DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
کنسول مایکروسافت به میزان قابل توجهی ضعیف‌تره، هر بلای نرم‌افـــزاری هم سرش بیارن به قدرت PS4 نمی‌رسه. یه سری چیزا از نظر فیزیکی امکان‌پذیر نیستن. البته من که بدم نمیاد این DX12 یه تکونی بده به One و یه پیشرفتی (هر چند اندک) حاصل شه.
 
آره همش رو خوندم :دی از نظر من نظر دادن مشکلی نداره، حالا اصلا یکی بخواد فکر کنه X1 قدرتش 6 برابر هم میشه مشکلی نداره. حالا کسی هم با این نظرات مشکل داشته باشه و نظرش رو بگه بازم مشکلی نداره :دی من هم نگفتم کسی مخالف این صحبت ها نظر نده، ولی اینکه بگیم کسی نباید نظر بده از نظر من مشکل داره :دی بی خیال، بحث تاپیک منحرف شد.

پست اول منم دقیقا نظرم در مورد این پست ها بود. :-b
 
حاجی کم ببند همیشه ببند اون سوالی که ایشون کرد به مستخدم جایی که توش برنامه نویسای گرافیکی کار میکنن بگی جوابتو میده خودتو بیشتر از این مسخره خاص و عام نکن سعیم بکن دیگه نقل و قول نکنی رفتی تو بلک لیست.



جالبی قضیه اینکه اگه من بگم شما یه الگوریتم برزنهام فقط توضیح بدی که ساده ترین الگوریتم رسم خطه شما با مخ میری تو دیوار چه دلیلی داره بخوام بیام وقت خودم بگیرم به شخصی مثل شما توضیح بدم و طبقه های مختلف برنامه نویسی از پایه تا بالا توضیح بدم که چرا باید برای مثال DX ساخته بشه بعدش هم بیام ساختار DX توضیح بدم بعد هم بگم ... بعد شما بیای بگی حاجی کم ببند کافر همه را به کیش خود پندارد اون موقع که شما داشتی تاتی تاتی میکردی من این دوتا کتاب فقط برای یه درس گرافیک کامپیوتری پیشرفته پاس کردم .:))

02242091122406949992.jpg
 
پست اول منم دقیقا نظرم در مورد این پست ها بود. :-b
خب مگه من گفتم چرا کامنت دادی یا اینکه نباید کامنت بدی؟ گفتم یکی بخواد به خودش امید واهی بده مشکلی داره؟(یعنی نظرم در مورد نظر تو) :دی ولی بعدش اومدی گفتی که نباید در مورد این چیزها صحبت بشه و باقی ماجرا که در صفحات قبل موجوده :دی
میتونند تشریف ببرند اینجا misterxmedia

نه در بخش اخبار...
اینجا محل قرار دادن اخبار و بحث در مورد اونا هست، نه مگاتردهایی که توش گمانه زنی و حدسیات و آرزوها قرار بگیره. همین بحث ها رو میتونید تو بخش Xbox One فروم تو یه تاپیک مجزا انجام بدید
 
خودزنی ! داری به نسل قبلتون تیکه میندازی ؟!

پ ن : ببین ناظم چه خوشکل نظم یه تایپیک رو بهم ریخت، ترد تبدیل به اسپم دونی شد! حداقل قبلا می تونستیم از توهمات علمی(!) بهره لازم رو ببریم دور همی !
خودزنی!؟این حرفه خودته!!:
قدرت نهفته کلود داره کم کم خودش رو نشون میده ! مایکروسافت نخواست یهویی همون اول کار این هیولای خفته رو نشون بده می ترسید صنعت گیم رو سیل ببره ! :d:|

البته بلاخره چون هم کلود هست هم esram هم ِDX12 مسلما باید بیشتر طول بکشه.
 
