Multi Platform Dragon Age: The Veilguard

سازنده
Bioware
تاریخ انتشار
October 31, 2024
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
dragon-age-veilguard-eacom-coming-soon-16x9.jpg.adapt.crop191x100.1200w.jpg
--------------------------------------------
سازنده: Bioware
ناشر: Electronic Arts
تاریخ عرضه: 31 اکتبر 2024 (10 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------
تاپیک جامع دنیای دراگون ایج: Dragon Age Universe [ پست اول خوانده شود.]
اطلاعات
  • هنگام کاراکتر سازی میتوانید از 6 بکگراند یکی را انتخاب بکنید که در دیالوگها و گیمپلی تاثیر دارند، از کلاغهای آنتیوا تا گری واردنها.​
  • میتوانید به عنوان یک انسان، الف، دوارف یا کناری بازی کنید.​
  • شما میتوانید شخصیت اصلی خود در دراگون ایج اینکوئیزیشن را دوباره بسازید و تصمیمات کلیدی از بازی قبلی بگیرید که در Veilguard تاثیر گذار است.​
  • بازی اپن ورلد نیست و ساختاری Mission-Based و نسبتا خطی دارد. البته هر منطقه جاهای مختلفی برای گشت و گذار دارد که میتوانید به آن برگردید.​
  • سایز گروهی که با ماموریتهای میروند 3 نفر هست، پلیر به علاوه 2 همراه.​
  • برخلاف دراگون ایج های قبلی نمیتوانید کنترل همراهان خود را مستقیم به دست بگیرید اما میتوانید به آنها فرمان صادر کنید.​
  • Romance در بازی وجود دارد و اگر شما برای کاراکتری اقدام نکنید ممکن است او با شخص دیگری از گروه شما رابطه برقرار کند.​
  • همراهان شما ماموریتهای مخصوص خود را دارند که همگی با خط داستانی اصلی نیز مرتبط هستند.​
  • هر Companion دسترسی به 5 ابیلیتی دارد، ولی پلیر تنها با 3 ابیلیتی میتواند وارد مبارزه بشود.​
  • ماکزیموم لولی که میتوانید به آن برسید 50 هست.​
  • آهنگساز این قسمت هانس زیمر خواهد بود.​
تریلرها
-------------
 
آخرین ویرایش:
من بالاتر گفتم مشکلی با خطی بودن ندارم ولی الان که این ویدئو رو دیدم و از اون زرق و برق اولیه برام از بین رفته دارم کم کم نگران میشم.

تو ویدئو از اکسپلوریشن و... صحبت میکنه ولی من همش یه چهاردیواری ، محیطهای 2*2 میبینم و یه کوچه که مثل بازیهای خطی فقط باید بری جلو!

سیستم مبارزاتش جذابه ولی آرت استایل و جلوه های بصریش خیلی حس معمولی میده.
نمیشه گفت این بخش ضعیفه ولی اصلا نمیشه با یک نگاه گفت این بازی AAA ست ، اینکه یه نسخه از دراگون ایج باشه که دیگه عمرا.
مخصوصا به UI بازی که میرسیم به نظرم خیلی حس موبایل میده.

این آخرین ویدئویی بود که ازش میبینم.
با هر ویدئو سطح بازی داره برام پایینتر میاد.

نمیخوام بیشتر از این تحت تاثیر پیش نمایشها و... قرار بگیرم.
ولی خب چون دراگون ایج بود نتوانستم :D
 
آخرین ویرایش:
من بالاتر گفتم مشکلی با خطی بودن ندارم ولی الان که این ویدئو رو دیدم و از اون زرق و برق اولیه برام از بین رفته دارم کم کم نگران میشم.

تو ویدئو از اکسپلوریشن و... صحبت میکنه ولی من همش یه چهاردیواری ، محیطهای 2*2 میبینم و یه کوچه که مثل بازیهای خطی فقط باید بری جلو!

سیستم مبارزاتش جذابه ولی آرت استایل و جلوه های بصریش خیلی حس معمولی میده.
نمیشه گفت این بخش ضعیفه ولی اصلا نمیشه با یک نگاه گفت این بازی AAA ست ، اینکه یه نسخه از دراگون ایج باشه که دیگه عمرا.
مخصوصا به UI بازی که میرسیم به نظرم خیلی حس موبایل میده.

این آخرین ویدئویی بود که ازش میبینم.
با هر ویدئو سطح بازی داره برام پایینتر میاد.

نمیخوام بیشتر از این تحت تاثیر پیش نمایشها و... قرار بگیرم.
ولی خب چون دراگون ایج بود نتوانستم :D
موریگانش هم خوب نیست :-q
 
تو ویدئو از اکسپلوریشن و... صحبت میکنه ولی من همش یه چهاردیواری ، محیطهای 2*2 میبینم و یه کوچه که مثل بازیهای خطی فقط باید بری جلو!

