DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وای ! من بمیرم این روز را نبینم ! برای یاداوری این بازی ryse را استاد استادها جوات یرلی نساخته ؟!

شاید بعضی از دوستان بدونند من چی میگم :))
چه ربطی داره :)) حالا چون استاد جوات ساخته باید بیام دروغ بگم مثلا ryseبالاتر هست !!!! :))
دلیل منطقتون منو کشته به خدا
 
آخرین ویرایش:
دوباره تزهای قشنگ
عزیزم این gpu انقدر ضعف داشت که خود مایکروسافت مجبور شد "اورکلاکش" کنه این میدونی یعنی چی ؟ تازه همینم ۳سال دیگه بده بیرون ؟ اونموقع همین trials رو باید 480p اجرا میکرد.
تز قشنگ به کامنت خودت میگن .
 
دوباره تزهای قشنگ
عزیزم این gpu انقدر ضعف داشت که خود مایکروسافت مجبور شد "اورکلاکش" کنه این میدونی یعنی چی ؟ تازه همینم ۳سال دیگه بده بیرون ؟ اونموقع همین trials رو باید 480p اجرا میکرد.
شما تزهات خیلی قشنگه که به اون میگی اورکلاک
 
تز قشنگ به کامنت خودت میگن .

شما تزهات خیلی قشنگه که به اون میگی اورکلاک

دوستان اونا تز نیست چون منبع داره : جالبه درجریان نیستین !

Microsoft overclocking Xbox One to crank up its graphical power


Microsoft Has Increased Xbox One's GPU Frequency

پردازنده اورکلاک نشده بلکه فرکانس پردازنده رو از همون اول ازادش کردن
اصولا شرکت های بازی سازی اوایل کمی قدرت کنسول رو میبندن
قبلا این روی کنسول های دیگه هم اتفاق افتاده
آخه جانم مگه پردازنده هم خودش اورکلاک میشه !!! حتما باید ریپلای کنین و یچی بگین ؟! به افزایش فرکانس (هسته/رابط حافظه) هرنوع پردازنده ای اصطلاحا میگن اورکلاک ! که درمورد XO هسته ـش اورکلاک شد. حالت دیگه ای وجود نداره !
اون آزاد کردن و اصولا شرکتها... هم ماله کشی خوبی بود :d
 
آخرین ویرایش:
دوباره تزهای قشنگ
عزیزم این gpu انقدر ضعف داشت که خود مایکروسافت مجبور شد "اورکلاکش" کنه این میدونی یعنی چی ؟ تازه همینم ۳سال دیگه بده بیرون ؟ اونموقع همین trials رو باید 480p اجرا میکرد.

پردازنده اورکلاک نشده بلکه فرکانس پردازنده رو از همون اول ازادش کردن
اصولا شرکت های بازی سازی اوایل کمی قدرت کنسول رو میبندن
قبلا این روی کنسول های دیگه هم اتفاق افتاده
 
این ویدئو رو خودم مونتاژ کردم از Ryse برای کسایی که گرافیک این بازیو ندیدن! (همه صحنه های داخل ویدئو ریل تایم از داخل بازی و گیم پلی هست) سعی کردم تا جایی Bit rate ویدئو رو بیارم پایین که هم حجم فایل کم بشه هم کیفیت خیلی خراب نشه.
حجم 14 مگابایت
بیت ریت 1024
رزولوشن 640x360


کسایی که قلبشون ضعیفه یا به گرافیک آلرژی دارن قبل از دیدن ویدئو حتما با پزشک خودشون مشورت کنن! :p

توصیه میشه از این لینک ببینید:

The beauty of RYSE


[video=aparat;GiEl9]http://www.aparat.com/v/GiEl9[/video]

دوتا عکسم اشانتیونی براتون میزارم :d


 
آخرین ویرایش:
Reza Razor @

شما درست میگی مایکروسافت که مشخصات سخت افزار ps4 دیده خوف کرده و یه شبه مجبور به اورکلاک شده ؛ این موارد هم کوچکترین ارتباطی به کولینگ فوق العاده کنسول نداشته.
 
@metal gear

چه جوری نتیجه گرفتی این ختم قائله هست!؟
خوبه یه تیکشو خودت بلد کردی!
“We haven’t really looked at DX12, but no, it won’t have any effect on our tech.

ما واقعا DX 12 رو ندیدیم ، ولی نه ، این هیچ اثری روی تکنولوژی ما نداره.

بعد دوباره تو همون مقاله نوشته:

It is interesting to note that it won’t have any effect on techniques such as Umbra’s occlusion culling though but that’s a given.
DirectX has always served as more of a communication interface between the hardware and game, thus allowing for increased efficiency in performance rather than physically changing the CPU/GPU speed in any way
 
آخرین ویرایش:
این مطلب فکر کنم به خیلی از بحث ها پاسخ بده و ختم قائله کنه:

DirectX 12 “Won’t Have Any Effect” on Umbra’s Occlusion Culling Tech, “Faster CPUs Help”

If you didn’t know already, Umbra Software is a middleware company that specializes in providing occlusion culling solutions for video game developers. Their solutions have been utilized to speed up rendering for scenes in video games, with occlusion culling deciding which objects to render based on their visibility to the player. The company was present at this year’s GDC and they explained how Umbra 3 will be utilized in CD Projekt RED’s The Witcher 3: Wild Hunt, along with its use in Oculus Rift for averaging 120 FPS easily. Interested readers can click here to know more.

We followed up with Umbra regarding DirectX 12 and how it would help the middleware’s occlusion techniques. “We haven’t really looked at DX12, but no, it won’t have any effect on our tech. Faster CPU’s help,” an Umbra representative said to GamingBolt.

