hosein me
کاربر سایت
چه ربطی دارهوای ! من بمیرم این روز را نبینم ! برای یاداوری این بازی ryse را استاد استادها جوات یرلی نساخته ؟!
شاید بعضی از دوستان بدونند من چی میگم


دلیل منطقتون منو کشته به خدا
آخرین ویرایش:
چه ربطی دارهوای ! من بمیرم این روز را نبینم ! برای یاداوری این بازی ryse را استاد استادها جوات یرلی نساخته ؟!
شاید بعضی از دوستان بدونند من چی میگم
تز قشنگ به کامنت خودت میگن .دوباره تزهای قشنگ
عزیزم این gpu انقدر ضعف داشت که خود مایکروسافت مجبور شد "اورکلاکش" کنه این میدونی یعنی چی ؟ تازه همینم ۳سال دیگه بده بیرون ؟ اونموقع همین trials رو باید 480p اجرا میکرد.
شما تزهات خیلی قشنگه که به اون میگی اورکلاکدوباره تزهای قشنگ
عزیزم این gpu انقدر ضعف داشت که خود مایکروسافت مجبور شد "اورکلاکش" کنه این میدونی یعنی چی ؟ تازه همینم ۳سال دیگه بده بیرون ؟ اونموقع همین trials رو باید 480p اجرا میکرد.
تز قشنگ به کامنت خودت میگن .
شما تزهات خیلی قشنگه که به اون میگی اورکلاک
آخه جانم مگه پردازنده هم خودش اورکلاک میشه !!! حتما باید ریپلای کنین و یچی بگین ؟! به افزایش فرکانس (هسته/رابط حافظه) هرنوع پردازنده ای اصطلاحا میگن اورکلاک ! که درمورد XO هسته ـش اورکلاک شد. حالت دیگه ای وجود نداره !پردازنده اورکلاک نشده بلکه فرکانس پردازنده رو از همون اول ازادش کردن
اصولا شرکت های بازی سازی اوایل کمی قدرت کنسول رو میبندن
قبلا این روی کنسول های دیگه هم اتفاق افتاده
شما تزهات خیلی قشنگه که به اون میگی اورکلاک
دوباره تزهای قشنگ
عزیزم این gpu انقدر ضعف داشت که خود مایکروسافت مجبور شد "اورکلاکش" کنه این میدونی یعنی چی ؟ تازه همینم ۳سال دیگه بده بیرون ؟ اونموقع همین trials رو باید 480p اجرا میکرد.
“We haven’t really looked at DX12, but no, it won’t have any effect on our tech.
It is interesting to note that it won’t have any effect on techniques such as Umbra’s occlusion culling though but that’s a given.
DirectX has always served as more of a communication interface between the hardware and game, thus allowing for increased efficiency in performance rather than physically changing the CPU/GPU speed in any way
یه توضیح بده ببینیم به کدوم بحث ها پاسخ میده و چیرو ختم قائله میکنه؟این مطلب فکر کنم به خیلی از بحث ها پاسخ بده و ختم قائله کنه:
DirectX 12 “Won’t Have Any Effect” on Umbra’s Occlusion Culling Tech, “Faster CPUs Help”
If you didn’t know already, Umbra Software is a middleware company that specializes in providing occlusion culling solutions for video game developers. Their solutions have been utilized to speed up rendering for scenes in video games, with occlusion culling deciding which objects to render based on their visibility to the player. The company was present at this year’s GDC and they explained how Umbra 3 will be utilized in CD Projekt RED’s The Witcher 3: Wild Hunt, along with its use in Oculus Rift for averaging 120 FPS easily. Interested readers can click here to know more.
We followed up with Umbra regarding DirectX 12 and how it would help the middleware’s occlusion techniques. “We haven’t really looked at DX12, but no, it won’t have any effect on our tech. Faster CPU’s help,” an Umbra representative said to GamingBolt.