سیستم مبارزاتش جذابه ولی آرت استایل و جلوه های بصریش خیلی حس معمولی میده.
نمیشه گفت این بخش ضعیفه ولی اصلا نمیشه با یک نگاه گفت این بازی AAA ست ، اینکه یه نسخه از دراگون ایج باشه که دیگه عمرا.
مخصوصا به UI بازی که میرسیم به نظرم خیلی حس موبایل میده.

این آخرین ویدئویی بود که ازش میبینم.
با هر ویدئو سطح بازی داره برام پایینتر میاد.

نمیخوام بیشتر از این تحت تاثیر پیش نمایشها و... قرار بگیرم.
ولی خب چون دراگون ایج بود نتوانستم :D
سیستم اکسپلوریشن بازی دقیقا شبیه سگانه Mass Effect با این تفاوت که اینجا دستمون واسه گشت و گذار خیلی باز تر ـه . به شخصه ترجیه میدم اسکوپ کوچیک و جمع و جور تر باشه تا اون محیط های خالی و پر فچ کوئست اندرومدا و اینکوزیشن . کلا ساختار بازی به سمت مس افکت شدن رفته . از کامبت گرفته تا Mission Based بودن بازی همه و همه گواه همین قضیه ست . خودشون فهمدن نباید لقمه بزرگتر از دهنشون بردارن و تمرکز کنن رو معجون اصلی استدیوشون که داستان و شخصیت هاش باشه .

در مورد آرت استایل و جلوه های بصریش هم نمیدونم رو چه حسابی میگید حس AAA بودن نمیده ؟ تنوع محیطی و آرت استایل متنوعش تا اینجا هرچی نشون دادن خیلی خوب بوده :






در مورد UI بار ها گفتن کاملا قابل کاستومایز کردن و قطعا میشه از این شلوغی درش اورد .
هایپ من بعد دیدن کامبت و ویدیو بعدش در مورد سیستم Progression رسما چسبید به سقف . مخصوصا سیستم Progression که نشون داد میشه چندیدن چند بیلد مختلف ساخت که واقعا عالی بود .
پ.ن : داستان بازی طبق تریلری که چند وقت پیش منتشر کردن به نظر میاید به شدت اپیک باشه دقیقا به اپیکی سگانه Mass Effect =P~ نسخه بعد Mass Effect چه شود >:)
 
آخرین ویرایش:
سیستم اکسپلوریشن بازی دقیقا شبیه سگانه Mass Effect با این تفاوت که اینجا دستمون واسه گشت و گذار خیلی باز تر ـه . به شخصه ترجیه میدم اسکوپ کوچیک و جمع و جور تر باشه تا اون محیط های خالی و پر فچ کوئست اندرومدا و اینکوزیشن . کلا ساختار بازی به سمت مس افکت شدن رفته . از کامبت گرفته تا Mission Based بودن بازی همه و همه گواه همین قضیه ست . خودشون فهمدن نباید لقمه بزرگتر از دهنشون بردارن و تمرکز کنن رو معجون اصلی استدیوشون . که داستان پردازی و ال خصوص شخصیت هاش باشه .

در مورد آرت استایل و جلوه های بصریش هم نمیدونم رو چه حسابی میگید حس AAA بودن نمیده ؟ تنوع محیطی و آرت استایل متنوعش تا اینجا هرچی نشون دادن خیلی خوب بوده :






در مورد UI بار ها گفتن کاملا قابل کاستومایز کردن و قطعا میشه از این شلوغی درش اورد .
هایپ من بعد دیدن کامبت و ویدیو بعدش در مورد سیستم Progression رسما چسبید به سقف . مخصوصا سیستم Progression که نشون داد میشه چندیدن چند بیلد مختلف ساخت که واقعا عالی بود .
پ.ن : داستان بازی طبق تریلری که چند وقت پیش منتشر کردن به نظر میاید به شدت اپیک باشه دقیقا به اپیکی سگانه Mass Effect =P~ نسخه بعد Mass Effect چه شود >:)
ما می‌خواهیم هی هایپ نشیم نمیزاری دیگه!
 
  • Like
Reactions: Destro
با اختلاف بهترین تکنولوژی مو :

View attachment 349667
صرفا یه بحث فنی:
این همون تکنولوژی هست که EA تو سری فیفا بکار میبره و چیز جدیدی نیست .
تو رزیدنت اویل ۴ ریمیک و اسپایدرمن ۲ هم تکنولوژی مو در همین حده.
بهترین تکنولوژی مو تو این بازیه بخصوص که برای همه npc ها هم اعمال کردن:
 
صرفا یه بحث فنی:
این همون تکنولوژی هست که EA تو سری فیفا بکار میبره و چیز جدیدی نیست .
تو رزیدنت اویل ۴ ریمیک و اسپایدرمن ۲ هم تکنولوژی مو در همین حده.
بهترین تکنولوژی مو تو این بازیه بخصوص که برای همه npc ها هم اعمال کردن:
بعله چیز جدیدی نیست جفتشون با موتور یکسانی ساخته شدن و تا الانم رغیبی نداشتن . تو هیچکدوم از بازیای که منتشر شده همچین فیزیک مویی من تا الان ندیده بودم (فیزیک موی بلند مخصوصا) وگرنه تکنوژی Strand Based Hair مروبط میشه به 10 سال پیش که AMD و انویدیا ازش استفاده کردن . در مورد اون چیزی که راکستار هم استفاده کرده به نظر میاد تکنولوژی مشابهی باشه البته با این تفاوت که مال Frostbite اون Shimmering همیشگی موها که به وضوح تو تریلر معرفی GTA VI معلوم بود رو نداره اینکه بعدا بهبودش بدن رو باید دید .
 