That seems about in line with developer reactions to Stardock CEO’s Brad Wardell article about DirectX 12 effectively doubling Xbox One GPU speed (the API will be releasing next year for both the PC and the console). DirectX has always served as more of a communication interface between the hardware and game, thus allowing for increased efficiency in performance rather than physically changing the CPU/GPU speed in any way. As it stands, faster hardware indeed does help but DirectX 12 is helping to unlock the potential that said hardware brings. It is interesting to note that it won’t have any effect on techniques such as Umbra’s occlusion culling though but that’s a given.

We’re still very interested to see what Umbra 3 is capable of. If The Witcher 3: Wild Hunt has told us anything till now, it’s that we’ve barely scratched the surface of what Umbra Software’s occlusion culling techniques are capable of. What are your thoughts on DirectX 12 having no effect on the tech? And how do you feel about Umbra in general? Let us know in the comments
یه توضیح بده ببینیم به کدوم بحث ها پاسخ میده و چیرو ختم قائله میکنه؟
کِی قرار بوده یا هست که DX12 سخت افزار دو برابر کنه؟ از همون اول هم بحث DX12 افزایش شدید بهره وری از سخت افزار و فابلیت های جدید (بهمراه ساپورت سخت افزاری) بوده .
 
درسته دایرکت ایکس چیزی به سخت افزار x1 اضافه نمی کنه

اما جایگاه یه نرم افزار پیشرفته رو در استفاده بهینه از سخت افزار ، نباید نادیده گرفت . به قول بیل گیتس بزرگ ، سخت افزار بدون نرم افزار یه قطعه فلزه. گاهی 50 درصد قضیه به کارامدی نرم افزار رابط مربوط میشه.

درسته سونی خدای سخت افزاره ؛ اما خوب مایکرو سافت هم غول نرم افزاری دنیاست.

اگه مشابه این ورژن از دایرکت ایکس با قابلیتهایی مشابه اون با جهشی که ایجاد می کنه برای سونی 4 موجود نباشه یابهینه نشه ،

ممکنه ما در اینده خلا این قضیه رو در قالب کاستی هایی در بازیهای سونی در برخی جلوه های گرافیکی در مقایسه با بازیهای ایکس 1 شاهد باشیم و این مسئله پاشنه آشیل سونی در برابر ایکس باکس بشه.
 
آخرین ویرایش:
Reza Razor @

شما درست میگی مایکروسافت که مشخصات سخت افزار ps4 دیده خوف کرده و یه شبه مجبور به اورکلاک شده ؛ این موارد هم کوچکترین ارتباطی به کولینگ فوق العاده کنسول نداشته.
داشتن کولینگ فوق العاده چه ربطی داره به حرف من داره که گفتم بخاطر ضعف GPU اورکلاک شده !!!
کولینگم نداشت که RRD تکرار میشد
 
آخرین ویرایش:
مگه واقعا قراره طبق اون مقاله کارایی سخت افزار 2برابر بشه که هر کس همچین حرفی زده شعری بیش نسروده.این مطلب بیشتر توضیحی ساده داده که DX12 همواره بیشتر در خدمت رابط بین سخت افزار و بازی انجام وظیفه میکرده بدین معنی که اجازه افزایش بهره وری رو در عملکردش میده نه از لحاظ فیزیکی CPU/GPU رو تغییر بده.خب وقتی میگه ما هنوز در عمل صحت این ادعاها رو ندیدیم بحث این دوستان بر سر این موضوع آب در هاون کوبیدنه و طرف ختم کلام کرده.والا گمون نکنم بین ما کاربرهای ساده کسی وجود داشته باشه که اطلاعاتش در حد یه برنامه نویس فوق حرفه ای بالا باشه و حالا بیاییم یه چند تا مقاله انگلیسی رو ترجمه کنیم کار شاقی انجام ندادیم.

من این مطلبو گذاشتم تا بگم خود توسعه دهنده ها هم از افزایش کارائیش خبر ندارن که چقدر واقعا بالا میره"حالا ما کاربرها اینجا داریم برای درصد افزایشی DX12 "تعیین تکلیف میکنیم.

خیلی جالبه چیزی رو که مایکروسافت با سخت افزار XB ONEش نتونسته بدست بیاره میخواد با نرم افزار بهش برسه:))
بمونید تا کل کوه یخ توی XBOX ONE پیدا شه!
:d

توسعه دهنده هایی که تحت امر مایکروسافت نیستند اگه این 200% افزایش کارایی رو روی XB ONE بوسیله DX12 تائید کنند من یکی از مدیریت میخوام تا 1ماه منو بن کنه
البته 200% نگفتند.... 100% افزایش ....
 
این ویدئو رو خودم مونتاژ کردم از Ryse برای کسایی که گرافیک این بازیو ندیدن! (همه صحنه های داخل ویدئو ریل تایم از داخل بازی و گیم پلی هست) سعی کردم تا جایی Bit rate ویدئو رو بیارم پایین که هم حجم فایل کم بشه هم کیفیت خیلی خراب نشه.
حجم 14 مگابایت
بیت ریت 1024
رزولوشن 640x360


کسایی که قلبشون ضعیفه یا به گرافیک آلرژی دارن قبل از دیدن ویدئو حتما با پزشک خودشون مشورت کنن! :p

توصیه میشه از این لینک ببینید:

The beauty of RYSE


[video=aparat;GiEl9]http://www.aparat.com/v/GiEl9[/video]

دوتا عکسم اشانتیونی براتون میزارم :d


من ویدیو رو دیدم..بازی گرافیک خیلی بالایی داشت فقط تو صحنه هایی که ضبط شده درگیری وجود نداشت که بشه نظر قطعی رو گرافیک بازی داد..کاراکتر از محیط ها بدون این که اتفاق خاصی بی افته همش در حال عبور بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or