DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
گويا طرف برنامه نويس هم هستش
Brad Wardell, is an American businessman, programmer and author residing in Michigan. He is the founder, President, and CEO. of Stardock, a software development and computer games company.]

يه سرچ ساده ميکرديد .....

ایشون رییس stardock هست یه بازی روی pc بود که من خیلی بازی میکردم هنوزم بازی میکنم اسمش sin of solar empire هست که از ign و game spot امتیاز 9 گرفت و از edge 8 گرفت ساخت ایشونه الانم داره روی پروژه انجین نیتروز کار میکرده برای معرفی منتل amd یه بازی با انجین نیتروز برای دمو نشون دادن که خیلی شاخ بود.

- - -ویرایش - - -

لول حالا قراره کلاس درس بشه اینجا .=))

اما باشه به کمک این کلاس میتونی به صورت کامل داده های Vertex که داده های مختصاتی هستن رو پیاده سازی کنی تو این کلاس حالا یه چیزی هم بگم برای کامل کردنش در صورتی که از Ivertex استفاده کنی نیازی نیست از CustomVertex استفاده کنی سوال بعدی .:|

بازم که جواب سوالو ندادی خوب شد نرفتی یه عکس دیگه بزاری جواب سوال PositionColored بود که کار باهاش جزو الفبای برنامه نویسی برای گرافیک هست جالب تر اینکه شما از فیل اسپنسر هم ایراد میگیری :))
الان این شکلکم:| گذاشتی که مثلا بگی اوه من خیلی خوبم سوال بعدیم آخرش گذاشتی که مثلا کسی که تو باغ نیست فکر کنه خیلی کارت درسته واقعا متاسفم برای شما که همیشه مشکلات تاریخی و ریشه ای مردم ایران به آدمهایی مثل شما که بزرگتر از دهنشون حرف میزنن و ادعا میکنن بر میگشته سعی کنید خودتون رو اصلاح کنید در آینده به مشکل میخورید.
 
بازم که جواب سوالو ندادی خوب شد نرفتی یه عکس دیگه بزاری جواب سوال PositionColored بود که کار باهاش جزو الفبای برنامه نویسی برای گرافیک هست جالب تر اینکه شما از فیل اسپنسر هم ایراد میگیری :))
الان این شکلکم:| گذاشتی که مثلا بگی اوه من خیلی خوبم سوال بعدیم آخرش گذاشتی که مثلا کسی که تو باغ نیست فکر کنه خیلی کارت درسته واقعا متاسفم برای شما که همیشه مشکلات تاریخی و ریشه ای مردم ایران به آمدهایی مثل شما که بزرگتر از دهنشون حرف میزنن و ادعا میکنن بر میگشته سعی کنید خودتون رو اصلاح کنید در آنده به مشکل میخورید.


لول .=)) برو عمو جون خدا روزیت جای دیگه بده . شما اول معنی کلاس Vertex بدون بعد برای من پست خنده دار بده اگه حتی میگفتی نام ببر شما بدون این کلاس کلا شامل 3 مورده اصلیه coordinates و position و color حالا چطور جواب color بوده لول .=))=))=))

A custom vertex declaration is a class that implements fully customizable per-vertex data
 
آخرین ویرایش:
7 سال ضعف عناوین مولتی پلتفرم با شعار سخت افزار مقاومتی و تقصیر از کم کاری سازندگان هست رو گذروندن، این جور جاها خودشو نشون میده .
 
لول .=)) برو عمو جون خدا روزیت جای دیگه بده . شما اول معنی کلاس Vertex بدون بعد برای من پست خنده دار بده اگه حتی میگفتی نام ببر شما بدون این کلاس کلا شامل 3 مورده coordinates و position و color حالا چطور جواب color بوده لول .=))=))=))

A custom vertex declaration is a class that implements fully customizable per-vertex data

من عموت نیستم پسر خوب رفتی تو بلک لیست لطفا دیگه اسپم نده سواد داشتن به کتاب داشتن نیست وگرنه خرم میتونه بارش کتاب باشه.
این کدها برای رسم یک مثلث ساده هست شما متاسفانه هنوز بلد نیستی یک مثلث رسم کنی بعد درباره فیل اسپنسر نظر میدی!
Code:
CustomVertex.[COLOR=#ff0000][B]PositionColored[/B][/COLOR][] verts =
new CustomVertex.PositionColored [3];
Verts [0]. Position=new Vector3 (0.0f, 1.0f, 1.0f);
Verts [0].Color = System.Drawing.Color.Aqua.ToArgb ();
Verts [1]. Position =new Vector3 (-1.0f, -1.0f, 1.0f);
Verts [1].Color = System.Drawing.Color.Black.ToArgb ();
Verts [2]. Position =new Vector3 (1.0f, -1.0f, 1.0f);
Verts [2].Color = System.Drawing.Color.Purple.ToArgb ();

device.BeginScene ();
device.VertexFormat = CustomVertex.PositionColored.Format;
device.DrawUserPrimitives (PrimitiveType.TriangleList, 1, verts);
device.EndScene ();
 