آخرین ویرایش:
7 ساعت واسه پیش نمایش یـ بازی بی سابقست !!! قشنگ تا خرخره به محصولشون اعتماد داشتن جوری که همه با فوتیج کپچر شده خودشون اومدن .
بازی از نظر ساختاری شبیه God of War ـه . یـ بیس داری خارج از فصا و مکان ـه از اونجا به محیط های مختلف سفر میکنی .
خیلی از المان های کامبت رو از God of War گرفتن بعضی چیزاش دقیقا کپی God of War ـه .
واقعا سنگ تموم گذاشتن باور کردنی نیست یـ همچین کامبتی :-t
از نظر حق انتخاب هم به نظر میاد در حد سگانه Mass Effect باشه .
تنوع محیطیش عالیه و از نظر هنری به شدت چشم نواز ـه

تقریبا پیش نمایشا رو یـ چیزی تاکید داشتن : کلی نگرانی بابت بازی داشتن که همشون با بازی کردن بازی بر طرف شده و کلی سورپرایز شدن .
 
آخرین ویرایش:
من کلا از طراحی شخصیتها و دشمنهای بازی خوشم نمیاد.
Screenshot 2024-09-19 191854.jpgScreenshot 2024-09-19 191942.jpg
کلا آرت استایل بازی سلیقه من نیست.

همچنان به نظرم UI بازی خیلی موبایلیه و المانهای مختلف خیلی صفحه بازی رو شلوغ کرده.
کوئست مارک که میاد با یک رنگ جیغ نصف صفحه رو میگیره که بهت بگه برو اونجا.
این تو یک بازی که مپش کلا 2 در 2 ساخته شده و جهان باز نیست کمی جای سوال داره.

امیدوارم همه این اضافات رو بشه غیرفعال کرد که اگه این ویژگی رو داشته باشه خب دیگه مشکلی ندارم.

باقیش میمونه داستان ، شکل پیشرفت ، موسیقی ، گیم پلی ، اتمسفر و... که تا آخر بازی جذابیتشون رو از دست ندن.
البته موسیقی رو که قبلا داشتیم و خیلی خوب بود.
مابقی رو نمیشه از الان در موردش نظر قطعی داد.
 
View attachment lpybbduvKof96DM9.mp4
امیدوار بودم جز رنگ بنفش زیاد بازی روی مبحث LGBTQ ها متمرکز نشه! که خب مثل اینکه اینجوری نیست! باز سر انتخاب کارکتر میشه این موضوع ها رو تحمل کرد چون درنهایت تو یه جور دیگه انتخاب میکنی ولی زمانی که دنیای بازی در یک دوران کهن و نامشخص در جریانه چجوری میشه زخم ناشی از جراحی تغییر جنسیت ادم داشته باشه یکم عجیبه! و بنظرم میرسه توی داستان بازی هم شاهد اینجور مسائل باشیم.کلا این موضوعات با دنیای medivel fantasy اصلا هم خونی نداره و یجوریه! هرچند من فکر کنم درنهایت اگه بشه زیر سیبیلی اینها رو رد کرد بازی لذت بخش و فانی باشه ولی من شخصا اصلا نمیپسندم!
 
زخم ناشی از جراحی تغییر جنسیت تو بازی فنتزی که تبدیل شدن به هرچیزی ممکنه شاید جز احمقانه ترین چیزایی باشه که دیدم :)) ینی فقط یه چیزی گذاشتن بگن ما هم هستیم :دی
احتمالا اگه بازی خوبیم دربیاد باز بخاطر همین چیزاش کلی واکنش منفی بگیره.

حالا اینا مهم نیست، Ass Slider ـش چرا اینقد کمه :-"
این 100 درصدشه:
1726817608279.png
0 ـش باید اینقد میبود :دی
 
آخرین ویرایش:
زخم ناشی از جراحی تغییر جنسیت تو بازی فنتزی که تبدیل شدن به هرچیزی ممکنه شاید جز احمقانه ترین چیزیایی باشه که دیدم :)) ینی فقط یه چیزی گذاشتن بگن ما هم هستیم :دی
احتمالا اگه بازی خوبیم دربیاد باز بخاطر همین چیزاش کلی واکنش منفی بگیره.

حالا اینا مهم نیست، Ass Slider ـش چرا اینقد کمه :-"
این 100 درصدشه:
View attachment 350424
0 ـش باید اینقد میبود :دی
Woke Age باشه؟
چه ایده مسخره ایی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or