19Rodar
کاربر سایت
اقا ما 100 در صد هم راضی هستیم فقط به شرط اینکه دیگه به امید خدابیشتر بازیهارا1080بتونه اجرا کنه
مطمئن باش میتونه ... منتظر اخبار خوبی در E3 امسال و همچنین بازیهایی که معرفی میشه باشید.
اقا ما 100 در صد هم راضی هستیم فقط به شرط اینکه دیگه به امید خدابیشتر بازیهارا1080بتونه اجرا کنه
تونستن که میتونه ولی فکر نکنم به این سرعت و بعد e3 دیگه همه بازی ها رو one 1080 بشه و فعلا سازنده ها مشکل دارن ..مطمئن باش میتونه ... منتظر اخبار خوبی در E3 امسال و همچنین بازیهایی که معرفی میشه باشید.
مگه واقعا قراره طبق اون مقاله کارایی سخت افزار 2برابر بشه که هر کس همچین حرفی زده شعری بیش نسروده.این مطلب بیشتر توضیحی ساده داده که DX12 همواره بیشتر در خدمت رابط بین سخت افزار و بازی انجام وظیفه میکرده بدین معنی که اجازه افزایش بهره وری رو در عملکردش میده نه از لحاظ فیزیکی CPU/GPU رو تغییر بده.خب وقتی میگه ما هنوز در عمل صحت این ادعاها رو ندیدیم بحث این دوستان بر سر این موضوع آب در هاون کوبیدنه و طرف ختم کلام کرده.والا گمون نکنم بین ما کاربرهای ساده کسی وجود داشته باشه که اطلاعاتش در حد یه برنامه نویس فوق حرفه ای بالا باشه و حالا بیاییم یه چند تا مقاله انگلیسی رو ترجمه کنیم کار شاقی انجام ندادیم.
من این مطلبو گذاشتم تا بگم خود توسعه دهنده ها هم از افزایش کارائیش خبر ندارن که چقدر واقعا بالا میره"حالا ما کاربرها اینجا داریم برای درصد افزایشی DX12 "تعیین تکلیف میکنیم.
خیلی جالبه چیزی رو که مایکروسافت با سخت افزار XB ONEش نتونسته بدست بیاره میخواد با نرم افزار بهش برسه
بمونید تا کل کوه یخ توی XBOX ONE پیدا شه!:d
توسعه دهنده هایی که تحت امر مایکروسافت نیستند اگه این 200% افزایش کارایی رو روی XB ONE بوسیله DX12 تائید کنند من یکی از مدیریت میخوام تا 1ماه منو بن کنه
مشکل dx که الان روی x1 هست cpu overhead نیست اینه که dx فقط با یه هسته کار میکنهXBO is very low on overhead. Overhead is not the problem. It is that the XBO isn't splitting DX tasks across the 8 cores
با اومدن dx12 رو x1 همزمان رزولوشن و جزئیات با هم میره بالا.I think it'll make it easier to have games run at higher resolution and have more objects on screen at once
سوال من اینه که اگه تا الان از یک هسته استفاده میکرده و از این به بعد بخواد از هر هشت هسته استفاده کنه باید تغییرات وحشتناکی تو گرافیک بازیهاش ببینیم :d ولی فکر نمی کنم اینجوری باشه و بزرگنمایی کرده! باز باید صبر کرد و دیدBrad Wardell می گوید
اگر به معماری کنسول XBOX ONE درست نگاه کنیم خواهیم دید از 8 هسته اصلی CPU تنها یک هسته در اختیار DirectX 11 است اما در حالت DirectX 12 تمامی 8 هسته می تواند از توانایی های DirectX استفاده کند
سوال من اینه که اگه تا الان از یک هسته استفاده میکرده و از این به بعد بخواد از هر هشت هسته استفاده کنه باید تغییرات وحشتناکی تو گرافیک بازیهاش ببینیم :d ولی فکر نمی کنم اینجوری باشه و بزرگنمایی کرده! باز باید صبر کرد و دید
من ویدیو رو دیدم..بازی گرافیک خیلی بالایی داشت فقط تو صحنه هایی که ضبط شده درگیری وجود نداشت که بشه نظر قطعی رو گرافیک بازی داد..کاراکتر از محیط ها بدون این که اتفاق خاصی بی افته همش در حال عبور بود.
شما از کجا میدونی ؟؟ همچین با اطمینان میگی انگار داداش اسپنسریمطمئن باش میتونه ... منتظر اخبار خوبی در E3 امسال و همچنین بازیهایی که معرفی میشه باشید.
من این پستو الان دیدم هر چند نظر عجیب غریبیه ولی به هر حال...
قبل از دیدن ویدئو:
خطر لو رفتن داستان بازی وجود داره اگر میخواین خودتون بازی رو تجربه کنید این ویدئو رو نبینید.
حجم 14 مگ فرمت mp4 رزولوشن 640x360
Ryse Gameplay
[video=aparat;jXRI7]http://www.aparat.com/v/jXRI7[/video]
عکسهای همین ویدئو:
Krzysztof Narkowicz stated that, “It’s targeted at lowering draw call overhead on PC, which isn’t such a big issue on Xbox One, as some low level access is already available there. On the other hand having one API across multiple platforms decreases development time”. This indicates that DX 12 will have more impact on PC compared to the Xbox One but in the end development time [and probably costs] will be brought down across the two platforms.
The situation can be compared to AMD’s Mantle who are also solving the same issue of allowing developers to program PC games close to the metal similar to console games development. There is a reason why Mantle may not be available for PS4 and Xbox One since they already have low level API access.
DirectX 12 Might Not Have A Big Effect On Xbox One, Mostly Targeted For PC: Flying Wild Hog � GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
طراح ارشدShadow Warrior و کارگردان بازی در مورد DX 12 و تاثیرش :
باشه از این به بعد خواستیم بدونیم تاثیر DX12 رو X1 چقدره از یوشیدا می پرسیم . این با منطق شما سونی فن فوق منطقی که مرز های منطق رو در هم شکستی جور در میاد؟از منظق فن های ماکرو !! از فنای ماکرو بیش از این هم نمیشه انتظار داشت !