من قرار نیست اینجا با هرکی که چیزی نمیدونه بیام تدریس کامپیوتر انجام بدم اما همنقدر برات کافیه که این توابع کتابخانه ای برای مشخص کردن مبنا ها و تبدیل شکل های هندسی و ... استفاده میشن اینکه DX بعضی وقت ها نیاز به تغییر سخت افزاری داره به خاطر اینکه روتین های ورودی خروجی در سیستم پایه ای برنامه ریزی شده اما در GL که به خاطر تعریف نشدنش نیازی به تغییر سخت افزاری نیست .
آقا من یک بار گفتم و این برای بار هزارم ....

ساخت دایرکت ایکس 12 به مدت 4 سال طول کشید و در اون مدت کنسول ایکس باکس وان هم در حال ساخت بود ! جالبیش اینجاست که دایرکت ایکس 12 مال مایکروسافت هستش که صد البته با چند شرکت بزرگ دیگه مثل اینتل و ای ام دی برای ساختش همکاری میکنه و باز هم میگم مهندسین مایکرو باید خیلی خیلی خیلی احمق باشن که وقتی داشتن ایکس باکس وان رو طراحی میکردن و در همون سال ها هم دایرکت ایکس 12 هم در حال ساخت بود هیچ مشارکتی برای ادقام سازی دایرکت ایکس 12 با کنسول ایکس باکس وان انجام نداده باشن که واقعا میگم خنده دار هستش که این جوری فکر کنیم !

یعنی دایرکت ایکس 12 به مدت زمان 4 سال در مایکرو سافت در حال ساخت بود بعدش تیم ساخت ایکس باکس وان در این چند سال هیچ مشارکتی با تیم ساخت دایرکت ایکس 12 نکرده باشه یعنی این دیگه ته تهشه :|
 
کنسول مایکروسافت به میزان قابل توجهی ضعیف‌تره، هر بلای نرم‌افـــزاری هم سرش بیارن به قدرت PS4 نمی‌رسه. یه سری چیزا از نظر فیزیکی امکان‌پذیر نیستن. البته من که بدم نمیاد این DX12 یه تکونی بده به One و یه پیشرفتی (هر چند اندک) حاصل شه.
 
کنسول مایکروسافت به میزان قابل توجهی ضعیف‌تره، هر بلای نرم‌افـــزاری هم سرش بیارن به قدرت PS4 نمی‌رسه. یه سری چیزا از نظر فیزیکی امکان‌پذیر نیستن. البته من که بدم نمیاد این DX12 یه تکونی بده به One و یه پیشرفتی (هر چند اندک) حاصل شه.

مثلا این پست واقعی تره باید در موردش نظر داد ولی حرف یه بازی ساز جزء ارزو هاست یه بازی ساز که تو گرافیکه میگه DX12 خیلی تاثر داره ولی یه کاربر بازیسنتر گفت بسیار کمه . این پست ایشون چند تا لایک داره ؟
 
خودزنی!؟این حرفه خودته!!:


البته بلاخره چون هم کلود هست هم esram هم ِDX12 مسلما باید بیشتر طول بکشه.

اون موقع این حرف رو که زدم جدی نبود ! یه طورایی تیکه به مایکروسافت بود ! ولی حالا احساس می کنم در مورد کلود اشتباه می کردم !
 
جالبی قضیه اینکه اگه من بگم شما یه الگوریتم برزنهام فقط توضیح بدی که ساده ترین الگوریتم رسم خطه شما با مخ میری تو دیوار چه دلیلی داره بخوام بیام وقت خودم بگیرم به شخصی مثل شما توضیح بدم و طبقه های مختلف برنامه نویسی از پایه تا بالا توضیح بدم که چرا باید برای مثال DX ساخته بشه بعدش هم بیام ساختار DX توضیح بدم بعد هم بگم ... بعد شما بیای بگی حاجی کم ببند کافر همه را به کیش خود پندارد اون موقع که شما داشتی تاتی تاتی میکردی من این دوتا کتاب فقط برای یه درس گرافیک کامپیوتری پیشرفته پاس کردم .:))

