Multi Platform DOOM Eternal

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:
- [1]
- [2]
- [3]
- [4]
- [5]

Slayer's Testament VI :

130337

و در ادامه‌ی راهِ نفرت و طغیان هولناک او بین دنیاها و در طول زمان، "جهنم‌نَوَرد" با کافری بی‌وجدان و ثابت قدم در نیت شرورانه خود، ملاقات نمود؛ کسی که نام او نباید بر زبان بیاید. او DOOM Slayer را با زره‌ای نیرومند و گداخته‌شده در آتش‌های جهنم، آراست؛ زره‌ای غیرقابل نفوذ و سرسخت. با شمشیر و سپری شکست‌ناپذیر، DOOM Slayer در راه ستاندن جانِ تمام آنانی که طعم وحشیگری او را نچشیده بودند، قدم نهاد.

اینجا بدجوری حرص راوی دراومده :D
- همونطور که قبلا گفتم این روایت به احتمال بسیار زیاد از زبان لُرد جهنم هستش و قشنگ توی این بخش اوج نفرتش رو از اون فرد کافر و خیانت‌کار میشه حس کرد... >:)
- جهنم‌نورد یا همون Hell Walker که می‌دونیم لقب دووم اسیلر هست، این بار با فردی ملاقات میکنه که یه زره بهش اهدا می‌کنه...
- در مورد هویت این فرد، چیزی که مشخصه اینه که به احتمال بسیار زیاد یکی از شیاطین و اهل جهنم بوده و واسه همین هم ازش به عنوان کافر،‌ خیانتکار و غیره یاد شده.
- علاوه بر زره، به شمشیر و سپر هم داخل متن اشاره شده ولی مشخص نیست که اینم در جهنم و توسط همون فرد مرموز جهنمی به دووم اسلیر داده شده یا به همون شمشیر قبلی که از زمان حضور در گروه "نگهبانان شب" در اختیار داشته، مربوط میشه.
- از اونجایی که زره دووم اسیلر داخل جهنم ساخته شده، واسه همین اون علامت معروف دووم اسلیر با رنگ قرمز روش حک شده.
- Through Time که توی جمله‌ی اول اومده هم می‌تونه یه نشونه‌ی دیگه از امکان سفر در زمان باشه.

بعدی آخرین Testament هستش و با پایانش میرسیم به اولِ نسخه 2016 و ادامه‌ی خط داستانی دووم اسلیر از طریق اتفاقات خود بازی دنبال میشه.
 
آخرین ویرایش:
بتل مود قراره خیلیا رو سوپرایز کنه...
دیشب گیم پلی طولانی ازش نشون دادن، تنشش خیلی زیاده...جالبم اینه راندها هیچ تایم لیمیتی ندارن و بازی جلوی فان رو نمیگیره...رقبا قدر باشن، ممکنه مبارزه انقدر طولانی بشه، از خستگی ببازی >:)
 
از نظر من میک گوردن یکی از Producerهای اصلی بازیه.
لامصب انگار 0 تا 100 بازی رو خودش ساخته و حس و حال متناسب با لحظه لحظه داستان و گیم پلی رو میدونه.

این بشر یک اتفاق نادره...
 
  • Like
Reactions: uriel
یه نیگاه باحال به پشت صحنه یکی از مهم ترین زوایای بازی :D

بدون شک یکی از کلیدی ترین مهره های موفقیت نسخه 2016 و احتمالا eternal همین مایک گوردن هست. موزیک های این نسخه به نظر میاد یه مقدار طیف گشترده تری رو شامل میشه و تنوع بیشتری داره.
پشت صحنه ساخت عناوین بزرگ به اندازه خودشون لذت بخشه، امیدوارم بعد از انتشارش ویدئوهای بیشتری از روند ساخت بازی ببینیم.
 
بدون شک یکی از کلیدی ترین مهره های موفقیت نسخه 2016 و احتمالا eternal همین مایک گوردن هست. موزیک های این نسخه به نظر میاد یه مقدار طیف گشترده تری رو شامل میشه و تنوع بیشتری داره.
پشت صحنه ساخت عناوین بزرگ به اندازه خودشون لذت بخشه، امیدوارم بعد از انتشارش ویدئوهای بیشتری از روند ساخت بازی ببینیم.
به قول یکی از کامنتا تو یوتیوب :
نمیدونستم به همراه البوم متال یـ بازی مجانی هم میدن :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or