That seems about in line with developer reactions to Stardock CEO’s Brad Wardell article about DirectX 12 effectively doubling Xbox One GPU speed (the API will be releasing next year for both the PC and the console). DirectX has always served as more of a communication interface between the hardware and game, thus allowing for increased efficiency in performance rather than physically changing the CPU/GPU speed in any way. As it stands, faster hardware indeed does help but DirectX 12 is helping to unlock the potential that said hardware brings. It is interesting to note that it won’t have any effect on techniques such as Umbra’s occlusion culling though but that’s a given.
We’re still very interested to see what Umbra 3 is capable of. If The Witcher 3: Wild Hunt has told us anything till now, it’s that we’ve barely scratched the surface of what Umbra Software’s occlusion culling techniques are capable of. What are your thoughts on DirectX 12 having no effect on the tech? And how do you feel about Umbra in general? Let us know in the comments
داشتن کولینگ فوق العاده چه ربطی داره به حرف من داره که گفتم بخاطر ضعف GPU اورکلاک شده !!!Reza Razor @
شما درست میگی مایکروسافت که مشخصات سخت افزار ps4 دیده خوف کرده و یه شبه مجبور به اورکلاک شده ؛ این موارد هم کوچکترین ارتباطی به کولینگ فوق العاده کنسول نداشته.
البته 200% نگفتند.... 100% افزایش ....مگه واقعا قراره طبق اون مقاله کارایی سخت افزار 2برابر بشه که هر کس همچین حرفی زده شعری بیش نسروده.این مطلب بیشتر توضیحی ساده داده که DX12 همواره بیشتر در خدمت رابط بین سخت افزار و بازی انجام وظیفه میکرده بدین معنی که اجازه افزایش بهره وری رو در عملکردش میده نه از لحاظ فیزیکی CPU/GPU رو تغییر بده.خب وقتی میگه ما هنوز در عمل صحت این ادعاها رو ندیدیم بحث این دوستان بر سر این موضوع آب در هاون کوبیدنه و طرف ختم کلام کرده.والا گمون نکنم بین ما کاربرهای ساده کسی وجود داشته باشه که اطلاعاتش در حد یه برنامه نویس فوق حرفه ای بالا باشه و حالا بیاییم یه چند تا مقاله انگلیسی رو ترجمه کنیم کار شاقی انجام ندادیم.
من این مطلبو گذاشتم تا بگم خود توسعه دهنده ها هم از افزایش کارائیش خبر ندارن که چقدر واقعا بالا میره"حالا ما کاربرها اینجا داریم برای درصد افزایشی DX12 "تعیین تکلیف میکنیم.
خیلی جالبه چیزی رو که مایکروسافت با سخت افزار XB ONEش نتونسته بدست بیاره میخواد با نرم افزار بهش برسه
بمونید تا کل کوه یخ توی XBOX ONE پیدا شه!:d
توسعه دهنده هایی که تحت امر مایکروسافت نیستند اگه این 200% افزایش کارایی رو روی XB ONE بوسیله DX12 تائید کنند من یکی از مدیریت میخوام تا 1ماه منو بن کنه
من ویدیو رو دیدم..بازی گرافیک خیلی بالایی داشت فقط تو صحنه هایی که ضبط شده درگیری وجود نداشت که بشه نظر قطعی رو گرافیک بازی داد..کاراکتر از محیط ها بدون این که اتفاق خاصی بی افته همش در حال عبور بود.این ویدئو رو خودم مونتاژ کردم از Ryse برای کسایی که گرافیک این بازیو ندیدن! (همه صحنه های داخل ویدئو ریل تایم از داخل بازی و گیم پلی هست) سعی کردم تا جایی Bit rate ویدئو رو بیارم پایین که هم حجم فایل کم بشه هم کیفیت خیلی خراب نشه.
حجم 14 مگابایت
بیت ریت 1024
رزولوشن 640x360
کسایی که قلبشون ضعیفه یا به گرافیک آلرژی دارن قبل از دیدن ویدئو حتما با پزشک خودشون مشورت کنن!
توصیه میشه از این لینک ببینید:
The beauty of RYSE
[video=aparat;GiEl9]http://www.aparat.com/v/GiEl9[/video]
دوتا عکسم اشانتیونی براتون میزارم :d
![]()
البته 200% نگفتند.... 100% افزایش ....