی هم به اینکه روی PC یا کنسول بازی میکنی نداشت ) . الان روی هر پلتفرمی آپدیتهای مکرر داره میاد
 
دمو نسخه آلفا هست هنوز نهایی نشده انویدیا هم گفته تست باگ داره، البته سازنده بازی رد کرده و گفته بررسی کردیم و مشکلی نیست ولی احتمال خیلی زیاد روی کارتهای انویدیا یه چیزی مشکل داره این وسط و با درایور حلش میکنن، قبلا هم سابقه داشته، مثلا سر بازی تامب رایدر و استفاده از Tressfx یادمه عملکرد کارتهای انویدیا خیلی بد بود ولی بعدا با یه درایور مشکل رو حل کردن.
 
این بازی از هیچ تکنولوژی خاصی مثل Tressfx استفاده نمیکنه
چون سازنده tomb raider قرار داد amd gaming evolvedرو امضا کرده بود و مورد حمایت ای ام دی بود { و همچنان هست } اجازه همکاری با انویدیا نداشت و وقتی بازی منتشر شد چون کد های Tressfx جدید بود انویدیا اونا رو نداشت و بعد از منتشر شدن بازی ای ام دی کد ها رو در اختیار انویدیا قرار داد تا اپتیمایز کنه ..... و نهایتا مشکل برطرف شد
الان خیلی از بازی ها از گیم ورکس استفاده میکنند و سازنده ها قرار داد nvidia The Way It's Meant to be Played رو امضا میکنند و ای ام دی کد ها رو نداره و به مشکل بر میخوره ... وحتی بعد ریلیز بازی هم نه انویدیا نه سازنده کد های مربوطه رو در اختیار ای ام دی قرار نمیده چون بندی در این مورد در قرار داد انویدیا هست .... جنگ نرمه :دی
ولی انویدیا حتما میتونه با این که درایور برای این بازی داده بود بیرون ...بازم عملکرد کارت هاش رو بهبود بده
 
عمکرد انودیا تو این چند سال خیلی عجیب کاملا در هر بازی تکتولوژی گرافیک پشتیبانی شده رسما گند زده شده تو بازی مشکلات افت فریم- سیاه بودن بیش از حد سایه ها -زرد بود رنگ تصویر ..........
نمیدونم چی جریان قبلا انودیا که تمرکز فقط روی فیزیک بود و بازی مثل BF:BC2 ثمره همون دوران بود واقعا کارش بی نقص بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or