مشکل همینه بعضی ها نمیخوان اینو باور کنن :دی این یه واقعیته عزیزان واسه اینکه ناراحت نشین : از نظر سخت افزاری PS4 یکم قویتره ولی... ولی ماکروسافت با DX12 و Cloud کاری میکنه که PS4 که هیچ PS5 هم به پاش نرسه ! DX که گویا انحصاریه و ابر ها هم که همه در خدمت ماکرو ... خلاص

13650908456999160389.jpg



چطوو تو این تاپیک ناوتي داگ از سخت افزار PS4 ميگويد میگفتین کنسول تونو تبدیل میکنه به TITAN Z
بعد DX12 هیچ تاثیری روی XBOX ONE نداره دی:
 
آخرین ویرایش:
7 سال ضعف عناوین مولتی پلتفرم با شعار سخت افزار مقاومتی و تقصیر از کم کاری سازندگان هست رو گذروندن، این جور جاها خودشو نشون میده .

7 سال عناوین مولتی پلتفرم ضعیف داشتیم نه بخاطر ضعف کنسول, بلکه بخاطر قویتر بودنش :) آخر نسل ND با TLoU جواب تک تکتون رو داد که این بازی روی کنسولی غیر از PS3 غیرممکنه
این نسل فرق میکنه دوست من, اعداد روی کاغذ داد میزنه که داستان از چه قراره و قرار نیست با 32 مگ ESRAM محتویات داخل کنسول رو 50% قویتر کنین
هرچقدر که برنامه نویس های شما به 1080p نزدیک تر بشن برنامه نویس های ICE TEAM هم با PS4 بیشتر آشنا میشن, و اینکه شما منتظر روزی که سخت افزار Xbone از PS4 قویتر بشه نباش, Cell و ESRAM خیلی فرق دارن که بخواد آخر نسلی بخواد یه چیزی مثل TLoU بهتون تحویل بده :) (حالا درو کردن بقیه جوایز گرافیکی رو بیخیال میشیم )
 
من عموت نیستم پسر خوب رفتی تو بلک لیست لطفا دیگه اسپم نده سواد داشتن به کتاب داشتن نیست وگرنه خرم میتونه بارش کتاب باشه
Code:
CustomVertex.[COLOR=#ff0000][B]PositionColored[/B][/COLOR][] verts =
new CustomVertex.PositionColored [3];
Verts [0]. Position=new Vector3 (0.0f, 1.0f, 1.0f);
Verts [0].Color = System.Drawing.Color.Aqua.ToArgb ();
Verts [1]. Position =new Vector3 (-1.0f, -1.0f, 1.0f);
Verts [1].Color = System.Drawing.Color.Black.ToArgb ();
Verts [2]. Position =new Vector3 (1.0f, -1.0f, 1.0f);
Verts [2].Color = System.Drawing.Color.Purple.ToArgb ();

device.BeginScene ();
device.VertexFormat = CustomVertex.PositionColored.Format;
device.DrawUserPrimitives (PrimitiveType.TriangleList, 1, verts);
device.EndScene ();

لول بازم لول به خدا اون ( . ) جلو CustomVertex میبینی ؟ میدونی یعنی چی یعنی اون PositionColored یه عضو از کلاس CustomVertex نه اینکه این کلاس فقط یه عضو داشته باشه که CustomVertex.PositionNormalFixed یا CustomVertex.Transformedcolored .=))

ما داشتیم راجب چی بحث میکردیم کلاس CustomVertex نه PositionColored شما گفتی کلاس CustomVertex چیه جواب هم گرفتی بعد یه چیزی پروندی جواب PositionColored که باز هم جواب میگری که PositionColored عضوی از کلاس CustomVertex نه خود کلاس CustomVertex حالا میتونی برای خودت باز بگی .
 
آخرین ویرایش:
7 سال ضعف عناوین مولتی پلتفرم با شعار سخت افزار مقاومتی و تقصیر از کم کاری سازندگان هست رو گذروندن، این جور جاها خودشو نشون میده .

