Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
زمینه‌ی کلی داستان DLC که Hugo Martin گفت:

The Ancient Gods بعد از اتفاقات DOOM Eternal رخ میده...با اینکه Slayer تونست انسان‌ها رو از منقرض شدن نجات بده ولی این کار هزینه‌ای داشته...شاهد نابودی وسیعی توی جهنم و بهشت بودیم و حالا یه کشمکش و عدم تعادل در قدرت توی بهشت ایجاد شده و دوباره باید در نقش Slayer به مسائل رسیدگی کنیم...خودتونم میدونید دیگه چطوری به مسائل رسیدگی میکنه >:)
طبق کشفیات جدید، Summoner اعظم هم دوباره توی این نسخه برگشته:


دوستان بازی روی PS4 تخفیف خوبی خورده نسخه معمولی 50 درصد و نسخه ی همراه DLC هم 40 درصد تخفیف خورده

بنظرتون DLC ارزش 30 دلار اضافه رو داره یا فعلا همون نسخه معمولی رو بخرم ؟ ( DLC اونقدر طولانی و جذاب باید هست که ارزشش هم اندازه بازی اصلی که با تخفیف شده 30 دلار رو داشته باشه )
اینو الان دیدم...
DLCها الان تازه کم کم داره معرفی میشن.
چیز زیادی در مورد اینکه چند ساعته و چقدر جذابه نمیدونیم...
به نظرم فعلا نسخه معمولی رو بخر...اگه خوشت اومد بعدا که DLCها منتشر شدن و تخفیف خوردن برو سراغشون.
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
خیلی خیلی هایپ برانگیز بود ?.
فقط با این اپیزودی شدن خیلی راحت نیستم چون به نظرم رنگ نسخه های اصلی رو کمرنگ میکنه. به نظرم ادامه داستان رو باید توی نسخه جدید دید نه توی دی ال سی هایی که به اندازه نسخه اصلی بزرگ نیستن. ظاهرا قراره چندتا دی ال سی داشته باشیم. ولی در هر حال شدیدا هایپ شدم :D
 
  • Like
Reactions: FUTURE

DFSHINNOK7

کاربر سایت
Dec 20, 2018
1,629
خیلی خیلی هایپ برانگیز بود ?.
فقط با این اپیزودی شدن خیلی راحت نیستم چون به نظرم رنگ نسخه های اصلی رو کمرنگ میکنه. به نظرم ادامه داستان رو باید توی نسخه جدید دید نه توی دی ال سی هایی که به اندازه نسخه اصلی بزرگ نیستن. ظاهرا قراره چندتا دی ال سی داشته باشیم. ولی در هر حال شدیدا هایپ شدم :D
فکر کنم از همون اول گفته بودن 2 دی ال سی داستانی خواهیم داشت.
منم امیدوار بودم دی ال سی ها prequel یا spinoff باشن.
 
  • Like
Reactions: uriel

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
زباله ترين شوتر اين نسل با اختلاف
يه طراحي مرحله مزخرف جنريت شدن متعدد و بي منطق حريفها تو محيط با لابردن سرعت ديوانه وار و باگ مانند سرعت و دميج دشمنا پايين اوردن سرعت شليك و دميج
پلاتفورمينگ نسبتا خوب
چيزي به عنوان عقل رو كارگردان قبول نداشت و فقط سرعت عكس العمل اونم تو سختي hurt me بصورت عقده اي وار
جالبه بازي افت فريم داره رو پرو با اينكه فاندري گفته ٦٠ فريم لاكه
تكسچرها هم كه كلا افتضاحن منتهي خوب تو دووم ضعف نيست

هرچي نسخه ٢٠١٦ جذاب بود اين اشغاله

و قطعا سري بعدي داشته باشه با اين كارگردان تف هم روش نميندازم
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
زباله ترين شوتر اين نسل با اختلاف
يه طراحي مرحله مزخرف جنريت شدن متعدد و بي منطق حريفها تو محيط با لابردن سرعت ديوانه وار و باگ مانند سرعت و دميج دشمنا پايين اوردن سرعت شليك و دميج
پلاتفورمينگ نسبتا خوب
چيزي به عنوان عقل رو كارگردان قبول نداشت و فقط سرعت عكس العمل اونم تو سختي hurt me بصورت عقده اي وار
جالبه بازي افت فريم داره رو پرو با اينكه فاندري گفته ٦٠ فريم لاكه
تكسچرها هم كه كلا افتضاحن منتهي خوب تو دووم ضعف نيست

هرچي نسخه ٢٠١٦ جذاب بود اين اشغاله

و قطعا سري بعدي داشته باشه با اين كارگردان تف هم روش نميندازم
بیخیال انصافا :-j:-j
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
بیخیال انصافا :-j:-j
بازي بالانس نيست
بهرحال ظاهر شدن دشمنا تو هر نقطه و عمل كردن نصفه و نيمه گلوري كيل و پايين اومدن دميج اسلحه ها نشد ساخت بازي جديد
گفتم تو قسمت پلتفورمر بازي بهتر شده منتهي نرمال بودن بازي مهمه كسي هم خيلي چالش دوست داره رو ديفيكالتي بالاتر بازي ميكنه
بهرحال بازي انقدر جذاب بوده كه تاپيك ٤٦ صفحه رفته جلو
رقيب فالاوت ٧٦ :D
 
  • Smile
Reactions: IMANOKA

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
Doom Eternal’s philosophy is simple: make the most intense experience possible. That mostly works out. Combat, while occasionally busy, is sure to satisfy even the most voracious of shooter-mavens. The ripping and tearing is as good as it has ever been. There are a few sticking points— a shaky story that’s hard to engage with, the few moments when style trumps substance, a glitch here and there—but there’s no denying that the highs are among the highest you can experience in any first-person shooter.
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
بازي بالانس نيست
بهرحال ظاهر شدن دشمنا تو هر نقطه و عمل كردن نصفه و نيمه گلوري كيل و پايين اومدن دميج اسلحه ها نشد ساخت بازي جديد
گفتم تو قسمت پلتفورمر بازي بهتر شده منتهي نرمال بودن بازي مهمه كسي هم خيلي چالش دوست داره رو ديفيكالتي بالاتر بازي ميكنه
بهرحال بازي انقدر جذاب بوده كه تاپيك ٤٦ صفحه رفته جلو
رقيب فالاوت ٧٦ :D
162409

زودتر میگفتی همینا رو، ولی خب توصیه ما به شما اینه:

162411
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر