Multi Platform DOOM Eternal

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:
توی پیش خرید فقط یک تم میده دیگه ... پس ارزش پیش خرید نداره میتونیم واستیم نمرات بازی و نظر منتقد ها بیاد بعد بازی رو تهیه کنیم

بعد بنظرتون این بازی زود تخفیف می خوره یا ممکنه چندین ماه هیچ تخفیفی نخوره ؟
با پیش خرید DOOM 64 + یه سری آیتم دیگه دریافت میکنی.
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
موافقم ولی در صورتی که بتونی هر قسمت بازی درجه سختی بازی رو تغییر بدی وگرنه بار اول که بازی میکنی اگر روی سخت ترین درجه بری ممکنه لول های آخرش گیر کنی و هیچ راهی بجز اینکه از اول بازی با درجه سختی پایین تر بری وجود نداره

بنظرم چالش های این بازی خیلی سخت تر و زمان بر تر از نسخه های قدیمی تر باشه
یا اینکه میتونی تمرین کنی بازیت بهتر بشه


Sent from my G3112 using Tapatalk
 
منتظر نقد و بررسی ها نباشید از الان مشخصه بازی شاهکاره
هرچی دوم 2016 داشت این بازی بهترشو داره و تیم سازنده هم تیم به شدت قابل اعتماد و کاربلدی هستن
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
موافقم ولی در صورتی که بتونی هر قسمت بازی درجه سختی بازی رو تغییر بدی وگرنه بار اول که بازی میکنی اگر روی سخت ترین درجه بری ممکنه لول های آخرش گیر کنی و هیچ راهی بجز اینکه از اول بازی با درجه سختی پایین تر بری وجود نداره

بنظرم چالش های این بازی خیلی سخت تر و زمان بر تر از نسخه های قدیمی تر باشه
نسخه های کلاسیک به زمان خودشون خیلی بازی های سختی بودن، هم اون حالت maze like level design بازی که واقعا پیچیده بود( wolfenstein 3d هم همینطور بود، در واقع میراث ولف محسوب میشد) هم چون بازی پشتیبانی از موس نمیکرد فوق العاده چلنج داشت مبارزاتش، بعضی مبارزاتش مثل مبارزه با سایبر دیمون هنوزم ترسناکه و شدیدا سخت، طوری که صدای پاهای سایبردیمون رو میشنیدم خودم به شخصه سکته میکردم.
کلا دووم بازی چالش برانگیزی بوده همیشه و من خیلی خوشحالم که توی این نسخه برگردوندن بازی رو به اون حالت گذشته، مبارزات بازی واقعا غنی و مشکل تر شده.
 
فن‌آرت خفن از Marauder

View attachment 130247
این استایل Marauder منو شدیدا یاد Death knight ( یا Hell knight ) های Quake 1 میندازه. اونم یکی از دشمن های خفن بازی بود. البته من هنوزم حس میکنمMarauder باس فایت باید باشه چون خیلی مبارزه باهاش پدر درآور بود :D.
راجب موسیقی تریلر هم واقعا برام عجیبه، اینا که خودشون این بازی رو ساختن با اینهمه دقت و حفظ روح doom چجوری تونستن همچین موسیقی ای رو برای تریلر انتخاب کنن؟ اگر fan made هم بود بازم قابل قبول نبود چه برسه ب اینکه رسمی و توسط خود سازنده ریلیز شده.
 
  • Like
Reactions: FUTURE
فردا احتمالا DOOM 1 رو تموم میکنم که برم سراغ 2.
هفته ی آینده 3 رو میرم و دو هفته مونده به لانچ Eternal، نسخه 2016 رو سعی میکنم رو دو درجه سختی Ultra-Violence و Nightmare تموم کنم. (این آخری خیلی سخته ولی سعی‌مو میکنم)

برنامه‌ی خوبیه؟ :D
 
  • Like
Reactions: FUTURE and uriel
فردا احتمالا DOOM 1 رو تموم میکنم که برم سراغ 2.
هفته ی آینده 3 رو میرم و دو هفته مونده به لانچ Eternal، نسخه 2016 رو سعی میکنم رو دو درجه سختی Ultra-Violence و Nightmare تموم کنم. (این آخری خیلی سخته ولی سعی‌مو میکنم)

برنامه‌ی خوبیه؟ :D
به حدی خوبه که منم ترغیب شدم :D
 
  • Like
Reactions: DFSHINNOK7
این استایل Marauder منو شدیدا یاد Death knight ( یا Hell knight ) های Quake 1 میندازه. اونم یکی از دشمن های خفن بازی بود. البته من هنوزم حس میکنمMarauder باس فایت باید باشه چون خیلی مبارزه باهاش پدر درآور بود :D.
راجب موسیقی تریلر هم واقعا برام عجیبه، اینا که خودشون این بازی رو ساختن با اینهمه دقت و حفظ روح doom چجوری تونستن همچین موسیقی ای رو برای تریلر انتخاب کنن؟ اگر fan made هم بود بازم قابل قبول نبود چه برسه ب اینکه رسمی و توسط خود سازنده ریلیز شده.
گفتی کوئیک یاد مصاحبه چند روز پیش کارگردان بازی افتادم...ازش پرسیدن که برنامه‌ای دارید که یه رویکردی مثل همین دووم رو روی یه نسخه جدید کوئیک پیاده‌سازی کنید یا نه...جوابش این بود که تمرکز کامل واسه الان و آینده نزدیک فعلا فقط همین دوومه و برای کوئیک برنامه‌ای ندارن :( بعدشم الکی از کوئیک چمپیونز تعریف کردن که یعنی فراموش نکردیم سری رو! خلاصه که کاش دو تا id داشتیم...
در مورد Marauder هم احتمالا توی اولین ملاقات باهاش باس فایت محسوب بشه ولی بعدا برای چالش بیشتر با دشمنای دیگه سراغمون بیاد.
موزیک تریلر هم مطمئنم خود id هم بشدت ناراضیه ازش و گندکاری تیم مارکتینگ بتزدا محسوب میشه.
فردا احتمالا DOOM 1 رو تموم میکنم که برم سراغ 2.
هفته ی آینده 3 رو میرم و دو هفته مونده به لانچ Eternal، نسخه 2016 رو سعی میکنم رو دو درجه سختی Ultra-Violence و Nightmare تموم کنم. (این آخری خیلی سخته ولی سعی‌مو میکنم)

برنامه‌ی خوبیه؟ :D
برنامه‌ی من برعکسه :D
تا عرضه دست به هیچ دوومی نمیزنم تا عطشش ایجاد بشه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or