اون 7 سال خیلی هم عالی گذشت مخصوصا وقتی دیدیم یه بازی 700 مگی بعضی بازی های پر ادعای اون سال ( با عناوین لول اور ) رو به داخل قوطی هدایت کرد :))

پ.ن : میخواستم منطقی جوابتو بدم ولی تجربه ثابت کرده با هیچکدومتون نمیشه با منطق صحبت کرد ;)
 
PS فن ها میدونن که قراره با DX12 چه بلایی سرشون بیاد دارن از همین الان از خودشون دفاع می کنند.:))

خوب مشکلی نداره که !LOLX 12 هم برای PS4 میاد.پرابلم؟:d
 
7 سال عناوین مولتی پلتفرم ضعیف داشتیم نه بخاطر ضعف کنسول, بلکه بخاطر قویتر بودنش :) آخر نسل ND با TLoU جواب تک تکتون رو داد که این بازی روی کنسولی غیر از PS3 غیرممکنه
این نسل فرق میکنه دوست من, اعداد روی کاغذ داد میزنه که داستان از چه قراره و قرار نیست با 32 مگ ESRAM محتویات داخل کنسول رو 50% قویتر کنین
هرچقدر که برنامه نویس های شما به 1080p نزدیک تر بشن برنامه نویس های ICE TEAM هم با PS4 بیشتر آشنا میشن, و اینکه شما منتظر روزی که سخت افزار Xbone از PS4 قویتر بشه نباش, Cell و ESRAM خیلی فرق دارن که بخواد آخر نسلی بخواد یه چیزی مثل TLoU بهتون تحویل بده :) (حالا درو کردن بقیه جوایز گرافیکی رو بیخیال میشیم )
جااااااااان?????!هفت ساااااال ضعف داشتین بخاطر قدرت کنسول?!!!!! :)
یعنی منطق شما ps فن ها تو همین جمله تاریخی تثبیت میشه :)
در ضمن عزیزم team ICO با شاهکاری ک هنوز تو نسل هفت گیر کرده کنار بیاد بدش در مورد نسل هشت هم صحبت میکنیم :)
بعضی از دوستان تو چ وضعیتی میان کامنت میزنن....خدا داند :)

- - -ویرایش - - -

اون 7 سال خیلی هم عالی گذشت مخصوصا وقتی دیدیم یه بازی 700 مگی بعضی بازی های پر ادعای اون سال ( با عناوین لول اور ) رو به داخل قوطی هدایت کرد :))

پ.ن : میخواستم منطقی جوابتو بدم ولی تجربه ثابت کرده با هیچکدومتون نمیشه با منطق صحبت کرد ;)
حرفت متین!
اما اگه دقیقتر اون هفت سال رو دوره کنیم میبینی بعد از دو نسل خوب fortza پوز GT محبوبتون رو ب خاک مالید! :)
خوب F:H بهترین رسینگ نسل قبل لغب گرفت!
خوب ماکروسافت تاج سروری رو از رو سر برند ps برداشت و رو سر xbox گذاشت
خووووب با فروش رکود پردرآمدترین سرگرمی سال رو با halo 3 بدست آورد
خوووووب بازیای بعضا انحصاری برند ps رو از انحصار درآورد یا انحصاری کرد!!
حرفات درسته اما یکم دقت کن ک کمتر مطلبی جا بیوفته:)
 
گويا طرف برنامه نويس هم هستش
Brad Wardell, is an American businessman, programmer and author residing in Michigan. He is the founder, President, and CEO. of Stardock, a software development and computer games company.]

يه سرچ ساده ميکرديد .....

en.wikipedia.org/wiki/Brad_Wardell‎

شخصیتی مهم با چنین جایگاه در صنعت توسط ناظم رویاپرداز خونده میشه و بعد سعی میکنه اشتباهش رو توجیه کنه واقعا برای من یکی غیر قابل درکه
 
جااااااااان?????!هفت ساااااال ضعف داشتین بخاطر قدرت کنسول?!!!!! :)
یعنی منطق شما ps فن ها تو همین جمله تاریخی تثبیت میشه :)
در ضمن عزیزم team ICO با شاهکاری ک هنوز تو نسل هفت گیر کرده کنار بیاد بدش در مورد نسل هشت هم صحبت میکنیم :)
بعضی از دوستان تو چ وضعیتی میان کامنت میزنن....خدا داند :)

- - -ویرایش - - -


حرفت متین!
اما اگه دقیقتر اون هفت سال رو دوره کنیم میبینی بعد از دو نسل خوب fortza پوز GT محبوبتون رو ب خاک مالید! :)
خوب F:H بهترین رسینگ نسل قبل لغب گرفت!
خوب ماکروسافت تاج سروری رو از رو سر برند ps برداشت و رو سر xbox گذاشت
خووووب با فروش رکود پردرآمدترین سرگرمی سال رو با halo 3 بدست آورد
خوووووب بازیای بعضا انحصاری برند ps رو از انحصار درآورد یا انحصاری کرد!!
حرفات درسته اما یکم دقت کن ک کمتر مطلبی جا بیوفته:)

کدوم منبعی F:H رو به عنوان بهترین ریسینگ نسل لقب داد؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or