02242091122406949992.jpg

به جای اینکه سوال به اون راحتیو که به قول اون بنده خدا آبدارچی جایی که کار گرافیک میکنن میدونه رفتی از یه کتاب عکس انداختی گذاشتی اینجا؟ :))
خوب یه سوال دیگه ازت میپرسم اینو جواب بده که مهمترین و پرکاربردترین و ابتدایی ترین چیزیه که برنامه نویس گرافیک میدونه مهمترین ساختمان داده کلاس CustomVertex چیه؟
 
DX12 یک رابط نرم افزاریه و بلاشک به سخت افزار X1 چیزی اضافه نمی کنه و تنها بهره وری اونو بیشتر میکنه و در صورتی می تونه X1 با تکیه بر اون فاصله اشو با سونی کم کنه یا در مواردی از اون ممتاز بشه
که سونی از این رابط نرم افزاری یا مشابه اون محروم باشه یا تاثیری گذاری ESRAM در اجرای DX12 یا برخی قابلیتهای اون به قدری محوری باشه که سونی حتی با دسترسی به این رابط نرم افزاری باز به دلیل فقدان این سخت افزار موجود در X1 نتونه از برخی از قابلیتهای DX12 استفاده کنه یا اون رو به خوبی X1 اجرا کنه
که البته این مسئله در این حد دور از ذهن به نظر می رسه و اگه بشه دللالت بر هوش مهندسین X1 می کنه

بلاشک یکی از بهترین بسترهای DX12 بدون هیچ محدودیتی پلت فورم ویندوز هست مگر این که به کار گیری از اون پی سی تعمدا همپای کنسولها پیش نره و خیلی کند تر برای بازیهای مربوط به
پی سی بهینه بشه که این هم کمی دور از ذهنه به دلیل تشابه ساختار کنسوله با پی سی در این نسل
 
گويا طرف برنامه نويس هم هستش
Brad Wardell, is an American businessman, programmer and author residing in Michigan. He is the founder, President, and CEO. of Stardock, a software development and computer games company.]

يه سرچ ساده ميکرديد .....
 
بسه دیگه :دی

باو اینقدر سر قوی تر بودن سخت افزار PS4 زدین تو سر همدیگه حالا که مایکرو DX12 رو کرده بزارین یکم خوش باشن با DX12 :دی راه دوری نمیره :دی
 
به جای اینکه سوال به اون راحتیو که به قول اون بنده خدا آبدارچی جایی که کار گرافیک میکنن میدونه رفتی از یه کتاب عکس انداختی گذاشتی اینجا؟ :))
خوب یه سوال دیگه ازت میپرسم اینو جواب بده که مهمترین و پرکاربردترین و ابتدایی ترین چیزیه که برنامه نویس گرافیک میدونه مهمترین ساختمان داده کلاس CustomVertex چیه؟

لول حالا قراره کلاس درس بشه اینجا .=))

اما باشه به کمک این کلاس میتونی به صورت کامل داده های Vertex که داده های مختصاتی هستن رو پیاده سازی کنی تو این کلاس حالا یه چیزی هم بگم برای کامل کردنش در صورتی که از Ivertex استفاده کنی نیازی نیست از CustomVertex استفاده کنی سوال بعدی .:|
 
کنسول مایکروسافت به میزان قابل توجهی ضعیف‌تره، هر بلای نرم‌افـــزاری هم سرش بیارن به قدرت PS4 نمی‌رسه. یه سری چیزا از نظر فیزیکی امکان‌پذیر نیستن. البته من که بدم نمیاد این DX12 یه تکونی بده به One و یه پیشرفتی (هر چند اندک) حاصل شه.

مشکل همینه بعضی ها نمیخوان اینو باور کنن :دی این یه واقعیته عزیزان واسه اینکه ناراحت نشین : از نظر سخت افزاری PS4 یکم قویتره ولی... ولی ماکروسافت با DX12 و Cloud کاری میکنه که PS4 که هیچ PS5 هم به پاش نرسه ! DX که گویا انحصاریه و ابر ها هم که همه در خدمت ماکرو ... خلاص
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or