Multi Platform Dragon's Dogma 2


DD 2.PNG
بالاخره بعد ماه ها حدس و گمان در سالگرد 10 سالگی این بازی ، امشب کپکام در یک رویداد اختصاصی از نسخه دوم بازی رونمایی کرد.

DD2 از موتور بازیسازی اختصاصی کپکام (RE Engine) توسع داده خواهد شد.
موتوری که نسل جدید نسخه های Resident Evil و همینطور DMC را در کارنامه درخشانش داره.

کارگردان بازی هیدیاکی ایتسونو ، کارگردان و تهیه کننده نسخه پیشین DD و همینطور عناوین تحسین شده نسخه دوم تا پنجم DMC هستن.

متن بالا موقتی هست و بعدا بروز میشه.

آپدیت میشه...
 
نسخه ی اول که الان رو پلاس اومده قابل بازیه؟ یعنی می شه با قدیمی بودنش کنار اومد؟ :D من rpg باز نیستم ولی با دیدن تریلر های نسخه ی دوم بهش علاقه مند شدم و قصد دارم نسخه ی یکش رو پلی بدم ببینم چطوریاس.
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
نسخه ی اول که الان رو پلاس اومده قابل بازیه؟ یعنی می شه با قدیمی بودنش کنار اومد؟ :D من rpg باز نیستم ولی با دیدن تریلر های نسخه ی دوم بهش علاقه مند شدم و قصد دارم نسخه ی یکش رو پلی بدم ببینم چطوریاس.
100 درصد.
بازی دیگه ای مثل DD نداریم.
ویژگیهای گیم پلی این بازیها که قدیمی نمیشن.
 
داستان چطوره ؟ حماسی و جزابه ؟
روایت اونطوری که انتظار داری حماسی نیست.
داستان نسبتا خوبی داره ، کارش رو انجام میده و تا انتها میکشونتت ولی خب بهترین ویژگی بازی نیست.
این اولین تلاش کپکام بود تو همچین سبکی.
دلیل دیگه هم این بود که بودجه کم آوردن و مجبور شدن کلی محتوا از بازی کم کنن که بتونن تمومش کن.

نقطه قوت بازی بخش مبارزات خیلی خوبه که واقعا تو این سبک نظیرش نداریم.
سیستم جادوی فوق العاده و همینطور هوش مصنوعی های همراهاته.
به اینها باس فایتهای جذاب هم اضافه کن.

بودجه بازی اونچنان نبود که بخوان روی بخشهای دیگه هم خیلی تمرکز کنن.
که البته احتمالا تو نسخه دوم جبران میکنن.

قطعا باید تجربش کنی.
 
من یکی از دلایلی که خیلی هایپم، تعریف و تمجیدشون از هوش مصنوعی همراهامونه. اگه همینطور باشه که گفتن، لذت بازی خیلی بیشتر میشه. نسخه اول هم زمان خودش خیلی خوب بود ولی کاری که تو این نسخه کردن خیلی خفنه. قشنگ حس میکنی کواپ میری. واقعا امیدوارم موفق بشن.
 
روایت اونطوری که انتظار داری حماسی نیست.
داستان نسبتا خوبی داره ، کارش رو انجام میده و تا انتها میکشونتت ولی خب بهترین ویژگی بازی نیست.
این اولین تلاش کپکام بود تو همچین سبکی.
دلیل دیگه هم این بود که بودجه کم آوردن و مجبور شدن کلی محتوا از بازی کم کنن که بتونن تمومش کن.

نقطه قوت بازی بخش مبارزات خیلی خوبه که واقعا تو این سبک نظیرش نداریم.
سیستم جادوی فوق العاده و همینطور هوش مصنوعی های همراهاته.
به اینها باس فایتهای جذاب هم اضافه کن.

بودجه بازی اونچنان نبود که بخوان روی بخشهای دیگه هم خیلی تمرکز کنن.
که البته احتمالا تو نسخه دوم جبران میکنن.

قطعا باید تجربش کنی.
داستان صحنه سينماتيك و موسيقى خفن داره؟

نسخه دوم ادامه نسخه اوله؟

الان بخاى نسخه اولو بازى كنى تو ذوق نميزنه؟ گرافيكش
 
داستان صحنه سينماتيك و موسيقى خفن داره؟

نسخه دوم ادامه نسخه اوله؟

الان بخاى نسخه اولو بازى كنى تو ذوق نميزنه؟ گرافيكش
بله کاتسین ها سینماییه.

موسیقی متن فوق العادست.

داستان تو یک دنیای موازی اتفاق میفته.
نیاز نیست نسخه اول رو بازی کرده باشی.

توی ذوق نمیزنه ، اما بستگی به پلیر داره.
من هیچ بازی 2000 به بعدی نیست که گرافیکش برام تو ذوق بزنه.
حتی خیلی وقتها بازیهای دهه 90 رو هم بازی میکنم.
دیگه این که بازی نسبتا جدیدیه.
برای همین نظری در مورد گرافیک ندارم.
تو یوتوب ببین حتما.

اصولا من اگه بدونم که بازی داستان یا گیم پلی و... خفنی داره یک پرده میاد جلوی چشمم و گرافیک برام بی ارزشترین مورد میشه.
 
توی ذوق نمیزنه ، اما بستگی به پلیر داره.
من هیچ بازی 2000 به بعدی نیست که گرافیکش برام تو ذوق بزنه.
حتی خیلی وقتها بازیهای دهه 90 رو هم بازی میکنم.
دیگه این که بازی نسبتا جدیدیه.
برای همین نظری در مورد گرافیک ندارم.
اقا من به احترام شما، از جا برخاستم، تا کمر خم شدم، و کلاهمو از سر برداشتم :D

8e5cebb758fdd98d5ff3616cff0f87ea (1).gif

دمت گرم ماکان :D منم دقیقا همینطورم که شما گفتی، در مورد گرافیک و خیلی پیش میاد بازی های 2000 به بعد یا حتی 90s یا حتی 80s یا همون میکرو خودمون رو، همچنان بزنم، همیشه جز پلی لیستم هستن... عاشقشونم و هیچ وقت ازشون خسته نمیشم،

در واقع اخرین اولویتم گرافیکه، اما خب مثل هر ادمیزادی منم از گرافیک با کیفیت و نو و مدرن هم خوشم میاد :D
فقط اولویت نیست و اخرین اپشنه (مثلا همین که استارفیلد نسبت به F4 از نظر گرافیکی یک پیشرفت قابل توجه داشته، تو این زمینه از من نمره 10 میگیره، از متریال ایندور که واقعا عالی درومده، تا لباس ها، تا فیشال انیمیشن مخصوصا موقع کانورسشن ها، تا ساختمون ها و بهتر شدن نمای بیرونیشون... کافیه تا استارفیلد تو بحث گرافیک (منهای پرفومنس) از من نمره 10 بگیره..

*صفحه اخر تاپیک استارفیلد رو خوندم و قشنگ یادمه ملت سر گرافیک f4 خیلی شلوغ کرده بودن، همون موقع هم (2014 و بعد +2015) گرافیک f4 واقعا به نسبت زمانش خوب و قابل قبول بود (مشکل بیشتر پرفومنس هنگام انتشار بود) و مثلا قشنگ یادمه اون موقع رو یک پی سی های اند تایتان محور بازی میکردم، و واقعا برام عجیب بود چرا ملت از گرافیک بازی (به نسبت بازی های هم دوره) این همه ایراد میگیرن؟ حتی بعدش رو PS4 هم گرافیک خیلی خوب و قابل قبول بود.. (منf4 رو 10 برابر پی سی، رو کنسول بازی کردم)

اینارو گفتم که بگم، برخلاف نظر دوستان در تاپیک استارفیلد، بتزدا به فیدبک ها اهمیت میده، حالا شاید روابط عمومی خیلی مناسب نباشه، شاید انتطارات رو تامین نکنه، طبیعتا اینا ممکنه، اما انصافا سر استارفیلد نشون دادن واقعا میخوان بازی ها جهش و پیشرفت داشته باشن، از گرافیک تا سیستم نقش افرینی تا گان پلی که البته از F4 تقریبا ردیف شده بود؛ استارفیلد بیچاره قربانی طراحی شد، همینم تبدیلش کرده به یک سیبل خوشگل و خفن و هرکی هم ناراحته، یک لگد حواله اش میکنه :D و خیلی راحت، چون بازی شکست خورده، همه نظرات شخصی منفیشون رو به عنوان "فکت" تصور میکنند (ببخشید دیگه از موضوع تاپیک زیادی خارج شدم) یا مثلا میگن طراحی اوت دیتد، نمیدونم گاهی فکر میکنم اینا اصن بازی کردن؟ اخه استارفیلد اتفاقا اومد تغییرات عمده بده، و گند زد، یعنی به نظرم، اتفاقا، یکی از مهم ترین دلایل طراحی عجیب غریب و در نهایت شکست استارفیلد، همین غر غر های بی مورد بود که باعث شد اینا تا این حد تو سیستم همیشگی موفقشون تغییرات ایجاد کنند، واقعا کسی که از اوت دیتد بودن طراحی استارفیلد ایراد اسمون به زمین بیاری میگیره به نظر شبیه هیتری هست که اصن نمیدونه چی میگه... با این حال من قطعا میفهمم استارفیلد مشکل داره، خودمم بارها اشاره کردم، و نمیخوام بگم بازی بی ایراده...

اما اخرش این رو بگم، مشکل بتزدا، فن های لویال که در هر صورت رو سر قرارش میدن، نیست، این اتفاقا نقطه قوت بتزداست و امکانی هست که فقط امثال بتزدا و فرام سافور و راک استار و ناتی داگ دارن، و بقیه استودیو ها بیشتر ارزوش رو دارن، یعنی یک کامیونیتی به شدت علاقه مند و وفادار، دار و ندار بتزدا از همین جا اومده؛ مشکل این نیست که امثال من در هر صورت با بازی هاش عشق میکنیم ( که حتما انتقاد هم داریم کمااینکه به شخصه برای استارفیلد اکس بکس خریدم، اما 150 ساعت تا حالا بازی های قبلی BGS رو زدم جای استارفیلد و کلی انتقاد به استارفیلد تو همین سایت داشتم)

به طور کلی به نظرم اگه بازی های قبلی بتزدا یک استخر بزرگ و عمیق در نظر بگیریم، استارفیلد به جای یک استخر بزرگ، 1000 تا حوض کوچک داره، تصور من قبل عرضه این بود که حداقل 2-3 تا سندباکس به شدت بزرگ و پر جزئیات داریم (مثل مثلا هینترلند در مقایسه با لوکیشن های دیگر دراگون ایج اینکوزیشن) اما خب، نشد، به نظرم بزرگ ترین مشکل استارفیلد که مشکلات دیگر هم ایجاد میکنه همین طراحی بازیه، برای همین به شدت امیدوارم سر TES VI ، تا حد زیادی مشکلات رفع بشه و یک طراحی عادی رو شاهد باشیم...

*مورد بعدی که خوشم نمیاد، تا یک بازی و استودیو میدرخشن، تبدیل میشن به خدا و نقطه ای برای مقایسه با دیگران، من کلا بدم میاد از مقایسه با دیگران، چه در مورد خودم چه پدیده ای مثل ویدئوگیم، به این سن رسیدم تا حالا اپسیلون خودم رو با کسی مقایسه نکردم :D ثابت هم شده که مقایسه بین انسان ها میتونه بی نهایت مخرب باشه و تولید عقده و حسادت کنه (اکه درست انجام شه، بی نهایت مفیده و باعث پیشرفت میشه، البته در مورد مقایسه انسان ها، همیشه غیر مفید و حماقته) و به نظرم نباید از کسی بت ساخت، حتما یادتونه بعد ویچر 3 هم از سی دی بت ساخته میشد، خب نتیجه چی شد؟ سایبرپانک، به نظرم بهتره گیمر ها این کار رو با یک استودیو دیگر که رقیب BGS هم هست، تکرار نکنن...

چقدر حرف زدم :D

اینم تشکر برای بزرگمردانی که این پست رو کامل میخونن :D

DSAT (1).gif
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or